انواع کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک

استفاده از کاغذ دیواری به جای رنگ کردن دیوار مزایای زیادی دارد. اکثر کاغذ دیواری‌ها به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می‌شوند. از طرفی اگر در انتخاب کاغذ دیواری دقت کنید، می‌توانید با طرح‌های متنوع جلوه بسیار زیبایی به هر کدام از بخش‌های منزل، دفتر، رستوران و غیره بدهید. کاغذ دیواری سه بعدی به فضا عمق می‌بخشد و حالت واقعی طرح‌هایش باعث جذاب شدن دکوراسیون می‌شود. برای خرید کاغذ دیواری 3 بعدی ادامه مطلب را مطالعه کنید تا با انواع کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک، مزایا و پرطرفدارترین طرح‌هایش آشنا شوید.

استفاده از کاغذ دیواری به جای رنگ

استفاده از کاغذ دیواری به جای رنگ | انتخابی به‌صرفه و جذاب برای دیوارها!

کاغذ دیواری نوعی پوشش تزئینی دیوار است که قدمتش به پیش از قرن هجدهم باز می‌گردد. در زمان قدیم بیشتر افراد ثروتمند از کاغذ دیواری استفاده می‌کردند. هرچند در زمان حال نیز استفاده از کاغذ دیواری بیشتر حالت لاکچری دارد. کاغذ دیواری علاوه بر زیباسازی فضا از آسیب دیدن دیوارها نیز جلوگیری می‌کند. در ضمن گرما را نیز از فضا دور نگه می‌دارد.

ابتدا کشورهایی مثل انگلستان و فرانسه و سپس چین اقدام به تولید کاغذ دیواری کردند. اما اکنون برندهای ایرانی نیز دست به تولید کاغذ دیواری‌های مرغوب و با کیفیت می‌زنند. کاغذ دیواری اکستریم والز یکی از بهترین برندهای ایرانی به شمار می‌آید که می‌توانید برای پوشش دیوار فضاهای مختلف مثل منزل، اداره، دفتر و غیره استفاده کنید.

کاغذ دیواری اکستریم والز انواع مختلفی دارد. هر کدام از مدل‌ها کارکرد و استفاده خاص خودشان را دارند. کاغذ دیواری کلاسیک، اسپرت، مدرن، ساده، رنگی، آب‌رنگی، سه بعدی و غیره هر کدام طرفدارانی دارند.

کاغذ دیواری سه بعدی، به منزل خود عمق ببخشید

کاغذ دیواری سه بعدی | به منزل خود عمق ببخشید!

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از انواع کاغذ دیواری است که در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده است. کاغذ دیواری سه بعدی با عمق بخشیدن به فضا و دیوارها باعث می‌شود که تصاویر همچون مناظر زنده و جذاب در چشم افراد نمایان شوند. از مزایای کاغذ دیواری‌های سه بعدی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد گرد و غبار بودن
  • ضد آب بودن
  • ضد لک بودن
  • داشتن قابلیت شست‌وشو با مواد شوینده
  • جذابیت
  • داشتن طرح‌های متنوع
  • ضد آلرژی بودن
  • مقاومت در برابر آتش‌سوزی
  • دوام و ماندگاری بالا

هرچند استفاده از کاغذ دیواری‌های سه بعدی چالش‌هایی هم به همراه دارد؛ مثلا به دلیل نوع طرحی که دارد، نصبش چندان آسانی نیست. بهتر است به تنهایی اقدام به نصب کاغذ سه بعدی بر روی دیوار نکنید و از متخصص کمک بگیرید.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک

انواع کاغذ دیواری سه بعدی | چند نوع کاغذ دیواری سه بعدی داریم؟

کاغذ دیواری سه بعدی از نظر جنس مواد سازنده به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود:

  • وینیل
  • کاغذی
  • منسوج غیر بافته

در ضمن دسته‌بندی دیگری نیز برای کاغذ دیواری‌های سه بعدی وجود دارد. انواع کاغذ دیواری سه بعدی را می‌توان بر اساس نوع کاربرد به دسته‌های زیر تقسیم کرد:

  • استاندارد یا معمولی
  • پانوراما یا سراسرنما
  • فلوئورسنت یا شب‌تاب
  • LED

برخی از کاغذ دیواری‌های سه بعدی با چسب به دیوار چسبانده می‌شوند و برای نصب برخی نیز نیازی به چسب نیست. طرح‌های مختلفی برای کاغذ دیواری سه بعدی از جمله کاغذ دیواری کلاسیک، اسپرت، مدرن، طرح طبیعت، طرح آسمان و غیره در بازار وجود دارد.

کاغذ دیواری‌های سه بعدی به فضا عمق می‌بخشند و به همین دلیل به نوعی دکوراسیون را شلوغ‌تر جلوه می‌دهند. بنابراین بهتر است که برای همه دیوارها مورد استفاده قرار نگیرند. بخشی از دیوار را با کاغذ دیواری سه بعدی طرح دلخواهتان بپوشانید و برای باقی دیوارها از کاغذ دیواری ساده یا تک‌رنگ استفاده کنید. برخی از طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی مثل طرح میوه و غذا بسیار مناسب آشپزخانه منزل یا فضای رستوران‌ها بوده و برای اتاق کودکان نیز طرح‌های سه بعدی کارتونی جذابی در بازار موجود است.

پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی

پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی | کدام طرح کاغذ دیواری‌های سه بعدی پرطرفدارتر است؟

کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین انواع کاغذ دیواری‌های سه بعدی به شمار آورد. طرح‌های کلاسیک کاغذ دیواری بسیار متنوع بوده و طرح‌های نسبتا پیچیده‌تری دارند. گل، بته‌جقه، طرح‌های اسلیمی، الگوهای هندسی، طرح‌های راه‌راه، طرح‌های بافت و داماسک برخی از انواع طرح‌های کاغذ دیواری‌های کلاسیک هستند. کاغذ دیواری 3 بعدی کلاسیک با سلیقه و فضای دکوراسیون منزل بسیاری از ایرانیان نیز هماهنگ بوده و در بسیاری موارد یادآور فرهنگ ایرانی است.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک از کجا بخرم؟ بهترین تولید کننده کاغذ دیواری سه بعدی را بشناسیم!

در این مطلب درباره کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک صحبت کردیم. کاغذ دیواری سه بعدی با عمق بخشیدن به طرح‌ها جلوه جذابی به فضا می‌بخشد. کاغذ دیواری سه بعدی بر اساس جنس مواد سازنده به انواع مختلفی مثل وینیل، منسوج غیر بافته و کاغذی تقسیم می‌شود. از طرفی انواع کاغذ دیواری 3 بعدی کلاسیک، اسپرت، مدرن و غیره نیز جرو پرطرفدارترین طرح‌ها به شمار می‌آیند. استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی به‌صرفه است و این نوع کاغذ دیواری قابلیت شست‌وشو دارد. هرچند نصبش چندان آسان نیست.

در هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک باید به نکات مختلفی توجه کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید. دقت در انتخاب طرح کاغذ دیواری سه بعدی با توجه به دکوراسیون منزل بسیار مهم است. از طرفی باید به متراژ فضا و ارتفاع دیوار نیز دقت کنید تا با اندازه‌های کاغذ دیواری سه بعدی هم‌خوانی داشته باشند. بنابراین انتخاب یک فروشگاه مطمئن و معتبر برای خرید کاغذ دیواری که طرح‌ها و اندازه‌های متنوعی داشته باشد و محصولاتش از کیفیت بالا برخوردار باشد، اهمیت زیادی دارد.

کاغذ دیواری اکستریم والز با بهترین و مرغوب‌ترین مواد سازنده تولید می‌شود و نه‌تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای خارجی نیز به فروش می‌رسد. اکستریم والز 50 درصد کاغذ دیواری ایران را تأمین کرده و هر چند وقت یکبار آلبوم‌های جدیدش را رونمایی می‌کند. شما می‌توانید به سایت اکستریم والز مراجعه کنید. آلبوم‌ها را ببینید. کد محصول مورد نظر را یادداشت کنید و سپس به فروشگاه نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنید. طرح و آلبوم‌های اکستریم والز در اکثر فروشگاه‌های عمده و خرد ایران موجود است. در صورت نیاز به دریافت مشاوره می‌توانید با شماره تلفن 02192001955 ارتباط بگیرید. همراه با اکستریم والز ترندترین طرح و سبک‌های کاغذ دیواری را انتخاب کنید.

سوالات متداول در مورد کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک

سوالات متداول

نصب کاغذ دیواری سه بعدی چه مزایایی دارد؟

کاغذ دیواری سه بعدی به‌صرفه است؛ قابلیت شست‌وشو دارد و به راحتی می‌توان با دستمال مرطوب تمیزش کرد؛ ضد لک و ضد آب است و در برابر آتش‌سوزی مقاومت می‌کند.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی کدام است؟

کاغذ دیواری سه بعدی بر اساس دسته‌بندی‌های متفاوت به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. کاغذ دیواری سه بعدی استاندارد، پانوراما، فلوئورسنت و ال‌ای‌دی جزو دسته‌بندی کاغذ دیواری سه بعدی بر اساس انواع کاربرد به شمار می‌آیند. در ضمن به انواع کاغذ دیواری سه بعدی بر اساس جنس مواد سازنده مثل وینیل، منسوج غیر بافته و کاغذی نیز می‌توان اشاره کرد.

پرفروش‌ترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک شامل طرح‌هایی مثل بته‌جقه، طرح‌های اسلیمی، گل و طبیعت، داماسک و غیره جزو پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری محسوب می‌شوند.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • سلام کاغذ دیواری سه بعدی میتونم طرح دلخواه سفارش بدم؟

    • سلام و درود
      فقط پوستر با طرح دلخواه می توانید سفارش دهید کاغذ دیواری امکان سفارش با طرح دلخواه ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *