سیستم امنیتی هوشمند

امروزه راه‌اندازی یک خانه هوشمند که در آن بتوانید از راه دور همه دستگاه‌های خود را از طریق یک گوشی هوشمند کنترل کنید، آسان‌تر از همیشه شده است. از طرفی ایمن سازی هوشمند و نظارت بر خانه از تقریبا هر جای دنیا با یک سیستم امنیتی هوشمند، نسبتا مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید با برترین سیستم‌های امنیتی هوشمند برای خانه آشنا شوید، ادامه مطلب اکستریم والز را مطالعه کنید.

برترین سیستم‌های امنیتی هوشمند برای خانه

 

خانه هوشمند Vivint

سیستم امنیتی خانه هوشمند Vivint یک سیستم امنیتی کامل برای خانه است که به شما امکان نظارت و کنترل کامل روی قفل درها، دوربین‌ها، ترموستات‌ها و چراغ‌ها را می‌دهد. شما حتی می‌توانید ماشین‌های خود را در حالی که در جاده‌اند، زیر نظر داشته باشید. این سیستم گران‌قیمت به راحتی از طریق یک پنل ویدئویی رنگارنگ ۷ اینچی با صفحه لمسی، یک برنامه در تلفن همراه یا فرمان‌های صوتی Alexa و Google Assistant کنترل می‌شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

کال تو اکشن کاغذ دیواری کربن
کال تو اکشن کاغذ دیواری کربن-موبایل

خانه هوشمند Vivint برای صاحبان خانه‌هایی ایده‌آل است که به یک سیستم امنیتی خانه حرفه‌ای نیاز دارند، اما نمی‌خواهند با مشکلات آزاردهنده نصب روبه‌رو شوند. یک متخصص آموزش‌دیده همه قطعات را نصب می‌کند و شرکت نیز پشتیبانی فنی عالی تلفنی و داخلی به مشتریان ارائه می‌دهد.

مزایا خانه هوشمند Vivint

از مزایای خانه هوشمند Vivint می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • واکنش سریع رویداد
  • زنگ تصویری عالی
  • کنترل از راه دور قفل درها، دوربین‌ها، ترموستات‌ها و سنسورها
  • صفحه نمایش لمسی پاسخگو

همچنین پشتیبانی از فرمان‌های صوتی الکسا و گوگل از مزیت‌های خانه هوشمند Vivint است.

معایب خانه هوشمند Vivint

معایب خانه هوشمند Vivint شامل موارد زیر است:

  • برای دسترسی از راه دور به اشتراک ماهانه نیاز دارد
  • نمی توان صدای زنگ را سفارشی کرد
  • برخی از قطعات ممکن است گران باشند

هزینه‌های اولیه از 299.99 دلار و هزینه‌های ماهانه نیز از 49.99 دلار شروع می‌شود.

برترین سیستم‌های امنیتی هوشمند برای خانه

 

سیستم‌های امنیتی هوشمند Command ADT برای خانه

Command ADT علی‌رغم اینکه یک برند بسیار گران سیستم امنیتی برای خانه است، به خاطر خدمات عالی مشتریان، مجموعه گسترده‌ای از قطعات امنیتی و اتوماسیون خانگی و برنامه‌های موبایل و وب برجسته، نمره‌ای عالی از ما دریافت می‌کند. علاوه بر مجموعه دوربین‌ها، زنگ‌های در و حسگرهای شخص اول ADT، می‌توانید دستگاه‌های Z-Wave شخص ثالث را نیز اضافه کنید که به شما امکان می‌دهد تا سیستم را از طریق دستورات الکسا و دستیار Google کنترل کنید.

ADT Command برای صاحبان خانه‌هایی مناسب است که نیاز به یک سیستم امنیتی خانگی با نصب کاملا حرفه‌ای، نظارت حرفه‌ای با خدمات پس از فروش پیشرو و ویژگی‌های اتوماسیون خانگی کامل دارند. این سیستم با مجموعه‌ای سخاوتمندانه از دستگاه‌های مختلف امنیتی کار می‌کند، اگرچه این محافظت ارزان تمام نمی‌شود.

مزایا سیستم‌های امنیتی هوشمند Command ADT

  • تجربه خدمات مشتری عالی
  • موجود بودن تعداد زیادی دستگاه‌های امنیتی و اتوماسیون خانگی
  • پشتیبانی یکپارچه از دستگاه‌های شخص ثالث Z-Wave
  • تجربیات عالی موبایل و اپلیکیشن‌های وب

معایب سیستم‌های امنیتی هوشمند Command ADT

  • گران‌قیمت بودن
  • داشتن هزینه نصب اولیه و ماهیانه

هزینه‌های اولیه از 599 و هزینه‌های ماهانه از 59.99 دلار شروع می‌شود و نصب حرفه ای نیز مورد نیاز است.

برترین سیستم‌های امنیتی هوشمند برای خانه

 

سیستم امنیتی خانه SimpliSafe

سهولت استفاده، مقرون‌به‌صرفه بودن و پیکربندی و گزینه‌های مانیتورینگ انعطاف پذیر، SimpliSafe را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سیستم امنیتی خانه تبدیل می کند. SimpliSafe بسته‌های از پیش پیکربندی شده را برای خانه‌ها در هر اندازه ارائه می‌دهد و بسیاری از اجزای کم‌هزینه برای تنظیمات DIY را در دسترس قرار می‌دهد. نصب این سیستم آسان بوده و طبق برنامه کار می کند. به علاوه در صورت نیاز، نظارت حرفه‌ای نیز با هزینه مناسب ارائه می‌شود.

اگر به دنبال صرفه‌جویی در پول اجزای امنیتی خانه، نصب و نظارت باشید، سیستم امنیتی SimpliSafe را می‌توانید در بالای فهرست خود قرار دهید. نصب و پیکربندی این سیستم امنیتی فوق‌العاده آسان است.

مزایا سیستم امنیتی خانه SimpliSafe

  • سخت افزار مقرون به صرفه با هزینه‌های نظارت ماهانه معقول
  • بدون نیاز به قرارداد
  • نصب سریع و آسان
  • اتصال سلولی و Wi-Fi که مورد دوم اختیاری است

از معایب سیستم امنیتی خانه SimpliSafe می‌توان به دوربین داخلی ضعیف اشاره کرد. هزینه‌های اولیه از 229 و هزینه‌های ماهانه از 17.99 دلار شروع می‌شود و نصب حرفه‌ای مورد نیاز است.

برترین سیستم‌های امنیتی هوشمند برای خانه

 

سیستم هوشمند Ring Alarm Pro برای خانه

Ring Alarm Pro یک سیستم امنیتی خانگی ترکیبی است که به عنوان یک روتر مش Wi-Fi 6 عمل می‌کند؛ و به دلیل فرآیند راه‌اندازی آسان، گزینه‌های نظارتی با قیمت مناسب و توانایی اتصال Wi-Fi 6 به تمام گوشه‌های خانه‌تان، امتیاز بالایی کسب می‌کند. این سیستم امنیتی دارای یک باتری کمکی است که تا 24 ساعت کار می‌کند و از یک رادیوی سلولی برای ارائه اتصال به اینترنت در صورت قطعی برق استفاده می کند.

اگر به دنبال سیستم امنیتی خانه هوشمند بوده و می‌خواهید شبکه خانگی خود را هم‌زمان به Wi-Fi 6 ارتقا دهید، Ring Alarm Pro هر دو کار را انجام می‌دهد. شما می‌توانید این سیستم همه‌کاره را با انواع سنسورها سفارشی‌سازی کنید. در ضمن Ring با تمام زنگ‌های در، دوربین‌ها و دستگاه‌های نورپردازی سازگار است. از طرقی یک روتر داخلی Eero 6 دارد که می‌توانید آن را با نودهای ماهواره‌ای جفت کنید تا خانه‌هایی با متراژهای مختلف را با Wi-Fi 6 پوشش دهید.

مزایا سیستم هوشمند Ring Alarm Pro

  • روتر وای فای داخلی 6 مش
  • قدرت عالی و راه‌حل‌های پشتیبان‌گیری اینترنتی
  • پشتیبانی از کنترل صوتی الکسا
  • کار کردن با بسیاری از دستگاه‌های Ring و شخص ثالث

معایب سیستم هوشمند Ring Alarm Pro

  • عدم پشتیبانی از Google Assistant، HomeKit و IFTTT
  • نیاز به خرید اشتراک برای فعال‌سازی برخی ویژگی‌ها

هزینه‌های اولیه از 299.99 و هزینه‌های ماهانه از 20 دلار شروع می‌شود و نصب حرفه‌ای مورد نیاز است.

برترین سیستم‌های امنیتی هوشمند برای خانه

 

سیستم امنیتی هوشمند Home Monitoring Wyze؛ بهترین برای نظارت حرفه‌ای مقرون‌به‌صرفه

سیستم نظارت خانگی Wyze مقرون‌به صرفه‌ترین سیستم امنیتی است که ما با آن مواجه شده‌ایم. در واقع اگر در یک برنامه نظارت حرفه‌ای یک ساله مشترک شوید، سخت افزارها برای شما رایگان تمام می‌شوند. این سیستم امنیتی کاملا قابل تنظیم است و تمام چیزهایی را که برای محافظت از خانه خود نیاز دارید، از جمله سنسورهای ورود و حرکت، سنسورهای آب و هوا، دوربین‌ها و صفحه کلید، ارائه می‌دهد. نصب این سیستم آسان است و با سایر دستگاه های هوشمند Wyze از جمله دوربین، زنگ در، دوشاخه هوشمند و قفل کار می‌کند.

صاحبان خانه‌هایی که مشکل بودجه دارند، باید قدردان قیمت پایین سیستم نظارت بر خانه Wyze و قطعات به همان اندازه مقرون‌به‌صرفه‌اش باشند. مانند اکثر سیستم‌های DIY، نصب این سیستم امنیتی نیز آسان است و به شما امکان می‌دهد تا خودتان بر خانه نظارت داشته باشید. در ضمن با بسیاری از دستگاه‌های دیگر Wyze نیز کار می‌کند.

مزایا سیستم نظارت خانگی Wyze

  • مقرون‌به‌صرفه بودن
  • نصب آسان
  • کار کردن با سایر دستگاه‌های Wyze
  • پشتیبانی صوتی از Amazon Alexa و Google Assistant

معایب سیستم نظارت خانگی Wyze

  • عدم پشتیبانی از Apple HomeKit
  • نسبتا پایین بودن صدای آژیر هشدار

هزینه‌های اولیه به همراه یک سال نظارت، رایگان بوده و هزینه ماهانه از 4.99 دلار شروع می‌شود و نصب حرفه‌ای مورد نیاز است.

برترین سیستم‌های امنیتی هوشمند برای خانه

 

سخن پایانی در رابطه با بهترین سیستم‌های امنیتی هوشمند برای خانه

در این مطلب درباره بهترین سیستم‌های امنیتی هوشمند منزل صحبت کردیم. گفتیم امروزه نصب یک سیستم امنیتی هوشمند و کار کردن با آن کار چندان دشواری نیست. زیرا نظارت بر روی خانه از طریق برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی، تبلت و لپ‌تاپ انجام می‌شود. بنابراین خود شما نیز می‌توانید کار نظارت بر خانه از راه دور را انجام دهید. برای اینکه بتوانید یک سیستم امنیتی هوشمند خوب انتخاب کنید، باید ویژگی‌های برندهای مختلف و همینطور مقدار بودجه خود را در نظر بگیرید.

برترین سیستم‌های امنیتی هوشمند برای خانه

 

سوالات متداول

ویژگی‌های یک سیستم امنیتی هوشمند خوب چیست؟

از ویژگی‌های یک سیستم امنیتی خوب می‌توان به پشتیبانی از سیستم‌های کنترل صوتی مثل الکسا، هزینه نسبتا معقول و تطبیق با سایر دستگاه‌های هوشمند منزل نام برد.

برترین سیستم‌های امنیت هوشمند خانگی کدامند؟

از بهترین سیستم‌های امنیت هوشمند خانگی می‌توان به Home Monitoring Wyze، Ring Alarm Pro و سیستم امنیتی خانه SimpliSafe اشاره کرد.

هزینه سیستم‌های امنیت هوشمند خانگی چگونه محاسبه می‌شود؟

سیستم‌های امنیت هوشمند خانگی یک هزینه راه‌اندازی اولیه و یک هزینه اشتراک ماهیانه دارند. برای برخی از آن‌ها هزینه قطعات جانبی و نصب نیز باید محاسبه شود.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *