کاغذ دیواری اتاق خواب

اتاق خواب‌ یکی از مهم‌ترین فضاهای داخلی خانه‌ به شمار می رود، چرا که افراد بیشترین زمان استراحت خود را در آن سپری کرده و آرامش‌شان را در این فضا بازیابی و خستگی در می‌کنند؛ به همین جهت دکوراسیون اتاق خواب باید به گونه‌ای باشد که احساسی از راحتی و آرامش را به افراد منتقل کند. کاغذ دیواری یکی از مهم‌ترین عناصر تاثیرگذاری است که می‌تواند احساسات مختلفی را بسته به سلیقه و سبک مد نظر شما در فضای اتاق خوابتان ایجاد کند. در سال جدید، طرح های خاص و متنوعی از جدیدترین و ترندترین کاغذ دیواری های مدرن نسل جدید به بازار دکوراسیون داخلی ارائه شده که در ادامه به بررسی هر یک از این طرح های خاص کاغذ دیواری خواهیم پرداخت.

کاغذ دیواری با طرح‌ های گل‌دار و طبیعی

یکی از محبوب‌ترین انواع کاغذ دیواری که از گذشته‌ها تاکنون از مد نیفتاده و همچنان یکی از ترندهای طراحی داخلی است، کاغذ دیواری‌ با طرح گلدار، شاخ و برگ، مناظر طبیعی و الگوهای برگرفته از طبیعت است. کاغذ دیواری های گلدار با رنگ‌های گرم، پاستلی و ملایم خود، احساسی از تازگی و سرزندگی طبیعت را به فضای داخلی اتاق خواب شما وارد کرده و فضایی آرام و دلپذیر را برای آرامش و استراحت فراهم می‌کنند. در زیر به چند نمونه از جذاب‌ترین کاغذ دیواری های گل‌دار موجود در بازار اشاره می‌کنیم:

کاغذ دیواری طرح گلدار رونده کد ۵۰۸۹ از آلبوم هیدروژن

این محصول، دیوارپوشی با پس زمینه‌ی خاکی روشن است که با گلبرگ‌های رونده‌ی سبز رنگ پوشانده شده؛ این کاغذ دیواری یکی از پیشنهادهای ایده‌آل برای فضایی همچون اتاق خواب محسوب می‌شود و اغلب در سبک‌های ساده‌ای همچون مدرن و پست مدرن بکار می‌رود.

کاغذ دیواری اتاق خوابکاغذ دیواری اکستریم والز کد ۵۰۸۹

کاغذ دیواری طرح گلدار کد ۷۰۲۴ از آلبوم پلوتونیوم

کاغذ دیواری کد ۷۰۲۴ از آلبوم پلوتونیوم، دیوارپوشی با شکوفه‌ها و گل‌های ریز صورتی رنگ است. کاغذ دیواری صورتی یکی از محبوب‌ترین پیشنهادهایی است که به ویژه در میان خانم‌ها مورد توجه قرار گرفته و دکوراسیونی بی نظیر و مملو از آرامش را در اتاق خواب شما ایجاد می‌کند.

کاغذ دیواری اتاق خواب
کاغذ دیواری اکستریم والز کد ۷۰۲۴

کاغذ دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری با طرح های هندسی

طرح های هندسی با خطوط ساده و اشکال متقارن، یکی دیگر از انتخاب های محبوب در سال جدید هستند. کاغذ دیواری هایی با طرح مینیمال هندسی، جلوه ای شیک و مدرن را به اتاق خواب شما بخشیده و به خوبی با انواع سبک های دکوراسیون داخلی هماهنگ می‌شوند. این کاغذ دیواری ها برای افرادی که همزمان به دنبال سادگی و در عین حال پیچیدگی و جذابیت هستند، گزینه‌ای ایده آل محسوب می‌شوند.

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری طرح هندسی کد ۶۰۴۳ از آلبوم اتم

این محصول از اکستریم والز، یکی از جدیدترین و مدرن ترین دیوارپوش‌های هندسی، طوسی رنگ است که متناسب با تمامی فضاهای داخلی از جمله اتاق خواب بکار می‌رود.

کاغذ دیواری اتاق خوابکاغذ دیواری اکستریم والز کد ۶۰۴۳

کاغذ دیواری طرح هندسی کد ۸۰۳۲ از آلبوم اتم

از دیگر کاغذ دیواری های هندسی طوسی می‌توان به کاغذ دیواری کد ۸۰۳۱ آلبوم راکتور اشاره کرد، که جلوه‌ای بسیار روشن و دلباز را به فضای مد نظر شما می بخشد.

کاغذ دیواری اتاق خوابکاغذ دیواری اکستریم والز کد ۸۰۳۲

کاغذ دیواری با طرح هنری و انتزاعی

این طرح ها با استفاده از رنگ‌های خاص و متمایز و الگوهای منحصر به فرد و شگفت انگیز، چهره ای متفاوت را به اتاق خواب شما بخشیده و جلوه‌ای هنری به آن می‌افزایند. کاغذ دیواری طرح انتزاعی برای افرادی که به دنبال ایجاد فضایی خاص و متفاوت هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌آید.

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری طرح انتزاعی کد ۶۰۲۹ رنگ سبز از آلبوم اتم

کاغذ دیواری کد ۶۰۲۹ از آلبوم اتم، دیوارپوشی با طرح چشم نواز انتزاعی است که احساسی مطبوع و برگرفته از درختان سرسبز جنگل‌های انبوه را در فضای اتاق خواب تداعی کرده و آرامشی دلچسب را در این فضا جاری می‌سازد. این کاغذ دیواری سبز رنگ، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اتاق خوابی به سبک و سیاق مدرن است.

کاغذ دیواری اتاق خوابکاغذ دیواری اکستریم والز کد ۶۰۲۹

کاغذ دیواری بنفش طرح انتزاعی کد ۶۰۸۳ از آلبوم اتم

کاغذ دیواری کد ۶۰۸۳ از همین آلبوم، دیوارپوشی با طرح انتزاعی است که سایه‌هایی از رنگ بنفش و یاسی ملایم را به صورت یک طرح آبرنگی جذاب، روی دیوار اتاق شما به نمایش می‌گذارد و آرامش و راحتی را در اتاق به ارمغان می‌آورد.

کاغذ دیواری اتاق خوابکاغذ دیواری اکستریم والز کد ۶۰۸۳

کاغذ دیواری سفید

کاغذ دیواری طرح سه بعدی

کاغذ دیواری طرح سه بعدی با ایجاد توهم عمق و بعد بصری بیشتری در فضا، اتاق خواب شما را بزرگ‌تر جلوه داده و به همین سبب یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین طرح های امسال محسوب می‌شود. کاغذ دیواری طرح سه بعدی فضایی زنده و پویا در اتاق خواب ایجاد کرده و می‌تواند جذابیت شگفت انگیزی را در اتاق خواب به ارمغان بیاورد. توجه داشته باشید که از این کاغذ دیواری تنها برای یکی از دیوارهای اتاق استفاده کرده و سایر دیوارها را با مکمل ساده‌ی آن بپوشانید.

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری کلاسیک با طرح های لوکس و لاکچری

برای افرادی که به دنبال ایجاد یک طراحی لوکس و لاکچری در اتاق خواب خود هستند، کاغذ دیواری‌هایی با طرح های کلاسیک و رنگ‌های غنی و عمیق، می‌تواند گزینه‌ی ایده آل و مناسبی باشد. این طرح‌ها با ایجاد حس شکوه و تجمل در اتاق، فضایی مجلل و گران قیمت را ایجاد می‌کنند. استفاده از کاغذ دیواری شاین دار یا کاغذ دیواری هایی با رنگ های طلایی، نقره ای، بژ و برنز می‌تواند جذابیت افزون‌تری را به این دکور لاکچری اضافه کند.

کاغذ دیواری اتاق خوابکاغذ دیواری اکستریم والز کد ۱۰۲۰۰

کاغذ دیواری اتاق خوابکاغذ دیواری اکستریم والز کد ۱۰۱۹۹

کاغذ دیواری طرح بافت طلایی کد ۱۰۰۳۵ از آلبوم کربن

این کاغذ دیواری، یکی از جدیدترین محصولات موجود در بازار کاغذ دیواری در این روزها است که با بافت طلایی و چشم نواز خود، انتخاب به شدت جذاب و مدرنی در اتاق خواب محسوب می‌شود.

کاغذ دیواری اتاق خوابکاغذ دیواری اکستریم والز کد ۱۰۰۳۵

کاغذ دیواری طرح بافت طلایی کد ۱۰۲۳۱ از آلبوم کربن ۲

کاغذ دیواری کد ۱۰۲۳۱ نیز از جلد دوم همین آلبوم “کربن”؛ دیوارپوشی طلایی رنگ است که بافتی گرم و دلچسب را به محیط بخشیده و متناسب با تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی، بکار می‌رود.

کاغذ دیواری اتاق خوابکاغذ دیواری اکستریم والز کد ۱۰۲۳۱

کاغذ دیواری طرح جودون کد ۸۰۳۶ از آلبوم راکتور

کاغذ دیواری کد ۸۰۳۶ از آلبوم راکتور، دیوارپوشی به رنگ مشکی_طلایی است، که جلوه‌ بسیار لوکس و مدرنی را به فضا می‌بخشد. بهتر است از این کاغذ دیواری غنی و برجسته تنها برای یکی از دیوارهای اتاق خواب استفاده کنید.

کاغذ دیواری اتاق خوابکاغذ دیواری اکستریم والز کد ۸۰۳۶

نکات مهم در انتخاب خاص ترین طرح کاغذ دیواری برای اتاق خواب

  1. یکی از مهمترین نکاتی که میبایست در انتخاب طرح مناسب کاغذ دیواری برای اتاق خواب در نظر بگیرید، تطابق و هماهنگی سبک کاغذ دیواری با سبک اجرا شده در دکوراسیون است. انتخاب یک کاغذ دیواری کلاسیک با طرح‌های لاکچری برای اتاق خوابی با طراحی ساده و مینیمال، جلوه‌ی جذابی نخواهد داشت.
  2. از دیگر نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مناسب، توجه به کیفیت و برند سازنده ی کاغذ دیواری است. انتخاب یک کاغذ دیواری مرغوب و درجه یک که در برابر عواملی همچون رطوبت، حرارت، لکه‌ها، آلودگی‌ها و… بادوام و مقاوم باشد، بسیار حائز اهمیت است. شما می‌توانید با کیفیت‌ترین کاغذ دیواری های ضد آب و قابل شستشو موجود در بازار را از کمپانی بزرگ اکستریم والز بخواهید؛ جهت هرگونه ارتباط با کاغذ دیواری اکستریم والز میتوانید با شماره ۰۲۱۹۲۰۰۱۹۵۵ تماس بگیرید.

جمع بندی

در این مطلب بخش کوچکی از بهترین طرح های کاغذ دیواری اتاق خواب را خدمت شما معرفی کردیم؛ شما می‌توانید برای مشاهده تمامی آلبوم های کاغذ دیواری اکستریم والز به سایت ما مراجعه کرده و کاغذ دیواری مورد پسند خود را از میان انبوهی از سبک ها و نقوش متنوع و متفاوت به راحتی پیدا کنید.

به اشتراک بگذارید

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *