کاغذ دیواری برای آپارتمان

استفاده از کاغذ دیواری در آپارتمان این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌است. کاغذ دیواری‌ها تنوع بالایی دارند و هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. البته نباید از زیبایی و چشم‌نوازی طراح‌های متنوع کاغذ دیواری‌ها که در شرکت‌های تولیدکننده این محصولات تولید می‌شوند، غافل شویم.

لازم به ذکر است که استفاده از کاغذ دیواری در آپارتمان‌ها و قسمت‌های مختلف خانه، دلایل دیگری نیز دارد. که از آن‌ها می‌توانیم به زیبایی، تمیزی بیشتر خانه، کاهش آلودگی حین انجام کار و در مواردی حتی مناسب بودن هزینه کاغذ دیواری اشاره کنیم. در این مطلب قصد داریم که دلایل و نحوه استفاده از کاغذ دیواری در آپارتمان را بیان کنیم. پس تا انتهای مقاله با اکستریم والز همراه باشید.

استفاده از کاغذ دیواری اکستریم والز در آپارتمان

دلایل استفاده از کاغذ دیواری در آپارتمان؛ چرا باید از کاغذ دیواری برای آپارتمان خود استفاده کنیم؟

هر شخصی برای انتخاب دکوراسیون داخلی ساختمان و منزل خود ایده و سلیقه خاصی دارد. یکی از آیتم‌های مناسب برای تغییر فضای خانه یا اتاق‌ها، استفاده از کاغذ دیواری است. اما در حالت کلی دلیل استفاده اشخاص از کاغذ دیواری به موارد زیر ربط دارد:

  • تغییر در فضای آپارتمان یا حتی یک دیوار خاص
  • استفاده از سبک‌های نوین و طرح‌های جدید در فضای خانه
  • پوشش‌دهی خرابی یا کثیفی دیوار
  • عدم تمایل به رنگ‌آمیزی آپارتمان
  • کمک به بزرگ‌نمایی و زیبایی بیشتر خانه
  • کمک به بیشتر جلوه دادن برخی از لوازم دکوراسیون منزل (به عنوان مثال استفاده از کاغذ دیواری‌های طرح جدید در دیوار پشتی تلویزیون)
  • تغییری در فضای خانه با هزینه‌ای نسبتا مناسب با توجه به هزینه خرید دیگر لوازم دکوراسیون منزل (هزینه کاغذ دیواری پذیرایی از خرید مبلمان ارزان‌تر است)

پس می‌توانیم بگوییم که دلیل استفاده هر شخص از کاغذ دیواری در آپارتمان بسیار متنوع است. از طرفی دیگر شرکت‌های مختلفی انواع کاغذ دیواری را تولید می‌کنند. در این بین کاغذ دیواری اکستریم والز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

دلایل استفاده از کاغذ دیواری در آپارتمان

استفاده از کاغذ دیواری مدرن در آپارتمان‌ها؛ زیبایی را به خانه خود ببرید!

استفاده از کاغذ دیواری مدرن در دکوراسیون منزل در بین افراد مختلف، به ویژه جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده‌است. سبک مدرن به معنی استفاده از طرح‌های ساده، مینیمال و تگ رنگ است که به همین دلیل به فضا جلوه‌ای ساده اما شیک، به‌روز و تکراری نشدنی می‌دهد. در این باره باید به شما این مژده را بدهیم که کاغذ دیواری‌های شرکت اکستریم والز با تنوع بسیار بالا در سبک مدرن و کلاسیک، برای هر سلیقه‌ای مناسب خواهند بود. در ادامه با ویژگی‌های خاص شرکت اکستریم والز بیشتر آشنا خواهیم شد.

استفاده از کاغذ دیواری مدرن در آپارتمان

نکاتی برای انتخاب کاغذ دیواری؛ بهترین طرح کاغذ دیواری برای آپارتمان را چگونه باید انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین طرح کاغذ دیواری برای آپارتمان خود باید به یک‌سری نکات خاص توجه کنید. البته روند انتخاب کاغذ دیواری به میزان زیادی به سلیقه و سبک وسایل منزل شما بستگی دارد. نکاتی که باید حین انتخاب و استفاده از کاغذ دیواری در آپارتمان خود به آن‌ها توجه کنید عبارتند از:

  • سبک وسایل خانه، از میز و مبلمان تا پرده و فرش
  • رنگ وسایل خانه (اگر رنگ قالب و اصلی وسایل خانه تیره است، پیشنهاد می‌شود از تم رنگی روشن برای کاغذ دیواری استفاده کنید)
  • اندازه و متراژ فضایی که قصد استفاده از کاغذ دیواری برای آن را دارید (توجه داشته باشید که طرح‌های شلوغ باعث می‌شود خانه کوچک دیده شود)
  • برای خانه‌های کوچک طرح‌های عمودی و راه‌راه و برای فضاهای بزرگ استفاده از کاغذ دیواری با طرح‌های بزرگ پیشنهاد می‌شود.
  • استفاده درست از طرح‌های شلوغ یا طرح‌هایی با تم رنگی تیره، در قسمت‌های خاصی از منزل

دقت در انتخاب و استفاده از کاغذ دیواری در آپارتمان تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و شیک دیده شدن آن دارد. البته باز هم باید بگوییم که انتخاب هر نوع کاغذ دیواری به سلیقه، فضا و سبک وسایل خانه شما بستگی دارند.

نکاتی برای انتخاب کاغذ دیواری

موارد استفاده از کاغذ دیواری در آپارتمان؛ کجاها از کاغذ دیواری استفاده کنیم؟

در قسمت‌های مختلفی از آپارتمان می‌توانیم از کاغذ دیواری با طرح‌های مختلف استفاده کنیم. برخی از این قسمت‌ها عبارتند از:

  • دیوارهای پذیرایی
  • اتاق خواب‌ها
  • اتاق نشیمن
  • رب کمد و اتاق‌ها
  • آشپزخانه و حمام

پس با این تفاصیل در جاهای مختلفی از خانه می‌توانیم از کاغذ دیواری‌های متنوع استفاده کنید. علاوه بر منازل می‌توانید برای محیط کاری و اداری خود نیز از انواع کاغذ دیواری‌های خاص با سبک و طرح مدرن استفاده کنید تا جلوه‌ای خاص به محیط کاری خود ببخشید.

موارد استفاده از کاغذ دیواری در آپارتمان

استفاده از کاغذ دیواری اکستریم والز؛ بهترین انتخاب برای هر سلیقه‌ای!

در این مقاله سعی کردیم در مورد نکات مهم در زمینه استفاده از کاغذ دیواری برای آپارتمان اشاره کنیم. اما در حالت کلی انتخاب نوع کاغذ دیواری اکستریم والز یا دیگر برندها به سلیقه، متراژ و سبک وسایل خانه شما بستگی دارد. پس سعی کنید در زمان انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمان خود حتما به این موارد دقت کنید. شرکت اکستریم والز با واردات، طراحی و تولید انواع مختلف کاغذ دیواری در سبک‌های متنوع به راحتی نیاز شما را به طراحی داخلی دکوراسیون منزل، دفتر کار و فضاهای دیگر پاسخ می‌دهد.

برای مشاهده آلبوم‌های مختلف اکستریم والز در سبک‌های مدرن و کلاسیک می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس extreme-walls وارد شوید. بعد از پسندیدن هر کدام از طرح‌های این شرکت، کافی است نام آلبوم و کد محصول را یادداشت کنید. سپس به نزدیک‌ترین فروشگاه دکوراسیون داخلی محل زندگی خود مراجعه کرده و کاغذ دیواری مدنظر خود را سفارش دهید.

همچنین باید اشاره کنیم که شرکت اکستریم والز مشاورین مختصصی در زمینه دکوراسیون داخلی دارد. پس با تماس با واحد پشتیبان اکستریم والز با شماره (02192001955) مشاوره رایگان بگیرید. البته باید اشاره کنیم که راه‌های ارتباط با اکستریم والز شامل موارد زیر می‌شود:

  • شماره تماس 02192001955
  • ارسال ایمیل info@extreme-walls.com
  • مراجعه به آدرس موجود در سایت

با کمک مشاورین کاربلد و خوش سلیقه اکستریم والز می‌توانید بهترین کاغذ دیواری را برای آپارتمان خود خریداری کنید. با انتخاب درست و استفاده از کاغذ دیواری آپارتمان، زیبایی را به خانه خود ببرید.

استفاده از کاغذ دیواری اکستریم والز برای آپارتمان(2)

سوالات پرتکرار کاربران در مورد استفاده از کاغذ دیواری در آپارتمان

علل استفاده از کاغذ دیواری در آپارتمان چیست؟

هر شخصی با توجه به شرایط خانه خود، دلایل متفاوتی برای استفاده از کاغذ دیواری دارد. اما از رایج‌ترین دلایل استفاده از کاغذ دیواری در آپارتمان می‌توانیم به پوشش خرابی یا لک‌های دیوار، ایجاد تغییر در فضا و دکوراسیون خانه و موارد دیگر اشاره کنیم.

چگونه بهترین طرح کاغذ دیواری برای آپارتمان را انتخاب کنیم؟

انتخاب طرح و نوع کاغذ دیواری به سلیقه شخص، سبک وسایل خانه (میل، پرده، میز، مبلمان و وسایل دیگر)، متراژ خانه و حتی هدف فرد از استفاده از کاغذ دیواری بستگی دارد.

بهترین طرح کاغذ دیواری برای خانه کوچک کدام است؟

معمولا برای خانه‌های کوچک از طرح‌های عمودی و راه‌راه با رنگ روشن استفاده می‌شود.

آیا طرح‌های کاغذ دیواری اکستریم والز تنوع دارند؟

بله. شرکت اکستریم والز بیش از 100ها طرح مختلف از کاغذ دیواری‌های مدرن و کلاسیک دارد. با مراجعه به سایت این شرکت می‌توانید تمامی طرح‌های آن را مشاهده کنید.

به اشتراک بگذارید

16 دیدگاه

  • چه کاغذ دیواری های قشنگی دارید، برای آپارتمان های مدرن کاغذ دیواری عالیه

  • بسیارعالی. قطعا کاغذ دیواری های اکستریم والز یکی از شیک ترین و مناسب ترین دیوارپوش ها برای آپارتمان و سایر محیط ها هستند.

  • انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمان انتخاب خیلی خوبی تو طراحی دکوراسیون داخلی هست به نظرم و خیلی با سلیقه من سازگاره

  • چه طرحی از کاغذ دیواری برای آپارتمان که متراژ کمی داره مناسبه؟

  • نصب کاغذ دیواری در آپارتمان برای دو دیوار شاخص چقد زمان میبرد؟

  • خونه های اپارتمانی بخاطر فضاهای کوچیکشون با کاغذ دیواری میتونن خیلی بزرگتر بنظر برسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *