کاغذ دیواری رنگی

کاغذ دیواری یا دیوارپوش که در زبان انگلیسی به آن wallpaper می‌گویند، نوعی پوشش است که برای تزئین دیوارها از آن استفاده می‌شود. کاغذ دیواری را با چسب مخصوص بر روی دیوارها می‌چسبانند. به این ترتیب دیگر نیازی به رنگ کردن چندباره دیوار نخواهید داشت. کاغذ دیواری ساده رنگی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوشاندن دیوارها به شمار می‌آید. زیرا با انتخاب هر رنگ می‌توانید هر دیواری را متناسب با سلیقه خودتان و کاربرد فضا تزئین کنید. در ادامه با انواع کاغذ دیواری رنگی آشنا شوید.

کاغذ دیواری رنگی چیست؟

کاغذ دیواری رنگی چیست؟ پوششی زیبا و رنگارنگ برای دیوارها!

کاغذ دیواری رنگی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف برای هر نوع فضایی از جمله مسکونی، اداری، تجاری و غیره کاربرد دارد. طرح‌هایی که بر روی کاغذ دیواری‌ها دیده می‌شوند یا از طریق چاپ سطحی ایجاد می‌شوند یا از طریق چاپ سیلک ابریشمی، چاپ دیجیتالی و چاپ با ماشین چرخشی یا از چاپ به وسیله حکاکی استفاده می‌شود. کاغذ دیواری بر اساس مواد تشکیل‌دهنده به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که در ادامه اشاره می‌کنیم.

اگر قصد دارید که دیوارهای منزلتان را با کاغذ دیواری تزئین کنید، حتما آلبوم‌های کاغذ دیواری اکستریم والز را مشاهده کنید. کاغذ دیواری اکستریم والز با بهترین کیفیت و مرغوب‌ترین متریال در کارخانه‌های خارج از کشور ساخته شده و به ایران وارد می‌شود.

انواع کاغذ دیواری | چند نوع کاغذ دیواری وجود دارد؟

یکی از روش‌های دسته‌بندی انواع کاغذ دیواری بر اساس مواد تشکیل‌دهنده است. اولین قدم برای انتخاب کاغذ دیواری رنگی  شناخت انواع کاغذ دیواری است. بر همین اساس در ادامه به بررسی انواع کاغذ دیواری می‌پردازیم. سپس پرطرفدارترین طرح و رنگ کاغذ دیواری را معرفی می‌کنیم.

کاغذ دیواری منسوج نبافته

کاغذ دیواری منسوج نبافته؛ متریالی مناسب برای مستأجرین!

بر روی پشت کاغذ دیواری از جنس منسوج نبافته حالت چسبندگی ایجاد شده که باعث نصب آسانش می‌شود. از طرفی برداشتن این نوع کاغذ دیواری نیز دردسر زیادی ندارد. به همین دلیل بسیار مناسب افرادی است که در منزل اجاره‌ای زندگی می‌کنند تا بتوانند هنگام اسباب‌کشی کاغذ دیواری را نیز با خود ببرند.

کاغذ دیواری روکش وینیل

کاغذ دیواری روکش وینیل؛ متریالی مناسب برای محیط‌های پر رفت و آمد!

یکی از بهترین انواع کاغذ دیواری، متریال روکش وینیل است. از جمله ویژگی‌های مهم کاغذ دیواری روکش وینیل می‌توان به: ضد لک بودن، قابلیت شستشو و مقاومت در برابر رطوبت و چربی اشاره کرد. کاغذ دیواری‌های روکش وینیل طرفداران بسیاری دارد.

کاغذ دیواری  روکش پارچه ای

روکش پارچه‌ای؛ کاغذ دیواری سبک و محبوب!

کاغذ دیواری با روکش پارچه‌ای بیشتر در فضاهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که رطوبت دارند. مثلا کاغذ دیواری پارچه‌ای می‌تواند گزینه مناسبی برای دیوار آشپزخانه باشد؛ یا اینکه در شهرهای شمالی و جنوبی که رطوبت زیاد است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی دیگر از ویژگی‌های کاغذ دیواری با روکش پارچه‌ای سبک بودن است.

گاغذ دیواری وینیل سخت یا جامد

وینیل سخت یا جامد؛ کاغذ دیواری مناسب ادارات و پذیرایی!

کاغذ دیواری وینیل سخت یا جامد ضد لک است و قابلیت شست‌وشو نیز دارد. از طرفی از مقاومت بالایی هم برخوردار است. بنابراین بسیار مناسب فضاهای اداری یا فضای سالن پذیرایی منازل است.

وینیلی غیر بافته شده

وینیلی غیر بافته شده؛ کاغذ دیواری مناسب برای حمام و آشپزخانه!

مهم‌ترین ویژگی کاغذ دیواری وینیلی غیر بافته شده یا non-woven مقاومت زیادش نسبت به آب است. به همین دلیل از گزینه‌های مهم برای استفاده در حمام، دست‌شویی یا آشپزخانه به حساب می‌آید.

از طرف دیگر کاغذ دیواری از نظر کاربرد نیز به دسته‌های مختلف کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری رنگی، کلاسیک، مدرن، اسپرت، طرح برجسته، سه‌بعدی، نئونی و غیره تقسیم می‌شود. بنابراین انتخاب هر کدام از انواع کاغذ دیواری‌ها بر عهده خودتان بوده و باید بنا بر سلیقه و نیز نوع دکوراسیون، متراژ منزل، شدت نورگیر بودن خانه و غیره انجام شود.

مثلا اگر اثاثیه منزل شما به سبک مدرن چیده شده‌اند، بهتر است کاغذ دیواری خود را نیز از نوع مدرن بخرید؛ یا اگر متراژ منزل کم است با نصب کاغذ دیواری رنگ روشن باعث می‌شوید که خانه بزرگ‌تر به نظر بیاید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که حین خرید کاغذ دیواری باید مد نظر قرار دهید، قابل شست‌وشو بودن است. کاغذ دیواری‌ها به ویژه کاغذهایی که رنگ روشن دارند، پس از مدتی کثیف می‌شوند و نیاز به نظافت دارند. اگر کاغذ دیواری قابلیت شست‌وشو نداشته باشد، پس از مدتی مجبور می‌شوید که کل کاغذ دیواری‌ها را برداشته و جایگزین کنید.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری رنگی

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری |‌کدام کاغذ دیواری‌ها فروش بیشتری دارند؟

درست است که انتخاب کاغذ دیواری بیشتر به طور سلیقه‌ای انجام می‌شود، اما برخی کاغذ دیواری‌ها به شدت مورد استقبال جامعه قرار می‌گیرند و تبدیل به پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌ها می‌شوند. در ادامه به چند نوع از پرطرفدارترین کاغذ دیواری ها اشاره می‌کنیم.

کاغذ دیواری با طرح طبیعت

کاغذ دیواری با طرح طبیعت

طبیعت باعث سرزندگی شده و به ما شور و نشاط زندگی می‌بخشد. پس چه بهتر که خودمان نیز یک طبیعت کوچک در منزل داشته باشیم. به همین دلیل کاغذ دیواری با طرح طبیعت مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرد.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

به طور کلی بعد بخشیدن به فضا همیشه طرفداران خاص خودش را دارد. کاغذ دیواری سه بعدی هم به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. بهتر است که تنها یک دیوار را با کاغذ دیواری سه بعدی بپوشانید و برای باقی فضاها از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید. در غیر این صورت خانه بسیار شلوغ و گیج‌کننده‌ای خواهید داشت.

کاغذ دیواری‌های سه بعدی در طرح‌های مختلف به فروش می‌رسند؛ مثلا می‌توانید برای اتاق فرزندتان از طرح‌های کارتونی استفاده کنید.

کاغذ دیواری تک رنگ

سادگی در هر زمینه‌ای همیشه جزو پرطرفدارترین استایل‌ها به شمار می‌آید. بنابراین کاغذ دیواری تک رنگ هم طرفداران بسیاری دارد. این نوع کاغذ دیواری‌ها در رنگ‌های مختلفی به فروش می‌رسند و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون منزل و رنگ غالب محیط رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. از طرفی اگر به سبک‌های ماکسیمال و پر زرق و برق علاقه دارید، می‌توانید هر کدام از فضاها یا دیوارها را با رنگ خاصی بپوشانید.

کاغذ دیواری آبرنگی

کاغذ دیواری آبرنگی

خرید کاغذ دیواری آبرنگی در سال‌های اخیر بین ایرانیان رواج زیادی پیدا کرده است. کاغذ دیواری آبرنگی به محیط خانه نشاط و شادابی می‌بخشد. هرچند بهتر است که برای تمامی دیوارها از کاغذ دیواری آبرنگی استفاده نکنید. از طرفی کاغذ آبرنگی بهترین انتخاب برای تزئین دیوار فضاهایی مثل مهد کودک و مدرسه است.

قیمت کاغذ دیواری ساده و شیک

قیمت کاغذ دیواری ساده و شیک؛ کیفیت را با مناسب ترین قیمت بخرید!

قیمت کاغذ دیواری‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین انواع کاغذ دیواری‌ها با توجه به جنس و مواد سازنده، ساده یا طرح‌دار بودن، داشتن یا نداشتن ویژگی ضد آب یا ضد لک و غیره قیمت متفاوتی دارند. کاغذ دیواری‌ها به صورت رولی یا متری به فروش می‌رسند. شما با مراجعه به سایت اکستریم والز می‌توانید با ویژگی‌ها و قیمت انواع کاغذ دیواری‌ها آشنا شوید و هر کدام را که پسندیدید، سفارش دهید.

از کجا کاغذ دیواری بخرم؟

از کجا کاغذ دیواری بخرم؟ اکستریم والز ارائه دهنده بهترین کاغذ دیواری‌ها!

در این مطلب درباره کاغذ دیواری صحبت کردیم. کاغذ دیواری‌ها نوعی دیوارپوش محسوب می‌شوند که به جای رنگ دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاغذ دیواری بر اساس جنس مواد تشکیل‌دهنده به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. از طرفی شما می‌توانید بر اساس دکوراسیون منزل و سلیقه خودتان انواع کاغذ دیواری رنگی، کاغذ دیواری ساده، اسپرت، کلاسیک، مدرن، سه‌بعدی، طرح‌دار و غیره را انتخاب کنید.

خرید کاغذ دیواری یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین خریدهای منزل است که باید با دقت زیاد انجام شود. جنس و رنگ کاغذ دیواری، قابلیت شست‌وشو، ویژگی ضد آب و ضد لک و غیره جزو عواملی است که باید هنگام خرید کاغذ دیواری در نظر بگیرید. از طرفی متراژ خانه نیز اهمیت زیادی در انتخاب کاغذ دیواری دارد.

با وجود تمامی عوامل موثری که ذکر کردیم، شما نیاز به فروشگاهی دارید که گستره وسیعی از کاغذ دیواری را به خریداران عرضه کند تا بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید. اکستریم والز با تولید انواع کاغذ دیواری مرغوب و با کیفیت در این عرصه پیشگام و پیشرو محسوب می‌شود. محصولات اکستریم والز در خارج از کشور و با استفاده از با کیفیت‌ترین مواد سازنده تولید می‌شوند و در اختیار برخی نمایندگی‌های خاص و محدود قرار می‌گیرند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت با آدرس https://extreme-walls.com/ یا صفحه اینستاگرام اکستریم والز با آدرس extreme_walls مراجعه کنید و آلبوم‌ها و کاتالوگ‌های مختلفی از کاغذ دیواری‌ها را مشاهده کنید.

سوالات متداول کاغذ دیواری رنگی

سوالات متداول

جنس مواد تشکیل‌دهنده کاغذ دیواری چیست؟

مواد تشکیل‌دهنده انواع کاغذ دیواری با یکدیگر تفاوت دارند. به همین دلیل هر کدام از کاغذ دیواری‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و برای هدف خاصی به کار می‌روند. از مهم‌ترین انواع کاغذ دیواری‌ها می‌توان به کاغذ دیواری با روکش پارچه‌ای، روکش وینیل و منسوج بافته و غیر بافته اشاره کرد.

آیا کاغذ دیواری ضد آب هم وجود دارد؟

بله؛ انواع مختلفی از کاغذ دیواری‌های ضد آب وجود دارد که می‌توانید در مناطق شرجی ایران یا در آشپزخانه و حمام از آن‌ها استفاده کنید. کاغذ دیواری با روکش وینیل یکی از کاغذهای دیواری ضد آب است.

قیمت کاغذ دیواری خوب چقدر است؟

قیمت کاغذ دیواری‌ها بر اساس جنس مواد تشکیل‌دهنده، طرح‌دار یا ساده بودن و داشتن یا نداشتن ویژگی‌هایی مثل ضد آب بودن با یکدیگر فرق می‌کند. کاغذ دیواری به صورت متری یا رولی فروخته می‌شود.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *