مکمل رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

در دنیای طراحی دکوراسیون داخلی، انتخاب بهترین مکمل‌های رنگی برای برقراری هارمونی و هماهنگی در فضاهای مختلف بسیار حائز اهمیت است.

یکی از رنگ‌های خنثی و ساده‌ای که امروزه بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته است، رنگ کرم می‌باشد؛ این رنگ با القای احساسی گرم و ملایم در فضا، محیطی صمیمی و دلچسب را برای شما و اطرافیانتان به ارمغان می‌آورد. رنگ کرم با ظرافت و آرامش سرشار خود، تمامی فضاها را به بهترین شکل ممکن، تحت تاثیر قرار داده و اگر با مکمل‌های مناسبش همراه شود، دکوراسیونی گرم و دوستداشتنی را سبب خواهد شد. از این رو، در این مقاله از اکستریم والز قصد داریم علاوه بر معرفی بهترین مکمل‌ رنگ کرم در دکوراسیون داخلی، ایده‌هایی برای طراحی دکوراسیون با رنگ کرم و نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از مکمل رنگ کرم در فضا را نیز خدمت شما ارائه دهیم.

ترکیب رنگ آبی پودری و روشن در کنار رنگ کرم

 

ترکیب رنگ آبی پودری و روشن در کنار رنگ کرم؛ تعادل گرما و سرما در فضای داخلی!

آبی پودری، سایه‌ای خنک و کلاسیک از رنگ آبی است که ظاهری ملایم و روح نواز داشته و ترکیب آن با رنگ سفید، فضایی سرد، مینیمال و آرامش‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ شما می‌توانید به منظور افزودن احساسی از گرمایی دلنشین در فضا، رنگ کرم را نیز به این ترکیب اضافه کنید. ترکیب رنگ سردی همچون آبی پودری در کنار رنگ گرمی مانند کرم، تناقض بسیار جذاب و دلچسبی را در طراحی داخلی سبب خواهد شد. این ترکیب رنگی به ویژه در محیط آشپزخانه زیبا به نظر می‌رسد؛ برای طراحی آشپزخانه‌‍‌ای با پالت رنگی آبی و کرم، کابینت‌ها را به رنگ آبی روشن و مات انتخاب کرده و دیوارها و کف آشپزخانه را به کمک کاشی‌های براق کرم رنگ بپوشانید؛ این ترکیب با میزهای مرمر سفید به خوبی پیش خواهد رفت!

استفاده از رنگ یاسی

 

استفاده از رنگ یاسی(بنفش روشن و ملایم) در دکوراسیونی به رنگ کرم!

رنگ یاسی یا اسطوخودوس، به عنوان طیف ملایمی از رنگ بنفش شناخته شده و سایه‌ای فوق‌العاده خنک و بهاری دارد؛ ترکیب این رنگ طبیعت محور در کنار رنگ خنثی و گرمی همچون کرم، عملکردی بسیار آرامش‌بخش داشته و سبب تعادل ظاهری در اتاق شما خواهد شد. این ترکیب را می‌توان با انتخاب کاشی‌های پایینی دیوار به رنگ کرم و رنگ آمیزی قسمت بالایی دیوار به رنگ یاسی، در یک حمام مینیمال بکار برد. استفاده از کفپوش‌های کاشی سفید رنگ، می‌تواند جلوه‌ی جذاب‌تری را به حمام شما ببخشد.

ترکیب رنگ بنفش سلطنتی و کرم

 

از ترکیب رنگ بنفش سلطنتی و کرم برای طراحی خانه‌ای لوکس و مدرن استفاده کنید!

شما می‌توانید برای داشتن دکوراسیونی لوکس و لاکچری در خانه‌ی خود، سایه‌ی پررنگ و سلطنتی بنفش را که رنگی الهام گرفته از قدرت و جذابیتی بی انتهاست، به عنوان رنگ بولد و برجسته در المان‌های فرعی، اشیا و وسایل تزئینی بکار ببرید. سعی کنید از این رنگ برجسته، در اتاقی با پس زمینه‌ی کرم رنگ استفاده کنید.

H2o-CTA
H2o-mob CTA

شما می‌توانید مبلمان و دیوارهای اتاق نشیمن را در طیف‌های متفاوتی از رنگ کرم و قالیچه‌ها، کوسن‌های سلطنتی مبلمان و سایر عناصر دکوراتیو را به رنگ بنفش لاکچری انتخاب کنید.

ترکیب رنگ کرم با سایر رنگ‌های خنثی

 

ترکیب رنگ کرم با سایر رنگ‌های خنثی همچون خاکستری؛ دکوراسیونی ساده و مینیمال

اگر با طراحی دکوراسیون به سبک مینیمال یا اسکاندیناوی آشنا باشید؛ به خوبی می‌دانید که رنگ‌های خنثایی همچون خاکستری، کرم و بژ در این سبک‌ها حرف اول را میزنند! شما می‌توانید با استفاده از تلفیق طیف‌های گوناگونی از خاکستری و کرم، فضایی ساده، آرامش بخش و در عین حال جذاب را در خانه‌ی خود بسازید. استفاده از این ترکیب در تمامی فضاهای داخلی اعم از اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و … به خوبی عمل می‌کند.

دیوارهای اتاق پذیرایی را با کاغذ دیواری کرم پوشانده و کاناپه‌های خاکستری رنگ را به این اتاق اضافه کنید؛ نورپردازی سفید، کوسن‌های برجسته‌ی کرم، و فرش‌های بژ و خاکستری، جلوه‌ی بسیار جذاب‌تری را به این دکوراسیون خواهند بخشید.

استفاده از رنگ قهوه‌ای کاکائویی در کنار رنگ کرم

 

استفاده از رنگ قهوه‌ای کاکائویی در کنار رنگ کرم؛ ظاهری گرم و طبیعی در دکوراسیون داخلی

کاکائویی، سایه‌ای ملایم و روشن از رنگ قهوه‌ای است که تقریبا به پودر کاکائو شباهت دارد؛ استفاده از این رنگ در کنار طیف خامه‌ای رنگ کرم، ظاهری نرم و احساسی دلپذیر را به خانه‌ی شما می‌دهد. رنگ قهوه‌ای همچنین، به عنوان یکی از رنگ‌های اصلی نشات گرفته از طبیعت، علاوه بر انتقال جریاناتی مطلوب و طبیعی به فضای خانه، در کنار عناصر چوبی و رنگ‌های خنثایی همچون کرم، جذابیتی بی اندازه را به اتاقتان میفزاید.

سبز زمردی، مکملی شیک و مدرن برای رنگ کرم

 

سبز زمردی، مکملی شیک و مدرن برای رنگ کرم در طراحی فضاهای داخلی

سبز زمردی به عنوان رنگی ارزشمند، لاکچری و جواهری، گزینه‌ای عالی در انتخاب رنگ مدرن و افزودن احساسی لوکس و بروز در فضاهای داخلی به شمار می‌آید. تقریبا تمامی طراحان، استفاده از این رنگ را در کنار رنگ طلایی، برای داشتن دکوراسیونی لاکچری و بااصالت توصیه می‌کنند؛ اما ترکیب این رنگ با طیف آرامش‌بخشی همچون کرم نیز بسیار عالی و بی‌نظیر عمل می‌‌کند؛ از این رو اگر در حال حاضر اتاقی با کاناپه، مبلمان یا روتختی و پرده‌های سبز زمردی دارید، دیوارها و فرش‌هایتان را به رنگ کرم برگزینید. استفاده از کفپوش‌ یا پارکت‌های چوبی تیره رنگ، جذابیتی بی نظیر را  به این ترکیب اضافه می‌کند.

ترکیب رنگ آبی کبالت و کرم

 

ترکیب رنگ آبی کبالت و کرم؛ جذابیتی بی حد و حصر در دکوراسیونی شیک و مجلل

در سال‌های اخیر، آبی کبالت به یکی از محبوب‌ترین طیف‌های رنگ آبی در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده است؛ این رنگ تقریبا سایه‌ای بین آبی سلطنتی و نیلی داشته و برخلاف تمامی رنگ‌های سرد، نشاط و انرژی فراوانی را به فضا منتقل می‌کند. برای داشتن یک اتاق ناهارخوری مجلل، نیمه‌های پایینی دیوارها را به رنگ کرم و نیمه‌های بالایی آن‌ها را به رنگ آبی کبالت رنگ آمیزی کنید، با استفاده از تزئینات دیواری و تابلوهای کرم رنگ، میز ناهار خوری چوبی سیاه یا تیره، صندلی‌های کرم و رومیزی آبی کبالت، زیبایی شناسی این فضا را تکمیل کنید. همچنین برای ایجاد تناقضی جذاب و غیر منتظره، فرشی کرم و خردلی را زیر میز و صندلی‌های ناهارخوری بیندازید.

 ترکیب رنگ بورگاندی و کرم

 

 ترکیب رنگ بورگاندی و کرم

رنگ بورگاندی، به عنوان رنگی سلطنتی و قدرتمند، در سایه‌هایی بین عنابی و شرابی قرار دارد. از آن‌جایی که رنگ بورگاندی دارای ته رنگ‌هایی از طیف سرد است، به همراه رنگ‌های گرمی همچون کرم، تعادل را در احساسات فضای داخلی جاری می‌سازد. بسته به سلیقه و سبک مد نظرتان می‌توانید مقدار کمی از سایه‌های بورگاندی را در اتاقی با پس زمینه‌ی اصلی رنگ کرم اعمال کنید؛ به عنوان مثال، برای ایجاد ظاهری دراماتیک و کلاسیک، در اتاقی با دیوارپوش‌های کرم، پرده‌هایی بلند به رنگ بورگاندی یا شرابی را بکار ببرید.

سخن پایانی در ارتباط با مکمل‌های رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

 

سخن پایانی در ارتباط با مکمل‌های رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

در مجموع، استفاده‌ی صحیح از مکمل‌های رنگی در طراحی داخلی، می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر جذابیت و زیبایی فضا داشته باشد؛ با انتخاب بهترین مکمل رنگ کرم در دکوراسیون داخلی، می‌توان معنا و مفهوم خاصی را در کنار ظاهری شیک و دلپذیر به دکوراسیون داخلی بخشید. امیدواریم که این مطلب از اکستریم والز، در رابطه با معرفی بهترین رنگ کرم در دکوراسیون داخلی، برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول

 

سوالات متداول

1- برای طراحی دکوراسیون خانه‌ای به سبک مینیمال، رنگ کرم را با چه رنگ‌هایی ترکیب کنیم؟

به منظور طراحی خانه‌ای به سبک مینیمال و ساده، از ترکیب رنگ کرم در کنار سایر رنگ‌های خنثی همچون سفید، خاکستری و بژ استفاده کنید.

2- رنگ کرم در کنار کدام رنگ‌ها ظاهری لوکس و لاکچری را به فضا می‌بخشد؟

رنگ‌های غنی و برجسته‌ای همچون طلایی، بنفش سلطنتی، سبز زمردی، قرمز شرابی و بورگاندی، ترکیب لوکس و منحصر به فردی را با رنگ کرم تشکیل می‌دهند.

3- بهترین مکمل رنگ کرم در دکوراسیون داخلی کدام رنگ‌ها می‌باشند؟

بهترین مکمل رنگ کرم، رنگ‌های طبیعی همچون سبز و قهوه‌ای و رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، سفید و بژ می‌باشند.

[/vc_column][/vc_row]
به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *