کاغذ دیواری مناسب برای شهر‌های مرطوب

این روز‌ها، کاغذ دیواری‌ها طرفداران بی‌شماری پیدا کرده‌اند، کاغذ دیواری‌ها در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی منازل و محیط‌های کاری جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند. شاید این سوال ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد که چرا باید به سراغ کاغذ‌ دیواری‌ها برویم؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده می‌باشد. تنوع در طرح، رنگ و قیمتی بسیار مناسب در مقابل کیفیت شایسته‌ی آنها از عواملی هستند که بسیاری از طراحان، برای پوشش دیوار‌ها به سراغ آنها می‌روند. موضوع و نکته‌ای که در این مقاله به آن می‌پردازیم در رابطه با انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای شهر‌های مرطوب است. نصب کاغذ دیواری در شهرهای مرطوب نیازمند رعایت یک سری اصول است پس با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری مناسب برای شهر‌های مرطوب
انتخاب طرح و رنگی مناسب برای پوشش کاغذ دیواری‌ها در ویلا‌های ساحلی بسیار زیبا و جذاب است.

نکات مهم برای انتخاب کاغذ دیواری شهر‌های مرطوب

قطعا شما هم شنیده‌اید که چسب کاغذ دیواری در آب حل می‌شود، این نکته کاملا درست است اما به این معنی نیست که راهی وجود نداشته باشد، در بسیاری از شهر‌های ساحلی جهان از کاغذ دیواری‌ها استفاده می‌شود. اما دو عامل اساسی و مهم وجود دارد که باید به آنها توجه شود. نکته اول انتخاب کاغذ دیواری مقاوم در برابر آب و رطوبت و نکته بعدی انتخاب چسب مناسب است.

کاغذ دیواری مناسب برای شهر‌های مرطوب
کاغذ دیواری داماسک با ترکیب رنگی بسیار زیبا، دکوراسیون داخلی ویلای شما را خیره‌کننده‌تر می‌کند.

 

کاغذ دیواری مناسب برای شهر‌های مرطوب
انتخاب کاغذ دیواری مناسب از نظر رنگ فضای داخلی شما را بسیار بزرگ‌تر و پر عمق‌تر نشان می‌دهد

کاغذ دیواری مقام در برابر رطوبت و آب مناسب شهرهای مرطوب

کاغذ دیواری‌های وینیل، از یک لایه محافظ وینیل ساخته شده‌اند که باعث ایجاد مقاومت آنها در برابر شستشو و رطوبت می‌شود البته کاغذ دیواری‌های وینیل نیز انواع مختلفی دارند که مقاومت آنها با یکدیگر متفاوت است، به شما توصیه می‌کنیم برای شناخت دقیق‌تر از کاغذدیواری‌های وینیل به مقاله‌ی کاغذ دیواری وینیل چیست، ما مراجعه کنید. اما توضیح مختصری از انواع آنها در ادامه این مقاله برای شما داریم.

کاغذ دیواری مناسب برای شهر‌های مرطوب
هتل‌های بسیاری در شهر‌های ساحلی از کاغذ دیواری‌های وینیل با طرح و رنگ‌های متفاوتی استفاده می‌کنند.

انواع کاغذ دیواری وینیل

1_ جامد وینیل: این نوع از کاغذ دیواری‌های وینیل به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر خراش، آسیب‌دیدگی و همچنین آب زیاد بسیار پرطرفدار هستند.
2_ وینیل پشت پارچه: از یک لایه‌ی ضخیم پارچه‌ای تشکیل شده است که باعت افزایش مقاومت آن می‌شود.
کاغذ دیواری مناسب برای شهر‌های مرطوب
یکی از طرح‌های محبوب و وینیل اکستریم والز

انتخاب چسب مناسب کاغذدیواری شهرهای مرطوب

فراموش نکنید که در نواحی مرطوب و شرجی اهمیت چسب مناسب برای نصب کاغذ دیواری چندین برابر می‌شود. به پیشنهادات غیر اصولی مانند چسب چوب به هیچ عنوان توجه نکنید، امروزه چسب‌هایی وارد بازار شدند که حلال آنها، آب نمی‌باشد، این چسب‌ها به صورت خمیری شکل هستند و برای انواع کاغذ دیوای‌ها مانند کاغذ دیواری‌های سنگین، پارچه‌ای، وینیل، باف‌دار و پوستر‌ها کاربرد دارند.

 

کاغذ دیواری مناسب برای شهر‌های مرطوب
باید چسب مناسبی انتخاب کنید که حلال آن آب نباشد.

کاغذ دیواری مناطق رطوبت دار

پیشرفت‌های گسترده در سرتاسر جهان باعث شده‌اند تا ما بتوانیم بهترین‌ها را در هر زمینه‌ای انتخاب کنیم و قطعا کاغذ دیواری‌ها از عناصر محبوب و کاربردی برای طراحی داخلی چه در محیط‌های کاری و چه در منازل هستند. موقعیت‌های جغرافیایی و اقلیم‌های مختلف نیز نمی‌توانند شما را برای انتخاب کاغذ دیواری‌ها محدود کنند فقط کافیست قبل از هر اقدامی برای انتخاب و نصب کاغذ‌ دیواری‌ها با افراد متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید.

کاغذ دیواری مناسب برای شهر‌های مرطوب
اطمینان داشته باشید که کاغذ دیواری‌های مقاوم در برابر رطوبت با انواع طرح و رنگ فضای داخلی شمارا بسیار تماشایی می‌کند.
به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *