کاغذ دیواری برای خانه

کاغذ دیواری برای خانه؛ جادوی رنگ و طرح‌ها با رعایت 5 نکته ساده اما مهم!

استفاده از کاغذ دیواری برای خانه یک راهکار جالب، بی‌دردسر و کاملا شیک و جذاب است. با استفاده از طرح‌های مختلف کاغذ دیواری می‌توانید به راحتی تغییر بسیار بزرگی در خانه خود ایجاد کنید. باید اشاره کنیم که در بسیاری از موارد اولین پیشنهاد طراحان داخلی، تغییر رنگ پوشش دیوارها با کاغذ دیواری است. زیرا استفاده از کاغذ دیواری مانند رنگ‌آمیزی خانه، دردسر ندارد.

پنج نکته مهم برای کاغذ دیواری خانه

البته نکته مهم در انتخاب کاغذ دیواری برای خانه، انتخاب طرح و رنگ مناسب است. زیرا کوچک‌ترین ناهماهنگی در انتخاب طرح و رنگ، می‌تواند تأثیرات بسیاری بر فضای داخلی محیط داشته باشد. به همین دلیل در این مطلب از اکستریم والز چند نکته مهم انتخاب کاغذ دیواری برای خانه را بیان می‌کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

5 نکته مهم حین انتخاب کاغذ دیواری برای خانه؛ انتخابی درست و راحت داشته باشید!

انتخاب کاغذ دیواری برای قسمت‌های مختلف خانه نیاز به توجه زیادی دارد. عوامل مختلفی در انتخاب کاغذ دیواری تاثیر دارند که باید به آن‌ها توجه کنید. فاکتورهایی مانند متراژ، چیدمان، نور، هدف محیط و غیره بر انتخاب کاغذ دیواری خانه اثرگذار است. در ادامه همراه با مجموعه کاغذ دیواری اکستریم والز 5 مورد از مهم‌ترین نکات موثر در انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری برای خانه را بررسی می‌کنیم.

1- محل مورد نظر برای کاغذ دیواری را قبل از خرید انتخاب کنید؛ انتخاب پوشش مناسب با توجه به محل!

در زمان خرید و انتخاب کاغذ دیواری برای خانه باید مشخص کنید که کدام قسمت را می‌خواهید کاغذ دیواری بزنید.زیرا انتخاب طرح و رنگ پوشش دیوارها برای اتاق خواب با پذیرایی خانه متفاوت است. حتی باید گفت که انتخاب طرح مناسب برای اتاق خواب پسر و دختر نیز تفاوت زیادی دارند.

2- به متراژ محیط مورد نظر توجه کنید، حتی وجود پنجره را نادیده نگیرید!

انتخاب طرح و تم رنگی کاغذ دیواری برای فضاهای کوچک و بدون نورگیر با فضاهای متراژ بالا و نورگیردار متفاوت است. به همین دلیل در زمان انتخاب کاغذ دیواری با مشورت گرفتن از کارشناسان فروش حتما به متراژ محیط مورد نظر و همچنین چیدمان فضا اشاره کنید.

انتخاب طرح متناسب با دکور

3- طرح کاغذ دیواری  را با توجه به وسایل و دکور موجود انتخاب کنید!

بعد از مشخص کردن محل و مشخصات آن، سراغ طرح مورد علاقه خود بروید. اما توجه داشته باشید که طرح کاغذ دیواری را با توجه به موارد زیر انتخاب کنید:

  • متراژ و فضایی که در اختیار دارید: برای فضاهای کوچک از طرح‌های ساده و راه‌راه استفاده کنید.
  • طرحی متناسب با سبک دیگر وسایل خانه انتخاب کنید: به مدرن یا کلاسیک بدون وسایل و دکوراسیون منزل خود توجه کنید. در اغلب موارد تلفیق سبک کلاسیک و مدرن خوب از آب در نمی‌آید.
  • سراغ طرح‌های خیلی عجیب نروید: معمولا طرح‌های فانتزی و بزرگ، خیلی سریع خسته‌کننده می‌شوند و دل صاحب‌خانه را می‌زنند.
  • از ترکیب 1 به 3 استفاده کنید: در این حالت برای یک دیوار بزرگ و مهم، از کاغذ دیواری طرح‌دار با رنگ تیره یا خاص‌تر استفاده کنید. سپس برای ورودی خانه یا 3 دیوار دیگر، طرح‌های ساده‌تر و روشن‌تر به کار ببرید.
  • برای بزرگتر نشان دادن محیط خانه خود می‌توانید از کاغذ دیواری های رنگ روشن و حتی کاغذ دیواری های سه بعدی استفاده کنید.

با رعایت نکات مهم انتخاب کاغذ دیواری با توجه به چیدمان، مطمئن باشید طرحی که انتخاب می‌کنید، خانه شما را زیبا و شیک می‌کند.

4- در انتخاب رنگ کاغذ دیواری دقت کنید؛ پراسترس‌ترین مرحله خرید!

معمولا افراد در زمان خرید کاغذ دیواری اکستریم والز به دلیل تنوع کارها، خیلی راحت طرح مورد علاقه خود را پیدا می‌کنند. اما مشکل اکثر افراد انتخاب رنگ نهایی است. بهترین کمک به شما این است که همیشه سعی کنید از تم رنگ‌های خنثی کاغذ دیواری خود را انتخاب کنید. با انتخاب رنگ خنثی بسیاری از نگرانی‌های شما در مورد ست کردن کاغذ دیواری با وسایل موجود یا خریدهای آینده حل می‌شود.

توجه داشته باشید که همیشه پیش رفتن با مد روز مناسب نخواهد بود. بهترین طرح کاغذ دیواری لاکچری و شیک زمانی بیشتر جلوه می‌کند که با توجه به متراژ، فضا و وسایل خانه انتخاب شود. پس فقط به یک عامل، آن هم مد روز، در زمان خرید توجه نکنید.

5- در زمان انتخاب کاغذ دیواری برای خانه به امکان تغییر وسایل و نورپردازی فکر کنید

اگر در آینده نزدیک امکان تغییر وسایل مهم خانه مانند مبلمان، فرش و پرده را دارید. در زمان انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری برای منزل خود به این تغییرات فکر کنید. به همین دلیل است اغلب دیزاینرها طرح‌های نسبتا ساده با رنگ خنثی را پیشنهاد می‌دهند تا با تغییر وسایل به مشکل نخورید.

همچنین امکان تغییر یا افزایش نورپردازی در خانه، به جلوه بیشتر کاغذ دیواری کمک می‌کند. به همین دلیل با تغییر تعداد لامپ، استفاده از لوستر یا هالوژن‌های مخفی طراحی لاکچری کاغذ دیواری خانه خود را بیشتر نمایان کنید.

با انتخاب کاغذ دیواری اکستریم والز کار خود را راحت کنید!

در این مقاله 5 نکته مهم و اصلی انتخاب و خرید کاغذ دیواری برای خانه را بررسی کردیم. در زمان انتخاب کاغذ دیواری خانه باید به نکاتی مانند هدف محیط، میزان نور، چیدمان داخلی، امکان تغییر وسایل و غیره توجه کنید. با توجه به نکات مطرح شده ممکن است که انتخاب برای شما سخت شود. اما یکی از بهترین روش‌ها برای خرید کاغذ دیواری، بررسی اولیه قبل از خرید است. در همین راستا می‌توانید به سایت اکستریم والز مراجعه و جدیدترین طرح و رنگ کاغذ دیواری را مشاهده کنید.

اکستریم والز یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌هایی است که واردات، تولید و طراحی کاغذ دیواری در ایران را انجام می‌دهد. این شرکت بزرگ با انواع طرح‌ها و مدل‌های کاغذ دیواری توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. برای خرید از کاغذ دیواری اکستریم والز کافی است به سایت این شرکت وارد شوید. سپس نام آلبوم و کد رنگ طرح مورد پسند خود را یادداشت کنید. سپس به نزدیک‌ترین فروشگاه دکوراسیون منزل بروید و با ارائه نام آلبوم و کد محصول اکستریم والز، از نزدیک طرح مورد پسند خود ببینید و آن را سفارش دهید. همراه با اکستریم والز خانه‌ای مدرن و شیک داشته باشید.

سوالات متداول کاربران

انتخاب یک یا چند طرح برای خانه

آیا انتخاب یک طرح و رنگ کاغذ دیواری برای تمام خانه بد است؟

انتخاب یک طرح و رنگ کاغذ دیواری برای خانه خیلی توصیه نمی‌شود. زیرا ممکن است بعد از مدتی باعث دل‌زدگی یا یکنواختی فضا شود.

کاغذ دیواری خانه را تیره میکند؟

آیا کاغذ دیواری با طرح و رنگ طوسی باعث تاریکی خانه می‌شود؟

انتخاب رنگ طوسی در صورتی که فضای خانه دل‌باز، دارای نورگیر مناسب و وسایل دکوراسیون روشن باشد، باعث تاریکی نمی‌شود.

در زمان خرید کاغذ دیواری برای خانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

متراژ خانه و محلی که می‌خواهید کاغذ دیواری بزنید، طرح و رنگ کاغذ دیواری، وسایل دکوراسیون محل مورد نظر.

انتخاب کاغذ دیواری با طرح بزرگ برای خانه خوب است؟

استفاده از کاغذ دیواری با طرح خیلی بزرگ برای فضاهایی با متراژ بالا مناسب است.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • برای خونه ای که نور گیرش خوبه میتونم از طرح کاغذ دیواری تیره استفاده کنم؟

    • دوست گرامی بله میتوانید مطابق با سلیقه خود از طرح تیره استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *