کاغذ دیواری

همانطور که می‌دانید رنگ‌آمیزی خانه امری زمان‌بر است که با کثیف کاری و بوی بد رنگ همراه است. از این رو اگر شما قصد رنگ‌آمیزی مجدد دیوارهای خانه‌تان را دارید؛ پیشنهاد می‌کنم که ابتدا این مقاله را به صورت کامل مطالعه فرمایید. کاغذ دیواری‌ها دیوارپوش‌هایی جادویی برای تبدیل خانه شما به یک قصر رویایی‌اند که از گذشته‌ها تا کنون در طراحی داخلی تمامی فضاها بکار رفته و هرگز محبوبیت خود را از دست نداده‌اند. امروزه با پیشرفت فناوری‌های چاپ و طراحی، کاغذ دیواری‌های جدید و مدرنی وارد بازار دکوراسیون داخلی شده‌اند. کاغذ دیواری‌های نسل جدید امروزی با بهترین کیفیت و متریالی مرغوب، در تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی طراحی شده و متناسب با هر سلیقه‌ای یافت می‌شوند. در این مقاله از اکستریم والز، قصد داریم با نگاهی به نقش و اهمیت استفاده از کاغذ دیواری در زیباسازی منازل ، نحوه انتخاب و ترکیب این عنصر جذاب را در دکوراسیون داخلی خانه به تفصیل برایتان شرح دهیم.

کاغذ دیواری‌های طرح لوکس و لاکچری

کاغذ دیواری‌های لاکچری یکی از متنوع‌ترین دیوارپوش‌ها در زمینه‌ی طرح و رنگ محسوب می‌شوند؛ این نوع از کاغذ دیواری‌ها جلوه‌ی بسیار شیک و با شکوهی را به خانه بخشیده و ظاهر دکوراسیون داخلی فضای شما را لوکس و گران قیمت نشان می‌دهند. کاغذ دیواری لاکچری اغلب در رنگ‌های عمیق، غنی و گرمی همچون طلایی، نقره‌ای، بژ و… یافت شده و مجموعه وسیعی از طرح و الگوهای متفاوت را دربرمی‌گیرد. کاغذ دیواری لاکچری اغلب در سبک‌هایی همچون لوکس و کلاسیک بکار رفته و زرق و برق جذابی را به دیوارهای خانه شما می‌افزاید.

کاغذ دیواری لوکس و لاکچری

کاغذ دیواری‌های طرح ساده و مینیمال

بهترین پیشنهاد برای دیوارهای خانه‌ای با متراژ کوچک و محدود، استفاده از کاغذ دیواری‌های ساده با طراحی مینیمال است که فضای خانه را روشن‌تر نمایان کرده و به آن عمق و وسعت بصری بی نظیری را می‌بخشند. کاغذ دیواری‌های مینیمال در دو دسته‌ی طرح‌دار و بدون طرح یافت می‌شوند؛ الگوهای کاغذ دیواری طرح دار مینیمال، شامل خطوط و رگه‌های یکدست و ساده‌اند. کاغذ دیواری‌های ساده بهترین جایگزین به جای رنگ بوده و تا سال‌های سال روی دیوارهای خانه شما بدون هیچ آسیبی باقی می‌مانند. آلبوم کاغذ دیواری H2O، به عنوان یکی از جدیدترین محصولات کمپانی اکستریم والز، شامل 120 کد از کاغذ دیواری‌ها ساده‌ی طرح دار و بدون طرح سفید رنگ است که با خطوط و الگوهایی در سه طیف رنگی خنثی و روشن کرم، خاکستری و تماما سفید مزین شده است.

کاغذ دیواری ساده و مینیمال

کاغذ دیواری‌های طرح کلاسیک

کاغذ دیواری‌های کلاسیک یکی از جذاب‌ترین دیوارپوش‌های حال حاضر هستند که هیچگاه از مد نیفتاده و اصالت و شکوه را به فضای خانه شما می‌افزایند. این کاغذ دیواری‌ها اغلب در طرح‌هایی همچون گل‌دار، نقش و نگار، الگوهای برگرفته از دوران وینتیج و رترو و… هستند که در رنگ‌های گرمی مانند سبز یشمی، عنابی، بورگاندی، بژ، قهوه‌ای و… یافت می‌شوند. آلبوم کاغذ دیواری پلوتونیوم از شرکت اکستریم والز، شامل طیف وسیعی از دیوارپوش‌های کلاسیک در طرح و رنگ‌های خاص و متنوع است.

کاغذ دیواری کلاسیک

سخن پایانی؛ راه‌های ارتباطی با اکستریم والز

کاغذ دیواری‌ها، با طرح‌، الگو و رنگ‌های شگفت انگیز خود، همچون جادویی برای تبدیل خانه‌تان به یک قصر رویایی عمل می‌کنند. کاغذ دیواری‌ها قادر به وسیع و بزرگ‌تر نشان دادن فضای داخلی خانه شما بوده و با تنوع فراوانی که در طرح و نقش و نگار دارند، پاسخگوی نیازها و سلیقه‌های خاص و متفاوت شما خواهند بود. جهت ارتباط با مشاوران اکستریم والز و اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی ما به محل سکونت خود با شماره 02192001955 تماس بگیرید.

سوالات متداول

جذاب‌ترین کاغذ دیواری‌های مدرن مینیمال را از کجا بیابیم؟

آلبوم کاغذ دیواری “کربن” نام جدیدترین محصول کمپانی اکستریم والز است که شامل سه جلد کاغذ دیواری مدرن مینیمال در طرح و رنگ‌بندی گوناگون می‌باشد.

کاغذ دیواری‌های لاکچری در چه فضاهایی استفاده می‌شوند؟

شاید تصور کنید که کاغذ دیواری‌های لوکس و لاکچری به دلیل رنگ‌بندی‌های گرم و عمیق، تنها در فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند اما اینطور نیست؛ کاغذ دیواری لاکچری به دلیل تنوع بالا در طرح و الگوهای متفاوت، قابل اجرا در تمامی فضاهای داخلی است.

به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه

  • کاغذ دیواری‌های طرح لوکس و لاکچری برای خونه های متراژ بالا مناسبه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *