کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

خرید کاغذ دیواری سرویس بهداشتی چالشی بزرگ و انتخابی باورنکردنی برای افراد است. بیشتر افراد در مکان‌های مرطوبی مانند حمام، به دلیل نگرانی از مقاومت و دوام محصولات، معمولا از کاغذ دیواری استفاده نمی‌کنند. اما با انتخاب محصول مناسب و درست می‌توان گرمای اتاق نشیمن را به حمام نیز برد!

این کاغذ دیواری‌ها علاوه‌بر کاربردی بودن، از نظر زیبایی‌شناسی نیز انتخاب‌های زیادی را پیش‌ روی شما قرار می‌دهند. از سطوح و کاغذ دیواری‌های مخصوص مکان‌های مرطوب و از طرح‌های آرامش بخش با خیال راحت استفاده کنید. طرح‌های گلدار کلاسیک و یا نقوش هندسی مدرن همراه با رنگ‌های زیبا، برای کسانی که می‌خواهند ذوق و سلیقه خود را بر روی دیوار‌های حمام نیز به نمایش بگذارند انتخاب بسیار مناسبی هستند. در کاغذ دیواری‌ها و محصولاتی که مخصوص حمام و سرویس بهداشتی تولید می‌شوند، هیچ‌گونه ماده‌ای که برای سلامتی انسان مضر باشند، وجود ندارند. این محصولات به راحتی تمیز شده و در مقابل شست‌و‌شو و نور خورشید مقاومند و کیفیت خود را از دست نمی‌دهند.

کاغذ دیواری سرویس بهداشتی
شما می‌توانید از طرح گل و گیاه و برگ‌های انجیری برای سرویس بهداشتی استفاده کنید و فضایی با‌نشاط را ایجاد کنید.

کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

این روزها کاغذ دیواری نه تنها برای پوشش دیوار نشیمن و اتاق‌ها، بلکه برای اجرای دکوراسیون حمام و توالت نیز بکار می‌رود. شاید شما تا به حال از کاغذ دیواری به عنوان پوشش دیوارهای سرویس بهداشتی منزل‌تان استفاده نکرده‌ باشید. اما مطمئنا اگر خصوصیات جالب و طرح‌های بی‌نظیر آنها را بشناسید، برای امتحان آن مشتاق خواهید شد. کاغذ دیواری می‌تواند جای رنگ‌ یا کاشی و سرامیک را بگیرد و یک طرح‌ونقش کاملا متفاوت و منحصربه‌فرد به دکوراسیون حمام و توالت ‌بدهد.

کاغذ دیواری سرویس بهداشتی
پیشنهاد می‌شود برای استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی بخشی از دیوار را کاشی کنید و مابقی را از یک کاغذ دیواری خاص استفاده کنید.

مسلما نقوشی که در میان انواع کاغذ دیواری وجود دارد را نمی‌توان در میان سایر مصالح مورد استفاده برای پوشاندن دیوار سرویس بهداشتی جستجو کرد. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا باید کاشی و سرامیک را کنار گذاشت و برای پوشاندن دیوارهای سرویس بهداشتی به سراغ گزینه‌ای چون کاغذ دیواری رفت. پاسخ این است که کاغذ دیواری‌ها تنوع بسیار بیشتری در طرح و رنگ دارند و اجرا و تعویض آن‌ها نیز به مراتب ساده‌تر از نصب و جداسازی کاشی و سرامیک است. کاغذ دیواری‌های مخصوص حمام و توالت ضدآب هستند و در مقابل رطوبت مشکلی پیدا نمی‌کنند. شما می‌توانید هرگاه که مایل باشید، کاغذ دیواری‌ را تعویض کنید و بدون‌ نیاز به تعمیرات سنگین و اساسی، یک کاغذ دیواری‌ جدید نصب کنید.

 

کاغذ دیواری سرویس بهداشتی
می‌توانید از طرح‌های نقش‌و‌نگار یا کلاسیک هم در حمام استفاده کنید.

طرح آرت دکو

یکی از طرح‌های جالبی که شاید اسمش را هم نشنیده‌ باشید، طرح آرت دکو است. این طرح که نام یکی از جنبش‌های‌ هنری را یدک می‌کشد، اصولا شامل الگوهای تزیینی است که در عصرحاضر شکل گرفته‌اند. طرح‌های آرت دکو می‌توانند ظاهر لوکس و چشمگیری به دکوراسیون حمام و توالت بدهند. این الگوها معمولا از کنار هم قرار گرفتن چند شکل هندسی مختلف ایجاد می‌شوند و ظاهر شلوغ و پر نقش و نگاری دارند.

کاغذ دیواری سرویس بهداشتی
طرح‌های آرت دکور، با نقش‌های هندسی گزینه‌ی مناسبی برای فضای حمام و سرویس بهداشتی هستند.

طرح جنگل

شاید برای شما جالب باشد که تصویر جنگل را در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود داشته‌ باشید. کاغذ دیواری‌های جدید این امکان را به شما می‌دهند. تصاویر هیجان‌انگیز و منحصربفردی که شاید حتی فکر اجرای آن‌ها برای شما عجیب باشد، می‌توانند به سادگی روی دیوارهای حمام و توالت نقش ببندند و سرویس بهداشتی شما را به یک فضای کاملا متفاوت بدل سازند. کاغذ دیواری‌های پوستری در این زمینه خیلی جذاب‌ترند و معمولا تصویر پیوسته و کامل‌تری ایجاد می‌کنند.

کاغذ دیواری حمام
طرح‌های جنگلی می‌تواند یه فضای متفاوتی را برای سرویس و حمام شما ایجاد کند.

طرح گلدار

بدون شک یکی از زیباترین طرح‌های کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای سرویس بهداشتی، طرح گلدار است. طرح‌های گلدار قدمت زیادی دارند، ولی همچنان زیبا و محبوب هستند و مزیت آن‌ها در این است که اشکال و نقوش بسیار متنوعی را برای انتخاب در اختیار شما می‌گذارند. مسلما طرح‌های گلدار با نقوش بزرگ‌تر برای فضای حمام و توالت که معمولا زیاد بزرگ نیست، مناسب‌تر خواهند بود.

کاغذ دیواری گلدار سرویس بهداشتی
طرح‌های گل‌دار همیشه گزینه‌ی مناسبی برای فضاهای مختلف هستند.

طرح هندسی

طرح‌های هندسی یا ژئومتریک از طرح‌هایی هستند که هیچ‌وقت قدیمی‌ نمی‌شوند. این طرح‌ها هم‌ تنوع بی‌نظیری دارند و نسبت به نوع الگوهای بکار رفته در طراحی‌شان می‌توانند ظاهری کلاسیک ‌یا مدرن به فضای‌حمام‌ و‌ توالت بدهند. مزیت طرح‌های هندسی این است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند و تقریبا همیشه جذاب و خاص هستند. طرح‌های هندسی شلوغ‌تر و دارای نقوش‌ ریز را بهتر است تنها در فضاهایی بکار برد که به اندازه کافی بزرگ هستند.

کاغذ دیواری سرویس بهداشتی
طرح‌های هندسی یا ژئومتریک با توجه به نقوش خود سبکی مدرن یا کلاسیک را برای محیط ایجاد می‌کند.

کاغذ دیواری سرویس بهداشتی طرح پرنشاط

از کاغذ دیواری که تم‌های آن طرح‌های پرنشاط است می‌توان برای حمام یا اتاق کودک استفاده کرد. باید اعتراف کنیم که کاغذ دیواری‌های تکسچردار بسیار جذاب هستند و به فضا جلوه مدرن می‌دهند. با استفاده از افکت‌های مدرن و ظاهر باف‌دار به حمام خود سبکی لوکس دهید.

کاغذ دیواری سرویس بهداشتی
طرح‌های شلوغ و رنگی می‌تواند فضایی مدرن را برای فضای شما ایجاد کند.

قیمت کاغذ دیواری ضدآب برای سرویس بهداشتی

در مکان‌های مرطوب نکته‌ای که حتما باید به آن توجه کنید، انتخاب کاغذ دیواری‌های ضدآب و قابل شست‌و‌شو است. از کاغذ دیواری‌های قابل شستشو مانند وینیل، با خیال راحت بر روی تمام دیوار‌ها، به غیر از دیواری که دوش بر روی آن نصب می‌شود، می‌توانید استفاده کنید. از سطوح چوبی و پارچه‌ای به دلیل این که ضد‌آب نیستند نمی‌توان برای حمام استفاده کرد. اما با پیشرفت تکنولوژی کاغذ دیواری‌های ضدآب با طرح‌های‌ چوب و پارچه موجود هستند و می‌توانید در صورت تمایل از آنها بهره ببرید.

کاغذ دیواری سرویس بهداشتی
برای سرویس بهداشتی خود حتما از کاغذ دیواری‌های وینیل یا همان پی‌وی‌سی استفاده کنید.

قیمت این کاغذ دیواری‌ها بر اساس نوع وینیل و تعداد رول مصرفی محاسبه می‌شود. اما نوع کاغذ دیواری ضد آبی که بتوانید در تمام قسمت‌های حمام و سرویس بهداشتی از آن بهره ببرید، وینیل جامد است که کاملا ضد آب می‌باشد. قیمت این کاغذ دیواری به دلیل ظاهر پلاستیکی که دارد مقرون‌بصرفه است.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *