فروش کاغذ دیواری در کرج

مراکز فروش معتبر کاغذ دیواری در کرج کدام‌اند؟

کاغذ دیواری یک گزینه ایده‌آل برای تزیین دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود. چرا که هم از نظر هزینه نصب به‌صرفه‌تر و هم طرح‌های و رنگ‌های بسیار متنوعی دارد. به این ترتیب می‌توان به توجه به دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر کاغذ دیواری مناسب را تهیه کرد. در تمام شهرهای بزرگ بورس کاغذ دیواری و فروشگاه‌های معتبر زیادی وجود دارند.

خرید کاغذ دیواری در کرج

یکی از شهرهای بزرگ دارای بورسی کاغذ دیواری، شهر کرج در استان البرز است. اگر قصد خرید و نصب کاغذ دیواری در کرج را دارید، باید با بورس کاغذ دیواری و بهترین مراکز فروش کاغذ دیواری در این شهر آشنا باشید. بنابراین با ما همراه باشید تا در این مطلب به معرفی معتبرترین مراکز فروش کاغذ دیواری در کرج بپردازیم.

نکات مهم در خرید کاغذ دیواری

نکات مهم در هنگام خرید کاغذ دیواری؛ قبل خرید تمام نکات مورد نظر خود را بررسی کنید!

قبل از جستجو در بورس کاغذ دیواری کرج و خرید کاغذ دیواری، لازم است که چند نکته بسیار مهم را در نظر بگیرید:

  • یکی از این نکات بسیار مهم به انواع کاغذ دیواری مربوط می‌شود. شما باید انواع کاغذ دیواری را بشناسید تا بتوانید متناسب با دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر خود، بهترین نوع کاغذ دیواری را بخرید.
  • شما باید با توجه به نوع دکوراسیون داخلی و میزان رطوبت و گردوغبار محیط یکی از انواع کاغذ دیواری را انتخاب کنید.
  • باید اشاره کرد که هر یک از انواع کاغذ دیواری با توجه به جنس و قابلیت‌های خود قیمت خرید متفاوتی دارد.
  • به طور کلی کاغذ دیواری تنوع بالایی دارد و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود. در زمان خرید حتما باید رنگ، طرح و سبک خود را از قبل انتخاب کرده باشید.

جنس کاغذ دیواری

از بهترین انواع کاغذ دیواری می‌توان به کاغذ دیواری اکستریم والز، وینیل، نانو، کاغذ دیواری مخملی و سه‌بعدی اشاره کرد. هر یک از انواع کاغذ دیواری ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. به عنوان مثال کاغذ دیواری اکستریم والز معمولا قابل شستشو است و به‌آسانی تمیز می‌شود. بنابراین قبل از جستجو در مراکز فروش معتبر کاغذ دیواری در کرج، لازم است که تمام این موارد را در ذهن داشته باشید.

بهترین مراکز فروش معتبر کاغذ دیواری در کرج

برخی از بهترین مراکز فروش معتبر کاغذ دیواری در کرج

بورس کاغذ دیواری کرج بسیار گسترده است؛ چرا که تعداد زیادی مرکز فروش معتبر کاغذ دیواری در این شهر وجود دارد. از جمله برترین مراکز فروش کاغذ دیواری در کرج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دیزاین رنگارنگ رویال: این مرکز فروش کاغذ دیواری در گوهردشت، انتهای خیابان داریوش، ضلع غربی میدان امام حسین قرار دارد. برای ارتباط با دیزاین رنگارنگ رویال می‌توانید با شماره تلفن 02632256466 تماس بگیرید
  • کاغذ دیواری والکاور: برای مراجعه به فروشگاه کاغذ دیواری والکاور باید به خیابان درختی، نبش سه‌راه حدادی مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره تماس 02633516611 با این فروشگاه ارتباط بگیرید
  • دکوراسیون دیسا: این فروشگاه در خیابان شهید بهشتی، سه‌راه گوهردشت قرار گرفته است. شما می‌توانید برای ارتباط گرفتن با پشتیبانی این فروشگاه با شماره 02634406083 تماس بگیرید
  • دکوراسیون طراحان برتر: مرکز فروش دکوراسیون طراحان برتر در گوهردشت، بلوار سه باندی، روبه‌روی درب اصلی پارک قرار دارد. شما می‌توانید با شماره 02634451000 تماس بگیرید و اطلاعات لازم برای خرید و نصب کاغذ دیواری مورد نظر خود را دریافت کنید

از جمله سایر مراکز فروش معتبر کاغذ دیواری در کرج می‌توان به تزیینات عظیمی، دکوراسیون پازل، دکور رمانتیک، تزیینات آریا و موارد دیگر اشاره کرد.

بورس خرید کاغذ دیواری کرج

به یاد داشته باشید که بهترین روش خرید کاغذ دیواری به این صورت است که ابتدا باید محیط مورد نظر خود را از نظر میزان گردوخاک و رطوبت بررسی کنید. چرا که هر نوع کاغذ دیواری میزان مقاومت متفاوتی در برابر رطوبت و آلودگی دارد. در مرحله بعد باید طرح و رنگ کاغذ دیواری مورد نظر خود را با توجه به دکوراسیون داخلی مشخص کنید. پس از انجام این مراحل باید به دنبال بهترین مراکز فروش کاغذ دیواری بگردید.

عوامل موثر بر قیمت خرید کاغذ دیواری

عوامل موثر بر قیمت خرید کاغذ دیواری؛ کیفیت و اعتبار برند را در نظر بگیرید!

پس از آشنایی با بورس کاغذ دیواری کرج و شناسایی مراکز فروش معتبر در این حوزه، لازم است که با عوامل موثر بر قیمت خرید کاغذ دیواری آشنا شوید. از جمله مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت خرید کاغذ دیواری می‌توان به مواردی مانند طرح، جنس، کیفیت و برند تولیدکننده کاغذی دیواری اشاره کرد. به طور کلی در هر نوع کاغذ دیواری مانند وینیل یا اکستریم والز از مواد اولیه مختلفی استفاده می‌شود. با توجه به مواد مورد استفاده در تولید کاغذ دیواری، قیمت این محصول متفاوت خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت خرید کاغذ دیواری2

از سوی دیگر برندهای تولیدکننده کاغذ دیواری، این محصول را با کیفیت‌ها مختلفی تولید می‌کنند. بنابراین برند تولیدکننده و میزان کیفیت کاغذ دیواری با قیمت آن رابطه مستقیم دارند. از همین رو با توجه به میزان بودجه خود باید کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون خانه خود خریداری کنید. حتی می‌توانید به غیر از کرج در بورس کاغذ دیواری تهران نیز جستجو کنید. طبیعتا تعداد مراکز فروش معتبر کاغذ دیواری در تهران نسبت به کرج بیشتر است و شما گزینه‌های بیشتری خواهید داشت.

خرید کاغذ دیواری اکستریم والز

خرید کاغذ دیواری اکستریم والز از بهترین مراکز فروش در کرج

برای خرید کاغذ دیواری در کرج حتما باید با مراکز فروش معتبر کاغذ دیواری در این شهر را بشناسید. از همین رو در این مطلب سعی کردیم تا شما را با بورس کاغذ دیواری کرج آشنا کنیم. یکی از بهترین انواع کاغذ دیواری موجود در بازار، کاغذ دیواری برند اکستریم والز است. اکستریم والز یکی از تولیدکنندگان بزرگ و برتر کاغذ دیواری در ایران است و بیش از 50 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت extreme-walls آلبوم‌های جدید شرکت اکستریم والز را مشاهده و محصول مودر نظر خود را انتخاب کنید. سپس با ارائه شماره آلبوم و کد کاغذ دیواری مورد نظر به یکی از مراکز فروش معتبر کاغذ دیواری کرج و سایر شهرها، محصول را خریداری کنید. به منظور دریافت مشاوره می توانید از طریق شماره تماس ۹۲۰۰۱۹۵۵ (۲۱) ۹۸+ با کارشناسان مجموعه اکستریم والز ارتباط بگیرید.

سوالات متداول

بهترین مراکز فروش معتبر کاغذ دیواری در کرج کدام‌اند؟

برخی از بهترین مراکز فروش معتبر کاغذ دیواری در کرج شامل دیزاین رنگارنگ رویال، کاغذ دیواری والکاور، دکوراسیون دیسا و دکوراسیون طراحان برتر می‌شوند. از جمله سایر مراکز فروش معتبر کاغذ دیواری در کرج می‌توان به فروشگاه‌هایی مانند تزیینات عظیمی، دکوراسیون پازل، دکور رمانتیک و تزیینات آریا اشاره کرد.

آیا در منطقه گوهردشت کرج مرکز فروش معتبر کاغذ دیواری وجود دارد؟

بله. مراکز فروش دیزاین رنگارنگ رویال، دکوراسیون دیسا و دکوراسیون طراحان برتر در منطقه گوهردشت قرار دارند.

در هنگام خرید کاغذ دیواری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

از جمله مهم‌ترین نکات خرید کاغذ دیواری می‌توان به نوع دکوراسیون داخلی و میزان رطوبت و گردوغبار محیط اشاره کرد.

چه عواملی روی قیمت کاغذ دیواری اثر می‌گذارند؟

برخی از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت خرید کاغذ دیواری شامل طرح، جنس، کیفیت و برند تولیدکننده کاغذ دیواری می‌شوند.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *