تزیین خانه برای تحویل سال 1403

هر ساله، با نزدیک شدن به پایان سال و فرارسیدن فصل دل‌انگیز بهار، همه‌ی ما به دنبال ایده‌هایی جذاب به منظور تزیین خانه برای تحویل سال هستیم؛ تا با استفاده از این تزیینات نوروزی، شور، شادی و نشاط فصل جدید را به منزلمان راه دهیم.

این ایده‌های خلاقانه‌ی نوروزی، علاوه بر افزایش انرژی مثبت در خانه، فضایی دلنشین را برای آغاز سال جدید، مهیا می‌کنند. در این مقاله از اکستریم والز، به معرفی چند ایده‌ی جدید و جذاب به منظور تزیین خانه برای تحویل سال 1403 می‌پردازیم، تا شما به کمک این ایده‌ها و نکات، خانه‌تان را به شیوه‌ای متفاوت و سرشار از شادی، برای نوروز 1403 آراسته و آماده کنید.

معرفی چند ایده‌ی ساده و کاربردی برای تزیینات نوروز 1403
معرفی چند ایده‌ی ساده و کاربردی برای تزیینات نوروز 1403
معرفی چند ایده‌ی ساده و کاربردی برای تزیینات نوروز 1403
معرفی چند ایده‌ی ساده و کاربردی برای تزیینات نوروز 1403

معرفی چند ایده‌ی ساده و کاربردی برای تزیینات نوروز 1403

روزهای پیشین نوروز و تحویل سال، بهترین فرصت برای تغییر طراحی دکوراسیون خانه است؛ کافی است کمی خلاقیت به خرج داده و سلیقه‌ی خود را بکار گیرید و در آخر، شاهد یک تحول جذاب و منحصر به فرد در دکوراسیون نوروزی‌تان باشید. تغییر دکوراسیون خانه، از ایده‌های کوچکی مانند استفاده از گلدان‌های شفاف شیشه‌ای، شمع‌های تزیینی و … گرفته تا تغییرات بزرگی در چیدمان، مانند تغییر چیدمان مبلمان پذیرایی، جا به جایی وسایل اتاق نشیمن و … را شامل می‌شود.

چیدمان هفت سین برای نوروز 1403
چیدمان هفت سین برای نوروز 1403

 

چیدمان هفت سین برای نوروز 1403
چیدمان هفت سین برای نوروز 1403

 

چیدمان هفت سین برای نوروز 1403؛ فلسفه‌ی استفاده از هفت سین در سال جدید ایرانیان

در ایام نوروز، هفت سین به عنوان نمادی معنوی و فرهنگی، در خانه‌ی تمام ایرانیان یافت می‌شود. هفت سین شامل هفت مورد اصلی است که با حرف “س” شروع شده و هر یک مفهوم و معنای مختص به خودشان را دارند.

شما می‌توانید هفت سین خود را روی میز کنسول، لبه‌ی شومینه، میزهای خاطره(میزهایی که روی آن‌ها را با عکس‌های خانوادگی‌تان دیزاین کردید) و… چیدمان کنید. همچنین می‌توانید به شکلی سنتی، برای چیدمان هفت سین، از یک سفره‌ی دست دوز پارچه‌ای با طرح‌ و رنگ‌های سنتی و ایرانی استفاده کنید.

 

تزیین خانه برای تحویل سال 1403
استفاده از شمع در تزیینات هفت سین
استفاده از شمع‌ برای تزیین نوروزی خانه در سال تحویل 1403
استفاده از شمع‌ برای تزیین نوروزی خانه برای سال تحویل 1403

استفاده از شمع‌ برای تزیین نوروزی خانه در سال تحویل 1403

شمع‌ها، به عنوان نمادی از نور و روشنایی، معنویت و امید را در سال جدید برایمان به ارمغان می‌آورند. استفاده از شمع‌ها در تزیینات نوروزی خانه، با ارائه‌ی نوری دلپذیر و ملایم، فضایی آرامش‌بخش را برای لحظه‌ی تحویل سال آماده می‌کند. شمع‌ها، طرح، اندازه و رنگ‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید بسته به سلیقه و سبک سفره‌ی هفت سین خود، از مدل‌های گوناگون آن‌ها برای زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون نوروزی‌تان بهره بگیرید. شمع‌های عطری، رایحه‌ای دلنشین را در خانه جاری کرده و  شمع‌های رنگی، یادآور رنگ‌های زنده و دلچسب فصل بهار می‌باشند. همچنین استفاده از جا شمعی‌هایی مشابه با ظروف هفت سین، می‌تواند سفره‌ی هفت سین‌تان را جذاب‌تر و هماهنگ‌تر نشان دهد.

 

دیزاین جذاب نوروزی با استفاده سینی و ظروف مسی

 

دیزاین جذاب نوروزی با استفاده سینی و ظروف مسی

استفاده از سینی و ظروف مسی به عنوان یک انتخاب سنتی در تزیینات نوروزی سال 1403، می‌تواند سبب جلب توجه و جلوه‌ی بیشتر سفره‌ی شما شود. یک سینی مسی متوسط یا بزرگ را برداشته و کف آن را با برگ‌های مصنوعی یا طبیعی سبز رنگ یک گیاه بپوشانید، یک پیاله‌‌ی مسی را با اسپند پر کرده و روی اسپند چند سکه بگذارید؛ سپس این پیاله مسی را در طرفی از سینی قرار دهید. یک خوشه‌ی گندم کوچک را در طرف دیگر این سینی گذاشته و چند عدد سیب سبز و بوته‌ی تازه‌ی سیر را نیز درون آن چیدمان کنید. همچنین می‌توانید مابین سیر و سیب‌ها، چند گل طبیعی سفید رنگ را برای جذابیت بیشتر قراردهید.

تزیین خانه برای تحویل سال 1403

 

اجازه دهید حس و حال دلچسب بهار به خانه‌ی شما جریان پیدا کند

با فرا رسیدن فصل بهار، همه چیز به سوی زنده شدن پیش رفته و سردی فصل زمستان، جای خود را به طراوت و تازگی نوروز می‌دهد؛ از این رو اجازه دهید که حال و هوای دل‌انگیز این فصل پر نشاط به داخل خانه‌ی شما راه پیدا کند. به همین منظور می‌توانید پرده‌های ضخیم و کلفت اتاق نشیمن یا پذیرایی را با پرده‌هایی شفاف و نازک، در رنگ‌ها روشن و بهاری تعویض کنید. همچنین می‌توانید به دیوارهای خانه‌ی خود، با استفاده از کاغذ دیواری‌های جدید، حیاتی تازه ببخشید.

 

H2o-CTA
H2o-mob CTA

 

کاغذ دیواری‌ها با داشتن تنوع فراوانی که در رنگ‌های متعدد دارند، بهترین گزینه برای یک تغییر دلچسب در دکوراسیون فضاهای داخلی محسوب می‌شوند. برای داشتن یک دکوراسیون جدید بهاری در نوروز 1403، کاغذ دیواری‌هایی به رنگ سبز پاستلی، سفید، هلویی مخملی(رنگ سال جدید) و دیگر رنگ‌های روشن، خنثی و ساده جزو جذاب‌ترین پیشنهادات هستند.

سخن پایانی

 

سخن پایانی

در نهایت، شما می‌توانید با کمی خلاقیت و استفاده از ایده‌های ساده‌ای که در این مقاله مطرح شد، فضای خانه‌ی خود را برای جشن نوروز سال 1403 آماده کنید؛ امید که نوروز بسیار دلچسبی را در پیش داشته و لحظات خاطره انگیزی را در کنار عزیزانتان بگذرانید.

 

سوالات متداول

 

سوالات متداول

1- چند ایده برای تزیین سبزه‌ی هفت سین نام ببرید؟

شما می‌توانید برای تزیین سبزه‌ی هفت سین خود، از روبان‌ها و نوارهای رنگی استفاده کنید؛ همچنین می‌توانید سبزه‌های خود را درون ظروف شفاف شیشه‌ای کاشته تا ریشه‌های رونده‌ و زندگی بخش آن‌ها را مشاهده می‌کنید. استفاده از گل‌های طبیعی قرمز رنگ در کنار سبزه، به جذابیت بیشتر هفت سین شما کمک می‌کند.

2- به جای ماهی قرمز زنده از چه چیزی می‌توانیم برای تزئین هفت سین استفاده کنیم؟

شما می‌توانید سبزه هفت سین را درون ظروف یا استوانه‌های شیشه‌ای کاشته و ماهی‌های تزئینی رنگی را نیز در لا به لای ریشه‌های سبزه، درون این ظرف قرار دهید. همچنین می‌توانید هفت ظرف ماهی شکل طلایی یا نقره‌ای رنگ را برای چیدمان هفت سین انتخاب کنید.

 

کاغذ دیواری کربن
کاغذ دیواری کربن- موبایل
به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *