مبلاتو اینطوری با کاغذ دیواری ست کن

ایجاد هارمونی و هماهنگی بین طرح و رنگ مبلمان با دیوارها، یکی از عوامل مهم در برقراری تعادل و جذابیت در طراحی دکوراسیون داخلی فضا است. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه مبلمان خود را با دیوارهای خانه ست و هماهنگ کنید؟ یکی از راه‌هایی که می‌توان به وسیله آن تناسب و هماهنگی جذابی را به فضا بخشید، استفاده از کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری نه تنها باعث جذابیت بصری فضا می‌شود، بلکه به عنوان پس زمینه‌ای جذاب برای مبلمان و سایر عناصر موجود در دکوراسیون داخلی عمل می‌کند. در این مقاله از اکستریم والز، به بررسی تطبیق مبلمان با کاغذ دیواری‌ها پرداخته و به شما کمک می‌کنیم تا دکوراسیون خانه‌تان را به شکلی هماهنگ و جذاب طراحی کنید.

مبلمان خاکستری رو با چه رنگ کاغذ دیواری ست کنم؟

خاکستری یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین رنگ‌های خنثی و ساده‌‌ای است که هیچ گاه از مد نیفتاده و امروزه در دکوراسیون داخلی اکثر خانه‌ها یافت می‌شود. رنگ خاکستری قابلیت تطبیق با بسیاری از رنگ‌ها را داشته و ترکیب خوبی را با آن‌ها تشکیل می‌دهد. اگر مبلمان یا کاناپه‌هایی خاکستری (و طیف‌های متفاوت آن همچون فیلی، نقره‌ای و…) دارید؛ برای دیوارهای سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن خانه‌تان از کاغذ دیواری پتینه نقره‌ای رنگ کد 10008 آلبوم کربن از شرکت اکستریم والز استفاده کرده و کد 10001 این آلبوم را که رنگ خاکستری تیره(مایل به مشکی) دارد، به عنوان مکمل آن، تنها برای یکی از دیوارها مانند دیوار پشت تلویزیون بکار ببرید. کد 10010 (پتینه‌ی خاکستری)؛ کد 10011 (خاکستری ملایم)؛ 10022(جودودن نقره‌ای) از دیگر کاغذ دیواری‌هایی  هستند که می‌توان آن‌ها را با مبلمان خاکستری ست و هماهنگ کرد.

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان

مبلمان قهوه‌ای رنگ با چه دیوارهایی هماهنگ می‌شوند؟

رنگ قهوه‌ای یکی از اصلی‌ترین رنگ‌های گرم طبیعی است که احساس صمیمیت و گرمای بی نظیری را به محیط خانه‌ی شما می‌افزاید. مبلمان چوبی قهوه‌ای رنگ یکی از پرطرفدارترین مبلمان بین افراد هستند؛ از این رو اگر مبلمانی قهوه‌ای دارید، می‌توانید از کاغذ دیواری کد 10013 آلبوم کربن با طرح جودون و رنگ قهوه‌ای، یا کد 10039 و 10100 این آلبوم با طرح پتینه‌ی قهوه‌ای رنگ برای دیوارها استفاده کنید؛ اگر مبلمان قهوه‌ای رنگ شما لاکچری و سلطنتی است و پایه‌های طلایی دارد؛ کد 10035 آلبوم کربن با طرح بافت طلایی پیشنهادی جذاب برای دیوارهای خانه شما محسوب می‌شود.

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان

چه کاغذ دیواری‌هایی با مبلمان سبز هارمونی جذابی دارند؟

هر چه از جذابیت رنگ زنده و پرنشاط سبز بگوییم کم است؛ رنگ سبز یکی از رنگ‌های پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی است و سایه‌های گوناگونی مانند سبز اشرافی، سبز زیتونی، سبز زمردی، سبز کله غازی، سبز پاستلی و چمنی و… دارد. اگر مبلمان یا کاناپه‌های خود را به رنگ سبز یا طیف‌های مختلف آن انتخاب کرده‌اید، دیوارهای خود را با کاغذ دیواری‌های کد 10033 و 10050 طرح پتینه‌ی سبز رنگ بپوشانید. این دو کد از آلبوم کربن جزو جذاب‌ترین کاغذ دیواری‌های شیک و جذاب حال حاضر در بازار دکوراسیون داخلی‌اند که قابلیت تطبیق با اکثر سبک‌ها همچون مدرن، نئوکلاسیک و پست مدرن را دارند. کد 10024 از این آلبوم، نمونه‌ای دیگر از کاغذ دیواری طرح بافت، با طیف زیتونی است که پیشنهاد جذابی برای دیوارهای خانه‌ای با مبلمان سبز زیتونی محسوب می‌شود.

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان

جذاب‌ترین کاغذ دیوای‌ها برای خانه‌ای با مبلمان قرمز و زرشکی

رنگ قرمز و سایه‌های متفاوت آن همچون عنابی، زرشکی، بورگاندی و… رنگ‌های شیکی هستند که اغلب در سبک‌هایی همچون لاکچری و سنتی بکار می‌روند. شما می‌توانید مبلمان استیل یا چوبی قرمز رنگ خود را با کاغذ دیواری کد 10034 آلبوم کربن با طرح بافت قرمز یا کد 7044 آلبوم پلوتونیوم با طرح شاخ و برگ عنابی رنگ ست کنید؛ اما باید توجه داشته باشید که پوشاندن تمامی دیوارهای اتاق با کاغذ دیواری‌هایی به رنگ قرمز، ممکن است خانه‌ شما را تاریک و دلگیر نشان دهد؛ از این رو پیشنهاد ما به شما، برای انتخاب کاغذ دیواری متناسب با مبلمان قرمز، دیوارپوش‌هایی به رنگ کرم و سفید می‌باشد. کد 10003، 10004، 10005، و 10025 آلبوم کربن نمونه‌ای از این کاغذ دیواری‌های ساده سفید و کرم هستند که ترکیب جذابی را با رنگ قرمز مبلمان تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید از کاغذ دیوای قرمز تنها برای یک دیوار استفاده کنید. از دیگر رنگ‌های مکمل قرمز می‌توان به رنگ سبز نیز اشاره کرد.

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی جدیدترین کاغذ دیواری‌های ترند 1403 پرداختیم؛ شما می‌توانید کاتالوگ دیجیتال جدیدترین آلبوم اکستریم والز به نام “کربن” را در سایت ما مشاهده کرده و برای اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی ما به محل سکونت خود با شماره 02192001955 تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • سلام کاغذ دیواری متناسب با مبلمان بنفش چه رنگی پیشنهاد میکنید؟

    • سلام و درود
      شما می توانید از رنگ آبی بنفش ، بنفش روشن و کاغذ دیواری سفید با گل های بنفش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *