کاغذ دیواری رمانتیک

امروزه در دنیای دکوراسیون داخلی، کاغذ دیواری یکی از روش‌های محبوب و پرطرفدار برای طراحی و تزیین فضاهای مختلف همچون اتاق خواب‌ها، اتاق نشیمن و پذیرایی، و… محسوب می‌شود که به وسیله آن می‌توان جذابیت و شخصیت بی نظیری را به فضا بخشید. نکته‌ای که باید در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب زوج‌های جوان در نظر گرفت، انتخاب یک طرح و الگوی جذاب و رمانتیک در رنگ‌های لطیف و آرامش بخش است. کاغذ دیواری رمانتیک، با طرح‌های زیبا و رنگ‌های روح نواز خود، اتاق خواب شما را به مکانی دلنشین تبدیل می‌کند. در این مقاله از اکستریم والز، به بررسی و معرفی برخی از جذاب‌ترین کاغذ دیواری‌های رمانتیک برای اتاق خواب زوج‌های جوان می‌پردازیم.

 

انتخاب کاغذ دیواری رمانتیک برای اتاق خواب

اتاق خواب‌ها مکانی برای فراغت از خستگی، استراحت و رسیدن به آرامش و آسودگی‌اند؛ به همین جهت دکوراسیون آن‌ها باید به نحوی انجام گیرد که علاوه بر القای انرژی در افراد، آرامش و ملایمت را نیز در فضا، جاری سازد. یکی از سبک‌هایی که به ویژه در میان زوج‌های عاشق و جوان، محبوب و پرطرفدار بوده و ظرافت و عشق را در محیط به ارمغان می‌آورد، سبک دکوراسیون رمانتیک است.

کاغذ دیواری رمانتیک

انواع رنگ‌های کاغذ دیواری رمانتیک

رنگ‌ها یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواردی‌اند که در ایجاد حس و حال یک محیط، نقش اساسی دارند. برای ایجاد احساس عاشقانه و رمانتیک در فضای اتاق خواب، می‌توان از کاغذ دیواری‌های صورتی، ترکیب کاغذ دیواری سفید و قرمز، یاسی، آبی، سفید و طوسی استفاده کرد. از این رنگ‌ها علاوه بر کاغذ دیواری می‌توان در انتخاب پرده‌ها، روتختی و سایر المان‌های اتاق نیز بهره گرفت. به عنوان مثال، شما می‌توانید دیوارهای اتاق خوابتان را با یک کاغذ دیواری طرح گل‌دار (گل‌های بنفش با پس زمینه‌ای سفید) پوشانده و از رنگ یاسی که طیف آرام و ملایم بنفش است، برای پرده‌ها و روتختی استفاده کنید. همچنین می‌توانید کوسن‌ها و بالش‌های تخت را از طیف پررنگ و تند بنفش همچون بادمجانی انتخاب کنید. برای مشاهده انواع کاغذ دیواری‌های گل‌دار اکستریم والز، کلیک کنید.

کاغذ دیواری رمانتیک
کاغذ دیواری گل‌دار کد 5074 آلبوم هیدروژن

انواع طرح‌های کاغذ دیواری رمانتیک

کاغذ دیواری‌ها به عنوان پرطرفدارترین و شیک‌ترین دیوارپوش‌ها در صنعت دکوراسیون داخلی، در طرح، الگو و نقش و نگارهای بسیار متنوع و گوناگونی یافت می‌شوند. کاغذ دیواری‌ها متناسب با هر سبکی از دکوراسیون داخلی یافت شده و در هر فضایی قابل نصب و اجرا می‌باشند. به طور معمول برای ایجاد اتاق خوابی با حس و حال رمانتیک، می‌توان از کاغذ دیواری‌هایی با طرح گل‌دار، الگوی گل و گیاهان رونده، الگوهایی با خطوط عمودی و افقی و… استفاده کرد.

  1. کاغذ دیواری‌های گل‌دار، افزودنی جالب و جذابی برای ایجاد حسی عاشقانه، جسورانه و هیجان انگیزند.

    کاغذ دیواری رمانتیک
    کاغذ دیواری گل‌دار کد 7056 آلبوم پلوتونیوم
  1. کاغذ دیواری‌های ساده، با طرح و رنگ‌های خنثی و ملایم، گزینه‌ای عالی برای بزرگ‌تر نشان دادن اتاق محسوب شده و به فضای اتاق شما، وسعت بصری می‌بخشند. دو محصول جدید اکستریم والز به نام آلبوم‌های کاغذ دیواری “کربن” و “H2O” شامل طیف عظیمی از کاغذ دیواری‌های طرح‌دار ساده و تماما ساده هستند که پاسخگوی تمامی سلیقه‌های متفاوت شما برای انتخاب کاغذ دیواری خواهند بود.
کاغذ دیواری رمانتیک
کاغذ دیواری ساده آلبوم H2O
کاغذ دیواری رمانتیک
کاغذ دیواری کد 10096 آلبوم کربن
  1. از دیگر طرح‌های کاغذ دیواری‌های رمانتیک، می‌توان کاغذ دیواری‌هایی با طرح شکوفه‌های ریز سفید و صورتی، آبرنگی، گیاهان و نقوش پرندگان را نام برد. کاغذ دیواری‌هایی با طرح و تصویر پرندگان، در سبک‌های قدیمی برای اتاق خواب استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، تصویر فلامینگوها روی پس زمینه ای پاستلی کم رنگ، نمونه‌ای از این کاغذ دیواری‌ها هستند.
کاغذ دیواری رمانتیک
کاغذ دیواری طرح حیوانات کد 8071 آلبوم راکتور

کاغذ دیواری رمانتیک

سخن پایانی؛ ارتباط با کاغذ دیواری اکستریم والز

به طور کلی، اگر شما جزو آن دسته افراد علاقمند به سبک‌های ساده و آرام که خلق و خوی صمیمیت و نشاط را در وجودتان و همچنین در فضای اتاق القا می‌کنند، هستید؛ پیشنهاد می‌شود که برای یک بار هم که شده، اتاق خوابتان را با طرح و رنگ‌های رمانتیک دیزاین کرده و شاهد تغییر چشم نواز آن باشید. جهت مشاهده، انتخاب و خریداری کاغذ دیواری‌های اکستریم والز به فروشگاه‌های معتبر دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری سراسر کشور مراجعه کنید و یا برای اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی ما به محل سکونت خود و دریافت هر گونه مشاوره با شماره 02192001955 تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *