کاغذ دیواری اتاق نشیمن

کاغذ دیواری یک نوع پوشش خاص و منحصر به فرد است که در صورت انتخاب درست، تغییر بصری بزرگی در دکوراسیون فضای خانه ایجاد می‌کند. شما برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن می‌توانید از الگوها، رنگ‌ها و بافت‌های مختلفی بهره بگیرید. در حقیقت با توجه به سلیقه و روحیات خود می‌توانید از رنگ‌ها یا طرح‌های پررنگ یا کم‌رنگ بهره بگیرید. در ادامه قصد داریم شما را با نکات مهم انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن بیشتر آشنا کنیم.

صفر تا صد انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن

 

کاغذ دیواری اتاق نشیمن چگونه باشد؟ راهنمای انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن

قبل از آنکه کاغذ دیواری مناسب برای اتاق نشیمن را انتخاب کنید باید ابتدا به اندازه اتاق نشیمن توجه داشته باشید. چرا که برای خرید کاغذ دیواری قبل از هر چیزی باید ابعاد مشخص باشد. از روش‌های آزمایشی برای اندازه‌گیری استفاده نکنید.

سپس نوع دکوراسیون اتاق نشیمن را تعیین کنید. به عنوان مثال تم رنگی مبلمان اتاق نشیمن چگونه است؟ آیا از رنگ‌های گرم استقبال می‌کنید یا سرد و خنثی را بیشتر دوست دارید؟

کال تو اکشن کاغذ دیواری کربن
کال تو اکشن کاغذ دیواری کربن-موبایل

بسیاری تصور می‌کنند که اتاق نشیمن تنها برای استراحت و کار است. به همین منظور بیشتر به فضای اتاق نشیمن به چشم یک فضای کاربردی نگاه می‌کنند. اما حقیقتا اینگونه نیست. شما با استفاده از کاغذ دیواری گرم و طرح‌دار می‌توانید سرزندگی و زیبایی را به این بخش از فضای خانه بیاورید.

برای انتخاب و مشاهده طرح‌های کاغذ دیواری می‌توانید همین حالا به وبسایت کاغذ دیواری اکستریم والز سر بزنید و از آلبوم‌های اکستریم والز دیدن کنید.

صفر تا صد انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن

 

نکات کلیدی در انتخاب کاغذ دیواری؛ تناسب میان رنگ‌ها مهم است

انتخاب صحیح و استفاده از کاغذ دیواری در اتاق نشیمن و هماهنگی بین رنگ وسایل بسیار مهم و حائز اهمیت است. رنگ‌ها به تنهایی می‌توانند دکوراسیون داخلی فضای اتاق نشیمن را تغییر دهند.

به عنوان مثال: برای بزرگ به نظر رسیدن و دلبازتر نشان دادن فضای داخلی اتاق نشیمن می‌توان از رنگ‌های روشن مانند آبی، سبز و بنفش استفاده کرد. کاغذ دیواری نشیمن در طرح و رنگ‌های گرم، فضای اتاق نشیمن را صمیمی‌تر می‌کند.

برای انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری باید به جزئیات خانه و نشیمن اعم از مبلمان، کفپوش‌ها و پرده پنجره‌ها نیز توجه کنید. تناسب میان رنگ‌ها امر مهمی است. چرا که عدم توجه به رنگ‌ها سبب قدیمی جلوه دادن اتاق نشیمن می‌شود.

صفر تا صد انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن

 

به نورپردازی توجه کنید؛ رنگ کاغذ دیواری در نورپردازی اتاق نشیمن می‌تواند معجزه کند!

نورپردازی در طراحی اتاق نشیمن امر مهم و حائز اهمیتی است. رنگ‌ها تاثیر بسیار زیادی روی حس و نور اتاق نشیمن می‌گذارند. اگر رنگ کاغذ دیواری را متناسب با نورپردازی به درستی انتخاب کنید، معجزه‌هایی در فضای زندگی شما ایجاد می‌شود که شاید خودتان باور نکنید.

بنابراین قبل از خرید کاغذ دیواری اتاق نشیمن باید به نورپردازی و ترکیب آن با رنگ کاغذ دیواری توجه ویژه داشته باشید.

به طور کلی انتخاب رنگ‌های تیره کاغذ دیواری در فضای اتاق نشیمن که نور طبیعی ندارد، سبب جذب نور می‌شود. بنابراین فضای اتاق نشیمن تاریک‌تر و کوچک‌تر به نظر می‌رسد. همچنین کاغذ دیواری‌هایی که سطح صاف ندارند و ناهمواری و بافت دارند، نور را نیز جذب کرده و فضا را تیره‌تر نشان می‌دهند.

برای بزرگ نشان دادن فضای اتاق نشیمن و پرنور دیده شدن نشیمن حتما به سراغ انتخاب کاغذ دیواری‌های رنگ روشن و صاف بروید. چرا که مدل‌های صاف و روشن نور را منعکس کرده و فضا را دلباز و روشن‌تر می‌کنند.

صفر تا صد انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن

 

در طراحی دکوراسیون فضای اتاق نشیمن تم ایجاد کنید؛ تزئین و تغییر فضای داخلی

تفاوت اتاق نشیمن با پذیرایی در نوع کاربرد آنها است. فضای اتاق نشیمن معمولا جهت استراحت، کار و گفتگوهای صمیمی خانوادگی است. به همین منظور بهتر است برای دکوراسیون داخلی فضای نشیمن خود تم انتخاب کنید.

به عنوان مثال قصد داریم در فضای نشیمن تم رسمی داشته باشید یا از تم‌های طبیعی استفاده کنید؟ اگر تصمیم دارید فضایی طبیعی داشته باشید، کاغذ دیواری‌هایی که نقش برگ و طبیعت دارند، بسیار عالی بوده و گویی طبیعت را به خانه شما می‌آورند.

اما در صورتی که تم رسمی را دوست دارید. باید از کاغذ دیواری‌های تک رنگ یا راه راه کنار هم استفاده کنید. مدل‌های کلاسیک کاغذ دیواری به فضای نشیمن سبک رسمی می‌دهد.

شما می‌توانید کاغذ دیواری اتاق نشیمن را با مبلمان ست کنید. مبلمان‌هایی که پارچه دارند، کاغذ دیواری‌های روی دیوار را سرزنده و مدرن‌تر نشان می‌دهند.

صفر تا صد انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن

 

به الگوها و پترن‌ها و اندازه‌ آن‌ها توجه کنید؛ الگوهای کوچک و بزرگ

همانطور که به رنگ‌ها توجه می‌کنید، باید حین خرید به الگوها و طرح‌های روی کاغذ دیواری نیز توجه داشته باشید. معمولا بهره از طرح‌ها و پترن‌های کوچک سبب بزرگ نشان دادن فضای اتاق نشیمن می‌شوند.

این در حالیست که الگوهای بزرگ سبب کوچک‌تر شدن اتاق نشیمن می‌شوند. اگر قصد دارید فضای اتاق نشیمن را پرتر نشان دهید باید از کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌بندی بزرگ استفاده کنید. البته در این حالت مبلمان و چیدمان مینیمال را با کاغذ دیواری ترکیب کنید.

الگوهایی با عرض افقی می‌توانند به دیوارهای خالی عمق ببخشند. در حقیقت الگوهای افقی فضای اتاق نشیمن را عریض‌تر می‎کنند.

برخلاف الگوهای افقی، الگوهای عمودی سقف اتاق نشیمن را بلند نشان می‌دهند. در این حالت فضای اتاق نشیمن باشکوه‌تر دیده خواهد شد. کاغذ دیواری‌ها با الگوی هندسی معاصر، فضای نشیمن را مدرن می‌کند. همچنین راه راه‌های ظریف روی کاغذ دیواری ظاهری سنتی به خانه می‌دهد.

صفر تا صد انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن

 

یک دیوار ویژه ایجاد کنید؛ دیوار ویژه سبب جلوه بصری زیباتری می‌شود!

شما با طراحی یک دیوار ویژه می‌توانید یک نقطه کانونی در فضای اتاق نشیمن ایجاد کنید. برای دیوار ویژه از یک کاغذ دیواری با سبک متفاوت و چشمگیر می‌توانید بهره بگیرید. در انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری برای یک دیوار خاص جسورانه عمل کنید.

این دیوار باید با سایر دیوارهای فضای نشیمن رقابت کند و به محض ورود به فضا نظر بیننده را جلب کند. دیوار ویژه را می‌توانید پشت تلویزیون یا شومینه ایجاد کنید.

صفر تا صد انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن

 

در انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن از کارشناسان اکستریم والز مشاوره بگیرید!

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، کاغذ دیواری اتاق نشیمن باید به درستی انتخاب شود. چرا که در غیراینصورت سبب شلوغی فضای داخلی اتاق خواهد شد. بنابراین برای خرید کاغذ دیواری نشیمن باید حتما به تناسب بین رنگ‌ها، الگوها و همچنین جنس کاغذ دیواری توجه ویژه داشته باشید.

برای مشاهده و انتخاب مدرن‌ترین و باکیفیت‌ترین انواع کاغذ دیواری موجود در بازار به وبسایت اکستریم والز مراجعه کنید. اکستریم والز بیش از  درصد سهم تولید و عرضه کاغذ دیواری در ایران را در دست دارد. بر این اساس یا مشاهده آلبوم‌ها مجموعه اکستریم والز می‌توانید طرح و سبک‌های کاغذ دیواری در بازار را مشاهده کنید.

به منظور تهیه کاغذ دیواری‌ها ابتدا آلبوم های اکستریم والز را از طریق سایت مشاهده و کد رنگی مورد نظر خود را یادداشت کنید. سپس به نزدیک‌ترین فروشگاه محل زندگی خود مراجعه نمایید. در صورت نیاز به مشاوره یا کسب مجوز نمایندگی از برند، می‌توانید از طریق شماره تماس 02192001955 با کارشناسان اکستریم والز ارتباط بگیرید.

صفر تا صد انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن

 

سوالات متداول

چه رنگ‌ کاغذ دیواری فضای نشیمن را پر نور و بزرگ‌تر می‌کند؟

برای انعکاس نور و همچنین بزرگ به نظر رسیدن فضای داخلی اتاق نشیمن می‌توانید از کاغذ دیواری‌هایی با رنگ روشن و صاف استفاده کنید.

طرح‌های بزرگ کاغذ دیواری چه تاثیری روی فضای داخلی اتاق نشیمن می‌گذارند؟

طرح‌های بزرگ سبب شلوغی و همچنین کوچک و تاریک به نظر رسیدن فضای داخلی اتاق می‌شوند.

برای عمق بخشیدن به دیوار اتاق نشیمن باید از طرح کاغذ دیواری استفاده کرد؟

از طرح‌های افقی باید استفاده کنید. طرح‌های افقی سبب عمق بیشتر دیوارها می‌شوند.

طرح‌های عمودی روی کاغذ دیواری چه تاثیری بر فضای داخلی نشیمن دارند؟

طرح‌های عمودی سبب بلند دیده شدن سقف اتاق نشیمن می‌شوند.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • کاغذ دیواری اتاق نشیمن میتونیم یک دیوار و پوستر بزنیم بقیه رو کاغذ دیواری؟

    • بله دوست گرامی برای دیدن طرح های بیشتر می توانید به بخش های دیگر سایت مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *