کاغذ دیواری آبرنگی

در مورد طرح آبرنگی چقدر می‌دانید؟ چقدر از قدرت بی‌حد طرح‌های آبرنگی در زیبایی طراحی داخلی مطلع هستید؟ کاغذ دیواری طرح‌ آبرنگی یک اثر هنری اعجاز‌آمیز است. در هر جا و مکانی و برای هر وسیله و مبلمانی، می‌تواند آنرا به یک اثر هنری خیره‌کننده و جذاب تبدیل کند. با مطالعه این مقاله شما می‌توانید به‌خوبی از راهنمای خرید کاغذ دیواری آبرنگی در دکوراسیون خود بهره‌مند شوید.

 

طرح آبرنگی
کاغذ دیواری آبرنگی مناسب فضای پذیرایی

راهنمای خرید کاغذ دیواری آبرنگی

همان‌طور که تابلوهای هنری آبرنگی سرشار و غنی از رنگ‌هایی هستند که بدون مرز در هم ترکیب می‌شوند، طرح‌های آبرنگی نیز خود را در بافت و رنگ‌های کل فضای داخلی عجین می‌کنند و باعث می‌شوند فضایی سیال و رها در دنیای از طرح و رنگ‌های دوست‌داشتنی را تجربه کنیم. کاغذ دیواری آبرنگی اثری شیک و مدرن بوده که باعث ایجاد فضایی زیبا و مدرن می‌شود.

طرح آبرنگی
کاغذ دیواری با طرح‌های فانتزی و به صورت آبرنگی

طرح‌های آبرنگی برای اتاق خواب

این طرح‌های جسورانه، با ضربه قلم‌های رها و آزادانه، و با بافتی ظریف طراحی می‌شوند و در رنگ‌های متنوع از سایه‌های رنگی آبی گرفته تا قرمز آتشین را به نمایش می‌گذارد. طرح‌های آبرنگی هر اتاقی را به یک اثر هنری شیک تبدیل می‌کند. به‌ نظر می‌آید که دیگر در مورد استفاده از طرح‌های آبرنگی هیچ تردیدی ندارید. بیش از پیش مشتاق این هستید که این آبرنگی‌های خیال‌انگیز و رمانتیک را به خانه بیاورید.

 

طراحی اتاق خواب
طرح‌های آبرنگی برای اتاق خواب

خوب حالا که آماده شدید باید بگوییم بدون شک یکی از بهترین راه‌ها برای میزبانی از طرح‌های آبرنگی، کاغذ دیواری‌های آبرنگی بی‌نظیر و رمانتیک است. طرح‌های سرزنده کاغذ دیواری آبرنگی با شکل‌های انتزاعی و بی‌حد و مرز، انتخاب افرادی است که در چهارچوب‌های مشخص‌شده باقی نمانند و در طراحی دکوراسیون از خود ابتکار و نوآوری به خرج می‌دهند.

 

کاغذ دیواری آبی
طرح‌های مدرن و فانتزی با تم آبی

کاغذ دیواری آبرنگی برای نشیمن

کاغذ دیواری آبرنگی یک انتخاب زیبا برای هماهنگ‌شدن با استایل و سبک هر اتاقی می‌تواند باشد. فرقی نمی‌کند، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و یا اتاق نشیمن و یا اصلا آشپزخانه باشد. این پوسترهای دیواری که با ترکیب دو رنگ ارائه می‌شوند، فضای اتاق را غنی و آرامش‌بخش می‌کنند.

کاغذ دیواری آبرنگی
استفاده از کاغذ دیواری آبرنگی طرح حیوانات برای فضای نشیمن

ممکن است راجع به طرح‌های سایه‌ روشن و یا آمبره نیز شنیده‌ باشید. طرح‌های آمبزه به طرح‌هایی که به صورت تدریجی توناژ رنگی از تیره به روشن یا روشن به تیره تغییر می‌کند. بسیاری از طرح‌های آبرنگی پوستری یا کاغذ دیواری با این طرح نیز آراسته شده‌اند و طرفداران خاص خود را دارد. این طرح از پوستر و یا کاغذ دیواری این روزها به‌ خوبی با سبک دکوراسیون مدرن، معاصر و رترو هماهنگ می‌شود.

 

دکوراسیون اتاق خواب
نمونه‌ای از طرح آبرنگی استفاده شده در فضای اتاق خواب

کاغذ دیواری‌های آبرنگی گل‌دار

کاغذ دیواری‌های آبرنگی همیشه برای آن دسته از طرفداران کاغذ دیواری، یادآور طرح‌های گل دار رمانتیک است. عمده طرح‌های کاغذ دیواری آبرنگی با طرح‌های گل دار شاد و سرزنده عرضه می‌شوند. پیشنهاد ما به شما این است که تک دیوار را با کاغذ دیواری آبرنگی گل‌دار بیارایید و باقی دیوار‌ها را با رنگ سبز، زرد، صورتی و یا رنگ‌هایی که در تم رنگی آبرنگی گل‌دار همیشه رایج هستند و وجود دارد دیزاین کنید. بعد از آن مبلمان را با پارچه ساده انتخاب کنید.

 

کاغذ دیواری آبرنگی
طرح آبرنگی گل‌دار یک نمونه زیبا از مجموعه کاغذ دیواری‌های این طرحی

نهایت یک تک مبل و یا تک صندلی را می‌توانید با طرحی مطابق با طرح آبرنگی کاغذدیواری مچ کنید. کوسن‌ها می‌توانند از طرح‌های آبرنگی و یا طرح‌های دیگر باشند. این روش را برای دکوراسیون اتاق خواب نیز می‌توانید به کار ببرد. همیشه یادتان باشد که مانند یک نقاشی آبرنگ صحنه‌های سفید اتاق را کاملا پر نکنید و اجازه دهید برخی نقاط اتاق خالی یا با رنگ سفید باقی مانده باشند. به‌ خصوص اگر طرح آبرنگی پر از رنگ انتخاب کرده‌اید.

 

کاغذ دیواری آبرنگی
کاغذ دیواری 3046 اکستریم والز نمونه از کاغذ دیواری‌های طرح آبرنگی

طرح آبرنگی زمینه سفید

با طرح آبرنگی زمینه سفید اما آبرنگی به اتاق شخصیت و انرژی ببخشید. البته در این سبک تعادل در استفاده از ترکیب‌های رنگی اهمیت دارد. معمولا این چیدمان به سبک مینیمال نزدیک می‌باشد. می‌توانید کل اتاق را سفید کنید و با کاغذ دیواری آبرنگی علاوه بر روح بخشیدن به رنگ سفید، دکوراسیون روشن و زیبایی را بوجود آورید.

کاغذ دیواری آبرنگی
استفاده از کاغذ دیواری آبرنگی برای اتاق خواب مینیمال

راهنمای خرید کاغذ دیواری آبرنگی طرح ابر و بادی

طرح‌های ابروبادی همیشه یکی از طرح‌های جذاب برای افراد علاقمند به هنر است. این طرح‌ها نیز به خاطر حس رهایی و طرح‌های آزادانه‌اش یکی از طرح‌های منتخب برای طراحی داخلی فضاهای خاص می‌باشد.

کاغذ دیواری آبرنگی
استفاده از کاغذ دیواری آبرنگی ابروبادی در اتاق خواب
به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *