کاغذ دیواری مینیمال و ساده

کاغذ دیواری مینیمال دیوارپوشی مدرن و امروزی است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. این کاغذ دیواری با استفاده از الگوهای ساده، خطوط و رگه‌های یکدست و پالت رنگی خنثی تشکیل شده است. الگوها و طرح‌های ساده در کاغذ دیواری مینیمال، حس آرامش و ملایمت را به هر فضایی می‌بخشند. کاغذ دیواری مینیمال، انتخابی محبوب برای پوشش دیوارها محسوب می‌شود؛ چرا که علاوه بر افزودن ظرافت و زیبایی به دکوراسیون داخلی، فضا را از نظر بصری بزرگ‌تر، دلباز و روشن‌تر نمایان می‌کند.

انواع کاغذ دیواری ساده و مینیمال موجود در بازار

امروزه انواع متفاوت و بسیار جذابی از کاغذ دیواری ساده و مینیمال در بازار موجود است که شما می‌توانید به سادگی، از میان انبوهی از این کاغذ دیواری‌ها، دیوارپوش مد نظرتان را پیدا کرده و خریداری نمایید. در این مقاله از اکستریم والز به بررسی بیشتر کاغذ دیواری مینیمال و انواع گوناگون کاغذ دیواری ساده و مینیمال خواهیم پرداخت.

انواع کاغذ دیواری ساده و مینیمال

کاغذ دیواری انتزاعی مینیمالیستی

کاغذ دیواری مینیمال طرح انتزاعی، تلفیقی از سادگی و خلاقیت است که سبک ساده و در عین حال پیچیده‌ای را روی دیوارهای شما ارائه می‌دهد. این نوع از کاغذ دیواری‌ها، با اشکال هندسی ساده و حداقل پالت رنگی، محیطی آرامش بخش و دلباز را ایجاد می‌کنند. کاغذ دیواری مینیمال انتزاعی، اغلب در سبک‌هایی همچون مدرن و مینیمال بکار می‌روند.

کاغذ دیواری مینیمال

معرفی چند نمونه از کاغذ دیواری مینیمال طرح انتزاعی برند اکستریم والز

کاغذ دیواری سفید

جودون

کاغذ دیواری مینیمال هندسی

کاغذ دیواری مینیمال هندسی، یکی دیگر از انتخاب‌های محبوب در بین افراد است. این طرح‌ها اغلب، دارای الگوهای هندسی پیچیده‌اند که از خطوط و اشکال ساده برای ایجاد تاثیر بصری جسورانه استفاده می‌کنند. علیرغم پیچیدگی الگوها، رویکرد مینیمالیستی رنگ و شکل‌ها در این کاغذ دیواری، سبب می‌شود که طرح‌ها خسته کننده یا به هم ریخته به نظر نرسند. کاغذ دیواری مینیمال هندسی ترکیبی هماهنگ از نظم و خلاقیت است که جلوه‌ای متمایز را به خانه‌ شما می‌بخشد.

کاغذ دیواری مینیمال

معرفی چند نمونه از کاغذ دیواری مینیمال طرح هندسی

کاغذ دیواری تماما سفید مینیمال بهترین جایگزین رنگ در طراحی دیوارها

یکی از جدیدترین انواع کاغذ دیواری مینیمال و ساده موجود در بازار، کاغذ دیواری‌هایی به رنگ سفید با طرح‌ها و خطوطی مدرن و مینیمال در سه طیف رنگی خاکستری، کرم و تماما سفید می‌باشند. آلبوم کاغذ دیواری H2O، شامل ۱۲۰ کد از دیوارپوش‎‌هایی ساده و سفید رنگ است که جایگزین بسیار مناسبی به جای رنگ بوده و در تمامی فضاهای داخلی اعم از اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، اتاق خواب، فضاهای کاری و اداری و… قابل اجرا می‌باشند. کاغذ دیواری‌های مینیمال این آلبوم، با طول عمری حدود ۱۵ سال، دوام و پایداری بسیار بیشتری نسبت به رنگ داشته و از این جهت، انتخابی مقرون به صرفه برای طراحی و تغییر دکوراسیون محسوب می‌شوند.

انواع کاغذ دیواری ساده و مینیمال

معرفی چند نمونه از کاغذ دیواری های تماما ساده اکستریم والز

  • کاغذ دیواری کد C902 آلبوم H2O، با طرح ساده در پس زمینه‌ای سفید و رگه‌های کرم رنگ
  • کاغذ دیواری کد G904 آلبوم H2O، با طرح ساده و مینیمال و خطوط خاکستری رنگ در پس زمینه‌ای سفید

شما می‌توانید باقی کاغذ دیواری های این آلبوم منحصر به فرد و متمایز را در کاتالوگ دیجیتال آن به این نشانی، مشاهده کنید.

انتخاب کاغذ دیواری مینیمال مناسب برای فضاهای مختلف

انتخاب کاغذ دیواری مینیمال و ساده، فقط بسته به انتخاب طرح دلخواه نیست؛ بلکه باید به اندازه و نور فضا، سبک دکوراسیون اتاق و رنگ‌های بکار رفته در طراحی آن نیز توجه کرد.

  • اندازه و نور فضا در انتخاب کاغذ دیواری مینیمال

یکی از اولین مواردی که باید به هنگام انتخاب کاغذ دیواری مینیمال در نظر گرفت، اندازه و متراژ اتاق و میزان نور طبیعی است؛ اگر فضای مد نظر شما به اندازه کافی بزرگ نیست، با انتخاب رنگ‌های روشن و طرح‌های ساد‌ه‌تر، عمق و روشنایی بیشتری را به آن بیفزایید. رنگ‌های تیره و طرح‌های شلوغ و پیچیده، منجر به جذب نور، و کاهش تابش نور خورشید در اتاق می‌شوند.

کاغذ دیواری ساده و مینیمال

  • تطبیق کاغذ دیواری با سبک دکوراسیون فضا

یکی دیگر از نکات ضروری هنگام انتخاب کاغذ دیواری مینیمال، توجه به طراحی دکوراسیون فضا است. طرح و رنگ کاغذ دیواری شما باید مکمل مبلمان، پرده‌ها و سایر عناصر و المان‌های اتاق باشد. به عنوان مثال، اگر مبلمان شما ظریف و مدرن است، به دنبال کاغذ دیواری مدرنی با طرح‌های بروز و امروزی باشید؛ اما اگر سبک اجرا شده در دکوراسیون اتاقتان التقاطی است، یک کاغذ دیواری با طرح جسورانه و هندسی را انتخاب کنید که پیچیدگی، ظرافت و شخصیت بیشتری را به اتاق القا کند.

کاغذ دیواری مینیمال

  • انتخاب پالت رنگی مناسب کاغذ دیواری مینیمال

رنگ‌های بکار رفته در کاغذ دیواری شما، می‌توانند به طور قابل توجهی بر روحیه و احساس کلی اتاق تاثیر بگذارند. رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری، کرم و بژ فضایی دلباز و آرامش بخش را در اتاق ایجاد کرده و رنگ‌های روشن و زنده‌ای همچون سبز، زرد، صورتی و… سرزندگی، انرژی و نشاط را به فضای مد نظر شما می‌افزایند.

کاغذ دیواری ساده و مینیمال

پتینه

کاغذ دیواری مینیمال با کیفیت را از کجا بخریم؟

اگر قصد دارید دکوراسیون خانه یا محل کار خود را به کمک کاغذ دیواری طراحی و دیزاین کنید؛ اکستریم والز با ارائه‌ی دیوارپوش‌هایی شیک و با دوام، در اختیار شماست تا کار را برایتان آسان‌تر کند. تمامی کاغذ دیواری‌های ما، فراتر از زیبایی شناسی طرح و الگوها، از متریالی غیر سمی و سازگار با محیط زیست تولید و طراحی شده‌اند؛ ما مفتخریم که محصولاتی را ارائه دهیم که علاوه بر ظاهری جذاب و منحصر به فرد، به سلامتی شما و محیط زیست نیز آسیب وارد نمی‌کنند. کاغذ دیواری‌های‌ اکستریم والز همچنین، در برابر عواملی همچون رطوبت، الکتریسیته ساکن، گرد و غبار، خط و خراش و سایر آسیب‌ها مقاوم‌اند و تا سال‌ها روی دیوارهای شما باقی می‌مانند.

جهت مشاهده، خرید و انتخاب کاغذ دیواری‌های اکستریم والز، به فروشگاه‌ها معتبر کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی سراسر کشور مراجعه کرده و یا برای اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی ما به محل سکونت خود، با شماره ۰۲۱۹۲۰۰۱۹۵۵ تماس بگیرید.

کاغذ دیواری ساده و مینیمال

کاغذ دیواری مینیمال

کاغذ دیواری مینیمال

سوالات متداول

آیا کاغذ دیواری‌های اکستریم والز، ضد آب و قابل شستشو هستند؟

بله؛ تمامی کاغذ دیواری‌های کمپانی اکستریم والز از جنس (PVC) بوده و با لایه‌ای محافظتی از وینیل، در برابر آب و رطوبت از خود پایداری نشان داده و از این جهت قابل شستشو و تمیزکاری می‌باشند.

کاغذ دیواری ساده و مینیمال شیک را از کجا بخریم؟

شما می‌توانید انواع متفاوت طرح‌، رنگ و الگوهای خاص و متمایز را متناسب با هر سبکی از دکوراسیون داخلی، از میان کاغذ دیواری‌های اکستریم والز، با بالاترین کیفیت بیابید.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • من خونم 70 متره قبلا از کاغذ دیواری با طرح شلوغ و تیره استفاده شده بود خیلی فضای خونه کوچیک شده بود
    ترجیح دادم این سری از کاغذ دیواری مینیمال استفاده کنم امروز نصبش تموم شد و خونه خیلی دلباز شده از اون حالت خفگی و کوچیکی در اومده.

    • ممنون از نظر شما دقیقا همینطور است کاغذ دیواری مینیمال مناسب فضاها های کوچک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *