کاغذ دیواری سیاه و سفید

در دنیای دکوراسیون داخلی، انتخاب رنگ‌ها یکی از اقدامات مهم است که بر فضای شما تاثیر می‌گذارد. یکی از ترند‌های جذاب و متفاوت در دنیای کاغذ دیواری، استفاده از ترکیب رنگ‌های سیاه و سفید است. سیاه و سفید همیشه یک ترکیب شیک و همیشه مد روز است. استفاده از کاغذ دیواری سیاه و سفید که با تعدادی رنگ خاص در دکوراسیون داخلی اتاق ست می‌شوند یک ظاهر پویا و جذاب ایجاد می‌کند. کاغذ دیواری‌های سیاه و سفید یکی از تم‌های رنگی همیشه محبوب خریداران کاغذ دیواری می‌باشد به طوری‌که در آلبوم‌های کاغذ دیواری همواره یکی از طرح‌های ارائه شده با تم سیاه و سفید چاپ می‌شود. کاغذدیواری سیاه و سفید برای هر اتاق و فضایی عالی می‌شود و خیال‌تان راحت باشد که به‌ طور اختصاصی به‌ هیچ اتاقی تعلق ندارد.

کاغذ دیواری مشکی و سفید

کاغذ دیواری سیاه و سفید می‌تواند فضای شما را دگرگون سازد

کاغذدیواری مشکی و سفید یک طور خاصی جسورانه است و به همین خاطر فضای اتاق شما منحصربفرد می‌شود. تضادی که فقط بین دو رنگ سفید و مشکی آن‌قدر ویژه و یکتا است و بین هیچ دو رنگ دیگری این چنین نیست مطمئنا به فضای اتاق شما شخصیت مخصوص به شما را عطا می‌کند. برای داشتن چنین اتاقی چه راهی نزدیک‌تر از اینکه کاغذ دیواری سیاه و سفید را به منزل‌تان دعوت کنید و کنتراست قوی این دو رنگ را با مبلمان و دکوراسیون اتاق ست کنید.

کاغذ دیواری سیاه سفید

رنگ سفید در دکوراسیون

رنگ سفید و کاغذدیواری سفید از آن دسته از رنگ‌هایی است که هیچ‌ وقت از مد نمی‌افتد. همیشه جایگاه خود را به‌ عنوان یک رنگ محبوب و خواستنی برای اکثر افراد حفظ کرده است و به‌ نظر نمی‌آید نظر دسته زیادی از مردم در مورد رنگ سفید دیوارها تغییر کند. بله رنگ سفید با روشنی و نمایش تمیزی و پاکی یک رنگ متین و دوست‌داشتنی است. رنگ سفید با هر رنگی‌‌ هارمونی پیدا می‌کند و به‌ خوبی در ترکیب‌های رنگی مختلف هماهنگ می‌شود.

"<yoastmark

دکوراسیون با رنگ و کاغذ دیواری سفید

فضاهایی که با رنگ‌های سفید دکور می‌شوند. همیشه فضاهای داخلی را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. رنگ سفید مخصوص خانه‌ها و فضاهای کوچک است و آن را دلباز و روشن نشان می‌دهد. با دیوارهای به رنگ سفید شما تا ساعت‌های نزدیک غروب آفتاب نیاز به روشن کردن هیچ چراغی ندارید چرا که روشنی رنگ سفید نور را بازتاب می‌دهد.

کاغذ دیواری سفید
استفاده از کاغذ دیواری سیاه و سفید در فضای نشیمن

برتری‌های کاغذ دیواری سفید

کاغذدیواری‌های سفید هم به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین‌های بازار فروش کاغذ دیواری هستند. کاغذدیواری‌های سفید مانند دیوار نقاشی شده سفید مورد‌ استقبال طرفداران رنگ‌های روشن و سفید قرار می‌گیرند. برتری کاغذ دیواری سفیدرنگ نسبت به دیوارهایی که با رنگ سفید نقاشی می‌شوند این است که اولا شما می‌توانید بافت و طرح‌های بی‌نظیر کاغذ دیواری‌های سفید را به‌ دلخواه خود انتخاب کنید و هم اینکه از سرعت اجرای کار و نداشتن بو و زمان لازم برای خشک شدن نقاشی دیوار بهره ببرید. کاغذدیواری سفید گچی همان سفید خالص است. اما سایه‌های مختلفی از رنگ سفید ممکن است به رنگ سفید معروف باشند.

استیکر طبیعت در اتاق خواب
استفاده از استیکر برای ایجاد رنگ سیاه و سفید در اتاق خواب

ترکیب سفید با رنگ‌های دیگر

با ترکیب کمی‌ از رنگ‌های دیگر به رنگ سفید می‌توانید هم از زیبایی رنگ سفید بهره ببرید هم اینکه آن را با تونالیته رنگی دکور و مبلمانی که پسند کرده‌اید هماهنگ کنید. رنگ‌های دیگر مانند کاغذ دیواری سفیدشیری، کاغذ دیواری سفید استخوانی که با مقداری رنگ زرد چرک ترکیب شده‌ است. کاغذدیواری سفید صدفی و یا سفید عاجی مقدار کمی‌ رنگ صورتی به آن اضافه شده است. و کاغذدیواری سفید مرمری مقداری رنگ طوسی شبیه به رگه‌های سنگ مرمر به آن اضافه شده‌ است. کاغذدیواری رنگ سفید هم در دکوراسیون به سبک مدرن و هم در دکوراسیون به سبک کلاسیک به‌ کار برده‌ می‌شود. اما بیشترین استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون مینیمال است.

کاغذ دیواری سفید

دکور مینیمالیستی با کاغذ دیواری سفید

اگر شما هم طرفدار حال و هوای مینیمالیستی اسکاندیناوی هستید، کاغذ دیواری سفید یک راه عالی برای این دکوراسیون است. با نصب کاغذ دیواری‌هایی به رنگ سفید می‌توانید مبلمان و اشیاء اتاق را برجسته‌تر نشان دهید. همچنین می‌توانید از کاغذدیواری‌های سفید طرح‌دار یا بافت برای پویایی چیدمان منزل‌تان استفاده کنید.

زمانی که در خانه خود یک دکور پرجنب‌و‌جوش و پر از رنگ دارید می‌توانید دیوار‌ها را با کاغذدیواری سفید بپوشانید. این‌کار باعث می‌شود تعادل مناسبی بین چیدمان‌تان بوجود بیاید و فضا هم کوچک‌تر از آنچه که هست جلوه نکند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بنر آلبوم h2o
بنر آلبوم h2o-موبایل

کاغذدیواری سفید برای روشن کردن یک اتاق و ایجاد نقطه کانونی بسیار کاربردی است. انتخاب رنگ‌های خنثی لزوماً به معنی سادگی نیست، بلکه طرح‌های چشم‌نواز زیادی هم در بین این رنگ‌ها دیده‌ می‌شود.

با استفاده از مجموعه طرح‌های کاغذ دیواری سفید ما، خانه خود را بازسازی کنید و در کمترین زمان از دیوارهای‌تان با پوشش جدید لذت ببرید.

با رنگ و کاغذ دیواری سفید

کاغذ دیواری مشکی رنگ

دیگر زمان اینکه رنگ مشکی رنگ تیره و غم‌انگیزی به نظر بیاید، گذشته است. حالا افراد زیادی در طراحی داخلی منزل و یا دفتر کار به استقبال رنگ مشکی یا سیاه می‌روند. سیاه یا مشکی یک رنگ شیک، پرقدرت و باصلابت است. نگران نباشید هر رنگی را که انتخاب کرده باشید رنگ مشکی به محض ورود به هر فضایی می‌تواند آن رنگ را تکمیل کند. کاغذ دیواری مشکی رنگ یک انتخاب درست برای انتخاب تم رنگ مشکی است.

رنگ مشکی امروزه برای طراحان داخلی و دیزاینر‌ها واقعا جای متفاوتی را به خود اختصاص داده است. انواع اکسسوری‌ها، مبلمان و عناصر معماری و طراحی داخلی امروزه در سبک مدرن طراحی می‌شود که به‌خوبی می‌تواند پاسخ‌گوی طرفداران رنگ مشکی در دکوراسیون باشد. یکی از محبوب‌ترین‌ها برای علاقمندان به دکوراسیون مشکی، کاغذدیواری مشکی است. کاغذدیواری‌های مشکی با ورود به هر فضا و هر اتاقی قدرت و قاطعیت خود را به نمایش می‌گذارند.

دکوراسیون مشکی

ست کردن رنگ‌ها

کاغذ دیواری‌های مشکی با انواع ترکیب‌های رنگی در بازار عرضه شده‌اند. اما یکی از پرطرفدارترین‌ها کاغذدیواری مشکی طلایی، کاغذدیواری مشکی سفید و کاغذدیواری مشکی نقره‌ای می‌باشند. معمولا کاغذ دیواری سفید مشکی در سبک مدرن و مینیمال کاربرد دارد و طرح‌های هندسی و سه بعدی بیشتری در این ترکیب رنگی پیدا می‌شود. ترکیب‌های رنگی مشکی با رنگ‌های متالیک (فلزی) مانند طلایی و نقره ای در طرح‌های کلاسیک مانند داماسک، نقوش اسلیمی‌ و غیره بیشتر تولید شده‌اند. اما همه ترکیب‌های رنگی مشکی با انواع سبک‌های دکوراسیون می‌توانند ‌هارمونی پیدا کنند. کاغذدیواری مشکی قرمز یکی از کاغذ دیوار‌های محبوب ترکیب با مشکی است.

دیواری سیاه و سفید در دیوار شاخص اتاق نشیمن

رنگ مشکی

به طور کلی رنگ مشکی رنگ مطلقا تیره‌ای است. بنابراین فراموش نکنید که در به کاربردن آن در فضا افراط نکنید. مگر اینکه علاقه داشته باشید یک فضای تیره و خاص داشته باشید. در غیر این‌صورت رنگ مشکی را در تعادل با رنگ‌های روشن فضا به کار ببرید. معمولا کاغذدیواری مشکی برای یک تک‌دیوار استفاده می‌شود و باقی دیوارها به رنگ روشن‌تر کاغذ دیواری پوشش داده‌ می‌شوند.

از طرح راه راه و رنگ سیاه و سفید در اتاق خواب
استفاده از طرح راه راه و رنگ سیاه و سفید در اتاق خواب

یک دکوراسیون خاص و پرصلابت، البته با به کار بردن رنگ سفید در ترکیب آن به مقدار زیاد یک دکوراسیون سفید مشکی لطیف و متعادل در اختیار خواهید داشت که آنقدر‌ها هم جدیت و تاثیرگذاری مشکی را به دکوراسیون اتاق تحمیل نخواهد کرد. معمولا برای تک دیوار پشت تخت‌خواب کاغذدیواری مشکی تهیه می‌شود. دکوراسیون اتاق خواب با کاغذدیواری مشکی دکوراسیون شیک و خاصی می‌شود که به فضای شما حالت لوکس‌تری عطا می‌کند.

استفاده از کاغذ دیواری سیاه و سفید برای پشت تلویزیون

یکی از پرکاربردترین کاغذ دیواری‌ها که به صورت تم دیوار استفاده می‌شود، کاغذ دیواری مشکی است که برای دیوار پشت تلویزیون و یا راهروهای ورودی به پذیرایی استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون
استفاده از رنگ سفید و نقره‌ای برای دیوار پشت تلویزیون

استفاده از رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون آشپزخانه

کاغذ دیواری مشکی در سبک آشپزخانه‌های مدرن معمولا استفاده می‌شود. همچنین برای فضای غذاخوری یک دکوراسیون لوکس و چشم‌گیر را به وجود می‌آورد.

کاغذ دیواری مشکی
استفاده از رنگ سیاه و سفید در فضای آشپزخانه

استفاده از کاغذ دیواری مشکی در سرویس بهداشتی

کاغذدیواری‌های مشکی وارد هر فضایی بشوند آن فضا را تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهند و این میان سرویس بهداشتی‌ها نیز نمی‌توانند در برابر کاغذ دیواری مشکی مقاومت کنند. کاغذ دیواری‌های قابل شستشو مشکی به خوبی با اجزای سفید سرویس بهداشتی ست می‌شوند و جلوه آن‌ها را بیشتر به نماش می‌گذارند.

دکوراسیون حمام
استفاده از رنگ سیاه و سفید در فضای حمام

ترکیب رنگ پرطرفدار سیاه و سفید

فرقی نمی‌کند که به سبک کلاسیک یا سنتی یا علاقه دارید و یا اینکه دلتان می‌خواهد دکوراسیون مدرن، التقاطی و یا معاصر را برای فضای دلخواه‌تان آماده کنید. مدل‌های کاغذدیواری سیاه و سفید برای هماهنگی با تمامی‌ سبک‌ها همراه شما هستند و شما را محدود به هیچ سبک و دکوراسیونی نمی‌کنند.

دیوارپوش سیاه و سفید
کاغذ دیواری سیاه و سفید در دیوار شاخص اتاق نشیمن

کاغذ دیواری داماسک سیاه و سفید

طرح داماسک سیاه و سفید یکی از طرح‌های کاغذ دیواری سیاه و سفید که بسیار پرطرفدار است. این کاغذ دیواری با تضاد طرح داماسک مشکی بر روی زمینه سفید و یا بالعکس یکی از طرح‌های کاغذ دیواری است که با دکوراسیون کلاسیک و دکوراسیون مدرن جور می‌شود.

کاغذ دیواری سیاه سفید
استفاده از رنگ مشکی برای دیوار شاخص فضای پذیرایی

کاغذ دیواری راه راه سیاه و سفید

باز هم راه راه‌های بامزه! طبیعتا هر‌بار که اسم راه راه به گوش می‌خورد همه ما طرح راه راه سیاه و سفید به خاطرمان می‌آید. این مدل کاغذ دیواری نیز بسیار با دکوراسیون مدرن هماهنگ می‌شود. بستگی به خودتان دارد که راه راه درشت یا ریز انتخاب کنید. هر چقدر طرح راه راه درشت‌تر باشد جسورانه‌تر است.

شما می‌توانید با کاغذ دیواری‌های طرح برگ و دنباله‌دار عنصری از طبیعت را به خانه بیاورید یا با کاغذ دیواری راه راه روی دیوار، صاحب فضایی چشم‌گیر و مدرن شوید. هر دکوراسیون و هر رنگی که مدنظرتان باشد، طرح مناسبی از کاغذ دیواری‌های سفید و مشکی را می‌توانید استفاده کنید. اگر کاغذدیواری طرح‌دار سفید را با اکسسوری‌های تیره یا با اکسسوری‌های روشن و مبلمان رنگارنگ ترکیب کنید، یا از کاغذ دیواری مشکی در کنار مبلمان و وسایل رنگ روشن بهره ببرید، ظاهر و دکور خاصی را به منزل‌تان می‌بخشید.

سوالات متداول

سوالات متداول

1- آیا کاغذ دیواری سیاه و سفید در فضاهای کوچک هم می‌تواند استفاده شود؟

بله، می‌توان استفاده کرد و حتی در برخی موارد این ترکیب رنگی می‌تواند فضا را بزرگتر نشان دهد.

2- آیا کاغذ دیواری سیاه و سفید مناسب برای اتاق نشیمن است؟

بله، این ترکیب رنگی می‌تواند در اتاق نشیمن نیز کارایی داشته باشد. با استفاده از مبلمان چرمی یا المان‌های چوبی با رنگ تیره می‌توانید یک نشیمن زیبا و دلنشین ایجاد کنید.

3- آیا از کاغذ دیواری مشکی و سفید می‌توان در محل کار استفاده کرد؟

بله این ترکیب رنگی می‌تواند فضاهای کاری را جذابتر کند.

 

به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *