انواع سبک کاغذ دیواری لاکچری

نمایش 1–24 از 36 نتیجه

کاغذ دیواری لوکس و لاکچری

کاغذ دیواری لاکچری، دیوارپوشی با کیفیت بالا و طرح‌های خاص و منحصر به فرد است که اصالت، ارزش و شخصیت گران‌بهایی را به ظاهر دکوراسیون داخلی خانه شما می‌افزاید. این کاغذ دیواری با استفاده از متریال مرغوبی همچون وینیل (PVC)  طراحی و تولید شده و به همین جهت پایداری و دوام بسیار بالایی دارد. قابلیت شستشو و عمر طولانی کاغذ دیواری لاکچری، به معنی صرفه جویی در هزینه شما برای تزیین فضای داخلی است.

طرح و رنگ‌ های کاغذ دیواری لاکچری

کاغذ دیواری لاکچری در طیف وسیعی از طرح و الگوهای متنوع و گوناگون همچون داماسک، نقش و نگار، گل‌دار، زرق و برق‌دار، اسلیمی و… یافت می‌شود. این کاغذ دیواری‌ها در رنگ‌بندی‌های غنی و گرمی مانند طلایی، نقره‌ای، قهوه‌ای، سبز اشرافی، سبز یشمی، سبز کله غازی، فیروزه‌ای، زرشکی، بورگاندی وعنابی وجود دارند. به طور معمول دیوارپوش‌هایی در تناژ سرد و خنثی، جزو کاغذ دیواری‌های لاکچری محسوب نمی‌شوند.

کاغذ دیواری لاکچری

کاغذ دیواری لاکچری در چه فضاهایی کاربرد دارد؟

شاید شما نیز تصور کنید که کاغذ دیواری لاکچری، تنها شامل الگوهای بزرگ و نقش و نگارهای سلطنتی شده و فقط مناسب فضاهایی دلباز با متراژ بزرگ است؛ اما اینطور نیست! کاغذ دیواری لاکچری با تنوع فراوان خود در طرح و رنگ‌بندی‌های متفاوت، در اکثر فضاهای داخلی اعم از اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، اتاق خواب و… قابل اجرا و نصب می‌باشد. به طور غالب کاغذ دیواری سبک لاکچری در فضاهایی با طراحی داخلی کلاسیک و لوکس استفاده شده و جلوه‌ شیک، لوکس و باشکوهی را به فضا می‌بخشد.

کاغذ دیواری لاکچری پذیرایی

سالن پذیرایی، اصولا یکی از اولین فضاهایی است که به هنگام تغییر دکوراسیون مورد توجه قرار می‌گیرد، به طور معمول کاغذ دیواری لاکچری، در دکوراسیون‌هایی به سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاغذ دیواری لاکچری پذیرایی

بهترین رنگ ها برای انتخاب کاغذ دیواری لوکس و لاکچری در پذیرایی

بهترین رنگ‌ها برای انتخاب کاغذ دیواری لوکس اتاق پذیرایی، رنگ‌های عمیق، غنی و با اصالتی همچون کاغذ دیواری سبز یشمی، سبز زمردی، سبز اشرافی، قرمز یاقوتی و بورگاندی، قهوه‌ای، مشکی، و گاها بژ و… می‌باشند؛ که اغلب با جزئیات و زرق و برق‌های طلایی و نقره‌ای تقویت می‌شوند. کاغذ دیواری‌هایی به این رنگ‌ها، احساسی لوکس و ارزشمند به فضای پذیرایی شما می‌بخشند. کاغذ دیواری‌ فیروزه‌ ای نیز از دیگر نمونه‌های کاغذ دیواری لوکس و لاکچری محسوب می‌شوند که علاوه بر ایجاد جلوه‌ای لوکس در سبک‌هایی همچون کلاسیک و لاکچری، در خانه‌هایی با طراحی ایرانی و سنتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نکات مهم در انتخاب رنگ برای کاغذ دیواری لاکچری پذیرایی

  • توصیه می‌شود رنگی را انتخاب کنید که با سبک اجرا شده در طراحی دکوراسیون اتاق شما همخوانی و مطابقت داشته باشد. رنگ‌های غنی، متالیک و خیره کننده همچون طلایی، نقره‌ای، فیروزه‌ای، مسی، عنابی، زمردی، ارغوانی، بژ و… بهترین گزینه‌ها برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری لوکس و لاکچری محسوب می‌شوند. دو رنگ طلایی و فیروزه‌ ای، دو رنگ لاکچری پر کاربرد در زندگی ایرانی‌ها به شمار می‌آیند. شما می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری‌هایی در طرح‌های داماسک و رنگ‌های لوکس و در عین حال ساده همچون کرم، بژ و شیری، جلوه‌ای شیک و سلطنتی به فضای اتاقتان ببخشید.
  • دو رنگ فیروزه‌ای و لاجوردی جزو بهترین گزینه‌ها برای دکوراسیون‌هایی به سبک شرقی و ایرانی‌اند. شما می‌توانید به منظور دو چندان کردن چهره‌ شیک و گران قیمت فضای مد نظرتان، از کاغذ دیواری‌هایی با ترکیب رنگ های لوکس و لاکچری (سرمه‌ای-طلایی)، (زرشکی-طلایی)، (قهوه‌ای-کرم)، (قرمز-طلایی) استفاده کنید.
  • رنگ طلایی، به عنوان نمادی از درخشندگی آفتاب، روشنایی خیره کننده‌ و گرانبهایی را به فضای داخلی منتقل می‌کند؛ کاغذ دیواری‌ طلایی اغلب در سبک‌هایی همچون سلطنتی و لاکچری مورد استفاده قرار گرفته و ترکیب آن‌ها با سایه‌ی پر رنگ و تیره‌ی رنگ آبی جلوه‌ای بسیار شکوهمند به خانه می‌بخشد. آبی نیز به عنوان رنگی سلطنتی در نظر گرفته شده و بیانگر اصالت و جاودانگی در فضای داخلی است. دو طیف آبی تیره و آبی فیروزه‌ای در ترکیب با طلایی، انتخابی ایده‌آل و بی‌نظیر برای دستیابی به ظاهری پر زرق و برق با تم ایرانی‌اند.

مناسب‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری لوکس و لاکچری برای سالن پذیرایی

  • بهتر است برای فضاهایی با متراژ کوچک، از طرح‌های سه بعدی، الگوهای پر نقش و نگار و شلوغ، رنگ‌های بسیار تند و برجسته استفاده نشود.
  • طرح‌های کلاسیک و دارای نقش و نگار، همچون داماسک، گلدار و اسلیمی، گزینه‌هایی بسیار ایده‌آل و مناسب برای انتخاب طرح کاغذ دیواری لاکچری مخصوص پذیرایی‌اند.
  • کاغذ دیواری‌ مدرن، با تناژ رنگی خنثی اصولا گزینه‌ مناسبی برای دکوراسیون لوکس، لاکچری و سلطنتی نیستند.
  • کاغذ دیواری طرح داماسک، از محبوب‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری لوکس برای دکوراسیون محسوب شده که جلوه‌ای خاص و شیک را به فضای داخلی مد نظر شما می‌بخشد.

کاغذ دیواری لاکچری اتاق خواب

کاغذ دیواری‌های لاکچری مناسب برای اتاق خواب نیز در طرح‌های گوناگونی یافت می‌شوند. اتاق خواب‌ها فضاهایی مختص استراحت، رفع خستگی و استرس‌اند؛ از این جهت بهتر است برای طراحی دکراسیون آن‌ها از رنگ‌هایی آرامش‌بخش و طرح‌هایی ساده استفاده کرد؛ اما اگر قصد دارید اتاق خوابی لوکس با ظاهری زینتی و پر زرق و برق داشته باشید، می‌توانید فقط برای دیوار پشت تخت خوابتان از کاغذ دیواری‌های لوکس و لاکچری طرح‌دار استفاده کنید. پوشاندن تنها یک دیوار از اتاق با استفاده از کاغذ دیواری لاکچری، علاوه بر ایجاد جلوه‌ای شیک و چشم نواز، از شلوغ بنظر رسیدن اتاق و کلافگی شما نیز جلوگیری می‌کند.

 مناسب‌ترین طرح و رنگ کاغذ دیواری لاکچری برای اتاق خواب!

برای داشتن اتاق خوابی با اصالت، لوکس و لاکچری، می‌توانید از کاغذ دیواری‌ طرح‌ کلاسیک استفاده کنید؛ که در زیر به چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم:

  • کاغذ دیواری طرح گلدار با تلفیقی از دو رنگ قرمز و مشکی
  • کاغذ دیواری طرح نقش و نگار با پس زمینه قهوه‌ای و رگه‌های کرم
  • کاغذ دیواری طرح داماسک با ترکیب رنگی طلایی و قهوه‌ای و یا طرح داماسک الون با رنگ‌بندی نقره‌ای
  • کاغذ دیواری طرح هندسی برجسته با رنگ‌بندی بنفش نقره‌ای
  • کاغذ دیواری طرح پوست با رنگبندی طلایی-قهوه‌ای

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری لاکچری

طرح داماسک؛ محبوب‌ترین و پرطرفدارترین طرح، بین کاغذ دیواری‌های لوکس و لاکچری است.

خرید و قیمت کاغذ دیواری لاکچری

کاغذ دیواری اکستریم والز، با ارائه‌ی دنیایی از دیوارپوش‌های لوکس و لاکچری در طرح‌های مدرن و کلاسیک، دست شما را برای انتخاب کاغذ دیواری مد نظرتان باز گذاشته است و شما می‌توانید به آسانی کاغذ دیواری مورد پسندتان را از میان انبوهی از طرح و نقش‌های بی شمار اکستریم والز بیابید. اکستریم والز در زمینه‌ی دکوراسیون داخلی به نوآوری در طرح و رنگ، کیفیت، و البته قیمت مقرون به صرفه شهرت دارد.

در این مجموعه، شما به دنبال هر طرحی (اعم از کلاسیک، کاغذ دیواری مدرن، لاکچری، تلفیقی، ساده و مینیمال) برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب، محل کار و… باشید به راحتی آن را پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید جهت مشاهده، انتخاب و خرید کاغذ دیواری‌های اکستریم والز، به فروشگاه‌های معتبر کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی سراسر کشور مراجعه کرده و یا برای اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی به محل سکونت خود، با شماره‌ 02192001955 تماس بگیرید.

سوالات متداول

1- بهترین رنگ کاغذ دیواری لاکچری برای پذیرایی چه رنگی است؟

بهترین رنگ‌ها برای انتخاب کاغذ دیواری لاکچری پذیرایی، رنگ‌های عمیق، غنی و با اصالتی همچون کاغذ دیواری سبز یشمی، سبز زمردی، سبز اشرافی، قرمز یاقوتی و بورگاندی، قهوه‌ای، مشکی، و گاها بژ و… می‌باشند

2- لوکس‌ترین آلبوم کاغذ دیواری اکستریم والز، کدام آلبوم است؟

اکثر آلبوم‌های اکستریم والز، بسته به طرح و سال تولید، دارای بیش از 5 طرح لاکچری می‌باشند، اما آلبوم پلوتونیوم، به عنوان سوپر آلبومی کلاسیک، الگوهای بی شماری از طرح‌های لوکس و لاکچری را شامل می‌شود.

3- مناسب ترین طرح کاغذ دیواری لاکچری برای اتاق خواب چه طرحی است؟

برای داشتن اتاق خوابی با ظاهر لوکس و لاکچری از کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های کلاسیک و نئوکلاسیک، تنها برای پوشاندن یکی از دیوارهای اتاق استفاده کنید.