طراحی دکوراسیون خانه برای نوروز 1403

طراحی دکوراسیون خانه برای نوروز و سال جدید، یکی از مهم‌ترین و چالش برانگیزترین مسائلی است که پیش از ورود به سال جدید و نوروز 1403 با آن روبرو می‌شویم.  نوروز، فرصتی مناسب برای تجدید نظر و تغییر طراحی داخلی خانه به منظور ایجاد یک فضای جدید و جذاب‌تر است که شما می‌توانید به آسانی با استفاده از سبک‌ها و شیوه‌های شیک و ترند سال جدید، یک دکوراسیون زیبا و آرامش‌بخش را در خانه‌ی خود داشته باشید. در این مقاله، به بررسی چند سبک جذاب به منظور تغییر طراحی دکوراسیون خانه برای نوروز پرداخته و به شما کمک می‌کنیم تا بسته به اندازه، متراژ، نور و … فضای خانه‌ی خود، سبکی متناسب و جذاب را برای طراحی آن در سال جدید انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن برای نوروز 1403
دکوراسیون داخلی به سبک مدرن برای نوروز 1403

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن برای نوروز 1403

 

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن و امروزی برای نوروز 1403

اگر قصد دارید دکوراسیون خانه‌ی خود را برای نوروز 1403 و سال نو، به شیوه‌ای مدرن و امروزی تغییر داده و جزییاتی جدید و نوین را در طراحی منزلتان بگنجانید؛ بهتر است از یک پالت رنگی خنثی، شامل طیف‌هایی از رنگ سفید، خاکستری، بژ و کرم در کنار رنگ‌های پاستلی و ملایم استفاده کنید. رنگ‌های ساده و خنثی نه تنها محیط داخلی فضای مد نظر شما را از نظر بصری بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه می‌دهند بلکه فضایی آرامش‌بخش و به دور از شلوغی را در خانه‌تان ایجاد می‌کنند. به طور کلی، فضاهای مدرن، کارکرد را بر مد ترجیح داده و عاری از شلوغی و بدون جزییات غیر ضرور و اضافی هستند.

کاغذ دیواری کربن
کاغذ دیواری کربن- موبایل

به منظور طراحی دکوراسیون خانه برای نوروز به سبک مدرن، از مبلمان و صندلی‌هایی چوبی یا فلزی، با روکش‌های چرم یا پارچه‌هایی با طرح‌های جدید، که ظاهری امروزی به خانه می‌دهند استفاده کنید؛ دکوراسیون مدرن، بر استفاده از پلان‌های باز تاکید داشته و شما می‌توانید به منظور ایجاد یک پلان باز در خانه‌ای به سبک مدرن، دیوار یا اپن آشپزخانه را برداشته و به جای آن از یک میز جزیره در ورودی آشپزخانه‌تان استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون خانه برای نوروز سال 1403
طراحی دکوراسیون خانه به سبک مینیمال و ساده برای نوروز سال 1403

طراحی دکوراسیون خانه برای نوروز سال 1403

 

طراحی دکوراسیون خانه برای نوروز سال 1403 با الهام از سبک ساده و مینیمال!

طراحی داخلی مینیمالیستی همانند سبک مدرن بر استفاده از عناصر ضروری و مهم تاکید داشته و از تزیینات اضافی و غیر ضرور پرهیز می‌کند؛ از این رو در دکوراسیون خانه‌ای به این سبک، وسایل و عناصر دکوراتیو به طور کم و محدود به چشم می‌خورند. الگوها و طرح‌های سبک مینیمال، به دور از پیچیدگی بوده و شامل خطوط صاف و یکدست می‌باشند؛ به طور معمول در این سبک از دیوارپوش‌هایی ساده در رنگ‌های خنثی، مبلمانی ظریف و کم حجم با روکش‌های ساده و بدون طرح، پرده‌هایی نازک و شفاف در رنگ سفید استفاده می‌شود.

H2o-CTA
H2o-mob CTA

پالت رنگی غالب در طراحی مینیمال، شامل تک رنگ‌هایی از سایه‌های ساده مانند سفید، کرم، خاکستری و … است.  آلبوم کاغذ دیواری H2O یکی از جدیدترین محصولات اکستریم والز است که شامل 320 کد کاغذ دیواری ساده و مینیمال با پس زمینه‌ای سفید رنگ و خطوط و رگه‌هایی در سه طیف رنگی خنثی (سفید، خاکستری؛ کرم) می‌باشد. محصولات این آلبوم یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوشش دیوارهای خانه‌ای به سبک ساده و مینیمال بوده و جایگزین بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌تری نسبت به رنگ می‌باشند.

شاید تصور کنید که طراحی دکوراسیون خانه به این سبک ممکن است بی روح و خسته کننده بنظر برسد اما اینطور نیست؛ شما می‌توانید با استفاده از بافت‌های گوناگونی همچون قالیچه‌ها و فرش‌های کوچک، کوسن‌ها و بالش‌های رومبلی، رومیزی‌های پارچه‌ای و … در رنگ‌های ساده و روشن، به دکوراسیون ساده‌ی خانه‌تان گرما و بافتی بی نظیر بیفزایید. لازم به ذکر است که سبک مینیمال بهترین پیشنهاد برای طراحی دکوراسیون خانه کوچک محسوب می‌شود.

طراحی دکوراسیون نوروزی به سبک کلاسیک
طراحی دکوراسیون نوروزی به سبک کلاسیک

طراحی دکوراسیون نوروزی به سبک کلاسیک

 

طراحی دکوراسیون نوروزی به سبک کلاسیک در سال جدید!

اگر به دنبال سبکی اصیل و مجلل برای تغییر و طراحی دکوراسیون خانه‌ی خود در نوروز 1403 هستید، سبک کلاسیک را انتخاب کنید. طراحی داخلی کلاسیک، با استفاده از جزییات و تزییناتی جذاب، رنگ‌های گرم و غنی، مبلمان و لوازمی لوکس و آنتیک، احساسی گرم و صمیمی را در خانه‌های شما به ارمغان می‌آورد.

Reactor-CTA
Reactor- mob CTA

سبک کلاسیک، یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین سبک‌های دکوراسیون داخلی است که هیچ‌گاه از مد نمیفتد؛ به منظور تغییر دکوراسیون خانه برای نوروز به شیوه کلاسیک، از مواد و متریالی لوکس و با کیفیت همون چوب‌های طبیعی، پارچه‌های مخمل و ابریشم و … استفاده کنید؛ به عنوان مثال در خانه‌ای به این سبک، از مبلمانی چوبی و کنده کاری شده با پارچه‌های نقش و نگاردار در رنگ‌های گرمی همچون قرمز و قهوه‌ای و پرده‌های ابریشمی لاکچری استفاده می‌شود.طرح‌های بکار رفته در سبک کلاسیک شامل الگوهای گل‌دار، موتیف‌های برگرفته از دوران مختلف کلاسیک و … می‌باشند؛ از این طرح‌ها می‌توان در انتخاب کاغذ دیواری بهره گرفت.

به منظور نورپردازی برای دکوراسیونی به سبک کلاسیک، از وسایل روشنایی بزرگ و لوکسی همچون لوسترها و چراغ‌های تزیینی با نورهای گرم استفاده شده و از تابلوهای هنری، نقاشی‌های کلاسیک و … برای تزیین دیوارها استفاده می‌شود.

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن برای نوروز 1403

 

دکوراسیون داخلی خانه‌ی خود را برای نوروز 1403 به شیوه‌ی تلفیقی طراحی کنید!

سبک تلفیقی به عنوان یکی از متمایزترین سبک‌‎های طراحی داخلی، از ترکیب عناصر مختلف و متنوع سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی استفاده می‌کند. این سبک با ترکیب عناصر مدرن، کلاسیک، سنتی، لاکچری، روستیک و … یک فضای منحصر به فرد و شیک را در خانه‌ی ما می‌سازد. همانطور که گفته شد، یکی از ویژگی‌های اصلی دکوراسیون داخلی به سبک تلفیقی، ترکیب عناصر گوناگون سبک‌های مختلف است. این ترکیب معمولاً با استفاده از رنگ‌ها، الگوها، مواد و … مختلف انجام می‌شود تا یک هماهنگی وهارمونی زیبا و متعادل را ایجاد کند.

در دنیای دکوراسیون داخلی، ترکیب چند سبک مختلف می‌تواند ظاهری تازه و جدید را به فضای خانه شما بخشیده و آن را به یک اثر هنری زنده تبدیل کند. از ترکیبات شیک سبک اسکاندیناوی با طراحی مدرن گرفته تا ترکیب رنگ‌های جسورانه با مبلمان کلاسیک، همه می‌توانند چهره‌ای خاص و متفاوت را به دکوراسیون جدید شما در سال جدید ببخشند.

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن برای نوروز 1403

 

سخن پایانی در رابطه با سبک‌های جذاب و ترند

به طور کلی، انتخاب سبک دکوراسیون داخلی به منظور طراحی دکوراسیون خانه برای نوروز، امری سلیقه‌ای است که باید با توجه به عواملی همچون میزان نورپردازی طبیعی خانه، اندازه و متراژ خانه و … انجام گیرد. برای داشتن یک دکوراسیون نوروزی و بهاری در سال جدید، کافی است کمی خلاقیت به خرج داده و با بکارگیری رنگ‌های دلنشین بهاری و تلفیق سبک‌های جذابی که در این مطلب از آن‌ها صحبت شد، یک فضای جذاب با ظاهری فوق‌العاده داشته باشید.

طراحی دکوراسیون خانه برای نوروز

 

سوالات متداول

1- مهم‌ترین رنگ‌های بکار رفته در سبک ساده و مینیمال چه رنگ‌هایی هستند؟

در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال، از یک پالت رنگی تک رنگ شامل رنگ‌های ساده و روشنی مانند سفید، خاکستری و کرم استفاده می‌شود.

2- کاغذ دیواری‌های کلاسیک چه خصوصیاتی دارند؟

کاغذ دیواری‌های کلاسیک، دیوارپوش‌هایی با نقش و نگارهای فراوان همچون طرح‌های گل‌دار در رنگ‌های گرمی مانند بژ، سبز اشرافی، قرمز، قهوه‌ای و … هستند.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *