طراحی دیوار آتلیه

آتلیه به عنوان فضایی خلاق و هنری، نیاز به طراحی خاص و منحصر به فردی دارد که ابتکار و انرژی را در کارهای هنری افزایش و ارتقا دهد. از این رو طراحی دیوار آتلیه به شکلی جذاب و متفاوت به عنوان پس زمینه فضا، به شما کمک می‌کند تا فضای آتلیه خود را به مکانی الهام بخش برای شکوفایی خلاقیتتان تبدیل کنید. طراحی دیوار آتلیه، با استفاده از کاغذ دیواری‌های جذاب در طرح و نقش‌های متفاوت، این امکان را به شما می‌دهد تا دیوارهای آتلیه خود را به یک نمایشگاه هنری سرزنده و جذاب تبدیل کرده و یک تجربه بصری منحصر به فرد را برای خود و مراجعه کنندگانتان ایجاد کنید. در این مقاله از اکستریم والز، به معرفی اصول طراحی دیوار آتلیه پرداخته و چند ایده‌ی جذاب و تکرار نشدنی را برای دیزاین و طراحی دیوار آتلیه بیان می‌کنیم.

طراحی دیوار آتلیه

اصول طراحی دیوار آتلیه

یکی از جذاب‌ترین پیشنهادها برای دیزاین و تزیین دیوارهای آتلیه استفاده از کاغذ دیواری است؛ کاغذ دیواری‌ها با تنوع فراوان خود در طرح و نقش و نگارهای گوناگون، متناسب با هر فضایی یافت می‌شوند؛ اولین اصل در طراحی دیوار آتلیه، برقراری تعادل و هارمونی میان رنگ‌ها و الگوی دیوارهای فضا است؛ از این رو توصیه می‌‌شود که برای طراحی دیوارهای آتلیه از کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های مکمل و هماهنگ استفاده کنید. به طور معمول در طراحی داخلی آتلیه‌ها از پس زمینه‌هایی به رنگ مشکی، سفید، سبز، خاکستری و بنفش استفاده می‌شود. از این رو در ادامه به چند مورد از جدیدترین و ترندترین کاغذ دیواری‌های متناسب با طراحی دیوار آتلیه اشاره می‌کنیم.

طراحی دیوار آتلیه
کاغذ دیواری سبز کد 10033 آلبوم “کربن” اکستریم والز

کاغذ دیواری سبز اکستریم والز متناسب با طراحی دیوار آتلیه

یکی از ایده‌های جذاب و کارآمد در طراحی دیوار آتلیه، استفاده از کاغذ دیواری رنگ سبز است. رنگ سبز به عنوان یکی از اصلی‌ترین رنگ‌های برگرفته از طبیعت، طیفی آرامش بخش و روح نواز داشته و به فضای آتلیه شما احساسی از آرامش و ملایمت را القا می‌کند. کاغذ دیواری رنگ سبز می‌تواند به عنوان پس زمینه‌ای پرانرژی و سرزنده برای اعمال خلاقیت و هنر در فضای شما عمل کند. استفاده از کاغذ دیواری سبز در طراحی دیوار آتلیه می‌تواند اتصال فضای داخلی شما را با طبیعت تقویت کرده و انرژی مثبت فراوانی را به فضا القا کند. همچنین کاغذ دیواری سبز به عنوان پس زمینه‌ای زیبا برای نمایش آثار هنری عمل کرده و آن‌ها را به وضوح بروز می‌دهد.

طراحی دیوار آتلیه
کاغذ دیواری سبز کد 10050 آلبوم “کربن” اکستریم والز

کاغذ دیواری سبز انتخابی هوشمند برای افزایش جذابیت ظاهری فضای آتلیه شما خواهد بود و در نهایت شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، فضای آتلیه خود را به مکانی زیبا و الهام بخش تبدیل کرده و لذت ببرید.

طراحی دیوار آتلیه
کاغذ دیواری سبز کد 7077 آلبوم “پلوتونیوم” اکستریم والز
طراحی دیوار آتلیه
کاغذ دیواری سبز کد 8121 آلبوم “راکتور” اکستریم والز

کاغذ دیواری خاکستری اکستریم والز

کاغذ دیواری خاکستری، علاوه بر افزودن جذابیت ظاهری به فضا، احساس حرفه‌ای بودن را در آتلیه شما القا می‌کند. کاغذ دیواری خاکستری می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای تلفیق با سایر المان‌های دکوراسیون فضا و ایجاد تعادل و هارمونی در طراحی کلی آتلیه باشد. شما می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری خاکستری، فضای آتلیه خود را به مکانی شیک و مدرن تبدیل کنید.

طراحی دیوار آتلیه
کاغذ دیواری خاکستری کد 10192 آلبوم “کربن”
طراحی دیوار آتلیه
کاغذ دیواری خاکستری کد 10032 آلبوم “کربن”
طراحی دیوار آتلیه
کاغذ دیواری خاکستری کد 8128 آلبوم “راکتور” اکستریم والز

کاغذ دیواری مشکی اکستریم والز

کاغذ دیواری مشکی یکی از جذاب‌ترین دیوارپوش‌هایی است که رنگ‌ و الگوهای سایر المان‌های فضا را بولد و برجسته‌تر نمایان می‌کند.

طراحی دیوار آتلیه
کاغذ دیواری مشکی اکستریم والز

کاغذ دیواری سفید اکستریم والز؛ بهترین جایگزین رنگ در فضا

کاغذ دیواری‌های سفید ساده یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کاغذ دیواری‌های امروزی در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند. کاغذ دیواری سفید، دیوارپوشی قابل نصب و اجرا در تمامی فضاهای داخلی بوده و با هر سبکی از دکوراسیون داخلی تطبیق پیدا می‌کند. آلبوم کاغذ دیواری H2O مجموعه‌ی وسیعی از کاغذ دیواری‌های مینیمال ساده را دربرگرفته که جلوه‌ای دلباز و روشن‌تر به دکوراسیون فضای مد نظر شما می‌بخشند.

طراحی دیوار آتلیه
کاغذ دیواری آلبوم H2O

سخن پایانی؛ ارتباط با کاغذ دیواری اکستریم والز

شما می‌توانید به سادگی کاتالوگ تمامی آلبوم‌های دیجیتال ما را در صفحه اکستریم والز مشاهده کرده و پس از انتخاب کاغذ دیواری مورد پسندتان، با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های معتبر کاغذ دیواری در سراسر کشور، طرح مورد علاقه‌تان را خریداری نمایید.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *