کاغذ دیواری نقره ای

رنگ نقره‌ای از دسته رنگ‌های متالیک است. رنگی با تم طوسی یا خاکستری که جلا و درخشش رنگ فلزی همراه آن است. اگر شما هم به رنگ‌های درخشان، پرتلالو و خیره‌کننده سبک‌های کلاسیک علاقمندید. رنگ نقره‌ای مانند رنگ طلایی یک رنگ لوکس دیگر است که وارد دکوراسیون هر فضایی شود آن را لاکچری و متجملانه نشان می‌دهد. با این تفاوت که رنگ کاغذ دیواری نقره ای مانند رنگ طلایی آن گرمی‌ای که بعضی از افراد آن را اغراق‌آمیز می‌دانند، را ندارد. کاغذ دیواری نقره‌ای یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌حل‌ها برای رسیدن به دکوراسیون نقره‌ای یک فضا است. چرا‌که با سطح پوشش و سطح دیوارهای یک اتاق آن را کاملا تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهد. در این مقاله به شما خواهیم آموخت که چگونه راهنمای خرید کاغذ دیواری نقره‌ای برای دکوراسیون داخلی خود ایجاد کنید.

کاغذ دیواری نقره ای
نمونه از رنگ نقره‌ ای استفاده شده برای پشت تلویزیون

راهنمای خرید کاغذ دیواری نقره‌ای

نقره ای رنگی است که به خوبی با هر رنگی ست می‌شود و حتی با پادرمیانی میان دو رنگ متضاد دیگر، آن‌ها را با هم آشتی داده و یک ترکیب عالی رنگی به وجود آورد. خوب پس خبر خوب دیگر راجع به نقره ای این است که رنگ نقره ای که از آنجایی که از نزدیکان درجه اول رنگ طوسی یا خاکستری است این ویژگی مثبت را دارد که با انواع وسایل و عناصر دکوراسیون در منزل و یا هر فضایی هماهنگ می‌شود.

کاغذ دیواری نقره ای
نمونه ای از طرح داماسک تلفیقی از رنگ نقره ای و بژ

چه دلتان بخواهد صرفا یک تک دیوار را با کاغذ دیواری نقره ای پوشش دهید و آن را با نقاشی دیوار ست کنید و چه این‌که همه دیوارها را با کاغذ دیواری نقره ای پوشش دهید و دکوراسیون شیک و محبوب‌تان را با آن قاب بگیرید؛ در هر حال نتیجه کار عالی خواهد بود. کاغذ دیواری نقره ای ممکن است به تونالیته‌های دیگری نیز ارائه شده باشد. مانند کاغذ دیواری نقره ای دودی و یا کاغذ دیواری نقره ای روشن که به آن ممکن است رنگ پلاتینی هم بگویند.

استفاده از رنگ‌های گرم

حالا که کاغذ دیواری نقره ای را پس‌زمینه دکوراسیون انتخاب کرده‌اید، خوب است که از رنگ‌های گرم در کنار آن برای وسایل و مبلمان منزل استفاده کنید. یکی از رنگ‌های خوب رنگ بنفش است که ترکیب خوبی از آب در می‌آید. رنگ قهوه ای هم رنگ جالبی در ترکیب با رنگ دکوراسیون نقره ای است. یک دکوراسیون شیک کلاسیک به وجود می‌آورد که از میزان تیرگی و خفگی رنگ قهوه ای می‌کاهد. رنگ فیروزه‌ای هم یکی دیگر از رنگ‌های خوب در ترکیب با نقره ای است. نگران سبک دکوراسیون خود نباشید. رنگ نقره ای از آنجایی که رنگ ملایم و خنثی به نظر می‌آید هم در دکوراسیون مدرن به کار برده می‌شود و هم در دکوراسیون کلاسیک به خوبی با وسایل دکوری کلاسیک ست می‌شود.

کاغذ دیواری نقره ای را می‌توانید در بخش‌های زیادی از منزل استفاده کنید. چرا که ست کردن رنگ‌ها با کاغذ دیواری نقره ای هیچ‌گاه سخت نخواهد بود. فقط کافی است که بیش از حد از رنگ‌های سرد استفاده نکنید که فضایی شبیه به کارگاه‌های صنعتی که همه‌چیز فلزی و به رنگ سرد است به نظر بیاید! پس این را فراموش نکنید که رنگ‌های گرم و تیره می‌توانند یار خوبی برای رنگ نقره ای باشند.

کاغذ دیواری نقره ای
کاغذ دیواری اکستریم والز کد 7135 مناسب استفاده در فضای پذیرایی

 

تاثیر انواع کاغذ دیواری نقره ای در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری نقره‌ای سفید

کاغذ دیواری نقره‌ای فوق العاده همه کاره است و طیف وسیعی از کاغذدیواری‌های امروزی در بازار، شامل ترکیب‌های زیبایی از این سایه و رنگ محبوب است. برای فضاهای بزرگ مانند اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و راهروها، یک کاغذ دیواری سفید و نقره‌ای یا کاغذ دیواری خاکستری و نقره‌ای؛ درخشندگی و بافت ظریفی را به دیوارهای شما می‌بخشند. کاغذ دیواری آبی و نقره‌ای نیز ظرافت ملایمی را ارائه می‌دهد و برای ایجاد فضایی دنج در خانه شما ایده آل است.

کاغذ دیواری نقره ای سفید
کاغذ دیواری نقره ای با زمینه مناسب، یکی از طرح‌های محبوب در سبک کلاسیک است.

کاغذ دیواری نقره ای اکلیلی

کاغذ دیواری‌‌های شاین‌دار با دانه‌های درخشان و ظریف اکلیل، بافت و زرق و برق خاصی به فضا می‌بخشند. اگر تمایل دارید فضای پذیرایی و یا اتاق نشیمن خود را شیک و بروز نمایید، کاغذ دیواری نقره‌ای اکلیلی، بهترین انتخاب برای شماست. برای تزیین دیوار پشت تلویزیون نیز می‌توانید از کاغذ دیواری نقره‌ای شاین‌دار استفاده نمایید تا علاوه بر اینکه سبب خستگی چشم‌تان نمی‌شود، دکوراسیون اطراف تلویزیون را بسیار شیک و لوکس خواهد کرد.

کاغذ دیواری نقره ای اکلیلی
درخشش و جلا با کاغذ دیواری نقره‌ای اکلیلی، در هر فضایی بی نظیر است.

 

کاغذ دیواری نقره ای طوسی

هر دو رنگ نقره‌ای و طوسی، جز رنگ‌های سرد و خنثی محسوب می‌شوند. اگر طرفدار دکوراسیون سبک مدرن یا پست مدرن هستید، ترکیب این دو رنگ در کاغذدیواری، فضای شما را بسیار جذاب و بروز خواهد نمود. کاغذدیواری ساده با رنگبندی نقره‌ای طوسی، برای بسیاری از فضاها از جمله اتاق نشیمن، اتاق خواب، پذیرایی و حتی در مکان‌های اداری، کاربرد دارد. این رنگ کاغذ دیواری در تنظیم نور و روشن نشان داده شدن فضا بسیار تاثیرگذار است.

کاغذ دیواری نقره ای طوسی
با تنظیم نور کافی، فضای نشیمن دلبازتر و روشن‌تر خواهد شد.

کاغذ دیواری برجسته نقره‌ای

کاغذ دیواری برجسته، همان طور که از اسمش پیداست، به صورت برجسته و دارای بافت است. که این برجستگی هم با دست و هم با چشم قابل لمس است. انواع مختلفی از کاغذدیواری‌های برجسته با طرح و رنگبندی مختلف در بازار موجود است که به دیوار شما عمق می‌بخشد. کاغذدیواری نقره‌ای برجسته، یکی از محبوب‌ترین نوع کاغذ دیواری در بازار است که سبب جلوه خاص و بی نظیری در فضای شما می‌گردد.

کاغذ دیواری برجسته نقره ای
کاغذ دیواری برجسته نقره‌ای کد 5058 از سوپرآلبوم هیدروژن

راهنمای خرید کاغذ دیواری نقره ای در اتاق کودک

ذره‌ای درخشندگی و تلالو اتاق کودک را جذاب و هیجان‌انگیز می‌کند. به خصوص هنگام بازتاب نور چراغ‌خواب یا مهتاب، انعکاس جالبی را بر روی دیوار ایجاد می‌کند. کاغذ دیواری ستاره‌ای نقره ای را در این اتاق کودک تصور کنید که چه منظره آسمان شب زیبایی خلق می‌کند.

استفاده در اتاق کودک
استفاده از طرح‌های هندسی برای اتاق خواب کودک

ایده اتاق خواب : استفاده کاغذ دیواری نقره ای و خاکستری 

هرکدام از این ایده‌های کاغذ دیواری نقره ای و خاکستری اتاق خواب به خودی خود خیره‌کننده هستند و می‌توانید از ایده‌های مختلف طراحی برای اتاق‌هایی با اندازه‌ها و چیدمان‌های مختلف استفاده کنید. حتی می‌توانید عناصر ایده‌های مختلف را با هم ترکیب کنید و یک ظاهر خاکستری و نقره‌ای خیره‌کننده ایجاد کنید که کاملاً متناسب با سبک شخصی شما باشد!

کاغذ دیواری نقره ای اتاق خواب
استفاده از طرح نقره ای برای فضای اتاق خواب

اتاق خواب شیک خاکستری، سفید و نقره ای

در حالی‌که استفاده از خاکستری تیره و روشن در فضاهای بزرگ خیره‌کننده به نظر می‌رسد، در فضاهای کوچک می‌توان با استفاده از خاکستری روشن و نقره ای، دکوراسیون را به بهترین وجه طراحی کرد. در این اتاق می‌بینید چگونه با بکارگیری این دو رنگ عمق و گرمایی به رنگ سفید در اتاق بخشیده شده‌ است. تاج تخت خاکستری به‌ خوبی با کوسن‌های روی تخت ست شده است و کاغذ دیواری خاکستری و نقره ای را تکمیل می‌کند. در‌ عین‌حال پایه‌های شفاف آباژور و آیینه‌ای که در پشت آن قرار گرفته نور را منعکس کرده و باعث گرما بخشیدن به این دکوراسیون خنثی می‌شوند.

دکوراسیون طوسی سفید
استفاده از کاغذ دیواری نقره ای در اتاق خواب

 

دکوراسیون اتاق خواب نقره ای

اگر به ایده‌های اتاق خواب با دکوراسیون کاملاً نقره‌ای فکر می‌کنید، این طراحی برای شماست. برای اینکه از تمام پتانسیل یک اتاق برای چیدمان استفاده کنید، رنگ‌های نقره ای و خاکستری کم‌رنگ یکی از بهترین رنگ‌ها هستند. کاغذ دیواری نقره‌ای طرح‌دار و یک تاج تخت خاکستری، اتاق را مجلل و جذاب جلوه می‌دهد. از یک کف‌پوش و یا فرش ساده با رنگ خنثی استفاده کنید تا اتاق را با وجود کوچک بودن جادار نشان دهید. در اینجا اضافه کردن یک میز آرایش نورانی و پر زرق‌و‌برق، علاوه بر اینکه نقره‌ای بودن کاغذ دیواری را جلوه می‌دهد، دکوراسیون اتاق را متعادل می‌سازد.

دکوراسیون نقره ای
استفاده در اتاق خواب‌های کم نور و پرنور

 

اتاق خواب آرت دکو

با فکر کردن به سبک آرت دکو معمولاً رنگ‌های طلایی، سبز و دیگر رنگ‌های پر جنب‌و‌جوش را در ذهن‌مان می‌آید. اما آرت دکو در واقع به معنی نقوش تکراری و زرق‌و‌برق‌های مجلل است. در این اتاق چند نوع بافت وجود دارد و خطوط منظم در طرح کاغذ دیواری نمونه‌ای کامل از سیر تکامل در طراحی‌های کلاسیک آرت دکو است. این کاغذ دیواری خاکستری و نقره ای طرح‌دار نور را از لامپ جذب می‌کند تا توهم بافت روی دیوار را ایجاد کند و در همین حین با بافت و رنگ کفپوش اتاق متعادل می‌شود. پرده‌های خاکستری تیره‌ در هماهنگی با بالش‌های مخملی روشن‌تر و ملافه تخت‌خواب، بسیار جلوه می‌کنند. در‌نهایت، میزهای کنار تخت‌خواب یادآور زرق‌و‌برق گذشته است که سبک آرت دکو را در دهه 1920 به وجود آورد.

دکوراسیون نقره ای
اتاق خواب با دکوراسیون نقره ای و مشکی

 

دکور اتاق خواب پاستلی

در این تصویر استفاده از کاغذ دیواری نقره ای خاکستری برای دیوار شاخص خیلی مناسب نیست. اما ببینید که با استفاده از پنل‌ها چوبی و هماهنگی آن با پایه‌های تخت و میز کنسول، در اتاق خواب‌ ‌هارمونی زیبایی شکل گرفته‌ است. در این بین وجود رنگ بنفش بصورت پراکنده و متعادل باعث شده جلوه رنگ خاکستری در این ترکیب بسیار زیبا به نظر برسد. به همین ترتیب، قالیچه خاکستری با کاغذ دیواری نقره ای خاکستری ما به خوبی ست‌ شده و از نظر بصری تعادل زیبایی را بوجود آورده‌ است.

دکوراسیون طوسی
استفاده در اتاق خواب با دکوراسیون رنگ بنفش، نقره ای و طوسی

هریک از این ایده‌های خیره‌کننده اتاق خواب خاکستری و نقره ای به عنوان یک الگو در هنگام طراحی اتاق خواب نقره ای یا خاکستری شما عمل می‌کنند. از ریسک کردن نترسید تا زمانی که دکوراسیون ایده‌آل خودتان را پیدا کنید.

استفاده از کاغذ دیواری نقره‌ای در سرویس بهداشتی

رنگ‌های نقره ای همیشه یک رنگ آشنا در سرویس بهداشتی‌ها هستند. شیرآلات و ابزارآلات سرویس بهداشتی غالبا به رنگ نقره‌اند. بنابراین خیلی دور از انتظار نیست که سرویس بهداشتی میزبان خوبی برای کاغذ دیواری رنگ نقره ای باشد.

کاغذ دیواری نقره ای
کاغذ دیواری سرویس بهداشتی
به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *