سبک کابینت آشپزخانه

مرحله اول در طراحی دکوراسیون آشپزخانه و انتخاب کابینت آشپزخانه، آشنایی با جزئیات و شناخت انواع سبک‌های کابینت است. هر سبک کابینت آشپزخانه دارای ویژگی‌های خاص خود بوده و اجرای این سبک‌ها باعث ایجاد زیبایی منحصر به فرد در آشپزخانه می‌شود. در انتخاب کابینت برای آشپزخانه می‌توانید از سلیقه خود نیز بهره بگیرید و سپس دکوراسیون آشپزخانه خود را براساس آن تزئین و دکور کنید. در ادامه راهنمای انتخاب کابینت برای آشپزخانه قصد داریم شما را با سبک‌ کابینت آشپزخانه و همچنین جزئیات کامل آن آشنا کنیم.

معرفی انواع کابینت آشپزخانه

 

معرفی انواع کابینت آشپزخانه؛ بهترین کابینت برای انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه بسیار مهم و حائز اهمیت است. چرا که دکوراسیون آشپزخانه می‌تواند روی دکوراسیون داخلی خانه نیز تاثیرگذار باشد و به زیبایی هر چه بیشتر فضای خانه کمک کند. به همین منظور باید سبک کابینت آشپزخانه را متناسب با سبک داخلی دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنید تا زیبایی فضا چندین برابر شود.

به عنوان مثال اگر سبک دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن است، باید کابینت‌های سبک مدرن را انتخاب کنید. علاوه بر انتخاب کابینت باید به انتخاب سایر جزئیات نیز توجه ویژه داشته باشید. به عنوان مثال باید کاغذ دیواری و کفپوش‌ها را نیز به درستی و متناسب با سبک انتخاب نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بنر آلبوم h2o
بنر آلبوم h2o-موبایل

برای مشاهده انواع کاغذ دیواری‌های مناسب با سبک‌های مختلف داخلی آشپزخانه می‌توانید همین حالا به وبسایت کاغذ دیواری اکستریم والز مراجعه کنید و از آلبوم اکستریم بهترین نوع کاغذ دیواری را برای سبک آشپزخانه خود انتخاب نمایید.

اما به طور کلی انواع سبک کابینت آشپزخانه که شما می‌توانید برای خانه انتخاب کنید به شرح زیر است:

کابینت سبک مدرن برای آشپزخانه مدرن

 

کابینت سبک مدرن؛ مناسب برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

یکی از سبک‌های محبوب در طراحی کابینت، سبک مدرن است. در این نوع طراحی، اغلب از سطوح صیقلی و یکدست استفاده می‌شود و سادگی در این کابینت‌ها به عنوان نقطه قوت، برجسته است. خطوط صاف و منظم در طراحی کابینت‌های مدرن، جزئی اساسی از این سبک محسوب می‌شود.

در کابینت‌های مدرن، معمولاً از متریال‌های مختلف با چند رنگ متنوع استفاده می‌شود یا تمامی بخش‌های کابینت به صورت تک رنگ اجرا می‌شوند. متریال‌هایی که برای این نوع کابینت‌ها استفاده می‌گردند، اغلب از سطوح صاف و صیقلی خواهند بود.

کابینت سبک مدرن معمولا با سبک های دکوراسیون داخلی مدرن خانه هماهنگ و متناسب بوده و افراد می‌توانند با انتخاب این کابینت‌ها بهترین انتخاب را داشته باشند.

کابینت روستیک برای سبک روستیک

 

کابینت روستیک؛ مناسب برای دکوراسیون ساده و به دور از تجملات

کابینت سبک روستیک، از جمله سبک‌هایی است که از سادگی و زیبایی خاصی برخوردار بوده و ظاهری با رنگ و روند طبیعی دارد. این کابینت‌ها ممکن است پوسیده و قدیمی به نظر بیایند، اما در واقعیت از جنس‌های مقاوم مانند چوب و سنگ تشکیل شده‌اند. طراحی آنها با جزئیات چوبی و استفاده از رنگ‌های گرم، زندگی روستایی و اجزای طبیعی را به تصویر می‌کشند.

براساس اصول طراحی آشپزخانه، کابینت طرح روستیک، مناسب برای خانه‌هایی است که از این سبک پیروی می‌کنند. بنابراین اگر دوست دارید تضاد بین سبک دکوراسیون خانه و آشپزخانه ایجاد نشود باید حتما سبک دکوراسیون داخلی خانه را روستیک انتخاب کنید.

البته در صورتی که آشپزخانه از فضای خانه جداست و از فضای حال و پذیرایی دید ندارد، لازم به انجام این کار نخواهد بود.

کابینت کلاسیک

 

کابینت کلاسیک؛ بهره از طرح‌های شلوغ و اشرافی در طراحی کابینت

در طراحی کابینت سبک کلاسیک، از طرح‌ها و نقوش شلوغ، پیچیده و اشرافی بهره می‌گیرند. به همین دلیل، این نوع طراحی کابینت به وضوح از سبک مدرن متمایز است. متریال‌های محبوب در کابینت‌های سبک کلاسیک اغلب چوبی و ممبران بوده و جنس مرغوبی دارند.

انتخاب کابینت کلاسیک سبب ایجاد یک ظاهر گرم و شیک در آشپزخانه می‌شود. بنابراین می‌توانید برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه از کابینت کلاسیک نیز بهره بگیرید.

کابینت نئوکلاسیک

 

کابینت نئوکلاسیک؛ ترکیب استثنایی از زیبایی‌های کلاسیک و سادگی مدرن

طراحان داخلی با معرفی سبک نئوکلاسیک، یک ترکیب هوشمندانه از دو سبک اصلی، یعنی کلاسیک و مدرن، را در طراحی کابینت ارائه داده‌اند.

کابینت‌های نئوکلاسیک، اصول معماری نئوکلاسیک را با عناصر مدرن ترکیب می‌کنند. در واقع سبک نئوکلاسیک ایجاد کننده یک آشپزخانه ساده و همزمان کاربردی است. این نوع کابینت‌ها از طرح‌های ساده و جزئیات ظریف بهره می‌برند.

برای سفارش کابینت نئوکلاسیک، انتخاب رنگ‌های ملایم و سرد نظیر خاکستری، قهوه‌ای و بژ توصیه می‌شود. مواد اصلی معمولاً از چوب استفاده می‌شود و در بسیاری از موارد، کابینت‌های ممبران نیز به شیوه نئوکلاسیک طراحی می‌شوند، که جلوه‌ زیبا و منحصر به فردی را در آشپزخانه به وجود می‌آورند.

سبک کابینت مینیمال

 

سبک کابینت مینیمال؛ سبک کابینت با تمرکز بر جزئیات کم و طراحی ساده و اصیل

کابینت‌های مینیمال، ابرازی از سادگی و انسجام در طراحی داخلی آشپزخانه دارند. این نوع کابینت با تمرکز بر جزئیات کم و خطوط شفاف، فضایی آرامش‌بخش را خلق می‌کند.

درب‌های کابینت‌های مینیمال بدون دستگیره طراحی می‌شوند و معمولاً از سیستم‌های بازشو مخفی استفاده می‌کنند. رنگ سفید به عنوان محبوب‌ترین گزینه، حس پاکی، تمیزی و نظم را به طراحی کابینت‌های مینیمال اضافه می‌کند.

در آشپزخانه‌های مینیمالیستی، هیچ جایی برای کابینت‌های پر نقش و پیچیده وجود ندارد. کابینت‌های مینیمال بدون هیچ گونه خطوط اضافی و در حالت ساده‌ترین شکل ممکن طراحی می‌شوند.

متریال‌هایی مانند ام دی اف و هایگلاس، به عنوان بهترین انتخاب برای ساخت کابینت‌های مینیمال و ساده شناخته می‌شوند. این انتخاب‌ها امکان ایجاد یک آشپزخانه ساده و در عین حال کاربردی و زیبا را فراهم می‌کنند.

کابینت سبک بوهمیان

 

کابینت سبک بوهمیان؛ تلفیقی از فرهنگ‌های مختلف

کابینت بوهمی به عنوان نماینده‌ای از زیبایی بی‌پایان و آزادی در دنیای دکوراسیون آشپزخانه شناخته می‌شود. در طراحی این کابینت‌ها، از تنوع رنگ و جزئیات تزئینی بیشماری بهره می‌برند که به فضا جلوه‌ای رنگارنگ و انرژی زیاد می‌بخشند.

در درب‌ها و پنل‌های کابینت‌های بوهمی، تزئینات و طرح‌های چشم‌گیری وجود دارد که معمولاً از نقش‌ها و شکل‌های هنری الهام گرفته‌اند. این جزئیات تزئینی به کابینت‌ها جلوه‌ای خیره‌کننده هدیه می‌دهند.

کابینت آشپزخانه سبک بوهمیان با طراحی‌های فرهنگی و هنری متنوع، به آشپزخانه ابعاد جدیدی از جذابیت و زیبایی را هدیه می‌بخشند. رنگ‌ها، الگوها و نقوش زیبایی که در کابینت‌های بوهمی به کار رفته‌اند، به دلیل تنوع و خلاقیت، این نوع کابینت را به یک اثر هنری ویژه در دکوراسیون آشپزخانه تبدیل کرده‌اند.

انواع سبک کابینت آشپزخانه و خرید کاغذ دیواری مناسب و متناسب

 

انواع سبک کابینت آشپزخانه و خرید کاغذ دیواری مناسب و متناسب؛ مشاوره و تماس با اکستریم والز

در این مقاله، با انواع سبک‌های کابینت آشپزخانه و ویژگی‌های هرکدام آشنا شدید. توجه داشته باشید که هیچ یک از این سبک‌ها نباید ذهن شما را برای طراحی داخلی آشپزخانه محدود کند؛ چرا که شما می‌توانید با الهام از این سبک‌ها و براساس نیاز و سلیقه خود، سبک منحصربه‌فردی را در آشپزخانه‌تان پدیدآورید.

همچنین کلیه سبک‌های کابینت آشپزخانه را می‌توانید با یک کاغذ دیواری خاص و منحصر به فرد، دکور کنید. برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب آشپزخانه می‌توانید همین حالا با مشاورین اکستریم والز با شماره تماس 02192001955 تماس بگیرید.

سوالات متداول

 

سوالات متداول

چند نوع اصلی از سبک‌های کابینت آشپزخانه وجود دارد؟

انواع اصلی سبک‌های کابینت آشپزخانه شامل مدرن، کلاسیک، روستیک، نئوکلاسیک و مینیمال است

چه ویژگی‌هایی در کابینت مدرن مشاهده می‌شود؟

کابینت‌های مدرن معمولاً از سطوح صیقلی، خطوط صاف و جزئیات کم استفاده می‌کنند. از متریال‌های مختلف و رنگ‌های متفاوت نیز برای ایجاد طراحی مدرن استفاده می‌شود.

چه جنس موادی برای کابینت‌های روستیک معمولاً استفاده می‌شود؟

کابینت‌های روستیک اغلب از جنس چوب و سنگ بهره می‌برند تا ظاهری گرم و سنتی به آشپزخانه هدیه ببخشند.

چه ویژگی‌هایی در کابینت‌های نئوکلاسیک مشاهده می‌شود؟

کابینت‌های نئوکلاسیک از اصول کلاسیک و عناصر مدرن ترکیب می‌شوند، با استفاده از طرح‌ها و جزئیات ساده و انتخاب رنگ‌های ملایم.

چه ویژگی‌هایی در کابینت‌های مینیمال مشاهده می‌شود؟

کابینت‌های مینیمال با تمرکز بر جزئیات کم، خطوط شفاف و استفاده از رنگ‌های ملایم، یک فضای آرامش‌بخش و ساده را ایجاد می‌کنند.

چه ویژگی‌هایی در کابینت‌های بوهمی دیده می‌شود؟

کابینت‌های بوهمی با تمرکز بر تنوع رنگ و جزئیات تزئینی، طرح‌های هنری و خلاقانه را در آشپزخانه ایجاد می‌کنند.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *