چیدمان میز پذیرایی برای نوروز 1403

چیدمان میز پذیرایی، یکی از مراحل اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی نوروزی اتاق پذیرایی است؛ تزیین میز پذیرایی، به عنوان قلب این اتاق، نقش بسیار مهمی در ظاهر آن دارد. میز پذیرایی نوروزی نقطه‌ای است که با استقبال و پذیرایی از مهمانان خود، لحظات خوبی را در نوروز 1403 کنار آن‌ها می‌سازیم. از این رو، چیدمان میز پذیرایی برای نوروز 1403، نه تنها اهمیت زیبایی شناسانه‌ای دارد، بلکه نمایانگر سلیقه و خلاقیت شما است.

اگر به دنبال راه‌هایی برای تزیین و دیزاین اتاق نشیمن یا پذیرایی خود در سال جدید هستید؛ می‌توانید از میز وسط اتاق شروع کنید که به آن اصطلاحا میز قهوه خوری نیز می‌گویند. روش‌های آسانی برای تزیین میز پذیرایی، بدون سرمایه گذاری روی مبلمان جدید وجود دارد که در ادامه‌ی این مطلب از اکستریم والز، به چند ایده‌ی جالب، ساده و کاربردی برای تزیین و چیدمان میز پذیرایی می‌پردازیم.

 

چیدمان میز پذیرایی برای نوروز 1403
چیدمان میز پذیرایی برای نوروز

 

تزیین و چیدمان میز پذیرایی نوروزی با استفاده از گلدان‌های گل
چیدمان میز پذیرایی برای نوروز 1403

تزیین و چیدمان میز پذیرایی نوروزی با استفاده از گلدان‌های گل

هیچ چیز به اندازه‌ی گل‌ها و گلدان‌های طبیعی، طراوت و تازگی را به فضای اتاق نمی‌بخشد. شما می‌توانید با استفاده از گلدان‌های گل، سرسبزی طبیعت را به خانه بیاورید. چیدمان میز پذیرایی با استفاده از گلدان، یکی از ایده‌های قدیمی تزیین میز است که هیچ‌گاه از مد نمیفتد. همچنین می‌توانید در کنار گلدان خود، از دو شمع معطر بلند با رنگ‌های هم طیف گل‌های درون گلدان استفاده کنید، تا فضایی هماهنگ، با شکوه و رمانتیک را ایجاد کنید.

 

چیدمان میز پذیرایی برای نوروز 1403
چیدمان میز پذیرایی برای نوروز 1403

 

چیدمان میز پذیرایی برای نوروز 1403
استفاده از کتاب در چیدمان میز پذیرایی برای نوروز 1403

از کتاب‌ها برای چیدمان میز پذیرایی استفاده کنید! نوروز 1403 را با مطالعه‌ دلنشین‌تر کنیم.

درست همانطور که آثار و تابلوهای هنری می‌توانند به دیوارهای کسل کننده‌ی اتاق شما جذابیت ببخشند، یک کتابخانه دیواری کوچک در دکوراسیون اتاق پذیرایی نیز می‌تواند ایده‌ی بسیار شیک و منحصر به فردی برای تزیین اتاق نشیمن باشد. شما همچنین می‌توانید تعدادی از این کتاب‌ها و مجلات را روی میز وسط پذیرایی چیدمان کنید تا مهمانانتان بتوانند به هنگام صرف چای یا قهوه، مطالعه کنند.

 

استفاده از مجسمه دکوراتیو در چیدمان میز پذیرایی برای نوروز 1403
چیدمان میز پذیرایی برای نوروز 1403

با استفاده از یک مجسمه دکوراتیو و تزیینی، میز پذیرایی را برای نوروز 1403 جذاب‌تر کنید!

میز وسط اتاق نشیمن، بهترین مکان برای چیدمان مجسمه‌های تزیینی کوچک یا یک مجسمه دکوراتیو بزرگ است؛ شما می‌توانید بسته به سبک دکوراسیون داخلی اجرا شده در اتاق و رنگ‌های بکار رفته در طراحی فضا، مجسمه‌ی مورد نظرتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال، در دکوراسیون اتاق پذیرایی با رنگ بژ، می‌توان از مجسمه‌های طلایی یا زرکوب استفاده کرد تا با برقراری هارمونی و تعادلی جذاب در محیط، سالن پذیرایی شما جلوه‌ای شیک و جذاب‌تر از خود نشان دهد.

 

چیدمان میز پذیرایی برای نوروز 1403
چیدمان میز پذیرایی برای نوروز 1403

چیدمان میز پذیرایی برای نوروز 1403

 

استفاده از ظروف شیشه‌ای، سرامیکی، کریستال و … روی میز پذیرایی

افزودن یک کاسه سرامیکی یا یک ظرف میوه خوری کریستال روی میز ناهارخوری یا میز وسط پذیرایی، می‌تواند ظاهر جذاب‌تری به دکوراسیون اتاق پذیرایی شما ببخشد. انتخاب یک سبد حصیری روی میز نیز جذابیتی سنتی به فضا می‌دهد.

کاغذ دیواری کربن
کاغذ دیواری کربن- موبایل

همچنین می‌توانید یک کاسه‌ی برنز یا برنج را با سنگ‌های زینتی و تیله‌های رنگارنگ پر کرده و برای تزیین میز پذیرایی استفاده کنید. کاسه‌ها و ظروف فلزی، یکی از جذاب‌ترین المان‌های تزیینی در دکوراسیون سبک لوکس و لاکچری هستند؛ یک فضای لاکچری، خصوصیاتی همچون استفاده از متریال غنی و طبیعی، جزییات ظریف و پر نقش و نگار، کاغذ دیواری پذیرایی طلایی یا نقره‌ای رنگ و … دارد.

 

چیدمان میز پذیرایی برای نوروز 1403

 

با استفاده از شمع‌های گوناگون، فضایی دلنشین را در دکوراسیون نوروزی سال 1403 به ارمغان آورید.

شمع‌ها انواع گوناگونی دارند و در طرح‌ها، اندازه‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی یافت می‌شوند؛ شما می‌توانید چند شمع معطر، با اندازه‌های متفاوت را درون یک سینی تزیینی، در کنار چند المان کوچک دکوراتیو چیدمان کرده و روی میز قرار دهید؛ شمع‌ها انرژی مثبتی را در اتاق تقویت کرده و به دو چندان شدن زیبایی فضا کمک می‌کنند.

 

تزیین میز پذیرایی برای نوروز

 

سخن پایانی

به طور کلی، تزیین میز پذیرایی برای نوروز 1403، می‌تواند با استفاده از انواع لوازم تزیینی انجام شده و جذابیت و شکوه افزون‌تری را به فضا ببخشد. در این مقاله به چند ایده‌ی کوتاه، ساده و مختصر اشاره شد که شما می‌توانید با استفاده از خلاقیت خود آن‌ها را گسترش داده و میز پذیرایی‌تان را به یک نقطه‌ی جذاب و زیبا در سال جدید تبدیل کنید.

 

تزیین میز پذیرایی

تزیین میز پذیرایی برای نوروز 1403

 

سوالات متداول

1- چگونه یک میز گرد قهوه خوری را تزیین کنیم؟

برای تزیین یک میز گرد، می‌توانید از وسایل تزیینی شیشه‌ای، جا شمعی‌های جذاب، گلدان‌های سرامیکی کوچک و… استفاده کنید

2- میز قهوه خوری را چگونه در اتاق نشیمن قرار دهیم؟

یک نقطه مرکزی را در نظر بگیرید و میز قهوه‌‍خوری را نزدیک یا بین مبلمان یا صندلی‌های راحتی قرار دهید.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *