تزئین دیواری پذیرایی برای نوروز1403

همه‌ی ما هر سال با نزدیک شدن به سال جدید و عید نوروز، به دنبال ترفندهایی جذاب، کاربردی و در عین حال ارزان برای تغییر دیزاین و طراحی خانه‌ی خود هستیم. تزیین دیوار پذیرایی، یکی از روش‌هایی است که می‌توان به وسیله‌ی آن جلوه‌ای تازه به دکوراسیون بخشید. در این مقاله از اکستریم والز قصد داریم با ارائه‌ی ایده‌ها و طرح‌های جذابی که می‌توانید برای داشتن یک دکوراسیون نوروزی در سالن پذیرایی خانه‌تان اجرا کنید، راهنمای کاملی را جهت تزئین دیوار پذیرایی برای نوروز 1403، برایتان فراهم کنیم.

 

 تزیین دیوار پذیرایی برای نوروز 1403

 

استفاده از کاغذ دیواری جهت طراحی و تزیین دیوارهای پذیرایی برای نوروز 1403

نوروز، جشنی است که همراه با آغاز فصل دل‌انگیز بهار، سرزندگی، نشاط و رنگ‌های پرشوری را با خود به همراه می‌آورد. نوروز، فرصتی مناسب برای نو کردن دکوراسیون فضاهای داخلی است؛ یکی از جذاب‌ترین روش‌ها برای تزیین دیوار پذیرایی در نوروز، استفاده از کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری، با الگوها، طرح‌ها، نقوش و رنگ‌های متنوع، می‌تواند دیوارهای پذیرایی شما را به شکلی خلاقانه و زیبا، تزئین کند. انتخاب طرح‌های بهاری همچون نقوش گل‌دار و شکوفه‌های یاس برای کاغذ دیواری پذیرایی، حس خوشایند فصل بهار را در دکوراسیون نوروزی خانه‌تان جاری می‌سازد. با استفاده از کاغذ دیواری می‌توانید به سادگی، طراحی داخلی دکوراسیون پذیرایی خود را برای نوروز 1403 به جذاب‌ترین شکل ممکن تغییر دهید.

یکی از ایده‌های جذاب تغییر دکوراسیون، انتخاب کاغذ دیواری‌هایی در طرح و رنگ‌های مشابه با مبلمان سالن پذیرایی است، که در ادامه به چند مورد از ایده‌های ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان می‌پردازیم:

کاغذ دیواری بژ (کرم) با مبلمان چوبی قهوه‌ای

 

ترکیب کاغذ دیواری بژ (کرم) با مبلمان چوبی قهوه‌ای رنگ:

اگر مبلمان چوبی اتاق نشیمن یا پذیرایی شما به رنگ قهوه‌ای است؛ و قصد دارید به منظور تغییر دکوراسیون خانه‌تان برای نوروز 1403، از کاغذ دیواری‌های جدید و مدرن استفاده کنید؛ پیشنهاد ما به شما انتخاب کاغذ دیواری‌هایی به رنگ بژ یا کرم است.

کاغذ دیواری کربن
کاغذ دیواری کربن- موبایل

دو رنگ بژ و کرم، طیف‌های ملایمی از پالت رنگی طبیعی بوده که بهترین مکمل‌های رنگ قهوه‌ای نیز محسوب می‌شوند؛ استفاده از کاغذ دیواری‌هایی به این دو رنگ در کنار مبلمان چوبی قهوه‌ای، فضای بسیار دلپذیر و آرامش بخشی را در پذیرایی شما ایجاد می‌کند. شما می‌توانید نمونه‌های بی‌شماری از کاغذ دیواری‌های بژ و کرم رنگ را در آلبوم جدید کمپانی اکستریم والز به نام آلبوم “کربن” مشاهده نمایید.

 

کاغذ دیواری‌ سفید یا خاکستری را با مبلمانی به رنگ طوسی

 

کاغذ دیواری‌ سفید یا خاکستری را با مبلمانی به رنگ طوسی (خاکستری) ست کنید:

رنگ طوسی و طیف‌های متفاوت آن همچون (فیلی، خاکستری، دودی و…)، جایگاه بسیار ویژه‌ای را در طراحی داخلی مدرن و امروزی پیدا کرده است. از این رو اگر مبلمانی به رنگ طوسی دارید، کاغذ دیواری‌هایی در رنگ‌های ساده و خنثی همچون سفید و خاکستری، بهترین انتخاب برای دیوارپوش‌های خانه‌ی شما می‌باشند. نهمین آلبوم اکستریم والز، به نام آلبوم (H2O) مملو از طرح‌های ساده‌ی سفید رنگ با رگه‌ها و خطوطی در سه طیف رنگی سفید، خاکستری و کرم است، که شما می‌توانید از آن‌ها به جای رنگ در طراحی دیوارهای  منزلتان استفاده کنید و جلوه‌ای بسیار جذاب و متمایز را به دکوراسیون نوروزی خانه‌ی خود ببخشید.

 

تزئین دیوار پذیرایی با کاغذ دیواری برای نوروز1403

 

مبلمان سبز رنگ خود را با کاغذ دیواری‌هایی به چه رنگ ست و هماهنگ کنیم؟

از اصلی‌ترین مکمل‌های رنگ سبز می‌توان به رنگ قهوه‌ای و قرمز اشاره کرد؛ از این رو شما می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری‌هایی در سایه‌های ملایم یا تند قرمز و قهوه‌ای، در کنار مبلمان سبز رنگ خود، یک دکوراسیون خاص نوروزی را در خانه‌تان ایجاد کنید. همچنین می‌توانید برای ست کردن مبلمان با کاغذ دیواری، از طیف‌های متفاوت یک رنگ استفاده کنید؛ به عنوان مثال، اگر مبلمان شما طیفی به رنگ سبز اشرافی یا سبز کله غازی دارد، از کاغذ دیواری سبز پاستلی یا سبز چمنی روشن برای بعضی از دیوارهای اتاق استفاده کرده و یکی از دیوارها را با کاغذ دیواری قهوه‌ای رنگ بپوشانید؛ به این صورت دکوراسیونی با حال و هوای طبیعت را در منزل خواهید داشت.

H2o-CTA
H2o-mob CTA

آلبوم “کربن”، جدیدترین محصول اکستریم والز است که در سه جلد، با ارائه‌ی 360 طرح و رنگ مختلف، دست شما را برای انتخاب کاغذ دیواری مورد علاقه‌تان باز گذاشته است. کاغذ دیواری‌های این آلبوم در رنگ‌بندی‌های بسیار متنوعی، از سفید و خاکستری گرفته تا آجری، قرمز، سبز، قهوه‌ای، زغالی، مشکی و … یافت می‌شوند.

 

تزیین دیوار پذیرایی با استفاده از تابلو فرش

 

تزیین دیوار پذیرایی با استفاده از تابلو فرش یا تابلوی نقاشی!

تابلوهای نقاشی با الهام از جزئیات ظریف طبیعت، تصاویر مناظر گوناگون و… جلوه‌ای منحصر به فرد را به دیوار سالن پذیرایی شما می‌دهند؛ تابلو فرش‌ها نیز با الگوها و رنگ‌بندی‌های به شدت متنوع و زیبا، احساس گرمایی مطلوب را به همراه وسعت بصری زیادی به فضای شما بخشیده و آن را فراخ و بزرگ‌تر نشان می‌‍دهند. تابلوها را با توجه به سبک دکوراسیون، ابعاد دیوار و رنگ‌های موجود در فضا انتخاب کنید تا هارمونی و تعادل در ظاهر کلی سالن پذیرایی‌تان به هم نریزد؛ علاوه بر این می‌توانید از ترکیب تابلوهای مختلف با یکدیگر استفاده کنید تا تنوع و زیبایی بیشتری را به فضا ببخشید. در مجموع تابلوهای فرش یا نقاشی می‌توانند با ارائه‌ی یک لمس هنری جذاب، شخصیت و اصالت، اتاق پذیرایی لاکچری و مدرنی را برای شما در نوروز 1403 بسازند.

 

نصب دیوارکوب برای تغییر دیزاین دیوارهای پذیرایی

 

نصب دیوارکوب برای تغییر دیزاین دیوارهای پذیرایی در نوروز 1403!

دیوارکوب‌ها می‌توانند طراحی دلخواهی را به دیوار پذیرایی خانه‌ی شما افزوده و دکوراسیون جدیدی را به منظور فرا رسیدن سال جدید در منزلتان ایجاد کنند. با نصب دیوارکوب‌هایی همچون بشقاب‌های تزئینی، در نوروز 1403، چهره‌ای متفاوت و دلچسب را به ظاهر سالن پذیرایی‌تان ببخشید.

 

از نورپردازی‌های تاکیدی برای تزیین و روشنایی دیوارهای پذیرایی استفاده کنید!

به منظور تزیین دیوار پذیرایی برای نوروز 1403، می‌توانید با استفاده از ریسه‌ها و نورپردازی‌های متنوع، روشنایی‌های جذابی را در فضا ایجاد کنید. استفاده از ریسه‌های نورپردازی ال ای دی در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌تواند جلوه‌ی ویژه‌ای به دکوراسیون فضای شما اضافه کند. با نصب ریسه‌های نوری به صورت مخفی در اطراف سقف و دیوارها، یا با ایجاد الگوهای نوری منحصر به فرد، فضای پذیرایی شما به یک محیط شاداب و دلپذیر تبدیل خواهد شد. همچنین می‌توانید از ریسه‌های نئونی برای تاکید بر برخی از اجزای دیوار یا تابلوها استفاده کنید. بهره گیری از نورپردازی‌های تاکید و ریسه‌های نورانی ال ای دی و نئونی در تزئین دیوار پذیرایی، به شما امکان می‌دهد تا فضای شما به یک اثر هنری زیبا و جذاب در نوروز 1403 تبدیل شود.

 

نصب قفسه و شلف روی دیوار سالن پذیرایی

 

نصب قفسه و شلف روی دیوار سالن پذیرایی برای نگهداری اشیا تزئینی، کتاب‌ها و …

استفاده از قفسه و شلف به منظور طراحی و تزیین دیوار پذیرایی برای نوروز، یک روش جذاب و کارآمد است که به شما امکان می‌دهد فضا را به شکلی منظم و سازماندهی شده دیزاین کنید. شما می‌توانید قفسه‌ها و شلف‌ها را در ابعاد و اشکال مختلف، بسته به دلخواه خودتان و اندازه‌ی فضای موجود، انتخاب کرده و سپس با نصب آن‌ها روی دیوار، فضای بیشتری را برای نگهداری و نمایش اشیا تزئینی و دکوراتیو ایجاد کنید.

Reactor-CTA
Reactor- mob CTA

قفسه‌ها و شلف‌ها می‌توانند جایگاه مناسبی برای قراردادن کتب، آثار هنری، گلدان‌ها، شمع‌ها و سایر اشیا تزئینی باشند؛ همچنین شما می‌توانید از آن‌ها برای نمایش مجموعه‌های خود، مانند عکس‌های خانوادگی یا … استفاده کنید. با انتخاب قفسه‌ها و شلف‌هایی با طرح و رنگ‌های مناسب با سبک دکوراسیون داخلی پذیرایی خود، می‌توانید به سادگی به یک هماهنگی و هارمونی زیبا در فضای داخلی دست پیدا کنید. بهتر است قبل از نصب، طرح و موقعیت قفسه‌ها و شلف‌ها را به دقت بررسی کرده و با توجه به نورپردازی و سایر المان‌ها، آن‌ها را منطبق کنید تا جلوه‌ای هماهنگ و زیبا به دیوار پذیرایی بیفزایید.

 

تزیین دیوار برای نوروز1403

 

طراحی و تزیین دیوار با استفاده از گلدان‌های دیواری!

شما می‌توانید با نصب گیاهان گلدانی روی دیوار پذیرایی برای نوروز 1403، زندگی و طراوتی تازه را به فضا بیاورید. القای احساس آرامش و پیوند با طبیعت، از جمله مزایای استفاده از گیاهان گلدانی روی دیوار اتاق است.

برای نصب گلدان‌های دیواری می‌توانید از قفسه‌ها، شلف‌ها یا باکس‌های چوبی نیز استفاده کنید تا این گلدان‌ها به صورت منظم و سازماندهی شده روی دیوار قرار بگیرند. همچنین می‌توانید گلدان‌ها را در قاب‌های دیوار خاص قرار داده تا ظاهری شیک و خلاقانه به دیوار پذیرایی خود ببخشید.

 

ایده‌های جذاب تزیین دیوار پذیرایی در نوروز 1403

 

سخن پایانی در رابطه با ایده‌های جذاب تزیین دیوار پذیرایی برای نوروز 1403

در نهایت به چند مورد از ایده‌های دیگر تزیین دیوار پذیرایی اشاره می‌کنیم. طراحی دیوار با استفاده از نصب پانل چوبی، استفاده از دیوارپوش‌های آجری سفید یا رنگی، ایجاد یک گالری هنری روی دیوار، استفاده از تابلوهای خیلی بزرگ، تغییر رنگ دیوار، ایجاد یک نقطه کانونی روی دیوار و … از دیگر ایده‌هایی هستند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، دیوار پذیرایی خانه‌ی خود را برای سال جدید و نوروز 1403 به شکلی زیا تغییر دهید.

 

سوالات متداول

 

سوالات متداول

1- چند ایده‌ی خاص برای تزئین دیوار پذیرایی را نام ببرید؟

تغییر رنگ یا کاغذ دیواری دیوار، آویزان کردن دیوارکوب یا بشقاب‌های تزئینی، تزئین دیوار با قاب‌های هنری مینیمال، نصب آویزهای بافتنی و حصیری، نصب سازهای موسیقی روی دیوار(مختص افراد علاقمند به موسیقی و اتاق موزیسین‌ها) و…

2- چطور می‌توانیم با استفاده از چوب دیوارهای پذیرایی خود را تزئین کنیم؟

شما می‌توانید با نصب پانل‌های چوبی، دیوارپوش‌های چوبی، عناصر دکوراتیو و اشیا تزئینی چوبی، سبدهای سنتی حصیری و چوبی، قاب عکس‌های چوبی و … دیوارهای پذیرایی خود را دیزاین کنید.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *