کاغذ دیواری پوست حیوانات

کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات همیشه یک طرح خاص برای سلایق خاص در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شده است. از گذشته‌های دور استفاده از پارچه‌ها، وسایل و دکوراتیو با استفاده از پوست حیوانات مرسوم بوده است. استفاده از پوست یا سر حیواناتی که شکار شده بوده‌اند به عنوان دکوراتیو‌های دیواری و یا به عنوان یک قالیچه همواره یکی از علاقمندی‌ها در چیدمان خانه بوده‌ است.

امروزه کاغذ دیواری طرح چرم و پوست حیوانات که از دسته کاغذ دیواری طرح نقوش حیوانی به شمار می‌رود، یکی از پرطرفدارترین کاغذ دیواری‌ها برای یک دکوراسیون داخلی متفاوت، مطرح هستند. طرح پوست حیوانات می‌تواند شامل طرح چرم نیز باشد. با این حال تمام طرح‌های دیگر مانند طرح پوست گورخری، طرح پوست گاو، طرح پوست پلنگ و طرح پوست ببر نیز مطمئنا جز این دسته می‌باشند.

کاغذدیواری طرح پوست 6100
کاغذ دیواری طرح پوست کد 6100 اکستریم والز

انواع کاغذ دیواری پوست حیوانات: طرح پوست گورخری

طرح پوست گورخری یکی دیگر از طرح‌های فوق‌العاده از پوست حیوانات می‌باشد. کاغذ دیواری طرح پوست گورخری یک کاغذ دیواری زیبا برای ست شدن در دکوراسیون داخلی به سبک سفید و مشکی می‌باشد. طرح چشم‌گیر گورخری با کاغذ دیواری می‌تواند دیوار شما را به یک دیوار شاخص در فضای داخلی شما تبدیل کند. پترن گورخری همچنین در دکوراسیون سبک‌های سفید و یا مشکی خالص می‌تواند عالی باشد.

کاغذ دیواری پوست حیوانات
ترکیب طرح کاغذ دیواری گورخری با دیوارهای رنگ طوسی

 

کاغذدیواری طرح پوست پلنگی

اگر از اتاق خواب‌هایی با تم زرد و طلایی خوش‌تان می‌آید. کاغذ دیواری طرح پلنگی یکی از کاغذ دیواری‌های جذاب در این سبک از دکوراسیون می‌باشد.

کاغذدیواری طرح پوست پلنگی
استفاده از کاغذ دیواری طرح پلنگی برای فضای پذیرایی

طرح پوست ببری

کاغذ دیواری طرح پوست ببر یکی دیگر از طرح‌های دوست داشتنی برای علاقمندان به طرح‌های گربه‌سانان است. طرح پوست ببر می‌تواند در دکوراسیون اتاق خواب و پذیرایی مورد استفاده قرار بگیرد.

کاغذ دیواری طرح ببر
به کاربردن کاغذ دیواری طرح پوست ببر برای اتاق خواب

طرح پوست ماری

کاغذ دیواری طرح پوست ماری یکی از کاغذ دیواری‌های جذاب با طرح ملایمی‌ از طرح پوست حیوانات می‌باشد. این طرح به عنوان یکی از گران قیمت‌ترین طرح پوست حیوانات شناخته می‌شود. طرح پوست مار به فضای داخلی شما وقار و اشرافیت اضافه می‌کند.

طرح پوست ماری دارای بافت ظریف است و برای فضاهایی که قصد دارید شیک و لوکس نشان دهید عالی است. کاغذ دیواری طرح پوست ماری می‌تواند در رنگ‌های مختلف باشد. اما رنگ تیره آن جلوه خاصی به فضای داخلی شما می‌بخشد. از طرح‌های دیگر کاغذ دیواری پوست ماری طرح‌های چند رنگ آن می‌باشد. کاغذ دیواری پوست ماری با اضافه شدن به هر دیواری محیط آن را لاکچری و پرجلوه می‌کند.

فضاهای مناسب برای کاغذ دیواری پوست ماری
کاغذ دیواری پوست مار را می‌توان برای اتاق خواب نیز استفاده نمایید.

کاغذ دیواری پوست ماری یکی از طرح‌ها با مدل‌های کاغذ دیواری است که سلیقه خاص پسندان را به خود جلب می‌کند. طرح پوست ماری مانند هر طرح پوست حیوانی، طرحی لاکچری و گران‌قیمت نشان می‌دهد، چه بخواهید یا نخواهید این طرح بر روی وسایل و اجناس با ارزش و لوکس نقش می‌بندد، حتی اگر به نظرتان طرح خشن و کمی‌ دلهره‌آور به نظر بیاید، اما مانند مار که چشمانی خیره‌کننده و سحرآمیز دارد، طرح‌های پوست ماری هم نگاه را به خود خیره می‌کند.

طرح پوست ماری یک طرح اغواکننده و پیچیده است. کاغذ دیواری پوست ماری نیز به طبع دیواری خاص و خیره‌کننده را در فضای مورد نظر شما ایجاد می‌کند. اغلب کاغذ دیواری‌های پوست ماری با ویژگی‌های برجسته بافت‌دار پوست ماری دارای ویژگی براق هستند که حالت پوستی خود را به نمایش می‌گذارند تا جلوه‌ای طبیعی از پوست مار حقیقی را نشان دهند.

کاغذ دیواری پوست حیوانات
کاغذ دیواری پوست ماری باعث لوکس نشان دادن فضا می شود.

فضاهای مناسب برای کاغذ دیواری پوست ماری

کاغذ دیواری‌های پوست ماری نیز مانند انواع گونه‌های ماری دارای طرح‌های متنوعی هستند. ممکن است که به نظرتان بیاید که طرح پوست ماری و کاغذ دیواری پوست ماری برای فضاهای کلاسیک مناسب‌تر است. اما باید بدانید که طرح‌های جدید بر مبنای طرح پوست ماری توسط طراحان و دیزاینرها ارائه می‌شود که با دکوراسیون مدرن بسیار هماهنگ می‌شود و یک دیوار تاکیدی متفاوت را برای فضای دلخواه شما به ارمغان می‌آورد.

فضاهای مناسب برای کاغذ دیواری پوست ماری
استفاده از کاغذ دیواری پوست ماری برای فضای کاری لوکس

به طور کلی طرح پوست ماری طرحی شیک و جدی است. کاغذ دیواری پوست ماری برای فضای رسمی‌ بسیار مناسب است. مانند دفاتر کاری که قصد دارد مراجعه‌کننده را تحت تاثیر قرار دهد و خاطره‌ای ماندگار از طراحی داخلی آن فضا در ذهنش باقی بماند یا برای دکوراسیون فضاهایی از منزل که قصد داشته باشید قاطعیت و لاکچری بودن را به نمایش بگذارید. در مورد کاغذ دیواری پوست ماری خیال‌تان راحت است که هرکسی جرئت و جسارت انتخاب این طرح را ندارد، بنابراین منزل و یا هر فضای مورد نظر را متفاوت و به یادماندنی می‌کند. کاغذ دیواری طرح پوست ماری جز کاغذ دیواری‌هایی است که فضای اتاق را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و مطمئن باشید در مورد انتخاب آن صحبت‌های جالبی پس از نصب خواهید شنید.

کاغذ دیواری طرح پوست پلنگی
استفاده از طرح پوست پلنگی برای فضای نشیمن یا پذیرایی

نمونه‌هایی از کاغذ دیواری های طرح پوست اکستریم والز

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 6101
کاغذ دیواری اکستریم والز طرح پوست کد 6101

 

کاغذ دیواری طرح پوست کد 6103
کاغذ دیواری اکستریم والز طرح پوست کد 6103

 

کاغذ دیواری طرح پوست کد 6104
کاغذ دیواری طرح پوست کد 6104

 

کاغذ دیواری اکستریم والز طرح پوست کد 6106
کاغذ دیواری اکستریم والز طرح پوست کد 6106
به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • سلام برای پت شاپ میتونم از کاغذ دیواری پوست حیوانات استفاده کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *