انواع کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ

نمایش 1–24 از 59 نتیجه

کاغذ دیواری شاخ و برگ

اگر جزء افراد خاص پسند هستید و به طرح های شاد و جذاب علاقه دارید، کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ، انتخاب مناسبی برای شما محسوب می شود. طرح این کاغذ دیواری که برگرفته از طبیعت است، حس طراوت و شادابی را در منزل شما جاری می کند. برند اکستریم والز؛ کاغذ دیواری های طرح شاخ و برگ را در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی عرضه کرده است.

کاغذ دیواری شاخ و برگ برای چه فضاهایی مناسب است؟

شاید تصور کنید کاغذ دیواری شاخ و برگ به دلیل طراحی خاصی که دارد، برای همه فضاها کاربردی نمی باشد. اما بر خلاف این تصور، امکان استفاده از این طرح خاص و جذاب در فضاهای مختلفی وجود دارد. به طور کلی این کاغذ دیواری را در فضاهای زیر می توانید نصب کنید:

  •  کاغذ دیواری شاخ و برگ در اتاق خواب: کاغذ دیواری هایی که طرح های شاد و رنگ های زنده دارند، باعث ایجاد انرژی مثبت در فضای اتاق خواب شده و در روحیه شما تاثیر بسیار خوبی دارند. کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ نیز فضایی دلنشین و زیبا را در اتاق خواب خودتان یا فرزندتان ایجاد می کند. کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ را می توانید متناسب با رنگ سایر عناصر موجود در اتاق خواب انتخاب کرده و آن را روی دیوار شاخص مثل دیوار پشت تخت، نصب کنید.
  • کاغذ دیواری شاخ و برگ در سالن پذیرایی و اتاق نشیمن: استفاده از کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ فضایی دوستانه و دلنشین را در سالن پذیرایی و اتاق نشیمن شما ایجاد می کند. بهتر است برای جلوگیری از خستگی چشم، کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ را فقط روی یکی از دیوارهای سالن پذیرایی خود نصب کنید.
  • کاغذ دیواری شاخ وبرگ در سرویس بهداشتی و حمام: استفاده از کاغذ دیواری با طرح و رنگ مناسب، یکی از بهترین روش ها برای تزئین دیوارهای حمام و سرویس بهداشتی است. در میان طرح های مختلف، کاغذ دیواری شاخ و برگ را به عنوان یکی از بهترین طرح ها برای دیوار حمام و سرویس بهداشتی می توان نام برد.

انواع کاغذ دیواری شاخ و برگ بر اساس رنگ

برند اکستریم والز کاغذ دیواری های طرح شاخ و برگ را در رنگ های متنوعی به بازار عرضه کرده است. در ادامه با جذاب ترین رنگ های این کاغذ دیواری مدرن و خاص آشنا شوید.

  •  رنگ نارنجی: اگر به دنبال رنگی شاد و زنده برای اتاق خوابتان هستید، می توانید از کاغذ دیواری شاخ و برگ با رنگ نارنجی استفاده کنید. ترکیب رنگ نارنجی با رنگ های خنثی مثل طوسی، فضایی مدرن و جذاب را در اتاق خواب یا سالن پذیرایی شما ایجاد می کند.
  • رنگ سبز: کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ با رنگ سبز، طراوت و شادابی را در منزل شما جاری می کند. کاغذ دیواری کد 8094 از آلبوم راکتور، یکی از جذاب ترین کاغذ دیواری های طرح شاخ و برگ برند اکستریم والز است که می توانید آن را در فضاهای مختلفی مثل ورودی، پذیرایی یا اتاق خواب استفاده کنید.
  • رنگ طوسی: کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ با رنگ طوسی، برای افرادی که به رنگ های خنثی علاقه دارند، انتخاب مناسبی محسوب می شود. نکته مثبت در رابطه با رنگ طوسی این است که به راحتی با سایر رنگ ها ست شده و احساس آرامش را در دکوراسیون منزل ایجاد می کند.
  • رنگ مشکی: مشکی جزء رنگ های جذاب و کاریزماتیک به شمار می رود. برند اکستریم والز کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ را در رنگ مشکی و ارغوانی نیز عرضه می کند. کاغذ دیواری مشکی برای افرادی که به رنگ های خاص و جذاب علاقه دارند، گزینه مناسبی محسوب می شود.
  • رنگ سفید و کرم: کاغذ دیواری کد 8006 با سبک مدرن و رنگ های جذاب سفید و کرم، برای افرادی که به رنگ های روشن علاقه دارند بهترین انتخاب محسوب می شود. این کاغذ دیواری خاص و زیبا را می توانید با سرویس خواب قهوه ای و کرم ست کرده و دکوراسیونی چشم نواز را در اتاق خواب خود ایجاد کنید.

خرید و قیمت کاغذ دیواری شاخ و برگ

برند اکستریم والز، انواع کاغذ دیواری های شاخ و برگ را در رنگ ها و سبک های متنوع به سراسر یران عرضه می کند. برای خرید کاغذ دیواری شاخ و برگ با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت، می توانید به نمایندگی‌های ما در سراسر کشور و نزدیک‌ترین فروشگاه‌های معتبر کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی به محل سکونتتان مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگی خود می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۲۰۰۱۹۵۵ تماس بگیرید.