رنگ های بهاری برای تغییر دکوراسیون برای نوروز 1403

طرح‌های بهاری در دکوراسیون، شادابی، تازگی و نشاط را با خود در طراحی خانه‌تان، به همراه می‌آورند. یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد سرزندگی و احساساتی مثبت در فضا، استفاده از رنگ‌های بهاری در دکوراسیون منزل است. رنگ‌های بهاری یادآور جزئیاتی از طبیعت همچون گل‌های زیبا، مراتع سرسبز و جنگل‌های انبوه در طراحی داخلی‌اند.

انتخاب رنگ‌های متناسب با حال و هوای بهار، برای تغییر دکوراسیون خانه در سال جدید، نه تنها فضایی دلنشین و زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد، بلکه خلق و خوی‌تان را نیز به هنگام نو شدن سال، در جهت مثبت بهبود می‌بخشد. در این مقاله از اکستریم والز، به بررسی و معرفی جذاب‌ترین رنگ‌های بهاری دکوراسیون برای طراحی خانه در نوروز 1403 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا به دنیای رنگی و شاداب فصل بهار خوش‌آمد بگوییم.

رنگ‌های بهاری برای تغییر دکوراسیون نوروز 1403

 

استفاده از رنگ‌های بهاری در دکوراسیون داخلی؛ طراحی دکوراسیون خانه متناسب با نوروز و فصل بهار

رنگ‌های بهاری دکوراسیون، تاثیر بسزایی در افزایش زیبایی و حالات مثبت فضا دارند؛ از این رو پیشنهاد می‌شود تا با ورود به فصل بهار، طبیعت زنده و پر انرژی را با استفاده از رنگ‌های بهاری به خانه‌ی خود بیاورید.

رنگ‌های بهاری دکوراسیون، از طیف گسترده‌ای از رنگ‌های سرزنده، روشن و نشاط آور تشکیل شده که جذابیت بصری فراوانی را به فضاهای مختلف می‌افزایند؛ از رنگ‌های باطراوتی همچون سبز و آبی گرفته تا رنگ‌های گرمی همچون زرد و نارنجی که تابش ملایم آفتاب بهاری را برای ما در خانه تداعی می‌کنند.

سبز و آبی برای دکوراسیون بهاری

 

از ترکیب سبز و آبی برای دکوراسیون بهاری خانه‌ی خود استفاده کنید!

پس از یک زمستان طولانی، با فرا رسیدن بهار، جوانه‌های سبز گیاهان شروع به شکوفه دادن کرده و آسمان خاکستری و مه آلود زمستان جای خود را با رنگ آبی تعویض می‌کند. استفاده از دو رنگ سرد و روح نواز سبز و آبی در طیف‌های مختلف، یکی از بهترین ایده‌ها برای تغییر دکوراسیون به سبک بهاری است.

کاغذ دیواری کربن
کاغذ دیواری کربن- موبایل

شما می‌توانید برای داشتن یک اتاق نشیمن بهاری، مبلمان یا کاناپه‌های راحتی‌‍تان را به رنگ سفید انتخاب کرده وکوسن‌های  طرح‌دار سبز اشرافی را روی آن‌ها قرار دهید. برای گرم‌تر نشان دادن دکوراسیون داخلی فضا، قالیچه یا فرشی به رنگ آبی فیروزه‌ای را زیر کاناپه‌های اتاق نشیمن پهن کرده و دیوارهای اتاق را با استفاده از کاغذ دیواری آبرنگی در طیف سبز نعنایی یا سبز پاستلی بپوشانید. استفاده از پرده‌های حریر و شفاف آبی نیز می‌تواند جلوه‌ای آرامش‌بخش به خانه‌ی شما بخشیده و نور طبیعی را به اتاقتان راه دهد.

آبی و صورتی را در در دکوراسیون بهاری

 

سایه‌های بسیار ظریف و ملایم آبی و صورتی را در در دکوراسیون بهاری جای دهید!

اگر به دنبال پالت رنگی خلاقانه‌ای برای ایجاد اتاقی الهام بخش و چشم نواز هستید، از ملایم‌ترین سایه‌های رنگ آبی و صورتی در طراحی دکوراسیون داخلی فضای مد نظرتان استفاده کنید. طبیعت خنک و آرام این ترکیب رنگی، راهی برای القای نسیم خنک فصل بهار در فضای خانه است. برای جلوگیری از سرد و بی روح جلوه کردن این ترکیب رنگی، از نورپردازی‌های غنی و پر زرق و برق برای ایجاد گرما و انرژی استفاده کنید.

رنگ‌های زمینی و طبیعی برای دکوراسیون نوروزی

 

استفاده از رنگ‌های زمینی و طبیعی برای دکوراسیون نوروزی در خانه!

به طور معمول رنگ‌های طبیعی و زمینی شامل رنگ‌هایی همچون خاکی، قهوه‌ای، بژ و سایه‌های متفاوت رنگ سبز می‌شوند. از آن‌جایی که این رنگ‌ها، از دل طبیعت سرچشمه می‌گیرند، الهاماتی از فضای طبیعی را در فضا جاری ساخته و تاثیری مثبت را بر رفتار، روان و روحیه‌ی افراد خواهند گذاشت.

رنگ قرمز، حرارتی ملایم در دکوراسیون بهاری

 

با استفاده از رنگ قرمز، حرارتی ملایم را در دکوراسیون بهاری خانه‌تان بیفزایید!

رنگ قرمز یکی از رنگ‌های اصلی و اساسی عید نوروز است که مفاهیمی همچون سلامتی، شادابی و حال خوب را در پی دارد؛ به عنوان مثال، ماهی قرمزی که اکثر ما در سفره‌ی هفت سین خود می‌گذاریم بیانگر زندگی و تولدی دوباره است؛ از این رو استفاده از این رنگ پر شور و گرمابخش در دکوراسیون داخلی، نه تنها گرما و صمیمیت را  درخانه‌تان به ارمغان می‌آورد بلکه ترکیب آن با کاناپه‌هایی طوسی و کاغذ دیواری‌هایی سبز رنگ، جذابیتی بی انتها به محیط مد نظرتان خواهد بخشید.

دکوراسیون گرم و دلنشین بهاری برای نوروز 1403

 

دکوراسیون گرم و دلنشین بهاری با استفاده از رنگ روشن و اشتها برانگیز زرد

استفاده از رنگ روشن و انرژی بخشی همچون زرد در دکوراسیون داخلی بهاری، جذابیت، عمق و گرمای بی نظیر آفتاب بهاری را به اتاق شما وارد کرده و زرق و برقی بسیار آرام و ملایم را در فضای مد نظرتان می‌تاباند. شما می‌توانید برای ایجاد دکوراسیونی جذاب و بهاری، رنگ روشن و پاستلی زرد را با طیف طلایی و خردلی آن ترکیب کرده و شاهد دکوراسیونی بهاری به سبک لاکچری در خانه‌تان باشید.

 

رنگ های بهاری برای دکوراسیون نوروز 1403

 

سخن پایانی در رابطه با رنگ‌های بهاری دکوراسیون؛ راه‌های ارتباطی با کاغذ دیواری اکستریم والز

استفاده از رنگ‌های بهاری در دکوراسیون داخلی، هیچ قاعده و قانون خاصی نداشته و شما می‌توانید بسته به سلیقه خود، آن‌ها را در تمامی پس زمینه‌ی خانه و یا برای انتخاب رنگ بعضی از المان‌های تزئینی و سایر وسایل دکوراتیو بکار ببرید. یکی از جذاب‌ترین پیشنهادات برای داشتن دکوراسیونی شاد و بهاری در سال جدید، استفاده از دیوارپوش‌هایی با طرح و نقش‌های طبیعی و رنگ‌بندی‌های بهاری است؛ شما می‌توانید جهت انتخاب و خریداری کاغذ دیواری مد نظرتان از اکستریم والز، به فروشگاه‌های کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی سراسر کشور مراجعه کرده و یا برای اطلاع از نزدیک‌‍ترین فروشگاه به محل سکونتتان با شماره 02192001955 تماس بگیرید.

سوالات متداول

 

سوالات متداول

1- رنگ قرمز به چه منظور در دکوراسیون بهاری استفاده می‌شود؟

رنگ قرمز یادآور مفاهیمی همچون زندگی، سلامت و شادابی است و استفاده از آن برای ایجاد جلوه‌ای سرزنده و نشاط آور در فضا توصیه می‌شود.

2- مهم‌ترین و جذاب‌ترین رنگ‌های بهاری برای تغییر دکوراسیون چه رنگ‌هایی هستند؟

رنگ‌های آرامش‌بخشی همچون آبی و سبز؛ رنگ‌های گرمی همچون زرد، نارنجی، هلویی، قرمز و صورتی؛ رنگ‌های طبیعی مانند قهوه‌ای و خاکی

3- کاغذ دیواری‌های آبرنگی مناسب چه فضاهایی هستند؟

کاغذ دیواری‌های آبرنگی متناسب با تمام فضاهای داخلی اعم از اتاق خواب، اتاق پذیرایی، محیط کاری و … یافت می‌شوند.

 

H2o-CTA
H2o-mob CTA
به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *