کاغذ دیواری برای کافی شاپ

بهترین ایده‌ و طرح‌های کاغذ دیواری برای کافی شاپ

برای جذب مشتری و افزایش محبوبیت یک کافی شاپ لازم است که چنین محیطی به شکل مناسبی دیزاین شود. به طور کلی در هر کافی شاپی با توجه به تم آن، دکوراسیون متفاوتی وجود دارد. اما نکته اصلی این است که طراحی دکوراسیون یک کافی شاپ بتواند باعث جذب مشتری شود. یکی از بهترین روش‌های برای این کار استفاده از کاغذ دیواری است. چرا که کاغذ دیواری می‌تواند به شکل چشمگیری دیزاین محیط کافی شاپ را متحول کند. با ما همراه باشید تا در این مطلب به بررسی طرح‌های جدید کاغذ دیواری برای کافی شاپ بپردازیم.

بهترین ایده و طرح کاغذ دیواری برای کافی شاپ

دلیل استفاده از کاغذ دیواری برای کافی شاپ؛ جذب مشتری ثابت مهم است!

مهم‌ترین دلیل برای استفاده از کاغذ دیواری در کافی شاپ این است که در چنین محیطی باید حس نشاط و پویایی ایجاد شود. مشتریان کافی شاپ باید توانند حس آرامش را از محیط کافه بگیرند و از حضورشان در چنین محیطی لذت ببرند. در صورتی که مشتریان چنین حسی از کافی شاپ بگیرند، به طور مرتب به چنین کافه‌ای آمده و مشتری ثابت آن خواهند شد. از همین رو دیزاین کافی شاپ باید به‌گونه‌ای باشد که چنین هدفی را تحقق بخشد.

دلیل استفاده از کاغذ دیواری برای کافی شاپ

یکی از بهترین المان‌های دکوراسیون داخلی که به جذب مشتری و هدف یاد شده کمک می‌کند، کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری با طرح‌های متنوع خود می‌تواند محیطی آرامش‌بخش در کافی شاپ ایجاد کند. باید بدانید که کاغذ دیواری اکستریم والز می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای کافی شاپ باشد. چرا که این نوع کاغذ دیواری تنوع بسیار بالایی دارد و دارای قابلیت‌هایی مانند شستشو و تعویض است. به این معنی که امکان تعویض کاغذ دیواری برای تنوع دادن به کافی شاپ وجود دارد.

بهترین طیف رنگی کاغذ دیواری مناسب کافی شاپ؛ محیط را آرامش بخش کنید!

در جدیدترین انواع کاغذ دیواری مناسب کافی شاپ طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی به کار برده می‌شود. علم فنگ شویی می‌گوید که برای ایجاد محیطی آرامش‌بخش باید از رنگ‌های تیره استفاده کنید. از همین رو برای اینکه محیط کافی شاپ حس آرامش را به مشتریان انتقال دهد، از کاغذهای دیواری با طیف رنگی تیره استفاده کنید. همچنین می‌توانید به رنگ‌بندی تیره کاغذهای دیواری از یک سایه تیره نیز استفاده کرده و جذابیت محیط کافه را افزایش دهید.

بهترین طیف رنگی کاغذ دیواری مناسب کافی شاپ

شما این امکان را دارید که از چندین ترکیب رنگی مختلف در کافی شاپ استفاده کنید. به عنوان مثال از یک کاغذ دیواری انتزاعی استفاده کرده و با چند ترکیب رنگ تیره و جذاب، محیط کافه را جذاب‌تر نمایید. از جمله رنگ‌هایی که در کافه بیشتر جلب توجه می‌کنند می‌توان به ترکیب قهوه‌ای و مشکی، سبز تیره، آبی تیره، نارنجی، کرم و ترکیب خاکستری و طوسی اشاره کرد.

طرح‌های ایده‌آل کاغذ دیواری برای کافی شاپ؛ متناسب با هدف اصلی انتخاب کنید!

به طور کلی کاغذ دیواری مناسب کافش شاپ می‌تواند طرح‌های بسیار متنوعی داشته باشد. در واقع طرح ایده‌آل برای هر کافی شاپ باید با توجه به تم آن کافه تعیین شود. به عنوان مثال اگر کافه تم کلاسیک دارد، طرح‌های ایده‌آل کاغذ دیواری برای این محیط، طرح‌های شعر نستعلیق، نقاشی‌های معروف و کلاسیک و موارد این‌چنینی به شمار می‌روند.

طرح‌های ایده‌آل کاغذ دیواری برای کافی شاپ

به طور کلی طرح‌های کاغذ دیواری که روی آن تصاویر کیک و کروسان یا طرح‌های جذاب انواع قهوه وجود دارد، برای کافی شاپ پیشنهاد می‌شوند. در بسیاری از کافه‌ها تنوع آبمیوه‌ها بالا است. در فضای غذاخوری چنین کافه‌هایی می‌توان از کاغذهای دیواری با طرح آبمیوه، لیوان و میوه استفاده کرد. از سوی دیگر برای عمق دادن و بزرگ‌تر جلوه دادن محیط کافه می‌توان کاغذهای دیواری سه‌بعدی را به کار برد.

سبک‌های مختلف کاغذ دیواری مناسب کافی شاپ؛ دو فاکتور اصلی کدامند؟

انتخاب سبک کاغذ دیواری برای کافی شاپ به سبک دکوراسیون هر کافه بستگی دارد. باید بدانید که سبک کاغذ دیواری کافی شاپ با کاغذ دیواری رستوران می‌تواند تفاوت داشته باشد. چرا که اقشاری از جامعه که مشتریان ثابت کافه به شمار می‌روند، تنوع بالاتری دارند. به عنوان مثال ممکن است مشتریان یک کافه بیشتر جوانان و نوجوانان باشند. در چنین کافه‌ای بهتر است از کاغذهای دیواری با سبک‌های مدرن مانند طرح‌های مینیمال، اشکال هندسی و موارد دیگر استفاده شود.

سبک‌های مختلف کاغذ دیواری

اگر بیشتر مشتریان یک کافه افراد میان‌سال باشند، بهترین سبک کاغذ دیواری برای این کافه سبک کلاسیک با طرح چوب، پتینه و موارد این‌چنینی است. کافه‌هایی که در مناطق لاکچری و باکلاس شهر قرار دارند، باید از کاغذهای دیواری با سبک‌های مجلل و لاکچری استفاده کنند. در مجموع مشتریان و تم کافی شاپ دو فاکتور اساسی در انتخاب سبک کاغذ دیواری چنین محیطی به شمار می‌روند.

دیوارهای مناسب برای نصب کاغذ دیواری

دیوارهای مناسب برای نصب کاغذ دیواری در کافی شاپ؛ سقف را فراموش نکنید!

به طور معمول تمام دیوارهای یک کافی شاپ می‌توانند کاغذ دیواری داشته باشند. در واقع دکوراسیون کافی شاپ به این صورت است که تمام فضا قابلیت نصب کاغذ دیواری را دارد. به‌علاوه در بسیاری از کافه‌ها روی سقف نیز کاغذ دیواری نصب می‌شود تا حس محیط بیشتر به مشتریان انتقال پیدا کند. از سوی دیگر نصب کاغذ دیواری روی سقف به هماهنگی بیشتر طرح‌های روی دیوارها کمک خواهد کرد. بهتر است که کاغذ دیواری نصب شده روی سقف کافه، رنگی متضاد یا مکمل با رنگ کاغذهای دیواری روی دیوارهای کافه داشته باشد. چرا که به این ترتیب یک هارمونی و نظم خاصی در کافه برقرار می‌شود.

خرید کاغذ دیواری برای کافی شاپ

خرید انواع کاغذ دیواری اکستریم والز برای کافی شاپ؛ قبل از خرید مشاوره بگیرید!

کافی شاپ از آن دسته محیط‌هایی است با کاغذ رنگی به زیبایی می‌تواند طراحی شود. کاغذ دیواری مناسب کافی شاپ بر اساس مشتریان و تم کافه مشخص می‌شود. در این مطلب سعی کردیم تا تمام نکات در مورد انتخاب کاغذ دیواری مناسب کافی شاپ را توضیح دهیم. کاغذ دیواری اکستریم والز می‌تواند گزینه‌ای عالی برای کافی شاپ باشد.

برای خرید این نوع کاغذ دیواری تنها کافی است که به وب‌سایت extreme-walls مراجعه کنید. سپس نام آلبوم و کد محصول را برداشته و به یک مرکز فروش معتبر کاغذ دیواری ارائه دهید. به این ترتیب می‌توانید بهترین کاغذهای دیواری اکستریم والز را خریداری کنید. اگر قصد برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی اکستریم والز را دارید، می‌توانید از طریق شماره تماس ۹۲۰۰۱۹۵۵ (۲۱) ۹۸+ ارتباط بگیرید.

سوالات متداول راهنمای انتخاب کاغذ دیواری برای کافی شاپ

سوالات متداول

کاغذ دیواری چه تاثیری در محیط کافی شاپ دارد؟

کاغذ دیواری به افزایش جذابیت کافی شاپ کمک کرده و حس آرامش را به مشتریان کافه منتقل می‌کند.

کدام طیف رنگی برای کافی شاپ مناسب‌تر است؟

بهترین طیف رنگی برای کافی شاپ، طیفی از رنگ‌های تیره است؛ چرا که رنگ‌های تیره بر اساس علم فنگ شویی حس آرامش را انتقال می‌دهند.

بهترین طرح کاغذ دیواری برای کافی شاپ کدام است؟

بهترین طرح کاغذ دیواری برای کافی شاپ را باید بر اساس تم و مشتریان یک کافی انتخاب کرد.

کدام دیوار در یک کافی شاپ برای نصب کاغذ دیواری مناسب است؟

همه دیوارهای کافی شاپ قابلیت نصب کاغذ دیواری را دارند. حتی می‌توان روی سقف کافی شاپ نیز کاغذ دیواری نصب کرد.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

    • سلام و درود
      دوست گرامی شما می توانید پوستر با طرح دلخواه خود سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *