راهنمای انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی برجسته

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی برجسته | با طرح‌های برجسته به فضای اطرافتان روح ببخشید!

اگر برای فضای مسکونی یا اداری-تجاری خود به دنبال کاغذ دیواری سه بعدی برجسته مناسب می‌گردید، مطلب درستی را انتخاب کرده‌اید. انتخاب کاغذ دیواری 3 بعدی برجسته نیازمند دانستن نکات مهمی است. رعایت فاکتورهای راهنمای انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی برجسته باعث می‌شود خرید بسیار خوب و به‌صرفه‌ای داشته باشید. پس با اکستریم والز در این مقاله همراه باشید.

مزایا استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی برجسته

مزایای استفاده از کاغذ دیواری 3بعدی | چرا کاغذ دیواری سه بعدی بخرم؟

کاغذ دیواری سه بعدی نوعی از کاغذ دیواری است که طرح‌هایش به صورت سه بعدی چاپ شده‌اند. به همین دلیل نصب کاغذ دیواری سه بعدی باعث عمق بخشیدن به فضا می‌شود. به طور کلی کاغذ دیواری مزیت‌های زیادی نسبت به رنگ دارد. مثلا اگر به دنبال طرح‌های خاص باشید، انتخاب کاغذ دیواری بسیار راحت‌تر از طراحی روی دیوار با رنگ است. در ضمن هزینه طراحی با رنگ بر روی دیوار هم هزینه بسیاری خواهد داشت. از طرفی با استفاده از کاغذ دیواری عیوب ظاهری دیوار نیز پوشانده می‌شوند. در ضمن اگر کاغذ دیواری سه بعدی خود را درست انتخاب کنید، می‌توانید مشکلاتی مثل متراژ کم منزل، ارتفاع کم سقف یا نورگیر ضعیف را جبران کنید.

با مراجعه به آلبوم‌های کاغذ دیواری اکستریم والز می‌توانید انواع کاغذ دیوار‌ی‌ها با جنس، طرح و رنگ‌های متفاوت پیدا کنید. اگر با تنوع و کیفیت روبه‌رو باشید، حتما انتخاب مناسب‌تر و به‌صرفه‌تری خواهید داشت.

کاغذ دیواری سه بعدی برجسته چیست

کاغذ دیواری سه بعدی برجسته چیست؟ انتخابی محبوب، لوکس و پرفروش!

کاغذ دیواری 3بعدی طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارد. هر کدام از طرح‌ها و رنگ‌های کاغذ دیواری برای فضای خاصی به کار می‌روند. نوعی از کاغذ دیواری 3بعدی که در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده، کاغذ دیواری سه بعدی طرح برجسته است. کاغذ دیواری سه بعدی برجسته، همانطور که از نامش پیداست، نقش‌های برجسته‌ای دارد که باعث می‌شود طرح‌ها بسیار واقعی‌تر به نظر برسند. کاغذ دیواری‌های برجسته قیمت‌های زیادی دارند و جزو کاغذ دیواری‌های لوکس به شمار می‌آیند. از مزیت‌های کاغذ دیواری برجسته می‌توان به قابلیت شست‌وشوی آن اشاره کرد. شما می‌توانید یک دستمال نم‌دار را روی کاغذ دیواری بکشید و خیالتان از تمیز شدنش راحت باشد.

نکات انتخاب کاغذ دیواری برجسته

برای انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی برجسته باید به چه نکاتی توجه کنم؟ | راهنمایی برای خرید!

برای انتخاب کاغذ دیواری برجسته باید به چند نکته توجه کنید:

  • اول از همه جنس کاغذ دیواری است که اهمیت زیادی دارد. کاغذ دیواری نباید از موادی ساخته شده باشد که احتمال حساسیت‌زا بودن دارند. جنس کاغذ دیواری سه بعدی برجسته باید مرغوب بوده و کاغذش ضخیم باشد. تا به راحتی کنده یا پاره نشود و از دوام بالایی برخوردار باشد.
  • یکی از بزرگ‌ترین مشکلات موجود در آپارتمان‌ها سر و صدای زیاد است. اگر شما هم در ساختمان خود با مشکل سر و صدا و هم‌همه روبه‌رو شده‌اید، حتما به سراغ یک کاغذ دیواری سه بعدی طرح برجسته بروید که عایق صدا باشد. در این صورت نه صدای اطراف شما را اذیت می‌کند و نه اینکه صدایی از منزل شما به بیرون درز پیدا می‌کند.
  • قابلیت شست‌وشو یکی دیگر از نکاتی است که قبل از خرید کاغذ دیواری حتما باید توجه کنید. اگر کاغذ دیواری 3 بعدی برجسته قابل شستن و تمیز کردن نباشد، خیلی زود آلودگی‌ها و چربی‌ها را به خود جذب کرده و به اصطلاح «از نما میفتد». آن‌گاه مجبور می‌شوید که برای کندن کاغذ دیواری و نصب مدل جدید هزینه کنید.

نکته مهمی که باید در رابطه با نصب کاغذ دیواری در نظر بگیرید، این است که ترجیحا تمام دیوارها را کاغذ دیواری نکنید. افراط در چسباندن کاغذ دیواری باعث شلوغ شدن فضا می‌شود و حس آرامش را از ساکنان می‌گیرد.

همانطور که پیشتر گفتیم، یکی از مزایای نصب کاغذ دیواری این است که می‌توانید ایرادات ساختمان را از بین ببرید؛ به شرطی که با اصول رنگ‌شناسی آشنایی داشته باشید. اگر متراژ خانه کوچک است با استفاده از کاغذ دیواری رنگ روشن می‌توانید فضا را بزرگ‌تر جلوه دهید یا اگر نورگیر خوبی ندارد، استفاده از کاغذ دیواری‌های زرد و سفید نور را بیشتر جلوه می‌دهد.

کاغذ دیواری 3بعدی برجسته را از کجا بخرم؟ | از اکستریم والز کمک بگیرید!

در این مطلب درباره کاغذ دیواری سه بعدی برجسته و نحوه انتخابش صحبت کردیم. کاغذ دیواری 3 بعدی برجسته نوعی کاغذ دیواری است که طرح‌هایش به صورت برجسته چاپ می‌شوند تا حالت واقعی‌تری به خود بگیرند. کاغذ دیواری سه بعدی برجسته در طرح‌ها، رنگ‌ها و نقش‌های مختلفی به فروش می‌رسد. برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی طرح برجسته باید به مواردی مانند: ضد آب بودن کاغذ دیواری؛ قابلیت شست‌وشو؛ ضد گرد و غبار ؛ رنگ؛ جنس و دوام آن توجه کنید.

اکستریم والز تولیدکننده انواع کاغذ دیواری، همواره سعی دارد بهترین متریال را در تولید به کار ببرد. همچنین بهترین کیفیت را با قیمت مناسب به دست مشتریان خود برساند. اکستریم والز 50 درصد تولید کاغذ دیواری ایران را در دست داشته و با معرفی طرح، سبک و جنس‌های مرغوب و جدید بازار را متحول می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت یا صفحه اینستاگرام اکستریم والز با کاتالوگ‌ها و آلبوم‌های مختلف از کاغذ دیواری‌ها آشنا شوید و با کمک گرفتن از مشاوران سایت هر کدام را که برای فضای مد نظرتان مناسب‌تر بود، انتخاب کنید.

سوالات متداول راهنمای خرید کاغذ دیواری سه بعدی برجسته

سوالات متداول

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

طرح‌هایی که بر روی کاغذ دیواری سه بعدی چاپ می‌شوند، طراحی خاصی دارند که باعث می‌شوند نقش‌ها به صورت سه بعدی و زنده به نظر برسند. از کاغذ دیواری سه بعدی می‌توان در فضاهای مختلف زیادی استفاده کرد.

کاغذ دیواری سه بعدی برجسته چیست؟

کاغذ دیواری برجسته نوعی از کاغذ دیواری سه بعدی است که طرح‌ها و نقش‌هایش به صورت برجسته روی کاغذ چاپ شده‌اند. به همین دلیل فضای پرشور و زنده‌ای را به منزل می‌بخشد.

هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی برجسته به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی برجسته باید حواسمان به متراژ منزل و نورگیرش باشد؛ مثلا برای خانه‌های کوچک می‌توانید از کاغذ دیواری رنگ روشن استفاده کنید. عایق صدا بودن یکی دیگر از ویژگی‌های خوب کاغذ دیواری‌هاست. از طرفی کاغذ دیواری باید قابلیت شست‌وشو را نیز داشته باشد.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

    • دوست گرامی پوستر با طرح دلخواه شما قابل سفارش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *