کاغذ دیواری سبز یشمی

طرفداران رنگ سبز کم نیستند. همان‌طور می‌توان به طرفداران کاغذ دیواری یشمی و کاغذ دیواری‌هایی که رنگ سبز یشمی‌ در آن به‌ کار رفته است اشاره کرد. رنگ سبز با ویژگی‌های مثبت و زندگی‌بخش همیشه در دکوراسیون خانه، انتخاب وسایل و مبلمان یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها بوده‌ است. این‌بار از گروه رنگ‌های سبز، رنگ سبز یشمی‌ را انتخاب کردیم، چرا که رنگی است که به مزاق و سلیقه ایرانی‌ها زیبا و شیک جلوه می‌کند. آثار و نشانه‌های رنگ سبز یشمی‌ در پارچه‌ها، وسایل تزئینی و مبلمان بسیار به چشم می‌خورد.

بنابراین برای دوست‌‌داران رنگ سبز، انتخاب سبز یشمی‌ برای کاغذ دیواری خالی از لطف نیست. همچنین اگر علاقه‌مند به این رنگ هستید، می‌توانید از تنوع کاغذ دیواری‌های اکستریم والز در رنگ سبز درباری دیدن کنید.

کاغذ دیواری یشمی
رنگ یشمی باعث ایجاد حس طبیعت در فضای مورد‌استفاده می‌شود.
ایجاد حس طبیعت در محیط با کاغذ دیواری سبز یشمی
ایجاد حس طبیعت در محیط با کاغذ دیواری سبز یشمی

کاغذ دیواری یشمی

به‌ طور‌ کلی رنگ سبز دارای خواص و ویژگی‌های روان‌شناختی آرامش‌بخش و متعالی است. رنگ سبز یعنی تولید بخشندگی، تعادل، ایمنی، نشاط و آرامش. در‌مورد کاغذ دیواری‌های سبز یشمی‌ نیز گفته‌ می‌شود که روح را آرامش می‌دهد، باعث می‌شود فرد عاقلانه تصمیم بگیرد و رفتار کند. فضاهایی که با رنگ سبز آراسته شده‌اند حالت روحانی دارند و به انسان کمک می‌کنند تا اسرار نهان جهان هستی را با اشتیاق درک کند. کسانی که سبز یشمی‌ را دوست دارند، به‌ طور ذاتی روشن‌بین و منطقی هستند. خلاصه می‌توان گفت رنگ سبز یشمی‌ و کاغذ دیواری یشمی‌ یک رنگ عرفانی و فیلسوفانه است.

  کاغذ دیواری برای خانه؛ 5 نکته ساده که باید رعایت کنید!
طرح داماسک یشمی و بژ
طرح داماسک یشمی و بژ

 

کاغذ دیواری سبز یشمی
استفاده از رنگ یشمی در فضای نشیمن

استفاده از رنگ یشمی در دکوراسیون داخلی 

یشمی همان‌طور که در خود سنگ یشم نیز طیف رنگی متنوعی دارد می‌تواند با هم فرق داشته باشند. رنگ یشمی‌ از آنجایی که رنگ نسبتا تیره‌ای است بهتر است که کاغذ دیواری یشمی در وسعت کم از سطح دیوار را پوشش دهد. رنگ سبز، رنگ طبیعت است، پس غیر‌قابل‌تصور نیست که با طیف‌های رنگی زیادی بتواند هماهنگ شود.

  کاغذ دیواری مدرن | دکوراسیون‌تان را متحول کنید!

استفاده از رنگ سبز درباری در فضای نشیمن

کاغذ دیواری سبز یشمی لاکچری
استفاده از رنگ یشمی با طرح هندسی در فضای مطالعه

یشمی‌ هم مانند رنگ زرشکی بعنوان یک رنگ سلطنتی شناخته می‌شود و حتی کاغذ دیواری سبز یشمی به کاغذ دیواری سبز درباری نیز شناخته می‌شود. از این رنگ در گذشته بعنوان نمادی برای تجمل و بزرگی استفاده می‌کردند و امروزه هم همین نقش را در دکوراسیون داخلی اجرا می‌کند.

ست کردن کاغذ دیواری یشمی

کاغذ دیواری یشمی‌ با تون‌های رنگی که دارای رنگ زرد، رنگ قرمز، رنگ نارنجی، رنگ آبی، رنگ قهوه‌ای باشند ترکیب خوبی می‌شوند. اما دقت کنید که میزان روشنایی و ترکیب پایه رنگی آن را با‌دقت و اطمینان به کار ببرید.

کاغذ دیواری یشمی
طرح داماسک یشمی و بژ

ست کردن رنگ یشمی‌ نیازمند مهارت و هنر بالاتر از سطح معمول دارد. بدانید که رنگ سخت و خاصی را انتخاب کرده‌اید. در دکوراسیون داخلی فضای دلخواه‌تان با این رنگ باید بیش از همیشه به تعادل، عمق، بافت و طرح توجه شود. یکی از رنگ‌های جذاب که با کاغذ دیواری یشمی‌ ست می‌شود و یک دکوراسیون اسپرت‌تر به وجود می‌آورد که شادتر و جوان‌پسندانه‌تر است، رنگ ارغوانی ارکیده است.

  کاغذ دیواری اتاق عروس و داماد | ویژه زوجین

سوالات متداول

آیا کاغذ دیواری با طرح و رنگ سبز یشمی باعث تاریکی خانه می‌شود؟

انتخاب رنگ سبز درباری(یشمی) در صورتی که فضای خانه دل‌باز، دارای نورگیر مناسب و وسایل دکوراسیون روشن باشد، باعث تاریکی نمی‌شود.

چگونه می‌توانیم کاغذ دیواری سبز یشمی را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن کاغذ دیواری سبز یشمی، از مواد مناسبی مانند آب و صابون به همراه یک پارچه نرم استفاده کنید.

آیا کاغذ دیواری سبز یشمی مناسب برای اتاق خواب است؟

بله، کاغذ دیواری سبز یشمی برای اتاق خواب نیز مناسب است و می‌تواند آرامش و آراستگی را به اتاق شما بیاورد.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *