کاغذ دیواری پتینه

در دنیای دکوراسیون داخلی، ترکیب و تناسب بین المان‌ها و عناصر خانه، همچون تناسب و هارمونی بین کاغذ دیواری پتینه و پرده‌های شیک، یکی از راه‌های بی‌نظیر برای ایجاد فضایی متعادل با ظاهری جذاب و شگفت انگیز است. کاغذ دیواری پتینه با الگوها و طرح‌های خاص خود، اصالت و زیبایی فراوانی را به فضای داخلی می‌بخشد؛ با این حال ترکیب آن‌ها در کنار کاغذ دیواری‌ها که محبوب‌ترین دیوارپوش‌‌های مورد استفاده در دکوراسیون امروزی می‌باشند، جلوه و شکوه دو چندانی را به طراحی داخلی می‌بخشد. در این مقاله از اکستریم والز، به بررسی و معرفی شیک‌ترین مدل‌های پرده و کاغذ دیواری‌ پتینه مکمل‌ آن‌‌ها برای دستیابی به یک طراحی داخلی شیک و جذاب می‌پردازیم.

 

1.    ست کردن کاغذ دیواری با پرده سلطنتی

پرده‌های سلطنتی با طرح‌ها و الگوهای لوکس و اشرافی، معمولا با کاغذ دیواری‌های پتینه‌ای که الگوها و طرح‌های لاکچری خاص و برجسته دارند، بسیار زیبا و هماهنگ به نظر می‌رسند. ترکیب پرده‌های سلطنتی در کنار کاغذ دیواری لاکچری، احساس شکوه و تجمل را به فضای خانه شما می‌آورد. پرده‌های سلطنتی معمولا از  پارچه‌های باارزشی مانند مخمل، ابریشم و… طراحی می‌شوند که در کنار کاغذ دیواری‌های لاکچری مرغوب و با کیفیت، ترکیب جذابی را در دکوراسیون خانه‌تان شکل می‌دهند. این ترکیب به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از المان‌های دکوراتیو مختلف دیگر، فضای خانه خود را به یک قصر لوکس شخصی تبدیل کنید.

کاغذ دیواری پتینه

معرفی چند مورد از کاغذ دیواری‌های لوکس و لاکچری اکستریم والز

کمپانی اکستریم والز با ارائه‌ی کاغذ دیواری‌های متنوعی در انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی همچون لوکس و لاکچری، کلاسیک، مدرن و پست مدرن، ساده و مینیمال، و… انتخاب را برای شما عزیزان آسان و راحت کرده است. کاغذ دیواری‌های لوکس و لاکچری، دیوارپوش‌هایی با طرح‌های متنوع و برجسته در رنگ‌های غنی و گرمی همچون طلایی، بژ، قهوه‌ای، نقره‌ای و… هستند. کاغذ دیواری کد 8064 از آلبوم راکتور اکستریم والز، دیوارپوشی لاکچری با طرح پوست و رنگ طلایی-قهوه‌ای است که با پرده‌های سلطنتی به رنگ قهوه‌ای، کرم و طلایی ست و هماهنگ می‌شود. کاغذ دیواری کد 7136 از آلبوم پلوتونیوم اکستریم والز نیز دیوارپوشی با طرح داماسک، به رنگ خاکستری-نقره‌ای است که جلوه‌ای لوکس و مدرن را به دکوراسیون خانه شما بخشیده و با اکثر پرده‌های سلطنتی و اشرافی ست می‌شود. شما می‌توانید مابقی کاغذ دیواری‌های لوکس و لاکچری اکستریم والز را در سایت ما مشاهده نمایید.

کاغذ دیواری پتینه

2.    ست کردن کاغذ دیواری با پرده زبرا

پرده زبرا یا همان پرده گورخری همانطور که از اسمش پیدا است،  دارای الگوهای راه راه می‌باشد. پرده‌های راه راه دارای انواع مدل‌های گوناگونی همچون سفید و رنگی، سفید و طرح دار و… هستند که در جنس‌های نرم و لطیف طراحی و تولید می‌شوند. از جذاب‌ترین کاغذ دیواری‌های متناسب با پرده زبرا می‌توان به کاغذ دیواری‌های طرح راه راه اشاره کرد.

کاغذ دیواری پتینه

معرفی چند مورد از جدیدترین کاغذ دیواری‌های راه راه

اگر به دنبال یک کاغذ دیواری شیک و ترند راه راه برای ست کردن با پرده‌های زبرای سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن‌تان هستید؛ اکستریم والز در خدمت شما است تا چند مورد از ترندترین و جدیدترین کاغذ دیواری‌های راه راه مقرون به صرفه موجود در بازار را خدمت شما معرفی کند. کاغذ دیواری کد 10182 از آلبوم کربن اکستریم والز با طرح راه راه نقره‌ای و کاغذ دیواری کد 10179 این آلبوم با طرح راه راه کرم دو نمونه‌ی جذاب و جدید از دیوارپوش‌های راه راه هستند که با اکثر پرده‌های زبرا ست شده و هارمونی جذابی را شکل می‌دهند.

کاغذ دیواری پتینه

3.    ست کردن کاغذ دیواری با پرده تور ساده

ست کردن کاغذ دیواری با پرده‌های تور ساده، یکی از روش‌های شیک و جذاب برای ایجاد یک فضای داخلی آرام و مینیمال است. ترکیب پرده‌های تور ساده در کنار کاغذ دیواری‌های ساده‌ی طرح دار یا تماما ساده، ظاهری هماهنگ را در فضای شما ایجاد می‌کند. پرده‌های تور ساده معمولا با کاغذ دیواری‌هایی به رنگ‌های خنثی و روشن در طرح‌های ساده و مینیمال ست و هماهنگ می‌شوند. آلبوم کاغذ دیواری H2O، شامل دیوارپوش‌هایی سفید رنگ با خطوط و نقش‌های مینیمال در سه طیف رنگی کرم، سفید و خاکستری است؛ اکستریم والز با ارائه‌ی این محصول، جدیدترین و ترندترین کاغذ دیواری‌های مینیمال را روانه‌ی بازار کرده است، کاغذ دیواری‌هایی که با هر سبکی از دکوراسیون شما تطبیق یافته و با هر المانی از جمله پرده‌ها و مبلمان هماهنگ می‌شوند.

کاغذ دیواری پتینه

سخن پایانی؛ ارتباط با اکستریم والز

جهت مشاهده، انتخاب و خریداری کاغذ دیواری اکستریم والز، به نمایندگی‌های ما و فروشگاه‌های معتبر کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی سراسر کشور مراجعه فرمایید؛ همچنین برای دریافت هر گونه مشاوره و اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی به محل سکونت خود با شماره 02192001955 تماس بگیرید.

 

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *