طراحی اتاق مهمان

برای میزبانی از مهمانان همیشه در خانه‌های بزرگ باید یک اتاق مهمان در نظر گرفت. بسیاری تصور می‌کنند که منظور از اتاق مهمان این است که هر چیز اضافی که در خانه نمی‌خواهید را باید در آنجا انبار کنند تا سایرین استفاده کنند. اما اینگونه نیست. شما باید اتاق مهمان را نیز همانند سایر اتاق خواب‌های موجود در خانه به طرز شیک و لاکچری دکور کنید. چرا که مهمانان ارزش یک اتاق شیک را دارند. طراحی اتاق مهمان باید متناسب با سایر دکوراسیون داخلی منزل و اتاق خواب‌های دیگر اتفاق بیفتد. در ادامه قصد داریم شما را با ایده طراحی اتاق مهمان و همچنین نکات طراحی اتاق مهمان بیشتر آشنا کنیم.

ایده طراحی اتاق مهمان

 

ایده طراحی اتاق مهمان؛ 10 ایده منحصر به فرد جهت طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب

جهت طراحی اتاق مهمان باید به برخی نکات مهم توجه کنید. طراحی اتاق مهمان بسیار مهم است و باید آرامش و آسایش مهمانان را فرآهم کنید. به همین منظور باید حتما امکانات و تجهیزات را به درستی انتخاب نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

کال تو اکشن کاغذ دیواری کربن
کال تو اکشن کاغذ دیواری کربن-موبایل

رنگ و پوشش دیوارها باید به درستی انتخاب شوند تا بتوانید به مهمانان خود آرامش بدهید و به آنها حس خوب القا کنید. برای مشاهده کاغذ دیواری‌های مناسب دیوارهای اتاق خواب، کافی است که به آلبوم کاغذ دیواری‌های سایت اکستریم والز مراجعه کنید.

پوشش‌های دیوار با الگوها و نقوش

 

1-پوشش‌های دیوار با الگوها و نقوش؛ انتخاب مناسب کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری لاکچری با الگوها و نقوش سنتی و مدرن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اتاق خواب مهمان به شمار می‌رود. کاغذ دیواری یا پوشش دیوار با الگوها و نقوش سنتی یا مدرن برای افزودن جذابیت به اتاق مهمان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

رنگ‌های آرام و دلپذیر

 

2- رنگ‌های آرام و دلپذیر؛ آرامش روح مهمانان

انتخاب رنگ‌های آرام و دلپذیر مثل نارنجی کمرنگ، آبی کم‌رنگ یا سبز ملایم می‌تواند حالت آرامشی به اتاق ببخشد. بنابراین شما با بهره از این رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی اتاق خواب می‌توانید حس زیبایی به مهمان القا نمایید.

پوسترها و تابلوهای هنری

 

3- پوسترها و تابلوهای هنری؛ جذابیت دیوارها

همانطور که برای دکور کردن اتاق خواب مستر از تابلوهای و دکوراتیوهای بسیار زیبا بهره می‌گیرید، باید برای دکوراسیون داخلی اتاق مهمان نیز از تابلوها و پوسترهای هنری زیبا نیز استفاده کنید. چرا که تابلوها و دکورهای خاص به دیوارهای اتاق یا سالن پذیرایی جذابیت بسیار زیادی هدیه می‌بخشند.

لوازم تزیینی محلی و وسایل دکوراتیو صنعتی

 

4- لوازم تزیینی محلی؛ وسایل دکوراتیو صنعتی

استفاده از لوازم تزئینی محلی و دستساز می‌تواند به دکوراسیون داخلی اتاق خواب اصالت ببخشد. لوازم تزئینی محلی یا همان صنعتی چه در اتاق خواب و چه در پذیرایی باید متناسب با سایر جزئیات خانه انتخاب شوند. به عنوان مثال باید لوازم تزئینی محلی پذیرایی را متناسب با کاغذ دیواری پذیرایی و وسایل صنعتی تزئینی اتاق خواب را با کاغذ دیواری اتاق خواب انتخاب نمایید.

آینه‌های بزرگ-منعکس‌کننده عالی نور در فضای اتاق مهمان

 

5- آینه‌های بزرگ؛ منعکس‌کننده عالی نور در فضای اتاق مهمان

استفاده از آینه‌های بزرگ روی دیوارها برای افزایش اندازه و نور اتاق بسیار مهم و حائز اهمیت خواهند بود. هر چه آینه بزرگ‌تری به دیوار اتاق نصب کنید، نور بیشتری به داخل منعکس می‌شود و در نتیجه این امر، فضای اتاق خواب بزرگ و دلباز‌تر خواهد شد.

نورپردازی دلنشین

 

6- نورپردازی دلنشین؛ لامپ‌های LED یک انتخاب مناسب

استفاده از لامپ‌های دلنشین و نورپردازی مناسب می‌تواند حس گرمی فضای اتاق خواب مهمان را بیشتر کند. لامپ‌های LED بهترین انتخاب برای نورپردازی اتاق خواب مهمان محسوب می‌شوند.

انتخاب تخت خواب مناسب

 

7- انتخاب تخت خواب مناسب؛ تخت خواب مدرن

جهت طراحی اتاق مهمان باید حتما از تخت خواب مناسب (تخت خواب مدرن) و متناسب با سبک دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. در این حالت مهمانان در اتاق مهمان احساس آرامش بیشتری را تجربه خواهند کرد.

بهره از تجهیزات طبیعی

 

8- بهره از تجهیزات طبیعی؛ گل و گیاه داخل اتاق مهمان

برای طراحی اتاق مهمان و ایجاد حس تازگی و زیبایی طبیعی می‌توانید از گلدان‌ها و گیاهان داخلی بهره بگیرید. وجود گل و گیاه در داخل اتاق مهمان، سبب بهبود حال مهمانان می‌شود.

پرده برای پنجره‌ها

 

9- پرده برای پنجره‌ها؛ استفاده از پرده لطیف و خوش‌رنگ

برای پوشش مناسب پنجره‌های اتاق مهمان می‌توانید از پرده‌های بسیار لطیف و خوشرنگ استفاده کنید. چرا که پارچه‌های پرده‌ای لطیف و جذاب، زیبایی دکوراسیون اتاق مهمان را دو برابر می‌کنند.

جزئیات کوچک با ارزش

 

10- جزئیات کوچک با ارزش؛ طراحی زیبای اتاق مهمان

افزودن جزئیات کوچک مانند دستمال‌های دست‌ساز، کوسن‌های زیبا و شمع‌های عطرافشان سبب جذابیت بیشتر دکور اتاق مهمان می‌شوند. بنابراین اگر قصد دارید به مهمانان خود حس خوبی را هدیه دهید، بهترین انتخاب برای شما بهره از جزئیات کوچک اما با ارزش است. در این حالت تجربه خاص و فوق‌العاده‌ای خواهند داشت.

چه رنگ‌های برای طراحی اتاق مهمان مناسب است

 

چه رنگ‌های برای طراحی اتاق مهمان مناسب است؟ رنگ‌های خاص برای طراحی اتاق خواب

انتخاب رنگ مناسب برای طراحی اتاق مهمان می‌تواند تأثیر زیادی بر احساسات و حالت روحی مهمانان داشته باشد. در زیر چندین رنگ با توجه به احساسات و استفاده‌های مختلف برای طراحی اتاق مهمان آورده شده است:

آبی کم‌رنگ یا نیلی

 

آبی کم‌رنگ یا نیلی؛ دلباز شدن فضا

آبی به مهمانان احساس آرامش و سرشاری از انرژی می‌دهد. انتخاب آبی کم‌رنگ یا نیلی می‌تواند فضا را باز و خوشایند کند.

سبز ملایم

 

سبز ملایم؛ آرام‌بخش و خنک

سبز یک رنگ آرام‌بخش و خنک است که احساس اتصال به طبیعت را به مهمانان ایجاد می‌کند. انتخاب سبز ملایم به عنوان رنگ اصلی یا تزئینات می‌تواند جلب توجه کند.

خاکستری با رنگ‌های زرد یا طوسی

 

خاکستری با رنگ‌های زرد یا طوسی؛ احساس دفاع و آرامش

ترکیب خاکستری با رنگ‌های زرد یا طوسی به اتاق احساس دفاع و آرامش می‌بخشد و در عین حال جلوه‌ای مدرن به فضا می‌دهد.

نارنجی کم‌رنگ

 

نارنجی کم‌رنگ؛ احساس سرزندگی و شادابی

نارنجی به عنوان یک رنگ گرم و پرانرژی می‌تواند احساس سرزندگی و شادابی را به اتاق بیاورد. انتخاب نارنجی کم‌رنگ برای جلب توجه بهتر است.

قهوه‌ای یا بنفش تیره

 

قهوه‌ای یا بنفش تیره؛ احساس گرما و لطافت

رنگ‌های قهوه‌ای یا بنفش تیره می‌توانند احساس گرما و لطافت را به اتاق اضافه کنند. این رنگ‌ها به عنوان پشت زمینه یا جزئیات تزئینات استفاده شوند.

صورتی پودری

 

صورتی پودری یا زرد مایل به طوسی؛ حس لطافت و آرامش

رنگ‌های صورتی پودری یا زرد مایل به طوسی می‌توانند حس لطافت و آرامش را به فضا اضافه کنند.

سفید با لمس‌های طلایی

 

سفید با لمس‌های طلایی؛ سازگار با اغلب رنگ‌ها

سفید به عنوان رنگی تمیز و باز معمولاً با اکثر رنگ‌ها سازگار است. افزودن رنگ و اکسسوری‌های طلایی می‌تواند به اتاق شکوفایی و حس لاکچری بودن ببخشد.

خاکستری ملایم

 

خاکستری ملایم؛ رنگ متناسب با سایر رنگ‌ها

خاکستری ملایم به عنوان یک رنگ متناسب و زمینه‌ای برای دیگر رنگ‌ها عمل می‌کند. می‌توانید خاکستری را با سایر پالت‌های رنگی مختلف ترکیب کنید.

هنگام انتخاب رنگ، اهمیت دارد که با سلیقه شما و سبک دکوراسیون فضا هماهنگ باشد و همچنین توجه به نورپردازی اتاق داشته باشید تا رنگ‌ها به درستی نمایان شوند.

طراحی اتاق مهمان و خرید کاغذ دیواری مناسب از اکستریم والز

 

طراحی اتاق مهمان و خرید کاغذ دیواری مناسب از اکستریم والز؛ قبل از خرید مشاوره بگیرید!

طراحی اتاق مهمان به جهت القای حس خوب به مهمانان و همچنین احترام به آنها بسیار مهم است. بنابراین شما باید به طراحی یک اتاق لوکس و لاکچری برای مهمانان توجه ویژه داشته باشید. کاغذ دیواری، تختخواب، کفپوش‌ها و سایر جزئیات باید برای اتاق مهمان به درستی انتخاب شوند. چرا که در غیراینصورت عدم هماهنگی بین رنگ‌ها و جزئیات سبب القای حس بد به مهمانان می‌شود.

برای انتخاب و خرید رنگ مناسب دیوارپوش‌ها بهتر است همین حالا به مشاورین اکستریم والز با شماره تماس 02192001955 تماس بگیرید.

سوالات متداول

 

سوالات متداول

چگونه می‌توانم اتاق مهمان خود را با رنگ‌های آرام و دلپذیر طراحی کنم؟

می‌توانید از رنگ‌های آبی کم‌رنگ یا نیلی برای ایجاد حس آرامش و راحتی استفاده کنید. همچنین، انتخاب سبز ملایم می‌تواند به مهمانان احساس اتصال به طبیعت را القا کند.

چگونه می‌توانم با لوازم تزیینی محلی اصالت به دکوراسیون اتاق مهمان اضافه کنم؟

از لوازم تزیینی محلی مثل صنایع دستی یا اشیاء سنتی استفاده کنید. این اقلام می‌توانند به فضا اصالت و شخصیت بیفزایند.

آیا می‌توانم از رنگ‌های قهوه‌ای یا بنفش تیره برای دکوراسیون اتاق استفاده کنم؟

بله، می‌توانید از رنگ‌های قهوه‌ای یا بنفش تیره به عنوان پشت زمینه یا جزئیات تزئینات استفاده کنید. این رنگ‌ها می‌توانند حس گرما و لطافت را به فضا افزوده و جلب توجه کنند.

چگونه می‌توانم از آینه‌ها به عنوان عنصری برای افزایش اندازه و نور در اتاق استفاده کنم؟

قرار دادن آینه‌های بزرگ بر روی دیوارها به اتاق حس اندازه بزرگتر و نورانی تری می‌دهد. آینه‌ها می‌توانند نور را بازتاب داده و فضا را روشن‌تر کنند.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *