کاغذ دیواری مینیمال و ساده

مینیمالیسم و سادگی، سبکی غالب در طراحی داخلی مدرن است که بر استفاده از الگوهای ساده، خطوط یکدست و پالت رنگی خنثی تاکید دارد. الگوها و طرح‌های ساده در کاغذ دیواری مینیمال، حس آرامش و ملایمت را به هر فضایی می‌بخشند. کاغذ دیواری مینیمال، انتخابی محبوب برای پوشش دیوارها محسوب می‌شود؛ چرا که علاوه بر افزودن ظرافت و زیبایی به دکوراسیون داخلی، فضا را از نظر بصری بزرگ‌تر، دلباز و روشن‌تر نمایان می‌کند.

انواع کاغذ دیواری ساده و مینیمال

آشنایی با انواع کاغذ دیواری ساده و مینیمال:

امروزه انواع متفاوت و بسیار جذابی از کاغذ دیواری ساده و مینیمال در بازار موجود است که شما می‌توانید به سادگی، از میان انبوهی از این کاغذ دیواری‌ها، دیوارپوش مد نظرتان را پیدا کرده و خریداری نمایید. در این مقاله از اکستریم والز به بررسی بیشتر کاغذ دیواری مینیمال و انواع گوناگون کاغذ دیواری ساده و مینیمال خواهیم پرداخت.

 

کاغذ دیواری مینیمال

کاغذ دیواری انتزاعی مینیمالیستی:

کاغذ دیواری مینیمال طرح انتزاعی، تلفیقی از سادگی و خلاقیت است که سبک ساده و در عین حال پیچیده‌ای را روی دیوارهای شما ارائه می‌دهد. این نوع از کاغذ دیواری‌ها، با اشکال هندسی ساده و حداقل پالت رنگی، محیطی آرامش بخش و دلباز را ایجاد می‌کنند. کاغذ دیواری مینیمال انتزاعی، اغلب در سبک‌هایی همچون مدرن و مینیمال بکار می‌روند. کاغذ دیواری کد 8106 آلبوم راکتور با رنگ سفید-نقره‌ای و کد 8014 این آلبوم با رنگ کرم-سفید، نمونه‌ای جذاب از کاغذ دیواری مینیمال با طرح انتزاعی می‌باشند.

کاغذ دیواری مینیمال

کاغذ دیواری مینیمال هندسی:

کاغذ دیواری مینیمال هندسی، یکی دیگر از انتخاب‌های محبوب در بین افراد است. این طرح‌ها اغلب، دارای الگوهای هندسی پیچیده‌اند که از خطوط و اشکال ساده برای ایجاد تاثیر بصری جسورانه استفاده می‌کنند. علیرغم پیچیدگی الگوها، رویکرد مینیمالیستی رنگ و شکل‌ها در این کاغذ دیواری، سبب می‌شود که طرح‌ها خسته کننده یا به هم ریخته به نظر نرسند. کاغذ دیواری مینیمال هندسی ترکیبی هماهنگ از نظم و خلاقیت است که جلوه‌ای متمایز را به خانه‌ شما می‌بخشد. کاغذ دیواری کد 8037 آلبوم راکتور از شرکت اکستریم والز با رنگ سفید و کد 6118 آلبوم اتم با رنگ خنثی خاکستری و طرح‌های هندسی لوزی شکل، مثال‌هایی از انواع بی شمار کاغذ دیواری ساده و مینیمال شرکت اکستریم والز هستند.

کاغذ دیواری سفید

کاغذ دیواری تماما سفید مینیمال (جایگزین رنگ):

یکی از جدیدترین انواع کاغذ دیواری ساده و مینیمال موجود در بازار، کاغذ دیواری‌هایی به رنگ سفید با طرح‌ها و خطوطی مدرن و مینیمال در سه طیف رنگی خاکستری، کرم و تماما سفید می‌باشند. آلبوم کاغذ دیواری H2O، شامل 120 کد از دیوارپوش‎‌هایی ساده و سفید رنگ است که جایگزین بسیار مناسبی به جای رنگ بوده و در تمامی فضاهای داخلی اعم از اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، اتاق خواب، فضاهای کاری و اداری و… قابل اجرا می‌باشند. کاغذ دیواری‌های مینیمال این آلبوم، با طول عمری حدود 15 سال، دوام و پایداری بسیار بیشتری نسبت به رنگ داشته و از این جهت، انتخابی مقرون به صرفه برای طراحی و تغییر دکوراسیون محسوب می‌شوند.

انواع کاغذ دیواری ساده و مینیمال

چگونه کاغذ دیواری مینیمال مناسبی را برای فضای خود انتخاب کنیم؟

انتخاب کاغذ دیواری ساده و مینیمال، فقط بسته به انتخاب طرح دلخواه نیست؛ بلکه باید به اندازه و نور فضا، سبک دکوراسیون اتاق و رنگ‌های بکار رفته در طراحی آن نیز توجه کرد.

کاغذ دیواری مینیمال

اندازه و نور فضا:

یکی از اولین مواردی که باید به هنگام انتخاب کاغذ دیواری مینیمال در نظر گرفت، اندازه و متراژ اتاق و میزان نور طبیعی است؛ اگر فضای مد نظر شما به اندازه کافی بزرگ نیست، با انتخاب رنگ‌های روشن و طرح‌های ساد‌ه‌تر، عمق و روشنایی بیشتری را به آن بیفزایید. رنگ‌های تیره و طرح‌های شلوغ و پیچیده، منجر به جذب نور، و کاهش تابش نور خورشید در اتاق می‌شوند.

کاغذ دیواری ساده و مینیمال

تطبیق کاغذ دیواری با سبک دکوراسیون فضا:

یکی دیگر از نکات ضروری هنگام انتخاب کاغذ دیواری مینیمال، توجه به طراحی دکوراسیون فضا است. طرح و رنگ کاغذ دیواری شما باید مکمل مبلمان، پرده‌ها و سایر عناصر و المان‌های اتاق باشد. به عنوان مثال، اگر مبلمان شما ظریف و مدرن است، به دنبال کاغذ دیواری مدرنی با طرح‌های بروز و امروزی باشید؛ اما اگر سبک اجرا شده در دکوراسیون اتاقتان التقاطی است، یک کاغذ دیواری با طرح جسورانه و هندسی را انتخاب کنید که پیچیدگی، ظرافت و شخصیت بیشتری را به اتاق القا کند.

کاغذ دیواری مینیمال

انتخاب پالت رنگی مناسب:

رنگ‌های بکار رفته در کاغذ دیواری شما، می‌توانند به طور قابل توجهی بر روحیه و احساس کلی اتاق تاثیر بگذارند. رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری، کرم و بژ فضایی دلباز و آرامش بخش را در اتاق ایجاد کرده و رنگ‌های روشن و زنده‌ای همچون سبز، زرد، صورتی و… سرزندگی، انرژی و نشاط را به فضای مد نظر شما می‌افزایند.

کاغذ دیواری ساده و مینیمال

اکستریم والز؛ منبع اصلی انتخاب کاغذ دیواری مینیمال با کیفیت بالا:

اگر قصد دارید دکوراسیون خانه یا محل کار خود را به کمک کاغذ دیواری طراحی و دیزاین کنید؛ اکستریم والز با ارائه‌ی دیوارپوش‌هایی شیک و با دوام، در اختیار شماست تا کار را برایتان آسان‌تر کند. تمامی کاغذ دیواری‌های ما، فراتر از زیبایی شناسی طرح و الگوها، از متریالی غیر سمی و سازگار با محیط زیست تولید و طراحی شده‌اند؛ ما مفتخریم که محصولاتی را ارائه دهیم که علاوه بر ظاهری جذاب و منحصر به فرد، به سلامتی شما و محیط زیست نیز آسیب وارد نمی‌کنند. کاغذ دیواری‌های‌ اکستریم والز همچنین، در برابر عواملی همچون رطوبت، الکتریسیته ساکن، گرد و غبار، خط و خراش و سایر آسیب‌ها مقاوم‌اند و تا سال‌ها روی دیوارهای شما باقی می‌مانند.

کاغذ دیواری مینیمال

سخن پایانی؛ ارتباط با اکستریم والز

اکستریم والز، با ارائه‌ انتخاب‌های گسترده و متنوعی از کاغذ دیواری‌های ساده و مینیمال، تمامی سلیقه‌ها و ترجیحات مختلف را برآورده کرده است. جهت مشاهده، خرید و انتخاب کاغذ دیواری‌های اکستریم والز، به فروشگاه‌ها معتبر کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی سراسر کشور مراجعه کرده و یا برای اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی ما به محل سکونت خود، با شماره 02192001955 تماس بگیرید.

کاغذ دیواری ساده و مینیمال

سوالات متداول

آیا کاغذ دیواری‌های اکستریم والز، ضد آب و قابل شستشو هستند؟

بله؛ تمامی کاغذ دیواری‌های کمپانی اکستریم والز از جنس (PVC) بوده و با لایه‌ای محافظتی از وینیل، در برابر آب و رطوبت از خود پایداری نشان داده و از این جهت قابل شستشو و تمیزکاری می‌باشند.

کاغذ دیواری ساده و مینیمال شیک را از کجا بخریم؟

شما می‌توانید انواع متفاوت طرح‌، رنگ و الگوهای خاص و متمایز را متناسب با هر سبکی از دکوراسیون داخلی، از میان کاغذ دیواری‌های اکستریم والز، با بالاترین کیفیت بیابید.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • من خونم 70 متره قبلا از کاغذ دیواری با طرح شلوغ و تیره استفاده شده بود خیلی فضای خونه کوچیک شده بود
    ترجیح دادم این سری از کاغذ دیواری مینیمال استفاده کنم امروز نصبش تموم شد و خونه خیلی دلباز شده از اون حالت خفگی و کوچیکی در اومده.

    • ممنون از نظر شما دقیقا همینطور است کاغذ دیواری مینیمال مناسب فضاها های کوچک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *