دکوراسیون داخلی برای حیوانات خانگی

همه افراد تاکیید دارند که دکوراسیون خانه باید به گونه‌ای انتخاب شود که همه اعضای خانواده در آن احساس آرامش داشته باشند و در خانه احساس امنیت مضاعفی به نسبت خارج از منزل داشته باشند. اگر از یک حیوان خانگی نگهداری می‌کنید، خوب می‌دانید که حیوانات خانگی جزئی از اعضای خانواده محسوب می‌شوند. آن‌ها بسیار مهم و مرکز توجه‌اند و باید در کنار ما انسان‌ها احساس خوبی داشته باشند. بنابراین افرادی که حیوانات خانگی دارند باید مناسب‌ترین دکوراسیون داخلی برای حیوانات خانگی را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با طراحی فضاهای مناسب برای حیوانات خانگی بیشتر آشنا کنیم.

پوشش مناسب مبلمان

 

پوشش مناسب مبلمان؛ از پارچه‌ها و روکش‌های ضد جذب مو برای مبلمان بهره بگیرید!

هنگامی که به منزل دوستدار حیوانات خانگی می‌روید احتمالا متفاوت‌ بودن پارچه مبلمان آن‌ها کمی توجه شما را به خود جلب کند. در دکوراسیون مناسب برای حیوانات خانگی شما می‌توانید از پارچه‌های مناسب و ضد جذب مو بهره بگیرید.

در این حالت سگ، گربه یا هر نوع حیوان خانگی دیگری می‌تواند کنارتان روی مبل بنشیند و بدون نگرانی آن‌ها را نوازش کنید. چرا که پس از بلند شدن حیوان به سرعت موهای ریخته شده را می‌توانید از روی مبلمان جمع کنید. اما شاید سوال برایتان پیش بیاید که چه نوع پارچه‌ای در دکورسیوان داخلی منزل حیوانات خانگی برای مبلمان مناسب است؟

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بنر آلبوم h2o
بنر آلبوم h2o-موبایل

به طور کلی اگر حیوان خانگی دارید، باید قید پارچه‌های مخمل و شنل را بزنید. چرا که پارچه‌های مخمل و شنل به سرعت و شبیه به یک آهنربا، موی حیوانات خانگی را به خود جذب می‌کنند. پارچه‌های پنبه‌ای خاصیت جذب‌کنندگی موی حیوان را ندارند اما لکه پنجه حیوانات به سرعت روی آن‌ها می‌ماند و کمی اذیت‌کننده خواهد بود.

تولیدکنندگان مبلمان، پارچه‌هایی را که برای استفاده در خانه‌هایی با حیوانات مناسب هستند، می‌شناسند. بنابراین اگر قصد دارید پارچه مبلی مناسب حیوانات خانگی را با سایر جزئیات خانه ست و هماهنگ کنید باید از تولیدکنندگان حتما مشورت بگیرید. برای هماهنگی رنگ مبل با کاغذ دیواری می‌توانید با مشاورین اکستریم والز نیز در ارتباط باشید.

راهکارهای جایگزین جهت تعویض مبلمان

 

راهکارهای جایگزین جهت تعویض مبلمان؛ چه کار کنیم تا موی حیوان روی مبل نماند؟

همانگونه که اشاره شد، مسلما تعویض پارچه مبلی و ست کردن آن با سایر جزئیات خانه به خصوص کاغذ دیواری سخت و شاید هزینه‌بر باشد. بنابراین شما جهت حفاظت و تمیزی مبلمان می‌توانید از روش‌های دیگر بهره بگیرید. برخی از این روش‌ها عبارتند از:

  • خرید یک کاور مبل: کاورهای مبل به راحتی تمام قسمت‌های مبل را پوشش می‌دهند و می‌توانند به آسانی در ماشین لباسشویی شسته شوند. رنگ کاور مبلی را می‌توانید متناسب با فضای شیک و مدرن خانه انتخاب کنید.
  • استفاده از پارچه‌های میکروفایبر: این پارچه‌ها برای پاک کردن لکه‌ها بسیار موثرند و بدون استفاده از مواد شوینده، لکه‌های حیوان خانگی را پاک می‌کنند.
  • انتخاب مبلمان با روکش چرم: مبلات با روکش چرم فرسوده را به راحتی می‌توان تمیز کرد و با یک دور جارو برقی، گرد و غبار روی آن‌ها را از بین برد.

با این راهکارها، می‌توانید زیبایی و تمیزی خانه‌تان را حفظ کرده و همچنین از حضور حیوان خانگی‌تان لذت ببرید.

انتخاب کفپوش مناسب در دکوراسیون داخلی برای حیوانات خانگی

 

انتخاب کفپوش مناسب در دکوراسیون داخلی برای حیوانات خانگی؛ کفپوش مقاوم و بادوام

اگر سالهاست از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید، قطعا خوب می‌‌دانید که فرش به عنوان کفپوش مناسب برای طراحی اتاق نشیمن و سایر فضاها نیست. چرا که موهای حیوانات به راحتی درون تاروپود فرش جا می‌ماند و حتی با جاروبرقی نیز به سختی تمیز می‌شود.

بنابراین، استفاده از کفپوش‌های چوبی زیبا و مقاوم به عنوان جایگزین مناسب تلقی می‌شود تا از مشکلاتی مانند تمیز کردن سخت فرش جلوگیری شود.

هرچند که در صورت نگهداری سگ‌های بزرگ، کفپوش چوبی ممکن است مناسب نباشد و آن‌ها ممکن است آسیب ببینند؛ اما با انتخاب محصولاتی مانند لمینت با دوام یا کفپوش‌های ساخته شده از چوب‌پنبه و وینیل، می‌توانید ظاهر چوب را حفظ کنید و در عین حال از راحتی تمیز کردن آن لذت ببرید.

این محصولات به نظر چوبی می‌آیند و نیاز به درزگیری ندارند. همچنین دوام و مقاومت آن‌ها در برابر سگ‌های بزرگ مانند نژاد چائو چائو تضمین شده است.

در صورت ترجیح به کفپوش‌های دیگر به جای چوب، می‌توانید به انتخاب‌هایی مانند کاشی، سرامیک یا بتن رنگی فکر کنید. این سطوح به خوبی از خراش‌های احتمالی حیوانات خانگی محافظت می‌کنند و به عنوان یک محیط خنک و مناسب برای چرت‌زدن تابستانی حیوانات خانگی شما عمل می‌کنند.

فقط باید مراقب باشید که دوغاب مورد استفاده برای کاشی یا بتن رنگی در محل‌های غیرمناسب پخش نشود تا لکه‌هایی غیرقابل پاک شدن روی زمین ایجاد نشوند.

ساخت لانه در دکوراسیون داخلی برای حیوانات خانگی

 

ساخت لانه در دکوراسیون داخلی برای حیوانات خانگی؛ جایی مشخص برای حیوان خانگی در نظر بگیرید!

همانطور که همه اعضای خانواده به اتاق خواب برای استراحت و آرامش نیاز دارند، حیوانات خانگی نیز به یک مکان شخصی‌سازی شده برای خود نیازمندند.

حیوانات خانگی به طور ذاتی تمایل به حضور در یک لانه خاص دارند. آن‌ها می‌خواهند وقتی خسته، مضطرب یا ناراحتند جایی برای استراحت داشته باشند.

برای ایجاد یک محیط آرام و امن برای آن‌ها، می‌توانید یک بالش، جعبه یا لانه آماده را در یک قسمت آرام از خانه قرار دهید تا از آن به عنوان لانه خود استفاده کنند. برای این منظور، انتخاب یک جعبه یا لانه با سقف معمولاً بهتر است، زیرا این امکان را به حیوانات می‌دهد که احساس دنجی و امنیت بیشتری داشته باشند.

برای آنکه یک لانه مدرن و شیک بسازید که با سایر جزئیات خانه شما در تضاد نباشد، می‌توانید لانه حیوانات خانگی را تزئین کنید. در این حالت لانه آن‌ها به عنوان یک جسم زشت و خارجی در خانه محسوب نمی‌شود.

خرید کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون داخلی برای حیوانات خانگی

 

خرید کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون داخلی برای حیوانات خانگی ؛ مشاوره و تماس با اکستریم والز

همانطور که برای انتخاب و خرید اجزای دکوراسیون داخلی خانه مانند کاغذ دیواری به مشاورین اکستریم والز با شماره تماس 02192001955 تماس حاصل می‌کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و یک فضای بسیار آرامش‌بخش برای اعضای خانواده بسازید، باید به فکر حیوانات خانگی هم باشید و در طراحی دکوراسیون داخلی به آرامش آن‌ها نیز توجه کنید.

دکوراسیون داخلی برای حیوانات خانگی بسیار مهم است. چرا که حیوانات خانگی همچون کودکان نوپا نیاز به مراقبت بیشتری دارند. باید در طراحی دکوراسیون داخلی خانه به امنیت و آرامش آن‌ها نیز توجه کنید. پارچه‌های مناسب و متناسب با دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری‌ها انتخاب نمایید. پارچه‌ها معمولا باید ضد جذب مو انتخاب شوند. در این مطلب سعی برآن داشتیم که شما را با جزئیات و نکات دکوراسیون داخلی برای حیوانات خانگی آشنا کنیم.

سوالات متداول

 

سوالات متداول

چطور می‌توانم خانه‌ای آرام برای حیوانات خانگی خود بسازم؟

با استفاده از کفپوش‌های مقاوم و مکان استراحت مخصوص، می‌توانید یک محیط آرام برای حیوانات خانگی خود ایجاد کنید.

چگونه می‌توانم دکوراسیون خانه را با حیوانات خانگی هماهنگ کنم؟

با انتخاب رنگ و جنس وسایل هماهنگ با دکور کلی و استفاده از پارچه‌های مقاوم به پنجه‌ها، می‌توانید دکوراسیون خانه را بهترین شکل با حیوانات خانگی هماهنگ کنید.

آیا کفپوش چوبی مناسب است؟

بله، اما اگر حیوانات خانگی بزرگ دارید، لمینت با دوام یا کفپوش‌های ساخته شده از چوب‌پنبه و وینیل نیز گزینه‌های مناسبی هستند.

چطور می‌توانم یک لانه امن برای حیوانات خانگی ایجاد کنم؟

با قرار دادن بالشت، جعبه یا لانه با سقف در یک قسمت آرام از خانه، حس دنجی و امنیت برای حیوانات خانگی ایجاد می‌شود.

آیا رنگ و جنس وسایل مهم است؟

بله، با هماهنگی رنگ و جنس وسایل با دکور کلی خانه، می‌توانید یک زیبایی یکپارچه ایجاد کنید و از پارچه‌های مقاوم برای حفاظت از مبلمان استفاده کنید.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *