دکوراسیون پشت تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون در هر خانه‌ای بسیار مهم و حائز اهمیت است. چرا که با تغییر دکوراسیون پشت تلویزیون شما می‌توانید تغییرات فوق‌العاده‌ای را در سبک و دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کنید. دیوار پشت تلویزیون معمولا یک نقطه کانونی محسوب می‌شود. چرا در اغلب موارد همه افراد برای نگاه کردن به تلویزیون خواه یا ناخواه به این دیوار نیز توجه می‌کنند. اما چگونه باید طراحی دکوراسیون پشت تلویزیون را انجام داد؟ در ادامه قصد داریم شما را با چند ایده طراحی پشت تلویزیون بیشتر آشنا کنیم.

چند ایده جهت طراحی تی وی وال

 

چند ایده جهت طراحی تی وی وال یا دکوراسیون پشت تلویزیون؛ جدیدترین دکور تلویزیون

طراحی دکوراسیون پشت دیوار تلویزیون در هال و پذیرایی می‌تواند یک سبک فوق‌العاده خاص ایجاد کند. جهت طراحی دیواری پشت تلویزیون گاها نیاز به هزینه بسیار زیاد نیست و شما می‌توانید حتی با هزینه مقرون به صرفه و اقتصادی اقدام به طراحی تی وی وال کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

کال تو اکشن کاغذ دیواری کربن
کال تو اکشن کاغذ دیواری کربن-موبایل

به عنوان مثال تنها کافیست دیوار پشت تلویزیون را با یک کاغذ دیواری خاص پوشش دهید. که در ادامه درباره این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد. اما به طور کلی طرح‌ها جدید کاغذ دیواری مناسب پشت تلویزیون را می‌توانید در آلبوم اکستریم والز در وبسایت اکستریم مشاهده و خریداری کنید.

چند ایده جهت طراحی دکوراسیون که شما در سال 2023 – 2024 می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید:

کاغذ دیواری مناسب برای دکوراسیون پشت تلویزیون

 

کاغذ دیواری مناسب برای دکوراسیون پشت تلویزیون؛ دیوار پشت تلویزیون مدرن

یک گزینه عالی و فوق‌العاده زیبا که به دکوراسیون پشت تلویزیون بافت، الگو و جذابیت بصری اضافه می‌کند، بهره از مدل‌های زیبای کاغذ دیواری است. با انتخاب کاغذ دیواری در رنگ‌ها و طرح‌های دلخواه و کمی متاقض با سایر دیوارها می‌توانید جلوه بصری زیبایی ایجاد کنید.

البته فراموش نکنید که رنگ و طرح کاغذ دیواری باید حتما مکمل و متناسب سبک اتاق نشیمن یا پذیرایی باشد. از بین طرح‌های موجود کاغذ دیواری پشت تلویزیون می‌توانید کاغذ دیواری‌هایی با بافت‌های ظریف، الگوهای هندسی یا طرح‌های الهام گرفته از طبیعت را استفاده کنید.

قفسه یا دکور روی دیوار پشت تلویزیون

 

قفسه یا دکور روی دیوار پشت تلویزیون؛ پارتیشن پشت تلویزیون

براساس علم فنگ‌شویی بهره از برخی تجهیزات دکوری و همچنین انتخاب جای مناسب تلویزیون، سبب انرژی بیشتر خانواده می‌شود. عنصر تلویزیون فلز است. به همین منظور محل تلویزیون در فنگ شویی براساس انرژی و ستارگان سال 2023 جهت‌های شمال، غرب و جنوب غرب پلان منزل است.

یکی از راه‌های طراحی دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون و همچنین افزایش انرژی خانه بهره از قفسه‌ها یا شلف‌های دیواری است. وجود شلف یا قفسه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید روی دیواری پشتی تلویزیون وسایل دکوری یا یادگار‌های خود را قرار دهید.

قاب عکس، مجسمه، گیاهان کوچک گلدان یا آثار هنری خاص همه از آیتم‌هایی محسوب می‌شوند که شما می‌توانید روی شلف یا قفسه پشت دیوار قرار دهید. وجود این آیتم‌ها به جذابیت بصری و ایجاد یک فضای شخصی‌سازی شده کمک می‌کند.

بهره از پنل‌های دارای نور پس زمینه

 

بهره از پنل‌های دارای نور پس زمینه؛ نورپردازی تاکیدی

برای طراحی دکوراسیون پشت تلویزیون مدرن، نصب پنل‌های دارای نور پس زمینه گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. از این پنل‌ها با هدف مسطع شدن نور ملایم و ایجاد محیطی سفارشی و جلوه خیره‌کننده می‌توانید استفاده کنید.

درخشش نور ملایم پشت تلویزیون به دیوار پشتی تلویزیون عمق می‌بخشد. همچنین فشار چشم را حین مشاهده تلویزیون کاهش می‌دهد. علاوه بر موارد قبل با بهره از دیوارکوب‌ یا نوارهای LED می‌توانید دیوارها را برجسته‌تر و فضا را گرم و دلپذیر کنید.

تزئین دیوار پشت تلویزیون با بهره از دیوارپوش PVC

 

تزئین دیوار پشت تلویزیون با بهره از دیوارپوش PVC؛ به صرفه‌ترین مریال جهت طراحی دکوراسیون

دیوارپوش‌های PVC یا همان فومی یکی از راحت‌ترین و به صرفه‌ترین متریال جهت طراحی دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون محسوب می‌شوند. دیوارپوش فومی از جنس PVC بوده و بسیار سبک و مقرون به صرفه است.

همچنین نصب دیوارپوش‌های PVC بسیار آسان و راحت است. به راحتی خودتان دیوارپوش‌های فومی یا PVC را می‌توانید به دیوار بچسبانید. البته این دیوارپوش را با سایر متریال یا مصالح ساختمانی نیز می‌توانید ادغام نمایید.

تزئین پشت تلویزیون با کناف

 

تزئین پشت تلویزیون با کناف؛ طرح‌های متنوع و زیبا

یکی از متریالی که شما از آن علاوه بر سبک مدرن می‌توانید در طراحی دیوار پشت تلویزیون نیز از آن‌ها بهره بگیرید، کناف است. کناف‌ها از تخته‌های گچی فشرده ساخته شده‌اند که به راحتی روی دیوار نصب می‌شوند. شما با بهره از کناف می‌توانید طرح‌های زیبا و متنوعی را پشت دیوار تلویزیون ایجاد کنید.

برای بهره و انتخاب طرح کناف قبل از هر کاری ابتدا باید به سبک دکوراسیون خانه خود توجه ویژه داشته باشید. به عنوان مثال اگر سبک خانه شما مدرن است، باید از کنافی با طرح ساده بهره بگیرید.

طراحی دکوراسیون پشت دیوار تلویزیون با ام دی اف

 

طراحی دکوراسیون پشت دیوار تلویزیون با ام دی اف؛ دکور پشت تلویزیون با چوب

یکی دیگر از مصالحی که شما با بهره از آن می‌توانید دکوراسیون پشت تلویزیون را به صورت کاملا مقرون به صرفه طراحی کنید، ام دی اف است. همانطور که احتمالا بارها در بازار چوب مشاهده کردید، چوب‌های ام دی افی تنوع بسیار بالایی دارند.

به همین منظور از ام دی اف می‌توانید طرح‌های جذاب و الگوهای بصری فوق‌العاده‌ای روی دیوار خلق کنید. بهره از چوب یا ام دی اف پشت دیوار تلویزیون بیشتر در سبک‌های ساده و مدرن استفاده می‌شوند.

اما با این وجود، ترکیب ام دی اف با سنگ نیز می‌تواند یک انتخاب مناسب برای خانه‌هایی با سبک کلاسیک باشد.

طراحی دکور پشت تلویزیون با سنگ

 

طراحی دکور پشت تلویزیون با سنگ؛ دکور تلویزیون ساده و شیک

اگر به دنبال یک انتخاب لوکس و شیک برای طراحی دکوراسیون پشت تلویزیون می‌گردید، سنگ‌ها بهترین انتخاب محسوب می‌شوند. سنگ یکی از زیباترین متریال ساختمانی است که ادغام آن با سایر جزئیات دکوراسیون خانه می‌تواند یک حس فوق‌العاده ایجاد کند.

البته لازم به ذکر است که سنگ‌ها تنها با سبک‌های مختلفی از دکوراسیون داخلی هماهنگی دارند. برخی از سنگ‌های تزئینی که شما از آن‌ها جهت طراحی دکور پشت تلویزیون می‌توانید از آن بهره بگیرید عبارت است از:

  • سنگ مرمر
  • سنگ چینی
  • سنگ مرمریت
  • سنگ اسلب
  • سنگ گرانیت
  • سنگ آنتیک

برای انتخاب هر یک از سنگ‌های تزئینی باید حتما ابتدا به سبک دکوراسیون خانه خود توجه کنید. در این حالت قطعا بهترین انتخاب را خواهید داشت.

نکات مهم دکوراسیون پشت تلویزیون

 

نکات مهم دکوراسیون پشت تلویزیون و خرید کاغذ دیواری مناسب دیوارها را با اکستریم والز تجربه کنید!

همانطور در بالا نیز اشاره شد، دیوار پشت تلویزیون یکی از دیوارهای متمرکز در خانه است. به همین منظور نقش مهم در دکوراسیون داخلی منزل دارد. دکوراسیون پشت تلویزیون را با بهره از برخی متریال مانند کاغذ دیواری، سنگ، چوب و فوم‌های PVC و سایر متریال می‌توانید تزئین کنید و به سبک دکوراسیون داخلی خود یک زیبایی بصری فوق‌العاده‌ای را هدیه دهید.

برای خرید بهترین نوع دیوارپوش و کاغذ دیواری جهت تغییر دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون می‌توانید همین حالا به آلبوم جدید در وبسایت اکستریم والز مراجعه کنید یا برای مشاوره بیشتر و انتخاب اصولی‌تر با مشاورین شرکت اکستریم والز با شماره 02192001955 تماس حاصل کنید.

سوالات متداول

 

سوالات متداول

مقرون‌ به صرفه‌ترین متریال جهت دکوراسیون پشت تلویزیون چیست؟

فوم‎های سبک PVC بهترین و مقرون به صرفه‌ترین انتخاب برای دکوراسیون پشت تلویزیون محسوب می‌شود.

از چه سنگ‌هایی برای تزئین یا دکور دیوار پشت تلویزیون می‌توانید بهره بگیرید؟

سنگ مرمر، سنگ چینی، سنگ مرمریت، سنگ اسلب، سنگ گرانیت و سنگ آنتیک

پنل‌های نورپردازی چه مزیتی دارند؟

پنل‌های نورپردازی علاوه بر زیباتر کردن دیوار پشت تلویزیون و همچنین عمق بخشیدن به دیوار، سبب کاهش فشار چشم حین نگاه کردن به تلویزیون می‌شود.

از چه نوع کاغذ دیواری برای طراحی پشت دیوار تلویزیون استفاده کنیم؟

هر نوع کاغذ دیواری را متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل خود می‌توانید انجام دهید اما بهترین انتخاب برای شما انتخاب کاغذ دیواری با بافت ظریف، الگوهای هندسی یا طرح‌های الهام گرفته از طبیعت است.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *