کاغذ دیواری نارنجی

کاربرد کاغذ دیواری نارنجی رنگ در دکوراسیون و رنگ نارنجی رنگ آدم‌های خوش‌بین و مثبت به حساب می‌آید. چه رنگی بهتر از رنگ نارنجی که صبح چشمان خود را در اتاق به آن باز کنید. فرقی نمی‌کند که رنگ نارنجی پرتغالی باشد، یا رنگ نارنجی کهربایی و یا نارنجی مایل به قرمز، در هر حال در تیره‌ترین اتاق‌ها هم به شما حسی دست می‌دهد که انگار در خانه‌ای در یکی از مناطق استوایی صبح خود را آغاز می‌کنید. نمی‌توانید منکر جذابیت رنگ نارنجی بشوید. رنگ نارنجی یک رنگ پرنشاط و سرزنده است. مانند قرمز آنقدر آتشین و تند نیست و اما به اندازه رنگ زرد خوشحال‌کننده و شادی‌بخش است. اتاق‌ها و فضاهایی که به رنگ نارنجی هستند باعث می‌شوند افراد سرزنده و بانشاط باشند و احساس خوبی به آنها دست دهد.

انواع کاغذ دیواری‌های رنگ نارنجی هستند که به شما در داشتن اتاقی با ویژگی‌های دوست داشتنی رنگ نارنجی کمک کند. دیوارهایی که با کاغذ دیواری نارنجی رنگ دیزاین می‌شوند، خیره‌کننده و محرک هستند و فضایی راحت و آسوده در اتاق ایجاد می‌کنند.

کاغذ دیواری نارنجی
رنگ نارنجی برای فضای خانه به دلیل اینکه رنگی جیغ و شاد است ممکن است مورد‌پسند خیلی‌ها نباشد

کاربرد کاغذ دیواری نارنجی رنگ در دکوراسیون اتاق خواب

ترکیب‌های رنگ نارنجی همیشه ترکیب‌های سرزنده و گرمی‌ ایجاد می‌کنند. رنگ‌های تون قرمز، زرد روشن و همه قهوه‌ای‌ها با رنگ نارنجی ست می‌شوند. به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید دکورهای چوبی اتاق خواب و یا مبلمان پذیرایی را با کاغذ دیواری نارنجی ست کنید. البته رنگ سفید نیز طبق معمول با نارنجی خوب ‌هارمونی پیدا می‌کند.

کاغذ دیواری نارنجی
طرح شاخ و برگی و پس زمینه نارنجی رنگ به همراه مبلمان سفید

کاغذ دیواری اتاق غذاخوری

کاغذ دیواری نارنجی یک انتخاب خوب برای فضا یا اتاق غذاخوری هست. به خصوص اگر فرزند کوچک دارید محرک خوبی برای افزایش اشتها است. بنابراین کاغذدیواری نارنجی رنگ برای افرادی که نگران اضافه وزنشان نیستند یک انتخاب خوب برای دکوراسیون آشپزخانه و دیوارهای اتاق غذاخوری می‌باشد.

اگر دلتان می‌خواهد همیشه جوان و سرحال جلوه کنید، رنگ کاغذ دیواری نارنجی برای اتاق خواب خوب است چرا که هر صبح پر انرژی و مصمم روز خود را آغاز می‌کنید. در عین حال که گرمای اتاق خواب شما را هم حفظ می‌کند.

 

دیوارپوش نارنجی سفید
تلفیقی از رنگ سفید و نارنجی در اتاق کودک

ست کردن رنگ‌ها

اگر نارنجی را دوست دارید اما نگران بیش از حد پرانرژی بودن آن هستید. می‌توانید رنگ نارنجی را در ترکیب با طوسی استفاده کنید تا هم میزان خنثی بودن طوسی را کم کنید و هم از مزایای مثبت رنگ انرژی بهره ببرید در عین حال که اتاق خواب شما شیک به نظر می‌آید.

کاغذ دیواری رنگ نارنجی
تلفیقی از رنگ نارنجی و آجری به همراه دکوراسیون فلزی و رنگ سفید در اتاق کودک

دکوراسیون اتاق پذیرایی

دکوراسیون اتاق پذیرایی با کاغذ دیواری نارنجی یک فضای صمیمی‌ خودمانی و گرم برای شما و مهمانان‌تان ایجاد می‌کند. در عین حال که به‌خوبی با دکوراسوین مدرن ست می‌شود.

 

کاغذ دیواری نارنجی رنگ
تلفیق رنگ نارنجی و سفید برای استفاده در فضای پذیرایی

رنگ نارنجی برای سرویس بهداشتی

شاید باورتان نشود اما ببینید که کاغذ دیواری نارنجی در این سرویس بهداشتی چه فضای جالب و خاصی ایجاد کرده است. انعطاف‌پذیری رنگ نارنجی را باور کنید.

 

کاغذ دیواری نارنجی رنگ
استفاده از طرح‌هایی به رنگ نارنجی با پس‌زمینه سفید در فضای سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری نارنجی رنگ برای اتاق کودک

کاغذ دیواری نارنجی برای اتاق کودک که نیاز به دلیل ندارد. یک فضای گرم و محرک در رشد و پرورش کودکتان تاثیر مثبت دارد. در عین حال که نگران این نیستید که اتاقش را با خواهر و برادرش مشترک شود. چون نارنجی متعلق به همه است و هیچ سن و جنسیتی نمی‌شناسد.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *