کاغذ دیواری طلایی

رنگ طلایی، یک رنگ ملایم و شیک است. استفاده از کاغذدیواری طلایی از زمان‌های گذشته مورد توجه بوده‌ است. این رنگ همیشه سال‌های سال در جای جای دکوراسیون خانه‌های ایرانی به چشم خورده‌ است. با این‌حال آن‌قدرها که شایسته این رنگ است به آن توجه نشده‌ است. رنگ طلایی مانند یک مامور وظیفه‌شناس و همیشه حاضر میان رنگ‌ها به کمک ترکیب‌های رنگی در دکوراسیون و طراحی داخلی فضاها می‌آید، اما لیاقت رنگ طلایی این است که خود به عنوان رنگ غالب با تمام ویژگی‌های مثبت و کارآمدش انتخاب شود. این رنگ جز دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد.

 کاغذ دیواری‌های طلایی مظهر تجمل و شکوه هستند و قدرت عظیمی را به هر فضایی می‌بخشند. دیوارپوش‌های طلایی نقش‌دار یا برجسته بیننده را در دنیایی از تجمل و امنیت غرق می‌کنند. برای آشنایی با ویژگی‌های کاغذ دیواری طلایی و تاثیر آن بر فضا، تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

 

ویدئو کاغذ دیواری طلایی کد 6037 از آلبوم اتم

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری طلایی

رنگ طلایی، رنگی خنثی است ولی در عین حال نه سرد و دل‌مرده مانند خاکستری است نه بی‌رنگ و بی‌اثر مانند سفید است. حالا متوجه شده‌اید که رنگ طلایی چطور چند نقش را به عهده گرفته‌ است. به همین دلایل رنگ طلایی می‌تواند یکی از بهترین رنگ‌ها در انتخاب کاغذدیواری باشد. کاغذ دیواری طلایی، رنگ انعطاف‌پذیری است، رنگی شیک که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. حتی با حضور پر‌رنگ‌تر سبک‌های مدرن و استقبال از رنگ‌های سرد مانند طیف‌های خاکستری، از محبوبیت و کاربرد رنگ طلایی در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف کاسته نشده‌ است.

  راهنمای خرید کاغذ دیواری آبرنگی
دیوارپوش طلایی
رنگ طلایی، رنگی با اصالت و مورد‌پسند عموم جامعه است

چند نکته کلیدی در انتخاب کاغذ دیواری طلایی

  • کاغذ دیواری طلایی، نماد یک رنگ لوکس و لاکچری است و جز محبوب‌ترین رنگ‌ها در دکوراسیون سبک کلاسیک است.
  • استفاده از کاغذ دیواری طلایی- فیروزه‌ای، در عین حال که فضا را شکیل و لاکچری می‌کند، نمایانگر یک خانه اصیل ایرانی و مجل خواهد بود.
  • ترکیب رنگ‌های طلایی-مشکی، طلایی-آبی و طلایی-عنابی، برای کاغذ دیواری پذیرایی بسیار مناسب و ایده آل است.
  • اگر طرفدار سبک مدرن و مینیمالیست هستید و یا از نور کافی بی بهره هستید، می توانید از کاغذ دیواری طلایی- سفید استفاده کنید.

ست کردن رنگ طلایی با مبلمان

اگر قصد انتخاب کاغذ دیواری طلایی را دارید و می‌خواهید با مبلمان و سایر وسایل دکوراسیون منزل ست کنید حتما باید آنچه که دقیقا مد‌نظرتان است را مشخص کنید، مثلا تناژ رنگ طلایی کاغذ دیواری دلخواه‌تان به کدام سایه رنگی بیشتر نزدیک است. کاغذ دیواری طلایی می‌تواند فضای خانه شما را آرامش‌بخش و تحسین‌برانگیز کند. رنگی است که به‌ سادگی می‌تواند دکوراسیون خانه شما را ماهرانه غنی و دلنشین، رسمی‌ یا غیر‌رسمی‌ نشان بدهد، و یک سکوی جهش فوق‌العاده برای دکوراسیون جسورانه، حرفه‌ای باشد. خوبی کاغذ دیواری طلایی برای خانه شما این است که شما از مزایای رنگ‌های خنثی بهره می‌برید در حالی‌که هیچ‌وقت فضای خانه شما سرد و بی‌روح نخواهد بود.

  کاغذ دیواری طرح بته جقه

 

کاغذ دیواری طلایی با دکوراسیون آبی
استفاده از رنگ طلایی و کرم در کاغذ دیواری اکستریم والز کد 3023

 

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری طلایی به همراه رنگ مشکی

یکی از ترکیب‌های شیک، لاکچری در طراحی سبک کلاسیک، ترکیب رنگ طلایی و مشکی است. کاغذ دیواری طلایی یک دکوراسیون شیک با گرمی‌ مخصوص ایجاد می‌کند که نه آنقدر گرم و خیره‌کننده است و نه سرد و دل‌مرده به نظر می‌آید.

رنگ قهوه‌ای از آنجایی‌که در پایه رنگی طلایی است، به خوبی با رنگ طلایی ترکیب می‌شود. بنابراین استفاده از ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر سبب می‌شود تا دکوراسیون قهوه‌ای، بیش از حد خفه یا تیره به نظر نیاید.

  کاغذ دیواری راهرو
کاغذ دیواری طلایی
کاغذ دیواری کد 7016 با طرح داماسک و تلفیقی از رنگ طلایی و کرم

ایجاد فضایی باز با کاغذ دیواری طلایی

فضاهایی که با این رنگ کاغذ دیواری دکوراسیون می‌شوند، فضایی‌ دلباز برای شما ارمغان می‌آورند که دلتان می‌خواهد هوای خانه را عمیقا نفس بکشید. چرا که فضاهای روشن با رنگ‌های ملایم باعث تمدد اعصاب و تنفس راحت‌تر هستند. رنگ‌های گرم‌تر طلایی که تناژ زردی دارند بخوبی با رنگ‌های فیروزه‌ای، تیله‌ای و سایر رنگ‌های با تناژ زرد آبی جور می‌شوند. رنگ قرمز در ترکیب با رنگ‌های تیره‌تر و گرم همچون طلایی ست می‌شود. طلایی و صورتی که در ترکیب با یکدیگر عالی و دوست‌داشتنی می‌شوند.

 

کلام آخر

حال که با کاغذ دیواری طلایی و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی آشنا شدید، می‌توانید به طیف وسیعی از کاغذ دیواری‌های طلایی شرکت اکستریم والز سری بزنید. در مجموعه ما، انواع کاغذ دیواری‌های طلایی در طرح‌ها و سبک‌های مختلف همراه با طرح‌های مکمل برای پاسخگویی به نیاز شما عزیزان طراحی شده است که برای مشاهده آنها تنها کافی است کلیک نمایید.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *