پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری کودک

دانستن پرفروش‌ ترین طرح‌های کاغذ دیواری کودک از این لحاظ مهم است که اتاق خواب کودکان یکی از پرطرفدارترین اتاق‌های خانه برای استفاده از کاغذ دیواری است. یکی از دلایل این امر این است که اگر حتی از کاغذ دیواری استفاده نمی‌کنید، ممکن است برای هماهنگی تم اتاق کودک خود مجبور به استفاده از کاغذ دیواری شوید.

کاغذ دیواری طرح کودکانه
کاغذ دیواری طرح کودکانه با رنگ‌بندی آرامش‌بخش

پرفروش ترین طرح‌های کاغذ دیواری کودک

ممکن است کودک شما علاقه به پری دریایی، دایناسورها، تک شاخ‌ها یا تم‌های فضایی داشته باشد. در این حالت کاغذ دیواری راهی عالی برای نشان دادن تم‌ها و شخصی‌سازی اتاق کودکان است. علاوه‌بر این، دیوارهای ساده رنگ شده برای کودکان کمی‌ کسل به نظر می‌رسند. طیف وسیعی از کاغذ دیواری‌های کودکانه با طرح‌های مختلف وجود دارد که مقاومت در برابر آن‌ها سخت است، پس چرا رنگ را انتخاب کنیم؟

کاغذ دیواری برای اتاق کودک
در دکوراسیون اتاق کودکان، بهتر است با استفاده از رنگ‌های شاد و سرزنده، قدرت تخیل و اشتیاق کودک به بازی را دوچندان نمایید.

 

پرفروش ترین طرح‌های کاغذ دیواری کودک: طرح دایناسورها

این کاغذ دیواری شگفت‌انگیز شما را به دنیایی دیگر می‌برد و قدرت تخیل کودکان شما را در هر سنی که باشند، بالا می‌برد. همه ما لذت یادگیری دنیای دایناسورها را در مدرسه به خاطر داریم. این طرح کاغذ دیواری راهی عالی برای تقویت این جذابیت است.

Forest wallpaper
کاغذ دیواری طرح حیوانات(دایناسور)

پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری کودک : طرح پری دریایی

این یکی مورد‌علاقه همه طرفداران پری دریایی است! تم پر زرق‌و‌برق و رنگارنگ، این کاغذ دیواری زیبا را کاملا خیره‌کننده می‌کند. این طرح از فلس‌های پری دریایی در سایه‌های آبی، فیروزه‌ای، بنفش و سبز و شاین‌های براق نقره‌ای تشکیل شده است. این طرح را بهتر است بر روی دیوار شاخص اتاق نصب کنید، اما برای پوشش کل اتاق نیز می‌تواند به همان اندازه خوب باشد.

پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری کودک
کاغذ دیواری طرح بافت پری دریایی باعث عمق بخشیدن به فضا می‌شود

پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری کودک : طرح اسب تک شاخ

کدام دختر بچه‌ای را دیده‌اید که از اسب تک شاخ، رنگین‌کمان و طرح‌های درخشان بدش بیاید؟ این موجودات جادویی در حال حاضر بسیار پرطرفدار هستند و این کاغذ دیواری بهترین گزینه برای کودکان شماست. این طرح دارای اسب‌های تک شاخ در رنگ‌های صورتی، زرد و آبی است که با زرق‌و‌برق خاصی محصور و برجسته شده است.

پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری کودک
کاغذ دیواری اسب تک شاخ همراه با شاین حس پرنسس بودن را القا می‌کند

پرفروش ترین طرح‌های کاغذ دیواری کودک : طرح ارتشی 

هر پسربچه نوجوانی عاشق شور و هیجان جنگی و طرح ارتشی است. سبک این کاغذ دیواری کلاسیک مطلق است. رنگ کاملاً خنثی است و خیلی در دید نیست. بنابراین برای اشخاصی که فقط دوست دارن از سادگی بیش از حد اتاق جلوگیری کنند و کمی‌ رنگ به اتاق وارد کنند، گزینه بسیار خوبی است. چه فرزند شما به بازی‌های کامپیوتری علاقه داشته باشد، چه علاقه شدیدی به ارتش و مسائل جنگی داشته باشد یا فقط یک کاغذ دیواری معمولی بخواهد، این طرح مناسب شماست!

کاغذ دیواری ارتشی
کاغذ دیواری طرح ارتشی با تم سیاه و سفید

پرفروش ترین طرح‌های کاغذ دیواری کودک : طرح شخصیت‌های محبوب داستان‌های مصور

یکی دیگر از کاغذ دیواری‌های بسیار محبوب پسربچه‌ها این طرح است! طرح داستان‌های مصور دارای تم داستانی در رنگ‌های روشن است. شخصیت‌های محبوب کتاب‌های مصور از جمله کاپیتان آمریکا، بیوه سیاه، مرد عنکبوتی، ثور و‌ هالک، با استفاده از جملات کتاب‌های مصور در این طرح قابل مشاهده است.

پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری کودک
کاغذ دیواری با طرح شلوغ و برای استفاده روی تک دیوار

طرح آبرنگی رنگین کمانی

این کاغذ دیواری زیبا برای اتاق خواب کودکان عالی است! طراحی ساده و در عین حال موثر دارای یک الگوی سراسری از نقاط پولکی به سبک نقاشی آبرنگی که در عین سادگی در اتاق کودکان بسیار تاثیرگذار است.

کاغذ دیواری طرح خال خالی
طرح خال خالی عامه‌پسند برای همه فضاها

طرح فضایی

با این کاغذ دیواری خیره‌کننده یک تم فضایی به اتاق کودک خود اضافه کنید. معمولاً کودکان مخصوصاً پسربچه‌ها بسیار به مسائل فضایی و طرح‌های این مدلی علاقمند هستند. شما با استفاده از چنین طرحی علاقه آن‌ها را بیشتر و به آنها احساس فضانورد بودن را هدیه دهید. در صورت استفاده از این طرح به شما پیشنهاد می‌شود که این طرح را به صورت سراسری و پوستر بر روی دیوار اصلی اتاق بزنید.

پوستر دیواری طرح کهکشان
پوستر دیواری طرح کهکشان که می‌تواند روی سقف اتاق هم اجرا شود

پرفروش ترین طرح‌های کودکانه : طرح جنگل

این کاغذ دیواری با الهام از جنگل و طبیعت طراحی شده‌ است. این طرح مورد‌علاقه تمامی‌ کودکان است. چه فرزند شما پسر باشد چه دختر مطمئناً به این طرح علاقه پیدا می‌کند. کاغذ دیواری تصویر بالا با الهام از طرح طبیعت کشورهای اسکاندیناوی است.

این طرح همان‌طور که از نام آن پیداست، از کشورهای اسکاندیناوی مانند نروژ، دانمارک، سوئد، فنلاند و ایسلند الهام گرفته شده است. در این کشورها به دلیل اینکه نور طبیعی از ارزش بالایی برخوردار است، فضای داخلی را طوری طراحی می‌کنند که با نور طبیعی بازی کند.

Forest wallpaper
کاغذ دیواری به سبک اسکاندیناوی

امیدواریم توانسته باشیم با آوردن طرح‌های پرفروش کاغذ دیواری کودک، راهنمایی کوچکی در زمینه انتخاب کاغذ دیواری برای کودکان دلبندتان کرده باشیم.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *