1

نصب کاغذ دیواری در بخش های مختلف خانه، ایده ای جدید و جذاب است؛ که دکوراسیون منزل شما را متحول می کند. اما برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ آیا هر مدل کاغذ دیواری را برای هر فضایی می توانیم استفاده کنیم؟ با وجود آنکه کاغذ دیواری تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل شما دارد، بهتر است قبل از خرید، با مهم ترین نکات انتخاب آن آشنا شوید. برای آشنایی با این نکات و بهترین طرح های کاغذ دیواری در سال 1403، در ادامه این مطلب از اکستریم والز با ما همراه باشید.

برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

شاید در قدم اول انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای منزل ساده به نظر بیاید؛ اما بر خلاف این تصور در صورت رعایت نکردن برخی نکات ساده اما مهم، ممکن است به مرور زمان از انتخاب خود پشیمان شوید. از مهم ترین تکنیک هایی که هنگام انتخاب کاغذ دیواری باید به آن ها توجه کنید، به موارد زیر می توان اشاره کرد:

توجه به نوع و سبک دکوراسیون منزل

یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین نکاتی که در رابطه با انتخاب کاغذ دیواری باید به آن توجه کنید، در نظر گرفتن سبک دکوراسیون منزل است. سبک کاغذ دیواری که در اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب و … نصب می شود باید با سبک دکوراسیون آن فضا تناسب داشته باشد. به عنوان مثال، در خانه ای با دکوراسیون کلاسیک، حتما از کاغذ دیواری با همین سبک استفاده کنید. کمپانی اکستریم والز، انواع کاغذ دیواری های مدرن، کلاسیک، نئو کلاسیک و … را در طرح های متنوع به بازار عرضه کرده است.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

 

جنس و کیفیت کاغذ دیواری

قبل از خرید کاغذ دیواری، از کیفیت و جنس آن اطمینان حاصل کنید. کاغذ دیواری های وینیل (PVC) به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و گرد و غبار، بهترین انتخاب محسوب می شوند. یکی از مهم ترین مزایای این کاغذ دیواری ها قابل شست و شو بودن آن ها است. یعنی به وسیله دستمال مرطوب و مواد شوینده مناسب، می توانید هر نوع لکه ای را به راحتی از سطح کاغذ دیواری تمیز کنید.

قیمت کاغذ دیواری

هر رول کاغذ دیواری نسبت به جنس و کیفیت آن، قیمت متفاوتی دارد. اگر می‌خواهید برای اولین‌ بار از کاغذ دیواری در منزل خود استفاده کنید، بهتر است سراغ کاغذ دیواری های ارزان و کم هزینه بروید؛ تا اشتباهات شما برایتان گران تمام نشوند. اما اگر به کاغذ دیواری‌های لوکس و گران‌قیمت علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید تنها یک رول از آن را در یک نقطه خاص و ویژه، مثلا برای قسمتی از کاغذ دیواری پذیرایی بکار ببرید. برای چسباندن تنها یک رول کاغذ دیواری با دردسر خاصی مواجه نخواهید شد؛ اما در صورت تمایل می توانید از افراد متخصص در این زمینه هم کمک بگیرید.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

patina desktop

 

میزان کاغذ دیواری مورد نیاز

قبل از خرید و نصب کاغذ دیواری، می توانید به سادگی میزان کاغذ دیواری مورد نیازتان را محاسبه کنید.برای این منظور، عرض و طول دیوار‌ها در یکدیگر ضرب کرده و اندازه سطوحی مثل پنجره ها و درب ها را از آن عدد کم کنید تا متر مربعی که باید کاغذ دیواری را روی آن نصب کنید، حاصل شود. همچنین می‌توانید از ماشین حساب‌های آنلاین کمک بگیرید و میزان دقیق کاغذ دیواری لازم را به دست بیاورید.

مثلا برای کاغذ دیواری پذیرایی بعد از اندازه‌گیری طول و عرض و محاسبه مترمربع، طول و عرض پنجره‌ها را اندازه بگیرید. در نهایت از متراژ کل دیوار کم کنید.

ارتفاع سقف

اگر می خواهید کاغذ دیواری جلوه زیبایی در محیط داشته باشد، حتما ارتفاع سقف را در نظر بگیرید. سقف‌های کوتاه را می‌توان با استفاده از ترفندهایی مثل به کارگیری کاغذ دیواری مناسب، بلندتر نشان داد. در این رابطه، طرح کاغذ دیواری موردنظر می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد. کاغذ دیواری‌های راه راه که طرح آن‌ها به صورت عمودی است، می‌توانند یک دیوار را بلند‌تر از آن‌چه در واقعیت هست، جلوه دهند. با این تکنیک فضا دلبازتر و بزرگتر خواهد شد.

اندازه فضا

برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب باید به متراژ فضا توجه کنید. اگر با یک فضای بزرگ رو به رو باشید، دست شما برای انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری بازتر است؛ اما در صورتی که فضا کوچک باشد،باید دقت بیشتری داشته باشید. در فضاهای کوچک‌تر باید از کاغذ دیواری‌های روشن مثل سفید، کرم، خاکستری روشن و … استفاده کنید. همچنین بهتر است از نصب کاغذ دیواری روی همه دیوارها خودداری کرده و فقط دیوار شاخص را کاغذ دیواری بپوشانید. در صورت تمایل برای نصب کاغذ دیواری روی همه دیوارها، از دو مدل کاغذ دیواری طرح دار و کاملا ساده استفاده کنید؛ تا فضای شما دلگیر نشود.

عملکرد فضا در راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

حتما باید عملکرد فضا در انتخاب کاغذ دیواری را در نظر بگیرید. مسلما نمی‌توان هر گزینه‌ای را برای فضای مورد نظر انتخاب کرد. برخی از طرح‌ها و رنگ‌ها صرفا برای فضاهای خاصی به کار می‌آیند و در دیگر فضاها چندان جالب به‌ نظر نخواهند رسید. حتی جنس و قابلیت‌های دیگر کاغذ دیواری نیز باید در تناسب با عملکرد فضایی که برای آن انتخاب می‌شوند، باشند.

طریقه نصب

نصب برخی از کاغذ دیواری‌ها بسیار دشوار است، این کاغذ دیواری‌ها معمولا جنس پارچه‌ای دارند. اگر قصد دارید که خودتان کاغذ دیواری را بر روی دیوار نصب کنید، کاغذی دیواری را انتخاب کنید که نصب آن آسان‌تر باشد. اگر برای اولین بار می‌خواهید کاغذ دیواری نصب کنید و اگر کاغذ دیواری انتخابی شما طرح‌دار است، دقت کنید تا طرح آن سخت و پیچیده‌ نباشد. زیرا انطباق صحیح طرح‌ها در کنار هم ممکن است کار را برای شما کمی‌ سخت کند. بهتر است که قبل از نصب کاغذ دیواری در مورد روش نصب آن‌ها بررسی‌های لازم را انجام بدهید.

8 تکنیک طلایی برای انتخاب بهترین کاغذ دیواری

علاوه بر نکات مهم ذکر شده، تکنیک های طلایی دیگری هم وجود دارند که به شما در انتخاب بهترین کاغذ دیواری کمک بسزایی می کنند. این تکنیک ها عبارتند از:

سبک مبلمان

نوع مبلمانی موجود در فضا نیز روی انتخاب شما تاثیر دارد. این که چه سبک و رنگ از مبلمان را مد نظر قرار داده‌اید به طور مستقیم روی انتخاب سبک و رنگ کاغذ دیواری پذیرایی تاثیر دارد. حتی می‌توان بافت کاغذ دیواری را نیز در این رابطه مد‌نظر گرفت. مبلمانی که انتخاب می‌کنید، همنشین کاغذ دیواری هستند. مسلما پالت رنگی دکوراسیون فضای موردنظر شما زمانی ایده‌آل خواهد بود که به تناسب این موارد با هم توجه داشته‌ باشید.

راهنمایی استفاده از کاغذ دیواری

 

نور فضا

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب کاغذ دیواری مهم است، مقدار روشنایی فضا می‌باشد. شاید در انتخاب کاغذ دیواری به چنین نکاتی کمتر توجه شود، اما مسلما این گزینه هم به اندازه خود تاثیرگذار محسوب می‌شود. اگر یک فضای روشن داشته باشید، می‌توانید از کاغذ دیواری‌های کدر و تیره استفاده کنید، اما اگر فضا کم نور و تاریک است، پیشنهاد می‌شود به سراغ گزینه‌های روشن‌تر که نور را منعکس می‌سازند، بروید.

توجه به سلیقه و روحیات

یکی از نکاتی که باید در هنگام انتخاب کاغذ دیواری مدنظر داشته باشید، روحیات و سلیقه شخصیتان است. به خاطر داشته باشید که نصب یک کاغذ دیواری به معنای این است که شما فضای منزل خود را برای مدت نسبتا بلندی به شکل خاصی در خواهید آورد. کاغذ دیواری‌ها تابلوهای کوچکی نیستند که با خستگی نسبت به آن‌ها و طرحشان به سادگی طرح دیگری را جایگزینشان کنید.

البته مسلما شما هر وقت‌که بخواهید، قادر به تعویض کاغذ دیواری منزل خود خواهید بود، اما این کار طبیعتا زمان‌بر و مشکل‌ساز است. به همین دلیل است که باید در انتخاب طرح مناسب به روحیات خودتان توجه داشته باشید. از انتخاب مدل‌های پرطرفدار یا تازه مد شده‌ای که بعدا به‌ سادگی از مد می‌افتند، دوری‌ کنید.

کاغذ دیواری 1403

 

رنگ سایر عناصر

دیگر عاملی که تعیین‌کننده نوع کاغذ دیواری است، رنگ لوازم و مبلمانی است که در فضا قرار داده‌اید. در مواردی که شما خرید لوازم را پیش از تهیه و نصب کاغذ دیواری انجام داده‌اید و یا مایل به استفاده از لوازم سابق خود هستید، این لوازم هستند که تعیین می‌کنند چه نوع کاغذ دیواری مناسب فضای زندگی شماست. رنگ وسایل منزل شما باید در تناسب کامل با رنگ کاغذ دیواری مورد‌نظرتان باشد. این موضوع را با رنگ یکسان آنها اشتباه نگیرید. منظور از تناسب، لزوما یکسان بودن نیست. رنگ‌های متضاد و متفاوت هم می‌توانند درتناسب با یکدیگر قرار گرفته و با ایجاد کنتراست به خلق یک فضای زیبا کمک‌ کنند.

استفاده از کنتراست

برای این که کاغذ دیواری پذیرایی خود را در تناسب با مبلمان و سایر قسمت‌های دکور خود قرار دهید، می‌توانید از کنتراست کمک بگیرید. برای مثال، می‌توانید از دو رنگ متفاوت به این منظور استفاده نمایید. توجه کنید که رنگ‌های موردنظر باید درعین تضاد، تناسبی باهم داشته باشند و با یکدیگر هماهنگ شوند. ترکیب دو رنگ قرمز و سفید، نمونه خوبی برای بیان این منظور هستند. اگر می‌خواهید نتیجه جذاب‌‌تر به نظر برسد، کمی‌ از یک رنگ را در دل رنگ دیگر نیز در نظر بگیرید.

کاغذ دیواری 1403کاغذ دیواری اکستریم والز

انتخاب رنگ های هماهنگ

روش دیگر برای این که کاغذ دیواری‌تان را حسابی در دل دکوراسیون جا کنید و تناسب فوق‌العاده‌ای بین اجزا به وجود آورید، هماهنگی رنگ‌هاست. شما می‌توانید یک رنگ را انتخاب نموده و از طیف‌های مختلف آن در طراحی کمک بگیرید. یادتان باشد که قرار نیست همه وسایلتان یک رنگ باشند. هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد با یک فضای بی‌روح و کسل‌کننده رو به رو بشود. یک تم کلی برای رنگ‌آمیزی در نظر بگیرید و آن را در انتخاب کاغذ دیواری و سایر وسایل اعمال نمایید.

معمولا افراد در زمان خرید کاغذ دیواری اکستریم والز به دلیل تنوع کارها، خیلی راحت طرح مورد علاقه خود را پیدا می‌کنند. اما مشکل اکثر افراد انتخاب رنگ نهایی است. بهترین کمک به شما این است که همیشه سعی کنید از تم رنگ‌های خنثی کاغذ دیواری خود را انتخاب کنید. با انتخاب رنگ خنثی بسیاری از نگرانی‌های شما در مورد ست کردن کاغذ دیواری با وسایل موجود یا خریدهای آینده حل می‌شود.

پیروی از یک الگوی خاص

الگوها نشانه‌های بصری قدرتمندی برای ایجاد تناسب و زیبایی در فضا هستند. اگر یک الگوی شاخص و منحصربفرد را در طراحی داخلی مد نظر داشته باشید، می‌توانید به کمک آن، کاغذ دیواری خود را با سایر لوازم و مبلمان ست کنید. این الگو می‌تواند یک شکل هندسی و مدرن یا از انواع کلاسیک باشد. انتخاب وسایلی که دقیقا مطابق الگوی مدنظر با کاغذ دیواری هماهنگ باشند، کار نسبتا دشواری است. پس سعی کنید پیش از خرید کاغذ دیواری همه چیز را در نظر بگیرید.

انتخاب کاغذ دیواری متناسب با حال و هوای منزل

یک راه دیگر برای این که کاغذ دیواری پذیرایی را متناسب با طراحی داخلی و مبلمان خود انتخاب کنید، توجه به حال و هوای فضاست. هر خانه‌ای با توجه به سلیقه افرادی که در آن زندگی می‌کنند و سبکی که در طراحی و انتخاب مبلمان و وسایل، حال و هوای خاص و منحصر به فردی دارد.

اگر به این حال و هوا دقت کنید، به راحتی خواهید فهمید که چه مدل کاغذ دیواری برای فضای مدنظرتان مناسب‌تر است. مثلا اگر حال و هوای منزل‌تان گرم و صمیمی‌ است، کاغذ دیواری نیز به همین شکل باید انتخاب شود. اگر فضا حالتی شیک و لاکچری دارد، باید به دنبال مدل مشابه بگردید. این انتخاب دقیقا به سلیقه و روحیات شما بستگی دارد.

انتخاب کاغذ دیواری 1403

 

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای فضاهای مختلف

برای آنکه مناسب ترین کاغذ دیواری را انتخاب کنید، حتما نوع فضا را در نظر بگیرید. به عنوان مثال کاغذ دیواری که برای پذیرایی مناسب است، امکان دارد جلوه خوبی در اتاق خواب نداشته باشد. یا برای ورودی ساختمان و فضاهای اداری، از طرح ها و رنگ های متناسب با آن فضا استفاده می شود. در ادامه با نکات انتخاب کاغذ دیواری برای فضاهای مختلف آشنا شوید.

  • پذیرایی

معمولا در سالن پذیرایی اعضاء خانواده و مهمانان دور هم جمع می شوند؛ به همین دلیل بهتر است کاغذ دیواری که برای این فضا انتخاب می کنید، کاملا با حال و هوای خانه تناسب داشته باشد. در انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی، رنگ و سبک عناصر مختلفی مثل مبلمان، پرده، فرش و لوازم دکوری را در نظر بگیرید. از آنجایی که اتاق نشیمن فضایی عمومی‌ در منزل بوده و اعضای خانواده و دوستان در کنار هم اوقات‌شان را سپری می‌کنند. بهتر است از کاغذ دیواری های شاد و رنگارنگ با طرح و نقش جذاب استفاده کنید.

کاغذ دیواری 1403

 

  • اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب باید به گونه‌ای طراحی شود که انرژی مثبت و احساس آرامش را به خوبی به شما منتقل کند. اگر اتاق خواب شما دکوراسیون مدرن دارد، می توانید در میان کدهای جذاب آلبوم کربن از برند اکستریم والز طرح های ساده و مدرن بسیار جذابی را انتخاب کنید. همچنین این برند، طرح های جذاب دیگری مثل طرح گلدار، هندسی، انتزاعی و … که همگی دکوراسیونی کم نظیر را در اتاق خواب ایجاد می کنند، را به بازار عرضه کرده است.

کاغذ دیواری 1403.

 

لازم به ذکر است که اجرای کاغذ دیواری برای تمام دیوارهای اتاق خواب با کاغذ دیواری‌های طرح‌دار کار اشتباهی است. بجای آن می‌توانید یکی از دیوارهای اتاق را بعنوان دیوار شاخص درنظر بگیرید. بطور معمول دیواری که برای این کار در اتاق خواب انتخاب می‌شود دیوار پشت سر تخت است.

  • آشپزخانه

فضای دیگری از منزل که می‌تواند از طرح‌های رنگارنگ کاغذ دیواری‌ها بهره ببرد آشپزخانه است. در این‌جا شما آزاد هستید که هر رنگ و طرحی که دلتان می‌خواهد انتخاب کنید. دست‌تان برای شخصی‌سازی کاملا باز است. اما دقت کنید که طرح و رنگ آن با کاغذ دیواری پذیرایی متناسب باشد.  آشپزخانه‌ها تا جایی که ممکن باشد باید با رنگ‌های سفید و خنثی نقاشی شوند. اما رنگ‌های دیگر به خصوص رنگ‌های گرم‌تر نباید کنار گذاشته شود. برای مثال شما می‌توانید کاغذ دیواری با اشکال هندسی شبیه صفحه شطرنج انتخاب کنید و لزومی‌ ندارد که آن‌ها حتما سیاه و سفید باشند.

1

 

  • اتاق کار

در بعضی از منازل فضایی به عنوان اتاق کار اختصاص داده می‌شود. مثل هر اتاق دیگری از خانه، آن‌ها نیز نیازمند طراحی دکوراسیون هستند. یک اتاق کار بر‌خلاف کاغذ دیواری پذیرایی، تا جای ممکن باید نمای حرفه‌ای، ساده و بی‌آلایش و در عین حال کاربردی داشته باشد. برند اکستریم والز کاغذ دیواری های کاملا ساده با رنگ های خنثی و زیبایی را ارائه می کند که برای فضای اتاق کار انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شوند. به عنوان مثال کاغذ دیواری کد 8121 با رنگ سبز ملایم و طراحی ساده، بهترین انتخاب برای کاغذ دیواری دفتر کار و فضای اداری است.

کاغذ دیواری 1403

 

  • راهرو، سرویس بهداشتی و حمام

راهرو‌ها از جمله مکان‌هایی هستند که احتمال تخریب و از بین رفتن کاغذ دیواری در آن‌ها بیشتر است. به همین دلیل اگر می‌خواهید در چنین مکانی از کاغذ دیواری استفاده کنید باید نوعی را انتخاب کنید که مقاومت و ماندگاری بیشتری داشته باشد. در مکان‌هایی مانند سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه که با آب در ارتباط بوده و فضای مرطوب‌تری دارند نیز باید کاغذ دیواری‌هایی به کار برده شوند که در برابر نم و رطوبت مقاوم باشند و برای این منظور کاغذ دیواری‌های وینیل انتخاب بهتری خواهند بود. کاغذ دیواری های برند اکستریم والز همگی از جنس وینیل پی وی سی هستند؛ و مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند.

کاغذ دیواری 1403

 

بهترین و پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری در سال 1403

امروزه کاغذ دیواری‌ها در طرح، رنگ و نقش و نگارهای بسیار متنوعی موجود می‌باشند، هر ساله، طرح‌های جدید و بی شماری به عنوان طرح‌های ترند و مطرح سال جدید، وارد بازار می‌شوند؛ که شما می‌توانید از میان انبوهی از این الگوهای فراوان، کاغذ دیواری مورد پسند خود را برای تغییر دکوراسیون منزل بیابید. در ادامه به برخی از این طرح‌های ترند سال ۱۴۰۳ اشاره می‌کنیم:

کاغذ دیواری‌های طرح راه راه؛ فضای خانه خود را بزرگ‌تر نشان دهید

از آن‌جایی که کاغذ دیواری‌هایی با خطوط و الگوهای راه راه هیچ‌گاه از مد نمیفتند؛ انتخابی مطمئن و مناسب برای تمامی فضاهای داخلی محسوب شده و ظاهر هر اتاقی را به کلی تغییر می‌دهند. شما می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری‌های راه راه، ظاهر اتاق خود را بزرگ‌تر، عریض‌تر و یا ارتفاع دیوارها را بلندتر نشان دهید. طرح‌های عمودی راه راه می‌توانند اتاق شما را از نظر بصری بزرگ‌تر جلوه دهند در حالی که الگوهای افقی راه راه، به پهنا و عرض اتاق شما می‌افزایند.

کاغذ دیواری 1403کاغذ دیواری اکستریم والز 

کاغذ دیواری 1403کاغذ دیواری اکستریم والز کد 10049

 

طبیعت بکر و سبز بهاری را با استفاده از کاغذ دیواری‌ به خانه بیاورید

یکی دیگر از پیشنهادات خاص، منحصر به فرد و جذاب برای پوشاندن دیوارها در سال جدید، استفاده از کاغذ دیواری‌هایی به رنگ‌های طبیعی و زمینی است. پالت رنگی طبیعی شامل رنگ‌هایی همچون خاکی، بژ، کرم، قهوه‌ای و طیف‌های متفاوت سبز است. رنگ سبز نماد و نشانه‌ای از آرامش طبیعت بهاری بوده و یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای تغییر دیزاین خانه در سال 1403 می باشند.

کاغذ دیواری 1403کاغذ دیواری اکستریم والز کد 4102

طبیعت 1

جودون

 

ایجاد فضایی دلنشین با استفاده از کاغذ دیواری های گل دار

کاغذ دیواری‌ گلدار نیز یکی از روش‌های انتقال حس و حال طبیعت به فضای داخل خانه است، که اغلب در سبک‌هایی همچون کلاسیک و سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید به منظور شلوغ بنظر نرسیدن ظاهر خانه، یکی از دیوارها را با استفاده از کاغذ دیواری‌های گل‌دار پوشانده و برای سایر دیوارها از دیوارپوش‌هایی ساده در رنگ‌های مکمل با همان کاغذ دیواری گلدار استفاده کنید.

کاغذ دیواری 1403کاغذ دیواری اکستریم والز کد 4030

4030 1کاغذ دیواری اکستریم والز کد 4030

7045 1کاغذ دیواری اکستریم والز کد 7045

 

 

دیوارپوش‌های سلطنتی آبی و طلایی

گرچه استفاده از کاغذ دیواری‌های سلطنتی آبی و طلایی در تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی رایج نیست، اما این ترکیب به عنوان یکی از محبوب‌ترین ترندهای سال جدید شناخته شده است؛ تلفیق ظرافت کلاسیک رنگ آبی سرمه‌ای با زرق و برق رنگ غنی و متالیک طلایی، احساسی لوکس و درام را به دکوراسیون داخلی فضای شما می‌بخشد.

طلایی 1

کاغذ دیواری 1403کاغذ دیواری اکستریم والز کد 7130

 

کاغذ دیواری کلاسیک لاکچری؛ انتخابی جذاب برای دکوراسیونی خاص در سال ۱۴۰۳

یکی از جذاب‌ترین طرح‌های ترند سال ۱۴۰۳، کاغذ دیواری‌‍‌های کلاسیک با طرح‌های لوکس و لاکچری می‌باشند؛ کاغذ دیواری‌های کلاسیک لاکچری اغلب از متریالی با کیفیت، در طرح‌هایی منحصر به فرد همچون الگوهای پیچیده و هندسی، موتیف‌های میناکاری، تصاویر برگرفته از دوران خاص تاریخی و… طراحی و تولید می‌شوند. کاغذ دیواری‌های کلاسیک لاکچری، در پس زمینه‌ای با رنگ‌های گرم و غنی مانند طلایی، قهوه‌ای سوخته، قرمز، نقره‌ای و… یافت شده و چهره‌ای ارزشمند و چشم نواز به دکوراسیون خانه‌ی شما می‌بخشند.

کاغذ دیواری 1403کاغذ دیواری اکستریم والز کد 7134

کلاسیک 1

patina desktop 3

اتاق پذیرایی با مبلمان سبز و کاغذ دیواری زرد، انتخابی جسورانه برای سال 1403

استفاده از دو رنگ سبز و زرد در دکوراسیون داخلی، انتخابی زیبا و البته خاص و جسورانه است؛ زیرا هر دو، طبیعت سبز و آفتاب ملایم بهاری را در فضا تداعی کرده و سرزندگی و طراوت را به دکوراسیون خانه‌تان در سال جدید می‌افزایند. از این رو اگر مبلمانی به رنگ سبز با میزهای چوبی و قهوه‌ای رنگ دارید، از کاغذ دیواری‌هایی گل‌دار یا ساده در سایه‌های متفاوتی از رنگ زرد، برای پوشش دیوارهای اتاق نشیمن یا پذیرایی‌تان استفاده کنید.

کاغذ دیواری 1403

 

کلام پایانی در رابطه با انتخاب طرح کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری برای فضاهای مختلف، یکی از بهترین ایده هایی است که دکوراسیون خانه یا محل کار شما را تغییر می دهد. اما برای آنکه کاغذ دیواری شما بهترین جلوه را در محیط داشته باشد، باید برخی نکات مهم را که در این مطلب به آن اشاره کردیم، در نظر داشته باشید. اگر می خواهید با کاغذ دیواری، جلوه ای خاص و جذاب در فضای اطرافتان ایجاد کنید، می توانید یکی از طرح های ترند سال 1403، که در این متن به آن اشاره شد را انتخاب و بر اساس نکات ذکر شده، در منزل یا محل کارتان نصب کنید.

سوالات متداول کاربران

آیا انتخاب یک طرح و رنگ کاغذ دیواری برای تمام خانه بد است؟

انتخاب یک طرح و رنگ کاغذ دیواری برای خانه خیلی توصیه نمی‌شود. زیرا ممکن است بعد از مدتی باعث دل‌زدگی یا یکنواختی فضا شود.

آیا کاغذ دیواری با طرح و رنگ طوسی باعث تاریکی خانه می‌شود؟

انتخاب رنگ طوسی در صورتی که فضای خانه دل‌باز، دارای نورگیر مناسب و وسایل دکوراسیون روشن باشد، باعث تاریکی نمی‌شود.

در زمان خرید کاغذ دیواری برای خانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

متراژ خانه و محلی که می‌خواهید کاغذ دیواری بزنید، طرح و رنگ کاغذ دیواری، وسایل دکوراسیون محل مورد نظر.

انتخاب کاغذ دیواری با طرح بزرگ برای خانه خوب است؟

استفاده از کاغذ دیواری با طرح خیلی بزرگ برای فضاهایی با متراژ بالا مناسب است.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • سلام کاغذ دیواری برای محیط شرکت چه طرحی مناسبه؟

  • سلام و درود
    دوست گرامی این امر کاملا به سلیقه شما بستگی دارد شما می توانید نمونه کار هایی که در محیط شرکت اجرا شده مشاهده کنید و بر اساس آن طرح ها کاغذ دیواری خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *