دکوراسیون سالن پذیرایی با کاغذ دیواری

سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر خانه‌ است؛ جایی که در آن به صورت خانوادگی فیلم تماشا کرده یا از مهمانانتان پذیرایی می‌کنید؛ به همین جهت دکوراسیون سالن پذیرایی، نیاز به یک طراحی جذاب و اصولی دارد! کاغذ دیواری‌ها به عنوان یکی از جذاب‌ترین و متنوع‌ترین دیوارپوش‌ها‌ی امروزی، در طراحی دکوراسیون تمامی فضاهای داخلی (همچون اتاق خواب، اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، آشپزخانه، محیط های کاری و اداری و…) کاربرد دارند. در این مقاله از اکستریم والز، به بررسی چند ایده جذاب و کاربردی برای دکوراسیون سالن پذیرایی با استفاده از کاغذ دیواری‌ خواهیم پرداخت.

دکوراسیون سالن پذیرایی با کاغذ دیواری

طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی به چه شکل باید انجام شود؟

برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی، ابتدا باید هدف اصلی این فضا را مشخص کرده و مبلمانی را انتخاب کنید که مناسب فضای مد نظر شما باشند. به عنوان مثال، اگر فضایی برای وقت گذراندن با خانواده، تماشای فیلم و مطالعه کتاب می‌خواهید، کاناپه‌های راحتی را انتخاب کرده و برای اتاقی رسمی‌تر جهت پذیرایی از مهمانان، مبلمانی سلطنتی را برگزینید.

ست کردن مبلمان با کاغذ دیواری

ست کردن مبلمان سالن پذیرایی با کاغذ دیواری:

  1. یکی از ایده‌های جذاب برای زیباسازی سالن پذیرایی، ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان است؛ برقراری هماهنگی و ایجاد هارمونی در طرح، الگو و رنگ کاغذ دیواری و مبلمان، جذابیت اتاق نشیمن یا پذیرایی شما را دو چندان می‌کند. به عنوان مثال، اگر مبلمان شما به رنگ فیلی، طوسی، خاکستری و طیف‌هایی مشابه با این رنگ‌ها است، بهتر است از کاغذ دیواری‌هایی با دو رنگ سفید و خاکستری برای برقراری تعادل در ظاهر بصری فضا استفاده کنید. کاغذ دیواری کد 10009 آلبوم کربن از شرکت اکستریم والز، دیوارپوشی نقره‌ای رنگ با طرح پتینه است، که با هر نوع مبلمانی در طیف رنگی‌های خاکستری و نقره‌ای، ست و هماهنگ می‌شود. کاغذ دیواری کد 10010 و 10011 از آلبوم کربن دو پیشنهاد جذاب دیگر برای ست کردن دیوارها با مبلمان طوسی می‌باشند؛ این دو کد، طیف‌های متفاوتی از رنگ خاکستری بوده و طرح پتینه‌ی آن‌ها قابلیت تطابق با الگوهای متفاوت مبلمان شما را خواهند داشت.

 

ست کردن مبلمان با کاغذ دیواری

2. رنگ سبز و تمامی سایه‌های متفاوت آن اعم از (سبز پاستلی و چمنی، سبز اشرافی، سبز زمردی، سبز دریایی) و… یکی از رنگ‌هایی است که در اغلب سبک‌های دکوراسیون داخلی همچون سنتی، کلاسیک، تلفیقی و… استفاده می‌شود. اگر مبلمانی با طیف‌های سبز رنگ دارید، بهترین پیشنهاد ما برای انتخاب کاغذ دیواری مکمل با مبلمانتان، کد 10050 آلبوم کربن به رنگ سبز دریایی است؛ الگوی پتینه این کاغذ دیواری، یکی از جدیدترین طرح‌های موجود در بازار دکوراسیون داخلی است.

ست کردن مبلمان با کاغذ دیواری

3. رنگ قهوه‌ای جزو رنگ‌های محبوب و پرطرفدار برای انتخاب مبل یا کاناپه است؛ از این رو اگر مبلمان شما به رنگ قهوه‌ای (شکلاتی،قهوه‌ای سیر، کرم قهوه‌ای و…) است، از کاغذ دیواری‌های مکمل رنگ قهوه‌ای مانند بژ، کرم، طلایی، و سایه‌های متفاوت قهوه‌ای استفاده کنید. کد 5069 آلبوم هیدروژن یکی از شیک‌ترین الگوهای رگه‌دار به رنگ کرم-قهوه‌ای است که جذابیت بی نظیری را به دکوراسیون سالن پذیرایی شما می‌بخشد. کد 10038 نیز دیوارپوشی مدرن با طرح پتینه و رنگ قهوه‌ای است که اغلب در سبک مدرن بکار می‌ود.

ست کردن مبلمان با کاغذ دیواری

4. مکمل مبلمان تیره با رنگ‌های سرمه‌ای، آبی نفتی و…، دیوارپوش‌های کد 6010 و 6011 از آلبوم اتم می‌باشند که طیفی آبی و سرمه‌ای رنگ دارند. البته توجه داشته باشید که انتخاب مبلمان و کاغذ دیواری‌ها، هر دو به رنگ تیره، ممکن است خانه‌ی شما را تاریک و دلگیر نشان دهد؛ توصیه می‌شود یکی از این المان‌ها را به رنگ روشن‌تر انتخاب کنید.

دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری

کاغذ دیواری دیوار شاخص را با سایر دیوارهای سالن پذیرایی ست کنید:

  1. هماهنگی کاغذ دیواری دیوار شاخص(یا همان اکسنت وال) با سایر دیوارهای سالن پذیرایی، از دیگر ایده‌های جذاب برای طراحی و تغییر دکوراسیون به کمک کاغذ دیواری است. برای مثال، شما می‌توانید تمامی دیوارهای اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی خانه خود را به رنگ سبز روشن و پاستلی رنگ آمیزی کرده و برای دیوار شاخص(مثلا دیوار پشت تلویزیون) از کاغذ دیواری کد 7031 آلبوم پلوتونیوم با طرح جذاب شاخ و برگ استفاده کنید؛ طیف زیتونی رنگ این کاغذ دیواری در کنار سایه‌ی روشن و پاستلی رنگ سبز، هارمونی چشم نوازی را سبب خواهد شد.

استفاده از رنگ هلویی مخملی برای دکوراسیون پذیرایی

از رنگ ترند سال 2024 (رنگ هلویی مخملی) برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی خود استفاده کنید:

  1. اگر قصد دارید دکوراسیون سالن پذیرایی خانه‌ خود را مطابق با سبک و رنگ‌های جذاب و ترند سال جدید، دیزاین و طراحی کنید، رنگ هلویی مخملی یکی از این رنگ‌ها است. به همین منظور شما می‌توانید مبلمان یا کاناپه‌های اتاق نشیمن را به رنگ هلویی(طیفی مابین صورتی و نارنجی) انتخاب کرده و از کاغذ دیواری‌های مکمل با این رنگ برای پوشش دیوارهایتان استفاده کنید. بهترین مکمل‌های این رنگ عبارتند از: طیف‌های گوناگون قرمز، صورتی و نارنجی! کد 10034 آلبوم کربن، دیوارپوشی با سایه‌ی عنابی-صورتی است که با مبلمان قرمز، زرشکی، صورتی، هلویی، قهوه‌ای و… ست می‌شود.

طراحی دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری

سبک طراحی مد نظرتان را برای دکوراسیون سالن پذیرایی انتخاب کنید:

  1. قدم نخست برای طراحی دکوراسیون یک فضای داخلی، انتخاب سبک است. شما می‌توانید بسته به سلیقه‌ی خود سبک‌هایی همچون ساده و مینیمال، مدرن، سنتی و کلاسیک، التقاطی و… را برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی خانه‌تان انتخاب کنید. از آن‌جایی که امروزه زیبایی در سادگی است، سبک‌هایی مانند مینیمال و مدرن در دکوراسیون داخلی حرف اول را می‌زنند. در چنین سبک‌هایی، اصل بر سادگی و استفاده از الگوها، طرح‌ها و رنگ‌های ساده و خنثی است. مهم‌ترین رنگ‌های سبک مدرن و مینیمال عبارتند از: رنگ‌های خنثایی همچون سفید، خاکستری، کرم و اکثر رنگ‌های پاستلی مانند آبی آسمانی و پاستلی! در مجموع اگر انتخاب شما برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی سبکی ساده، دلباز و به دور از شلوغی است، پیشنهاد ما برای پوشش دیوارهایتان، کاغذ دیواری‌های تماما سفید آلبوم H2O می‌باشد. شما می‌توانید کاتالوگ دیجیتال این آلبوم جدید و منحصر به فرد را در سایت اکستریم والز مشاهد نمایید.

ارتباط با اکستریم والز

سخن پایانی؛ ارتباط با اکستریم والز

جهت مشاهده، انتخاب و خریداری کاغذ دیواری‌های اکستریم والز به فروشگاه‌های معتبر دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری سراسر کشور مراجعه کرده و یا برای اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی ما به محل سکونت خود با شماره 02192001955 تماس بگیرید.

دکوراسیون سالن پذیرایی با کاغذ دیواری

سوالات متداول

قیمت کاغذ دیواری‌های جدیدترین آلبوم‌های اکستریم والز چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت و شماره‌ی نمایندگان ما با مشاوران اکستریم والز تماس حاصل فرمایید.

 

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • سلام کاغذ دیواری های ترندی که معرفی کردین عالی بود من مبلمانم طوسی زرشکیه میتونم دیوار هارو کاغذ دیواری طوسی کنم و برای دیوار مکمل از کاغذ دیواری طوسی با طرح گل زرشکی استفاده کنم؟

    • سلام و درود
      بله می شود این امر باز به سلیقه شما بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *