راهنمای خرید میزکار مدرن

انتخاب یک میز اداری مدرن و مناسب برای دفاتر کار، یکی از موارد مهم به منظور افزایش بهره وری، عملکرد و راحتی در محل کار است! یک میز کار اداری نامناسب، نه تنها در روند کارکرد شما اختلال ایجاد کرده، بلکه سبب بهم زدن آرامشتان در محیط کاری خواهد شد. در این مقاله از اکستریم والز، با توجه به اهمیت بسیار بالای این موضوع، نکاتی را به عنوان راهنمای انتخاب و خرید میزکار مدرن، جهت داشتن یک دفتر کار شیک، مدرن و کارآمد، خدمت شما ارائه می‌کنیم.

خرید میز کار برای یک دفتر کار مدرن، نیازمند بررسی دقیق نیازها‌ی شغلی، ابعاد و اندازه‌ی فضا، سلیقه‌‍ شخصی و … است.

راهنمای خرید میز کار مدرن

 

چند نکته ضروری برای خرید میز اداری؛ مهم‌ترین نکات انتخاب و خریداری یک میز مدرن اداری برای محل کار چیست؟!

در ادامه‌ی راهنمای خرید میز کار مدرن، اطلاعات جامع، کمک کننده و زیادی جهت خریداری بهترین میز اداری برای محل کار وجود دارد؛ اما اگر فقط به دنبال ضروری‌ترین نکات برای خرید میز اداری هستید، در اینجا به 5 مورد از مهم‌ترین موارد انتخاب و خریداری میز مدرن می‌پردازیم:

ابتدا در نظر بگیرید که در اتاق مد نظرتان چه تعداد پرسنل داشته و به چند میز کاری نیاز دارید؛ سپس با توجه به شغل و کاری که انجام می‌دهید، مقدار فضایی را که روی میز برای قرار دادن وسایل و انجام کار احتیاج دارید در نظر بگیرید.

به بودجه‌ای که در حال حاضر در اختیار دارید توجه کرده و متناسب با آن، برای میزهای اداری هزینه کنید.

در آخر، میزهای انتخابی خود را از جنس‌های با کیفیت، بادوام و متناسب با سبک اجرا شده در اتاقتان انتخاب کنید!

اهمیت انتخاب میز اداری مناسب- راهنمای خرید میز کار مدرن

 

اهمیت انتخاب میز اداری مناسب و اصولی برای دفتر کار؛ چرا انتخاب میزهای اداری مناسب انقدر مهم است؟!

میزهای اداری مناسب، علاوه بر فراهم کردن راحتی و آسودگی شما در حین انجام کار، جایگاهی برای قرار دادن رایانه‌ و لپ‌تاپ بوده و با داشتن کشوها و فضاهای ذخیره سازی، سبب استفاده‌ی بهینه از فضا، ظاهری منظم و سازماندهی شده در اتاق کاری شما خواهند شد.

اولین و مهم‌ترین عاملی که میبایست در هنگام خرید میز اداری در نظر گرفت، اندازه‌ی فضای در دسترس شماست؛ از این رو حتما قبل از خرید میز اداری، طول و عرض دفتر خود را اندازه بگیرید، با در دست داشتن اندازه‌های فضا، می‌توانید میزهای اداری مختلفی را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین میز را از نظر تناسب با اندازه‌‌ی دفتر کارتان انتخاب کنید. اندازه گیری متراژ فضا به ویژه در زمانی مهم است که دفتر کار شما کوچک باشد، در این صورت می‌توانید بهترین بهره را از فضای موجود ببرید.

برای میز اداری مدرن خود هدف مشخصی را تعیین کنید

 

برای میز اداری مدرن خود هدف مشخصی را تعیین کنید!

یکی از مهم‌ترین و نخستین مواردی که در هنگام انتخاب و خرید میز کار مدرن باید در نظر بگیرید، هدف میز شما است. آیا میز را برای استفاده از لپ تاپ، نوشتن، قرار دادن مانیتور کامپیوتر، سازماندهی و دسته بندی فایل‌ها و یا اهداف دیگر می‌خواهید؟! آیا از میز خود برای مدتی طولانی استفاده کرده یا گهگاه روی آن می‌نشینید؟

اندازه و ارتفاع میز اداری چه تاثیری در کارکرد کارکنان خواهد داشت

 

اندازه و ارتفاع میز اداری چه تاثیری در کارکرد کارکنان خواهد داشت؟!

از آن‌جا که ما ساعت‌های زیادی از روز خود را پشت میز اداری در محل کار می‌گذرانیم، توجه به ارتفاع مناسب میز، بسیار مهم و حیاتی است. یک میز اداری مناسب، همراه با یک صندلی اداری استاندارد و ارگونومیک، باید به بازوها اجازه دهند تا به راحتی در زاویه‌ی 90 درجه نسبت به میز استراحت کنند. به طور کلی ارتفاع میز کاری شما باید به اندازه‌ای باشد که در هنگام نشستن پشت آن، بازوها، ساعد و پشت شما به خوبی در تطابق با میز قرار گرفته و خسته نشوند. حداقل ارتفاع معمول میز اداری، که اکثر تولیدکنندگان برای اطمینان از ارگونومیک بودن آن‌ها در نظر می‌گیرند، 73 سانتی متر است.

به اندازه و ابعاد میز انتخابی خود توجه کنید

 

به اندازه و ابعاد میز انتخابی خود توجه کنید!

اندازه‌ی میز اداری مدرن باید بر اساس اندازه‌ی فضای کاری شما انتخاب شود. اگر فضای محدودی در اختیار دارید، انتخاب میزی که مساحت کمتری دارد، هوشمندانه است؛ در حالی که میزهای بزرگ‌تر در فضاهای مدیریتی و وسیع برای برگزاری جلسات اداری استفاده می‌شوند.

کیفیت مواد و متریال مورد استفاده در ساخت میز مد نظرتان را در نظر بگیرید

 

کیفیت مواد و متریال مورد استفاده در ساخت میز مد نظرتان را در نظر بگیرید!

شما میبایست قبل از خریداری میز اداری مدرن برای دفتر کار خود، به کیفیت و جنس میز توجه کنید؛ چرا که هرچقدر میز مورد نظر شما جنس بهتری داشته باشد، به طبع کیفیت مطلوب‌تری داشته و در برابر خط و خش و سایر آسیب‌ها مقاوم و بادوام‌تر خواهد بود. به طور معمول میزهای اداری، از جنس چوب، شیشه و فلز می‌باشند که هر کدام در سبک‌های خاصی از دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته و جذابیتی مدرن، کلاسیک یا … را به دفتر کار شما می‌بخشند.

Reactor-CTA
Reactor- mob CTA

میزهای چوبی، احساسی کلاسیک و جاودانه را در فضای اتاق ایجاد کرده و بسیار مقاوم و مستحکم‌اند؛ میزهای فلزی، فوق‌العاده بادوام بوده و تمیز کردن آن‌ها بسیار آسان می‌باشد؛ این میزها قابلیت تطابق با اکثر فضاهای داخلی را داشته و جزو سخت‌ترین نوع میزهای اداری محسوب می‌شوند. میزهای شیشه‌ای توانایی بزرگ‌تر نشان دادن اتاق را داشته و فضای کمی را اشغال می‌کنند. با وجود اینکه میزهای شیشه‌ای سخت‌ترین نوع میز اداری نیستند اما در برابر دما، رطوبت و آب بسیار مقاوم بوده و به سادگی تمیز می‌شوند.

هماهنگی و هامونی بین سبک میز با سبک اجرا شده در طراحی دفتر کار

 

برقراری تناسب، هماهنگی و هامونی بین سبک میز با سبک اجرا شده در طراحی دفتر کار!

از مهم‌ترین مواردی که باید در هنگام انتخاب و خرید میز کار اداری در نظر گرفت، توجه به هماهنگی و تناسب سبک میز مورد نظر با سبک اجرا شده در دکوراسیون داخلی اتاق کاریتان است. اگر قصد خرید یک میز مدرن و بروز را دارید، بهتر است اتاقتان را نیز به سبکی امروزی و مدرن طراحی کنید! کاغذ دیواری‌ مدرن، از جذاب‌ترین روش‌های تزئین دیوارها به شیوه‌ای مدرن و نوین بوده و فضایی زیبا و شگفت انگیز را در منزل یا محل کار ایجاد می‌کنند. این نوع از کاغذ دیواری‌ها، اغلب از مواد با کیفیتی همچون وینیل و پی وی سی، ساخته شده و دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند.

انتخاب رنگ و مدل میز اداری

 

در انتخاب رنگ و مدل میز اداری، نهایت سلیقه و خوش ذوقی را به کار ببرید!

میز اداری مدرن در انواع مختلف و رنگ‌های گوناگونی در بازار موجود است. در انتخاب رنگ مدرن، رنگی ملایم را برگزینید که علاوه بر القای احساس شادی و آرامش در وجود شما، روشنایی و صمیمیت را نیز در دفتر کارتان جاری سازد. پالت رنگی مدرن، اغلب شامل رنگ‌های ساده و روشنی همچون کرم، بژ، آبی آسمانی و … است.

خریداری میز اداری مدرن

 

سخن پایانی در رابطه با انتخاب و خریداری میز اداری مدرن برای دفتر کار مدرن و امروزی

میز اداری مدرن، یکی از مهم‌‍ترین وسایلی است که برای ایجاد یک محیط کاری بهتر و کارآمدتر استفاده می‌شود. این میزها با طراحی‌های مدرن و منحصر به فرد، محیطی شیک و جذاب را در دفاتر کار شما ایجاد می‌کنند. میزهای مدرن اداری، معمولا شامل میز اداری تک نفره، میز اداری گروهی برای جلسات کاری، میز اداری قابل تنظیم، میز اداری صنعتی و … می‌باشند و هر کدام به منظورهای مختلفی در اتاق کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سوالات متداول

 

سوالات متداول

1-مهم‌ترین اصول قبل از خرید میز کار اداری مدرن چه چیزهایی هستند؟

ابعاد و اندازه میز؛ اندازه و متراژ فضای کاری؛ نوع و سبک میز اداری؛ قابلیت تنظیم ارتفاع؛ ارتفاع مناسب؛ جنس و کفیت متریال ساختار میز و …

2- میزهای چوبی اداری چه مزیت‌هایی دارند؟

میزهای چوبی علاوه بر استحکام و مقاومت بالا، ظاهری اصیل و ارزشمند را به اتاقتان می‌بخشند.

3- یک میز اداری استاندارد چه ویزگی‌هایی دارد؟!

یک میز استاندارد میبایست ارتفاع مناسبی داشته باشد تا کارکنان پس از 8 ساعت کاری دچار گردن درد و کمر درد نشوند.

H2o-CTA
H2o-mob CTA
به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *