انتخاب کاغذ دیواری برای سال 1403

با نزدیک شدن به پایان سال و فرا رسیدن فصل جدید، انتخاب کاغذ دیواری مناسب، می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل تزئین و تغییر دکوراسیون داخلی خانه در سال 1403 محسوب شود. انتخاب کاغذ دیواری برای سال 1403، با توجه به نوع، طرح و رنگ کاغذ دیواری، می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر زیبایی و جذابیت فضای داخلی منزل داشته باشد. در این مقاله از اکستریم والز، قصد داریم به بررسی جذاب‌ترین طرح‌های ترند کاغذ دیواری برای نوروز 1403 پرداخته و شما را در انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای دکوراسیون خانه‌تان در سال جدید یاری دهیم.

انتخاب کاغذ دیواری برای سال 1403
کاغذ دیواری‌های اکستریم والز، یک انتخاب مناسب برای سال جدید

انتخاب کاغذ دیواری برای سال 1403

 

برای داشتن یک دکوراسیون بهاری از کاغذ دیواری با چه طرح‌هایی استفاده کنیم؟

کاغذ دیواری‌ها‌ یکی از المان‌های به شدت جذاب در تغییر دکوراسیون یک خانه محسوب می‌شوند؛ از این رو اگر قصد دارید دیزاین منزل خود را در سال جدید تغییر داده و به نو کردن خانه‌تان، پیش از فرا رسیدن نوروز 1403 بپردازید، قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها، انتخاب کاغذ دیواری جدید برای طراحی دیوارهای خانه خواهد بود.

H2o-CTA
H2o-mob CTA

امروزه کاغذ دیواری‌ها در طرح، رنگ و نقش و نگارهای بسیار متنوعی موجود می‌باشند، هر ساله، طرح‌های جدید بی شماری به عنوان طرح‌های ترند و مطرح سال جدید، وارد بازار می‌شوند که شما می‌توانید از میان انبوهی از این الگوهای فراوان، کاغذ دیواری مورد پسند خود را برای تغییر دکوراسیون نوروزی، بیابید. در ادامه به برخی از این طرح‌های ترند سال 1403 اشاره می‌کنیم:

کاغذ دیواری‌های طرح راه راه
کاغذ دیواری‌های طرح راه راه برای سال 1403

کاغذ دیواری‌های طرح راه راه

 

کاغذ دیواری‌های طرح راه راه؛ فضای خانه خود را بزرگ‌تر نشان دهید!

از آن‌جایی که کاغذ دیواری‌هایی با خطوط و الگوهای راه راه هیچ‌گاه از مد نمیفتند؛ انتخابی مطمئن و مناسب برای تمامی فضاهای داخلی محسوب شده و ظاهر هر اتاقی را به کلی تغییر می‌دهند. شما می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری‌های راه راه، ظاهر اتاق خود را بزرگ‌تر، عریض‌تر و یا ارتفاع دیوارها را بلندتر نشان دهید. طرح‌های عمودی راه راه می‌توانند اتاق شما را از نظر بصری بزرگ‌تر جلوه دهند در حالی که الگوهای افقی راه راه، به پهنا و عرض اتاق شما می‌افزایند.

انتخاب کاغذ دیواری با طرح طبیعت برای سال 1403
انتخاب کاغذ دیواری با طرح طبیعت برای سال 1403

انتخاب کاغذ دیواری با طرح طبیعت برای سال 1403

 

طبیعت بکر و سبز بهاری را با استفاده از کاغذ دیواری‌ به خانه بیاورید

یکی دیگر از پیشنهادات خاص، منحصر به فرد و جذاب برای پوشاندن دیوارها در سال جدید، استفاده از کاغذ دیواری‌هایی به رنگ‌های طبیعی و زمینی است. پالت رنگی طبیعی شامل رنگ‌هایی همچون خاکی، بژ، کرم، قهوه‌ای و طیف‌های متفاوت سبز است. رنگ سبز نماد و نشانه‌ای از آرامش طبیعت بهاری بوده و یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای تغییر دیزاین نوروزی خانه در فصل سبز بهار می‌باشد.

انتخاب کاغذ دیواری برای سال 1403
انتخاب کاغذ دیواری برای سال 1403

انتخاب کاغذ دیواری برای سال 1403

 

طراوت بهاری را با استفاده از نقوش گل‌دار به دکوراسیون نوروزی اضافه کنید

کاغذ دیواری‌ گل‌دار نیز یکی از روش‌های انتقال حس و حال طبیعت به فضای داخل خانه است، که اغلب در سبک‌هایی همچون کلاسیک و سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید به منظور شلوغ بنظر نرسیدن ظاهر خانه، یکی از دیوارها را با استفاده از کاغذ دیواری‌های گل‌دار پوشانده و برای سایر دیوارها از دیوارپوش‌هایی ساده در رنگ‌های مکمل با همان کاغذ دیواری گل‌دار استفاده کنید.

انتخاب کاغذ دیواری برای سال 1403
انتخاب کاغذ دیواری لاکچری برای سال 1403

انتخاب کاغذ دیواری برای سال 1403

 

دیوارپوش‌های سلطنتی آبی و طلایی؛ کاغذ دیواری گرافیکی آبی با الگوی طاووس

گرچه استفاده از کاغذ دیواری‌های سلطنتی آبی و طلایی در تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی رایج نیست، اما این ترکیب به عنوان یکی از محبوب‌ترین ترندهای سال جدید شناخته شده است؛ تلفیق ظرافت کلاسیک رنگ آبی سرمه‌ای با زرق و برق رنگ غنی و متالیک طلایی، احساسی لوکس و درام را به دکوراسیون داخلی فضای شما می‌بخشد.

انتخاب کاغذ دیواری کلاسیک لاکچری برای سال 1403
انتخاب کاغذ دیواری کلاسیک لاکچری برای سال 1403

انتخاب کاغذ دیواری کلاسیک لاکچری برای سال 1403

 

کاغذ دیواری کلاسیک لاکچری؛ انتخابی جذاب برای دکوراسیونی خاص در سال 1403

یکی از جذاب‌ترین طرح‌های ترند سال 1403، کاغذ دیواری‌‍‌های کلاسیک با طرح‌های لوکس و لاکچری می‌باشند؛ کاغذ دیواری‌های کلاسیک لاکچری اغلب از متریالی با کیفیت، در طرح‌هایی منحصر به فرد همچون الگوهای پیچیده و هندسی، موتیف‌های میناکاری، تصاویر برگرفته از دوران خاص تاریخی و… طراحی و تولید می‌شوند. قیمت کاغذ دیواری‌های لوکس و لاکچری، با توجه به ظرافت به کار رفته در طراحی نقش و نگارهای آن‌ها کمی بالاتر از قیمت سایر کاغذ دیواری‌ها است.

کاغذ دیواری‌های کلاسیک لاکچری، در پس زمینه‌ای با رنگ‌های گرم و غنی مانند طلایی، قهوه‌ای سوخته، قرمز، نقره‌ای و… یافت شده و چهره‌ای ارزشمند و چشم نواز به دکوراسیون خانه‌ی شما می‌بخشند.

اتاق پذیرایی با مبلمان سبز و کاغذ دیواری زرد

اتاق پذیرایی با مبلمان سبز و کاغذ دیواری زرد؛ ترکیب رنگی فوق‌العاده جذاب و بهاری!

استفاده از دو رنگ سبز و زرد در دکوراسیون داخلی، یکی از زیباترین ترکیب رنگی‌های بهاری است؛ زیرا هر دو، طبیعت سبز و آفتاب ملایم بهاری را در فضا تداعی کرده و سرزندگی و طراوت را به دکوراسیون خانه‌تان در سال جدید می‌افزایند. از این رو اگر مبلمانی به رنگ سبز با میزهای چوبی و قهوه‌ای رنگ دارید، از کاغذ دیواری‌هایی گل‌دار یا ساده در سایه‌های متفاوتی از رنگ زرد، برای پوشش دیوارهای اتاق نشیمن یا پذیرایی‌تان استفاده کنید.

انتخاب کاغذ دیواری برای سال 1403

 

سخن پایانی پیرامون انتخاب کاغذ دیواری برای سال 1403

در نهایت اگر قصد دارید دکوراسیون خانه‌ی خود را با استفاده از کاغذ دیواری‌های جذاب و متنوع، به بهترین شکل ممکن در سال جدید تغییر دهید؛ پیشنهاد ما به شما استفاده از کاغذ دیواری‌های اکستریم والز است. اکستریم والز با ارائه‌ی طیف بسیار گسترده و متنوعی از طرح و رنگ‌های گوناگون و متعدد، تمام سبک و سلیقه‌ها را دربرگرفته و شما می‌توانید به آسانی کاغذ دیواری مورد علاقه‌تان را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه تهیه نمایید. جهت مشاهده، انتخاب و خرید کاغذ دیواری اکستریم والز، به فروشگاه‌های معتبر کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی سراسر کشور مراجعه کرده و یا برای اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی به محل سکونت خود با شماره‌ی 02192001955 تماس بگیرید.

انتخاب کاغذ دیواری برای سال 1403

 

سوالات متداول

1- آیا کاغذ دیواری‌های اکستریم والز قابل شستشو می‌باشند؟

بله؛ تمامی کاغذ دیواری‌های اکستریم والز از جنس وینیل پی وی سی بوده، ضد آب و قابل شستشو می‌باشند.

2- مناسب‌ترین کاغذ دیواری‌‌‍‌ها برای ایجاد یک دکوراسیون شاد و بهاری چه طرح‌هایی دارند؟

کاغذ دیواری‌های گل‌دار، کاغذ دیواری‌هایی در رنگ‌های طبیعی و زمینی همچون سبز، خاکی، کرم، بژ و قهوه‌ای

3- کاغذ دیواری‌های لاکچری مناسب چه سبک‌هایی از دکوراسیون داخلی می‌باشند؟

کاغذ دیواری‌هایی با طرح و رنگ‌های لوکس و لاکچری، اغلب در سبک‌هایی همچون کلاسیک و مدرن لاکچری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاغذ دیواری کربن
کاغذ دیواری کربن- موبایل
به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • میتونم کاغذ دیواری گل دار رو برای پذیرایی و کاغذ دیواری راه راه رو برای اتاق خواب استفاده کنم؟

    • بله دوست گرامی این امر کاملا بستگی به سلیقه شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *