تزیین خانه برای نوروز

تزیین خانه در نوروز همواره یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که پیش از فرا رسیدن سال نو به آن می‌اندیشیم؛ با نزدیک شدن به پایان سال و فرا رسیدن نوروز، همه‌ی ما به دنبال راه‌هایی برای نو کردن دیزاین و دکوراسیون خانه‌ی خود هستیم؛ اما ممکن است هزینه‌های بالا و ایده‌های سخت و پیچیده، مانع از انجام این کار شوند. در این مقاله از اکستریم والز، به بررسی روش‌هایی ساده و ایده‌های کم هزینه و ارزان به منظور تزیین خانه برای نوروز می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید تا با راهکارهای ساده و اقتصادی، خانه‌ی خود را برای سال نو و نوروز 1403 آماده کنید.

تزیین خانه برای نوروز

تزیین خانه برای نوروز

از انواع قفسه‌ها و شلف‌های دیواری برای تزیین دیوارهایتان استفاده کنید!

استفاده از قفسه‌ها و شلف‌هایی با طرح و اندازه‌های مختلف، یک روش ساده، جذاب و در عین حال موثر برای ایجاد جلوه‌ای کارآمد و زیبا در تزیین دیوارهای خانه‌ی شما است. شلف‌ها و قفسه‌های دیواری این امکان را به شما می‌دهند که اشیا دکوراتیو و وسایل تزیینی خود را به نمایش گذاشته و بدین طریق ظاهری جذاب‌تر در اتاقتان داشته باشید. این المان‌ها همچنین فضای ذخیره سازی بیشتری را برای نگهداری از وسایلتان به شما ارائه داده و شما می‌توانید بخشی از دکوراسیون خود را به صورت سه بعدی نشان دهید. قفسه‌ها و شلف‌ها از انواع مختلفی همچون قفسه‌های دیواری، شلف‌های آویز، قفسه‌های زاویه‌ای و … برخوردارند.

کاغذ دیواری کربن
کاغذ دیواری کربن- موبایل

از قفسه‌ها و شلف‌های متنوع می‌توان برای نمایش قاب عکس‌ها، مجسمه‌ها، کتاب‌ها، گلدان‌ها، آثار هنری و … بهره برد و به دکوراسیون خانه برای نوروز ، جذابیت بیشتری بخشید. این روش نه تنها به شما کمک می‌کند تا فضای خالی دیوارهایتان را به شکلی زیبا پر کنید، بلکه این امکان را می‌دهد تا با استفاده از به نمایش گذاشتن جزییاتی کوچک، جلوه‌ای جدید وتازه به خانه خود ببخشید.

 

تزیین خانه برای نوروز

تزیین خانه برای نوروز

استفاده از یک گلدان بزرگ در دیزاین سالن پذیرایی برای نوروز!

استفاده از یک گلدان بزرگ در دیزاین و تزیین پذیرایی برای نوروز، می‌تواند به زیبایی این فضا افزوده و جلوه‌ای منحصر به فرد را سبب شود. قرار دادن گلدان‌های بزرگ در کنار ترکیبی از انواع گیاهان دکوراتیو و آپارتمانی، می‌تواند نقطه  تمرکز و کانونی جذابی را در سالن پذیرایی شما شکل دهد. گلدان‌های بزرگ معمولا در نقاط استراتژیک سالن پذیرایی همچون کنار پنجره‌ها، کنار صندلی‌ها و در کنار چیدمان مبلمان پذیرایی و … قرار می‌گیرند. این گلدان‌ها می‌توانند ظاهر فضای خانه‌ی شما را تکمیل کرده و احساسی مطبوع و مطلبوب از جنس طبیعت را در دکوراسیون نوروزی خانه‌تان شما جاری سازند. شما همچنین می‌توانید از استندهای گلدان برای نگهداری گل‌ها و گلدان‌های کوچک‌ترتان استفاده کنید.

تزیین خانه برای نوروز

تزیین خانه برای نوروز

از کوسن‌ها و بالشت‌های رنگی برای ایجاد جلوه‌ای شاد و زنده در خانه‌ استفاده کنید!

استفاده از کوسن‌ها و بالشت‌های جدید رنگی برای مبلمان و کاناپه‌های راحتی، یکی از روش‌های آسان برای ایجاد جلوه‌ای شاد و جذاب در تغییر دکوراسیون برای نوروز است. شما همچنین می‌توانید با ترکیب و تطبیق کوسن‌ها و بالشت‌های رنگی جدید خود با پارچه‌های رومیزی، پرده‌ها، فرش‌ها، کاغذ دیواری‌ها و … هارمونی و همانگی جذابی را در دکوراسیون نوروزی خانه‌ی خود شاهد باشید.

دیزاین خانه برای نوروز

دیزاین خانه برای نوروز

استفاده از تابلوهای نئونی در تزیین خانه به سبک مدرن و امروزی!

استفاده از تابلوهای نئونی برای تزیین دیوارهای خانه در سال نو، روشی جذاب و مدرن برای ایجاد جلوه‌ای منحصر به فرد و متفاوت در فضای داخلی است. تابلوهای نئونی  با رنگ‌بندی‌های متنوع و نورهای جذاب، می‌توانند طراحی داخلی نوروزی شما را زنده‌تر نشان دهند. تابلوهای نئونی در ابعاد، طرح‌ها و روشنایی‌‌های مختلفی قابل تهیه بوده که به شما امکان انتخاب بهترین گزینه را برای دیوارهایتان می‌دهد. از این تابلوها به طور معمول در فضاهایی مانند اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده می‌شود.

تغییر دکوراسیون خانه برای نوروز

تزیین خانه برای نوروز

صندلی‌های چوبی خانه‌ی خود را برای سال نو و نوروز 1403 رنگ‌آمیزی کنید!

رنگ کردن صندلی‌ها برای سال نو، می‌تواند ایده‌ای جذاب و خلاقانه برای تازه سازی فضای داخلی باشد. با انتخاب رنگ‌های زنده و نشاط بخش (متناسب با سبک اجرا شده در دکوراسیون داخلی)، می‌توانید به صندلی‌های خانه‌ی خود روحی تازه و جذابیتی دوباره ببخشید.  استفاده از رنگ‌های روشن و زنده‌ای مانند آبی، سبز، زرد، بنفش و حتی رنگ‌های ساده‌ای مانند کرم و بژ نیز می‌تواند فضای خانه‌ی شما را برای نوروز 1403، تازه‌‎تر جلوه دهد.

تززین دیوارهای پذیرایی برای نورز

تزیین دیوارهای پذیرایی برای نوروز

یکی از دیوارهای خانه را به مجموعه عکس‌های خانوادگی یا هنری‌تان اختصاص دهید!

یکی از ایده‌های بسیار جذاب و ترند جهت تزیین خانه برای نوروز، ایجاد یک گالری عکس روی دیوار است. قبل از نصب عکس‌ها، موقعیت دیوار مد نظر را از نظر مقدار نور طبیعی بازتاب شده روی دیوار، بررسی کنید تا عکس‌ها بهتر دیده شوند. یک گالری عکس می‌تواند خاطرات خوشایند و لحظات مهم و به یاد ماندنی زندگی شما را برایتان تداعی کرده و احساسات مثبتی را در فضا و همچنین وجود شما ایجاد کند. توجه داشته باشید که ترتیب چیدمان عکس‌ها به گونه‌ای که یک الگو و هماهنگی در بین آن‌ها وجود داشته باشد، بسیار مهم است، از این رو شما می‌توانید قاب عکس‌هایتان را بر اساس رنگ، اندازه، طرح و … مرتب کرده تا زیبایی منظمی را در طراحی دیوار اتاق شاهد باشید.

تزیین خانه برای نوروز

تزیین خانه برای نوروز

استفاده از باکس‌ها و جعبه‌های شیشه‌ای به عنوان وسایلی تزیینی در طراحی خانه برای نوروز!

باکس‌های شیشه‌ای از دیگر اشیای دکوراتیو و تزیینی‌اند که این روزها مد و ترند شده‌اند؛ شما می‌توانید از این باکس‌ها به عنوان جعبه‌ جواهرات روی میز آرایش، جعبه نگهداری گل‌های تزیینی روی کتابخانه یا شلف‌های دیواری، جعبه شکلات، جعبه مجسمه‌های کوچک تزیینی و … استفاده کنید.

دیزاین نوروزی خانه

دیزاین نوروزی خانه

با استفاده از بطری‌ها و شیشه‌های استوانه‌ای، گلدان‌های رنگی بسازید!

یکی از ایده‌های جذاب، خلاقانه و کم هزینه برای تزیین خانه در نوروز 1403، رنگ کردن و تزیین بطری‌ها و شیشه‌هایی است که قصد دارید آن‌ها را دور بریزید. شما می‌توانید به سادگی با یک اسفنج آن‌ها را به رنگ‌های دلخواهتان رنگ‌آمیزی کرده و با اکسسوری‌های کوچک روی آن‌ها را تزیین کنید؛ به عنوان مثال یکی از بطری‌ها را به رنگ آبی رنگ‌آمیزی کرده و سپس با صدف و پولک‌های سفید و خاکستری آن را دیزاین کنید.

تزیین خانه برای نوروز

تزیین خانه برای نوروز

از شمع‌ها برای تزیین میز مبل و میز ناهارخوری استفاده کنید!

شمع‌ها یکی از جذاب‌ترین عناصر تزیینی برای ایجاد جلوه‌ای آرامش‌بخش، ملایم و رمانتیک در خانه هستند. شمع‌ها همچنین با افزودن نوری ملایم، انرژی مثبت فراوانی را در سراسر فضای خانه منتشر می‌کنند. شما می‌توانید با چیدمان شمع‌های مختلف در طرح و رنگ‌های گوناگون روی میزهای سالن پذیرایی یا میز ناهارخوری فضایی عاشقانه و رمانتیک را در سال جدید داشته باشید.

تزیین خانه برای نوروز

دستگیره کابینت‌ها و کمدهایتان را برای سال جدید عوض کنید!

شما می‌توانید با تعویض دستیگیره‌های کابینت و کمدهای خود در رنگ‌های جدید و متنوع، بر اساس سبک دکوراسیون آن محیط، جلوه‌ای نو و تازه به فضا ببخشید. به عنوان مثال، برای آشپزخانه‌ای به سبک مدرن با رنگ‌های ساده‌ای همچون سفید  خاکستری، از دستگیره‌های ساده‌ی نقره‌ای رنگ استفاده کنید.

تزیین خانه برای نوروز

سخن پایانی در رابطه با تزیین خانه برای نوروز با استفاده از راهکارهای آسان

به طور کلی شما می‌توانید با بهره‌گیری از ایده‌هایی آسان، کم هزینه و خلاقانه، دکوراسیون خانه‌ی خود را برای سال جدید تغییر داده و با استفاده از راهکارهای ساده‌ای همچون استفاده از تابلوهای دکوراتیو، بشقاب‌های دیواری، گل‌های طبیعی، آباژورها و چراغ‌های تزیینی، شمع‌ها، لوسترهای حصیری، و … تزییناتی زیبا را در دیزاین منزلتان ایجاد کنید.

تزیین خانه برای نوروز

سوالات متداول

1 جذاب‌ترین ایده‌های آسان و کاربردی برای تزیین خانه در نوروز 1403 را نام ببرید؟

بکارگیری ایده‌های جذاب در تزیین خانه برای نوروز، نیازمند کمی خلاقیت و سلیقه‌ی شخصی است. شما می‌توانید با استفاده از تطبیق و ترکیب رنگی‌های متعادل، اکسسوری‌های کوچک، استفاده‌ و رنگ‌آمیزی مجدد وسایل قدیمی و … خانه‌تان را برای سال نو به شکلی جذاب تزیین کنید.

2 از ریسه‌های نوری برای تزیین چه نقاطی از خانه استفاده کنیم؟

از ریسه‌های نوری می‌توان به منظور روشنایی کتابخانه‌ها، شلف‌ها و قفسه‌ها، لبه‌های شومینه، تزیین گلدان‌های بزرگ و … استفاده کرد.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *