کاغذ دیواری پذیرایی

9 نکته مهم برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی

استفاده از کاغذ دیواری در اتاق پذیرایی یکی از بهترین ایده‌ها برای تغییر در فضای دکوراسیون منزل است. شما می‌توانید با تغییر پوشش دیوارهای پذیرایی تغییر بسیار چشم‌گیری در خانه خود ایجاد کنید.  اما انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری پذیرایی چالش بزرگی است که افراد زیادی از آن واهمه دارند. زیرا ایجاد هماهنگی بین پوشش دیوارها با مبلمان، فرش، پرده و دیگر وسایل پذیرایی سخت و استرس‌زا است. در این مطلب از سایت اکستریم والز می‌خواهیم نکاتی را برای استفاده از کاغذ دیواری در اتاق پذیرایی بیان کنیم. با ما همراه باشید.

9 نکته مهم برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

نکات مهم حین استفاده از کاغذ دیواری در اتاق پذیرایی؛ حین خرید کاغذ دیواری پذیرایی به چه نکاتی توجه کنیم؟

انتخاب و خرید کاغذ دیواری در درجه اول به سلیقه افراد بستگی دارد. اما در این روند نکات و مواردی وجود دارد که افراد باید به آن‌ها توجه کنند. توجه به فاکتورهای مهم خرید کاغذ دیواری به شما کمک می‌کند تا بتوانید طرح، سبک و رنگ زیبا و دلنشینی را انتخاب کنید. همچنین سبک‌های جدید را می‌شناسید و متناسب با زمانه خود بهترین انتخاب را خواهید داشت. در ادامه 9 فاکتور مهم انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی را بررسی می‌کنیم.

1- کاغذ دیواری در اتاق پذیرایی مهم است، وسواس بخرج دهید اما نه خیلی زیاد!

در انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری برای پذیرایی و اتاق نشیمن خانه وسواس بیشتری به خرج دهید. زیرا این قسمت از خانه عمومی‌ترین فضای در معرض دید مهمان‌هاست و سلیقه صاحب‌خانه را نشان می‌دهد. پس مهم است که طرحی را برای کاغذ دیواری پذیرایی انتخاب کنید که خانه شما را زیبا، چشم‌نواز، وسیع و آرامش‌بخش نشان دهد. اما مراقب باشید دچار وسواس فکری نشوید. طرح و سبکی را که شما دوستش دارید، بهترین انتخاب است.

کاغذ دیواری در اتاق پذیرایی مهم است.

2- متراژ پذیرایی و دیوارها را در نظر بگیرید؛ به تمام نکات دقت کنید!

توجه به متراژ پذیرایی یا دیواری که قصد پوشش‌دهی آن را با کاغذ دیواری اکستریم والز دارید، مهم است. به عنوان مثال اگر خانه و پذیرایی شما کوچک باشد، پیشنهاد طراحان داخلی استفاده از طرح‌های ساده و راه‌راه افقی است. اما برای فضاهای بزرگ می‌توانید از طرح‌های شلوغ با رنگ تیره اما خنثی استفاده کنید.

3- انتخاب رنگ کاغذ دیواری در اتاق پذیرایی مهم است؛ از متخصصین مشورت بگیرید

معمولا طراحان داخلی برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی در خانه رنگ‌های روشن و خنثی را پیشنهاد می‌دهند. زیرا کاغذ دیواری‌های زمینه روشن با طرح‌های ساده خیلی راحت با هر سبکی از وسایل خانه ست می‌شوند.

با انتخاب رنگ‌های ساده افراد می‌توانید بعد از مدتی به راحتی دکوراسیون برخی از وسایل خانه خود را تغییر دهید. یکی از نگرانی افراد در زمان خرید کاغذ دیواری برای پذیرایی، امکان تغییر دکوراسیون در آینده است. رنگ‌های روشن یا خنثی به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شوند. پس بدون نگرانی می‌توانید رنگ ساده و شیک را انتخاب کنید.

4- در زمان خرید کاغذ دیواری پذیرایی به سبک، طرح و رنگ مبلمان فعلی دقت کنید

انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری با توجه به رنگ و مدل مبلمان، پرده، فرش و دیگر وسایل پذیرایی بسیار مهم است. به عنوان مثال اگر سبک و طرح مبلمان و دکوراسیون پذیرایی شلوغ با رنگ تیره است، به کاغذ دیواری‌های ساده و روشن فکر کنید. استفاده از طرح‌های ساده و روشن علاوه بر بزرگ، دل‌باز و آرامش‌بخش نشان دادن پذیرایی، به راحتی با دیگر وسایل خانه ست می‌شوند. در حالی است که از طرح‌های شلوغ با زمینه رنگی خنثی می‌توانید در برخی از دیوارهای پذیرایی (مثلا دیوار پشت مبلمان) استفاده کنید.

در زمان خرید کاغذ دیواری پذیرایی به سبک، طرح و رنگ مبلمان فعلی دقت کنید.

5- سبک مدرن یا کلاسیک؛ شما کدام سبک را ترجیح می‌دهید؟

انتخاب طرح‌های مدرن و کلاسیک در زمان خرید کاغذ دیواری اتاق پذیرایی به سلیقه شما بستگی دارد. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که آیا به زودی قصد تعویض مبلمان، فرش، پرده و دیگر وسایل پذیرایی خود را دارید؟ زیرا در اغلب موارد ترکیب طرح‌های مدرن و کلاسیک در کنار هم نتیجه خوبی نمی‌دهد. پس حین انتخاب کاغذ دیواری به سبک وسایل اتاق پذیرایی مدنظر خود دقت کنید.

6- طرح‌های بزرگ برای فضای وسیع و طرح‌های ساده برای فضاهای کوچک؛ همیشه این موضوع صادق نیست!

معمولا دیزاینرهای داخلی ساختمان استفاده از طرح‌های بزرگ و تیره برای دیوارها بزرگ (مانند فضای پشت تلویزیون یا مبلمان) را پیشنهاد می‌کنند. در حالی که برای دیوارها یا فضاهای کوچک بیشتر طرح‌های ساده را مدنظر دارند. اما این موضوع همیشه و برای هر خانه‌ای صادق نیست و ممکن است استثناهایی وجود داشته باشد.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید کاغذ دیواری پذیرایی از مشاورین متخصص اکستریم والز مشورت بگیرید. زیرا سلیقه و زیبایی هر خانه‌ای را قسمت پذیرایی آن مشخص می‌کند. این موضوع مهمترین تفاوت نشیمن با پذیرایی است.

7- با نصب کاغذ دیواری پذیرایی، نیازی به تغییر وسایل نیست؛ کافی است جای وسایل را کمی تغییر دهید!

طبق گزارش‌های واحد مشاورین اکستریم والز تعداد زیادی از مشتریان در زمان خرید کاغذ دیواری بابت تغییرات احتمالی وسایل خانه خود نگرانند. باید به شما بگوییم که این تصور که همه وسایل خانه را باید با هم تغییر دهید اشتباه است. زیرا یکی از دلایل مهم استفاده از کاغذ دیواری این است که با تغییر پوشش دیوارها، تفاوت زیادی در فضای خانه ایجاد می‌شود.

کافی است بعد از نصب کاغذ دیواری کمی محل و چیدمان مبلمان پذیرایی، تابلوها، دیوارکوب‌ها و دیگر دکوراسیون را تغییر دهید. با این کار خواهید دید فضای پذیرایی شما چقدر تغییر می‌کند.

با نصب کاغذ دیواری پذیرایی، نیازی به تغییر وسایل نیست.

8- در زمان تعیین طرح و رنگ کاغذ دیواری، به جایگاه دکورهایی که نمی‌توانید تغییر دهید دقت کنید!

یکی از چالش‌هایی که افراد حین انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری دارند، عدم امکان تغییر محل برخی از وسایل دکوراسیون است. این چالش در خانه‌های با متراژ کوچک بیشتر دیده می‌شود. همچنین اگر در پذیرایی خود قصد استفاده از وسایل دکوراسیون با طرح شلوغ دارید، پیشنهاد می‌شود از کاغذ دیواری‌های با طرح ساده استفاده کنید. همچنین در صورت امکان تعداد دیوارکوب‌، تابلو و عکس‌ها را برای بیشتر جلوه دادن کاغذ دیواری کم کنید.

9- از تاثیر نورپردازی غافل نشوید؛ نکته‌ای مهم در انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمان!

نورپردازی در چیدمان، طراحی و زیبایی خانه، به ویژه پذیرایی نقش بسیار مهمی دارد. به عنوان مثال استفاده از هالوژن‌ها یا لامپ‌های دیوارکوب به زیبایی و چشم‌نوازی کاغذ دیواری کمک می‌کند. پس در زمان خرید کاغذ دیواری برای آپارتمان خود از نقش لوستر، لامپ‌های سقفی، نور مخفی و هالوژن‌های درون کناف غافل نشوید.

انواع کاغذ دیواری باکیفیت، ترند و جدید را از اکستریم والز بخواهید!

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی یکی از سخت‌ترین و مهمترین مسائل در طراحی داخلی هر خانه‌ای است. زیرا انتخاب پوشش دیوارها تاثیر بسزایی در زیبایی خانه و جلو دادن دیگر وسایل دارد. طرح و رنگ کاغذ دیواری اتاق پذیرایی به قدری مهم که دیزاینرهای داخلی آن را مهم‌ترین بخش از طراحی دکوراسیون در نظر می‌گیرند.

کوچک‌ترین اشتباهی در انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری بعد از مدتی باعث دل‌زدگی و خستگی افراد خانه می‌شود. به همین دلیل در این مطلب سعی کردیم نکاتی که در انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی نقش اساسی دارند را مشخص کنیم. البته نباید از تاثیر کیفیت، تنوع طرح‌ها و رنگ‌های کاغذ دیواری در زمان خرید غافل شوید. یکی از بهترین برندهای کاغذ دیواری اکستریم والز است. این برند با واردات، طراحی و تولید انواع طرح‌های کاغذ دیواری آماده ارائه بهترین‌ها به شماست. اکستریم والز با در دست داشتن 50 درصد بازار کاغذ دیواری ایران، یکی از تولیدکنندگان عمده کاغذ دیواری در ایران و کشورهای همسایه است.

برای مشاهده طرح‌های مختلف و جدیدترین آلبوم کاغذ دیواری اکستریم والز با نام H2O می‌توانید به وب سایت extreme-walls وارد شوید. همچنین برای دریافت قیمت کاغذ دیواری اکستریم والز می توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید. در صورت پسندیدن طرح دل‌خواه خود، کافی است نام آلبوم و کد محصول را یادداشت کنید. سپس به نزدیک‌ترین فروشگاه معتبر دکوراسیون داخلی محل زندگی‌تان مراجعه کنید. با ارائه نام آلبوم و کد محصول اکستریم والز خرید خود را انجام دهید.

کاغذ دیواری اکستریم والز، کاغذ دیواری مناسب اتاق پذیرایی

سوالات متداول

برای کاغذ دیواری پذیرایی چه طرحی انتخاب کنیم؟

انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری برای پذیرایی به سبک وسایل دکوراسیون شما بستگی دارد.

آیا رنگ‌های روشن برای کاغذ دیواری بهتر است یا تیره؟

دیزاینرهای داخلی طرح‌های ساده و رنگ‌های خنثی را برای کاغذ دیواری پذیرایی پیشنهاد می‌دهند.

استفاده از کاغذ دیواری یک رنگ در تمام پذیرایی خوب است؟

از نظر دیزاینرهای داخلی استفاده از یک طرح کاغذ دیواری در تمام قسمت‌های پذیرایی موردی ندارد. اما طراح‌ها برای جلو بیشتر کاغذ دیواری و چشم‌نوازی آن در یک دیوار از طرحی متفاوت استفاده می‌کنند.

مناسب‌ترین رنگ کاغذ دیواری پذیرایی کدام است؟

پیشنهاد طراح‌ها تم رنگی خنثی است که به راحتی با انواع مختلف رنگ‌ها ست می‌شود.

سوالات متداول در مورد کاغذ دیواری پذیرایی

به اشتراک بگذارید

11 دیدگاه

  • کاغذدیواری پتینه یکی از بهترین طرح های کاغذدیواری برای نصب در فضاهای داخلی مدرن و امروزی هستش????

  • توجه به سبک و رنگ وسایل و اکسسوری های سالن پذیرایی راهنمای درستی در انتخاب دطرح و رنگ کاغذدیواری پذیرایی هستش و باعث میشه بهترین انتخاب را تو دنیای طرح و رنگ های متنوع کاغذدیواری داشته باشیم????

  • ممنون از راهنمایی مفیدتون در خصوص انتخاب کاغذ‌دیواری پذیرایی

    • خوشحالیم که مفید واقع شده.ممنون از شما که وقت گزاشتید

  • کاغذ دیواری پذیرایی یکی از مهمترین انتخاب ها برای خونه به حساب میاد که باتوجه به سبک دکورمون میتونه در زیبایی پذیرایی موثر باشد

  • ممنونم از کیفیت بی نظیرتون.. من ۲ ساله پذیرایی خونمو کاغذ دیواری کردم عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *