کاغذ دیواری مسی

رنگ مسی از آن دسته رنگ‌هایی است که به صورت خاص و متفاوت در دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. مطمئناً انتخاب شما برای نصب کاغذ دیواری مسی برای دیوار منزل یا دفتر کار، توجه هر فردی را به سلیقه متمایز و خیره‌کننده فضایتان جلب می‌کند. رنگ مسی از دسته رنگ‌های متالیک است. مانند طلایی و نقره‌ای عمومی‌ نیست و افرادی با ویژگی‌های شخصیتی هنرمندانه و تک، به رنگ‌های مسی روی می‌آورند. رنگ مسی نسبت به رنگ کلاسیک طلایی، سنتی‌تر است.

کاغذ دیواری رنگ مسی
با کاغذ دیواری مسی، توجه هر فردی را در بدو ورود جلب نمایید

کاغذ دیواری مسی

از آنجایی که کاغذ دیواری مسی به رنگ نارنجی نزدیک است، رنگی گرم و پرحرارت به حساب می‌آید و ورود آن به هر دکوراسیونی، فضایی گرم و پر‌انرژی در فضا ایجاد می‌کند. ورود این رنگ به فضاهایی با دکوراسیون مدرن نیز بسیار مورد‌ توجه قرار گرفته است. با این رنگ می‌توان سردی و خنثی بودن رنگ‌ها و چیدمان طراحی داخلی به سبک مدرن و مینیمال را گرم‌تر کرد و دکوراسیونی کامل‌تر طراحی کرد.

کاغذ دیواری نارنجی مسی
فضایی پرانرژی و پرحرارت با کاغذ دیواری مسی

دکوراسیون مدرن و کلاسیک

کاغذ دیواری مسی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های کاغذ دیواری برای انتخاب در دکوراسیون مدرن و کلاسیک می‌تواند باشد. این رنگ جسورانه و خیره‌‌کننده است. مطمئن باشید نصب آن در دکوراسیون داخلی، شما را تبدیل به یک فرد متفاوت و شجاع در طراحی داخلی خواهد کرد.

دکوراسیون نشیمن
دیوارپوش مسی در دکوراسیون مدرن و کلاسیک

هماهنگی رنگ مسی با رنگ‌های دیگر

رنگ مسی مانند سایر رنگ‌های متالیک یا فلزی به‌ خوبی با رنگ‌ها هماهنگ می‌شود. این رنگ با رنگ قرمز، صورتی و رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای نیز هماهنگ می‌شود. اگر علاقمند به ظروف مسی هستید می‌توانید به صورت تک دیوار از دیوارپوش مسی برای دیوار تاکیدی استفاده کنید.

هماهنگی رنگ مسی با رنگ‌های دیگر
هماهنگی رنگ مسی با رنگ‌های دیگر در فضای پذیرایی

استفاده در سرویس‌های بهداشتی

یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی کاغذدیواری مسی است. رنگ مسی با شیر‌آلات و ابزار‌آلات مسی و برنزی به خوبی ست می‌شود.

رنگ مسی فضای بهداشتی
کاغذ دیواری فضای سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری مسی

کاغذ دیواری مسی یادآور طراحی داخلی به سبک صنعتی است. چرا‌ که مس نوعی فلز است و دیوارهایی با طرح و رنگ مسی ما را به یاد فضاهای صنعتی می‌اندازد. کاغذ دیواری طرح فلزی در ظاهر دیوارهای انبارها، بارها و کافه‌ها در سرتاسر مد روزترین شهرهای جهان، دیده می‌شود.

رنگ مسی مناسب فضای آشپزخانه
رنگ مسی مناسب فضای آشپزخانه

جلوه فلزی ایجاد شده پایه و اساس عالی برای ایجاد اتاق صنعتی شما است.‌ هارمونی بوجود آمده بین رنگ مس و زنگ‌ زدن و سایه‌های پرجنب‌و‌جوش جلوه زیبایی به دکوراسیون و مبلمان شما می‌دهد.

برای ایده‌های هیجان‌‌انگیز و الهام‌ گرفتن از کاغذ دیواری‌های طرح برنز و مس و استفاده آنها در دکوراسیون تصاویر زیر را دنبال کنید.

 

کاغذ دیواری مسی
از کاغذ دیواری طرح برجسته به رنگ مسی در دیوار شاخص بکار گرفته شده است.

 

کاغذ دیواری مسی-نارنجی
دکوراسیون با رنگ‌بندی گرم و استفاده از تم رنگی مسی، انرژی‌بخش منازل شما خواهد بود.

 

کاغذ دیوار مسی اتاق نشیمن
استفاده از تم رنگی مسی به همراه المان‌های چرمی چهره‌ای کلاسیک و زیبا را به این فضا بخشیده است.

 

اتاق پذیرایی با دیوارپوش مسی
چیدمان اتاق پذیرایی با استفاده از تم رنگی مسی گرما و زیبایی خاصی را به فضا می‌بخشد.
به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *