کاغذ دیواری برجسته

کاغذ دیواری برجسته، دیوارپوشی جذاب و موثر است که می‌تواند تغییرات چشمگیری را در دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما ایجاد کند. این نوع کاغذ دیواری، با طرح‌ها و الگوهای برجسته‌ی سطح خود، توانسته است تبدیل به انتخابی محبوب برای افرادی شود که به دنبال جلوه‌ای متفاوت، چشم نواز و پویا در فضا هستند. از طرفی، کاغذ دیواری برجسته، امکان ایجاد محیطی گرم، صمیمی و آرامش‌بخش را برای شما فراهم می‌کند؛ به عنوان مثال، انتخاب کاغذ دیواری برجسته برای پذیرایی، می‌تواند اتاق پذیرایی شما را به فضایی شیک و مدرن تبدیل کرده و احساسی لوکس و بااصالت را به محیط داخلی بی‌افزاید. به طور کلی می‌توان گفت که کاغذ دیواری طرح برجسته، روشی سریع و موثر به منظور تغییر و زیباسازی دکوراسیون داخلی است.

کاغذ دیواری برجسته

کاغذ دیواری برجسته چیست

 

کاغذ دیواری برجسته چیست؟ پوشاندن دیوارها با این کاغذ دیواری چه مزیتی دارد؟!

کاغذ دیواری برجسته نوعی از کاغذ دیواری است که ساده نبوده و سطح آن دارای طرح‌ و الگوهای برجسته است؛ این طرح‌های برجسته علاوه بر افزودن عمق و وسعت به فضا، بسیاری از عیوب دیوار همچون ترک‌ها، خراش، فرورفتگی‌‌ها و برآمدگی‌‎های دیوار را می‌پوشانند. نوع برجستگی موجود روی سطح این نوع از کاغذ دیواری‌ها متفاوت است؛ برخی از آن‌ها همانند طرح‌های سنگ یا آجر، با نگاه از روبرو نیز مشخص بوده و برخی دیگر همانند طرح‌های گل‌دار، پتینه و داماسک با لمس یا نگاه از زاویه‌ای خاص، دیده می‌شوند. در هر صورت، طرح‌های برجسته روی کاغذ دیواری، ظاهری سه بعدی به دیوار شما بخشیده و ظاهری یکدست و هماهنگ را در فضا ایجاد می‌کنند.

انواع کاغذ دیواری برجسته

 

انواع کاغذ دیواری برجسته؛ کدامیک از کاغذ دیواری‌های اکستریم والز طرح‌های برجسته دارند؟

برخلاف آنچه که تصور می‌شود، تنها کاغذ دیواری‌‌های سه بعدی نیستند که ظاهری برجسته داشته و به فضا عمق می‌دهند، بلکه تمامی طرح‌های کاغذ دیواری‌ها، می‌توانند بسته به برند سازنده و نحوه تولید خود، به صورت برجسته طراحی شوند. شرکت اکستریم والز، تمامی کاغذ دیواری‌های خود را به صورت برجسته طراحی و تولید می‌کند؛ بنابراین اگر بخواهیم انواع کاغذ دیواری‌های طرح برجسته را معرفی کنیم باید بگوییم که تمام کاغذ دیواری‌‌ها می‌توانند شامل الگوهای برجسته باشند.

کاغذ دیواری کربن
کاغذ دیواری کربن- موبایل

امروزه کاغذ دیواری‌های برجسته در طیف وسیعی از سبک‌ها (از طرح‌های الهام گرفته‌ی سبک رترو و ینتیج تا طرح‌های بروز و جدید مدرن)، موجود هستند و می‌توان از آن‌ها برای افزودن بافت و شخصیت به هر اتاقی استفاده کرد. کاغذ دیواری برجسته راهی عالی برای افزودن عمق، وسعت و جذابیت به یک فضای کوچک است. این نوع از کاغذ دیواری‌ها در طرح و نقش‌های متنوعی همچون کاغذ دیواری سه بعدی برجسته، الگوهای گلدار، هندسی و … یافت می‌شوند که هر کدام دارای بافت منحصر به فرد خود می‌باشند.

کاغذ دیواری طرح برجسته

 

کاغذ دیواری طرح برجسته در چه فضاهایی کاربرد دارد؟!

در ابتدا باید بگوییم که بهتر است در فضایی که دیوارهای آن مسطح نبوده و دارای ترک خوردگی و خراش است، از کاغذ دیواری‌های برجسته استفاده شود. کاغذ دیواری برجسته به علت طرح و بعدی که دارد، می‌تواند به خوبی مشکلات و ناهمواری‌های دیوار را پوشش دهد. وقتی نوبت به انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای فضای مد نظر شما می‌رسد، فاکتورهای زیادی همچون بافت، طرح، رنگ کاغذ دیواری، اندازه‌ی خود فضا و … وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد.شما می‌توانید با در نظر گرفتن تمامی این موارد، به راحتی کاغذ دیواری برجسته‌ی مورد پسندتان را پیدا کرده و فضای داخلی خانه یا محل کار را متحول کنید.

Reactor-CTA
Reactor- mob CTA

پیش از هر چیزی، بافت کاغذ دیواری را در نظر بگیرید، آیا می‌خواهید سطحی با بافت عمیق داشته باشید یا بافتی ملایم و ظریف‌تر را می‌پسندید؟ در مرحله‌ی بعد به الگوی کاغذ دیواری فکر کنید؛ آیا دیوارپوشی با یک الگوی بزرگ و دراماتیک می‌خواهید یا طرح‌هایی ریز و جزئی‌تر بنظرتان جذاب هستند؟ الگوهای بزرگ ممکن است انتخاب خوب و مناسبی برای یک فضای کوچک نباشند، چرا که فضا را کوچک‌تر از آنچه هست جلوه می‌دهند.

رنگ کاغذ دیواری، از دیگر نکات مهمی است که باید در انتخاب آن دقت کنید. توجه داشته باشید که رنگ کاغذ دیواری را با توجه به سایر رنگ‌های بکار رفته در طراحی اتاق انتخاب کنید تا هارمونی و تعادل ظاهری فضای مد نظرتان به هم نریزد.

انتخاب کاغذ دیواری برجسته‌

 

در ادامه به چند نکته‌ی دیگر برای انتخاب کاغذ دیواری برجسته‌ی مناسب برای فضای مد نظرتان می‌پردازیم:

به سبک اجرا شده در طراحی دکوراسیون داخلی فضا توجه داشته باشید؛ اگر فضایی با تم و سبک کلاسیک و سنتی دارید، کاغذ دیواری‌هایی با الگوی گلدار می‌توانند انتخاب مناسبی باشند؛ برای یک فضای امروزی و مدرن، الگوهای هندسی و انتزاعی گزینه‌های بهتر و مناسب‌تری خواهند بود.

نور اتاق را در نظر بگیرید؛ برخی از کاغذ دیواری‌های برجسته با الگوهای پیچیده و زیاد، ممکن است اتاق را تاریک جلوه دهند؛ از این رو اگر فضایی با نور طبیعی کم و محدود دارید، طرح‌های ظریف و ساده‌تر را برای اتاقتان برگزینید. از ترکیب و تطبیق الگوهای متفاوت نترسید! اگر اتاقی بزرگ با فضای کافی دارید، برای ایجاد ظاهری جذاب و منسجم، کاغذ دیواری‌های برجسته‌ای با طرح‌های متفاوت را با یکدیگر ترکیب و هماهنگ کنید.

استفاده از کاغذ دیواری برجسته

 

کدامیک از دیوارهای فضا را با استفاده از کاغذ دیواری برجسته بپوشانیم؟

کاغذ دیواری‌‌های برجسته، قابلیت اجرا در تمامی فضاهای داخلی را داشته و برای هر اتاقی با هر سبکی، گزینه‌ای مناسب و به شدت جذاب می‌باشند. گرچه توصیه‌ی ما به شما، استفاده از کاغذ دیواری برجسته برای تمامی دیوارها و فضاها است؛ اما اگر قصد دارید تنها یکی از دیوارهای اتاق را با استفاده از کاغذ دیواری برجسته‌ی طرح‌دار بپوشانید، دیوار شاخص گزینه‌ای مناسب است.

شما می‌توانید دیوار شاخص اتاق مد نظرتان را با استفاده از کاغذ دیواری برجسته و سایر دیوارها را با استفاده از کاغذ دیواری‌های ساده، بدون طرح و مکمل آن بپوشانید.

قیمت کاغذ دیواری برجسته

 

قیمت کاغذ دیواری برجسته؛ ارتباط و نحوه‌ی خرید کاغذ دیواری اکستریم والز

امروزه دیوارپوش‌های برجسته، به عنوان یکی از پرطرفدارترین کاغذ دیواری‌ها در زمینه‌ی دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف شناخته می‌شوند. با وجود مزیت‌های فراوانی همچون قابلیت شستشو، دوام و پایداری بالا، عمر طولانی، پوشش دهی بسیار خوب مشکلات و ناصافی‌های دیوار و … ، قیمت کاغذ دیواری برجسته بسیار مقرون به صرفه بوده و شما می‌توانید به راحتی با انتخاب کاغذ دیواری‌ برجسته‌ی مورد علاقه‌ی خود، ظاهر دکوراسیون خانه‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید. جهت مشاهده، خرید و انتخاب کاغذ دیواری‌های برجسته‌ی شرکت اکستریم والز،به فروشگاه‌های معتبر کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی سراسر کشور مراجعه کرده و یا برای اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی به محل سکونتتان با شماره‌ی 02192001955 تماس بگیرید.

سوالات متداول

 

سوالات متداول

1- چطور متوجه شویم که کاغذ دیواری ما برجسته است یا نه؟

این کار بسیار ساده است، اگر از زاویه کناری به کاغذ دیواری نگاه کنید کاملاً متوجه برجستگی طرح‌های بر روی کاغذ می‌شوید. البته این کار را می‌توان با لمس طرح‌های روی کاغذ نیز متوجه شد.

2- فرق بین برجستگی کاغذ دیواری و طرح سه بعدی کاغذ دیواری چیست؟

مهم‌ترین تفاوت این دو نوع کاغذ دیواری، در نوع چاپ طرح‌های ان‌ها است. طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی، اغلب به صورت نقش و نگار است و ممکن است یک کاغذ دیواری با وجود سه بعدی بودن، برجسته نباشد. در کاغذ دیواری‌های برجسته، طرح‌ها به روی سطح کاغذ حکاکی می‌شوند.

3- کاغذ دیواری برجسته چه مزیت‌هایی دارد؟

کاغذ دیواری برجسته می‌تواند به راحتی، مشکلات و ناهمواری‌های دیوار را بپوشاند.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • کاغذ دیواری برجسته توی نگاه از زوایای مختلف واقعا عالیه

    • بله دوست گرامی کاغذ دیواری برجسته نقش و نگار خاصی از جهات مختلف به دیوار می دهد
      و شما می توانید نمونه کار های کاغذ دیواری برجسته را در بخش دیگر سایت مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *