طراحی سرویس بهداشتی

استفاده از کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی فضایی زیبا، لاکچری و خاص ایجاد می‌کند. شاید برای برخی افراد قابل درک یا تصور نباشد که از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی استفاده کنند. اما باید بگوییم که استفاده از این دیوارپوش‌های متنوع در سرویس بهداشتی یک طرح رایج به ویژه در اروپا و امریکا است.

استفاده و طراحی سرویس بهداشتی لاکچری با کاغذ دیواری علاوه بر زیبایی، هزینه کمی دارد و همچنین تعمیرات کمتری نیاز خواهد داشت. اما چطور و از کدام طرح‌های کاغذ دیواری می‌توان برای سرویس بهداشتی استفاده کرد؟ آیا این نمونه کاغذ دیواری‌ها باید ضد آب باشند؟ آیا تنوع کارهای ضد آب برای سرویس بهداشتی بالاست؟ در ادامه این مطلب از مجله اکستریم والز با ما همراه باشید تا چند ایده برای طراحی سرویس بهداشتی لاکچری را معرفی کنیم.

فاکتورهای مهم در طراحی سرویس بهداشتی زیبا و لاکچری با کاغذ دیواری

 

فاکتورهای مهم در طراحی سرویس بهداشتی زیبا و لاکچری با کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری در طراحی سرویس بهداشتی کار جذابی است. اما مهم است که چه طرح و مدلی را انتخاب کنید. تنوع بالای کاغذ دیواری اکستریم والز در اینجا به کمک شما می‌آید. در اکستریم والز برای هر سلیقه و سبکی از دکوراسیون خانه کاغذ دیواری موجود است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بنر آلبوم h2o
بنر آلبوم h2o-موبایل

اما نکته مهم این است که در زمان انتخاب طرح کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی به نکات زیر توجه کنید:

  • سایز و متراژ سرویس بهداشتی
  • رنگ و مدل (کلاسیک یا مدرن) دیگر لوازم موجود در سرویس بهداشتی مانند روشویی، نوع آینه و باکس‌ یا کمد موجود
  • نوع سرامیک یا کاشی به کار رفته در سرویس
  • متراژ و ارتفاع دیواری که می‌خواهید برای آن کاغذ دیواری استفاده کنید.

در اغلب موارد از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی در محل‌های زیر استفاده می‌شود:

  • دیوار پشت آینه یا روشویی
  • دیوار دورتادور سرویس بهداشتی از سقف تا ارتفاع یک متری زمین

در ادامه با ما همراه باشید تا چند مدل از بهترین طراحی سرویس بهداشتی با کاغذ دیواری شیک و لاکچری را به شما معرفی کنیم.

ایده‌هایی جذاب و زیبا برای دکوراسیون سرویس بهداشتی

 

ایده‌هایی جذاب و زیبا برای دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحان و دکوراتورها ایده‌های متفاوتی را برای دکوراسیون داخلی ارائه می‌کنند. به همین دلیل افراد مختلف با توجه به شرایط و محدودیت‌های خود سلیقه‌های متفاوتی دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا با چند ایده برای طراحی سرویس بهداشتی لاکچری با کاغذ دیواری آشنا شویم.

انتخاب کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون سرویس بهداشتی

 

1. انتخاب کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون سرویس بهداشتی

ایده‌های متفاوتی برای استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی وجود دارد. در انتخاب رنگ و مدل کاغذ دیواری به جنس، رنگ و نوع روشویی و کاشی یا سرامیک‌های به کار رفته در سرویس بهداشتی توجه کنید. به عنوان مثال اگر  در سرویس بهداشتی از روشویی سنگ مرمر سفید و سرامیک‌ها سفید یا طرح مرمر استفاده شده است. پیشنهاد می‌شود از کاغذ دیواری‌های کلاسیک با زمینه نسبتا تیره استفاده کنید. البته در زمان انتخاب رنگ‌های تیره به سایز سرویس بهداشتی خود توجه کنید.

2. طرح‌های گل‌دار و نسبتا شلوغ در کنار سرامیک‌ها ساده

 

2. طرح‌های گل‌دار و نسبتا شلوغ در کنار سرامیک‌ها ساده

اگر دیوار سرویس بهداشتی به دو قسمت تقسیم شده باشد. به صورتی که در قسمت پایین (از سطح زمین تا ارتفاع 100 تا 120 سانتیمتری) کاشی یا سرامیک ساده سفید یا کرم استفاده شود. پیشنهاد می‌شود برای قسمت بالایی از کاغذ دیواری‌های طرح‌دار و نسبتا شلوغ با رنگ‌های شاد استفاده کنید. طرح‌هایی مانند گل‌های رنگی باعث زیبایی، جذابیت و سرزندگی در محیط سرویس بهداشتی خواهد شد.

طرح‌های مینیمال و ساده در کنار سرامیک‌های ساده

 

3. طرح‌های مینیمال و ساده در کنار سرامیک‌های ساده

استفاده از کاغذ دیواری با طرح‌هایی مانند دایره‌های تو پر و تک رنگ (آبی، سورمه‌ای یا زرشکی) در زمینه سفید، در کنار سرامیک سفید بسیار شیک می‌شوند. در این حالت از سنگ روشویی سفید و اکسسوری‌های سرویس بهداشتی هم رنگ با کاغذ دیواری استفاده کنید. البته استفاده از طرح‌های مینیمال هم رنگ با سرامیک سرویس بهداشتی نیز بسیار شیک و لاکچری خواهد شد. به عنوان مثال اگر سرامیک سرویس بهداشتی شما آبی نیلی است، از کاغذ دیواری زمینه سفید با طرح‌های ساده و کوچک نیلی استفاده کنید.

سرویس بهداشتی لاکچری با کاغذ دیواری‌های تک رنگ خاص

 

4.  سرویس بهداشتی لاکچری با کاغذ دیواری‌های تک رنگ خاص

اگر قصد دارید در طراحی لاکچری خانه خود سرویس بهداشتی خاصی داشته باشید باید به رنگ و طرح سرامیک و کاغذ دیواری دقت کنید. یکی از خاص‌ترین طرح‌ها برای سرویس بهداشتی استفاده از کاغذ دیواری تک رنگ بدون طرح در کنار سرامیک‌های سایز بزرگ است. به عنوان مثال سرامیک‌های تیره یا روشن کوارتز، گلکسی یا پاناروما باعث خاص شدن دکوراسیون سرویس بهداشتی می‌شوند. در کنار این نوع سنگ‌های خاص و چشم نواز بهتر است از کاغذ دیواری‌های ساده و تک رنگ استفاده کنید.

کاغذ دیواری طرح‌دار روشن و کلاسیک در کنار سرامیک‌های تیره

 

5. کاغذ دیواری طرح‌دار روشن و کلاسیک در کنار سرامیک‌های تیره

اگر در سرویس بهداشتی از سرامیک‌های ساده اما تیره استفاده کرده‌اید، برای کاغذ دیواری طرح‌های روشن را انتخاب کنید. در این حالت فضای سرویس بهداشتی روشن، زیبا و دلنواز خواهد شد. توجه داشته باشید که طرح کاغذ دیواری و رنگ آن را با توجه به رنگ سرامیک یا کاشی‌ها انتخاب کنید. ایجاد یک هماهنگی بین رنگ کاشی و سرامیک با کاغذ دیواری و دیگر وسایل موجود در سرویس بهداشتی، باعث زیبایی بیشتر این فضا خواهد شد.

کاغذ دیواری طرح مدرن با رنگ آبی یا طوسی در کنار سرامیک‌های سفید

 

6. کاغذ دیواری طرح مدرن با رنگ آبی یا طوسی در کنار سرامیک‌های سفید

تنوع کاغذ دیواری‌های طرح مدرن بسیار بالا است. به همین دلیل در انتخاب این نوع کاغذ دیواری‌ها برای فضای سرویس بهداشتی هیچ مشکلی برای شما پیش نمی‌آید. زیرا به کاشی و سرامیک‌ سفید هر نوع طرح و رنگی از کاغذ دیواری می‌آید. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید نوع طرح و رنگ روشویی، آینه و دیگر دکورهای موجود در این فضا است.

استفاده از کاغذ دیواری با طرح فانتزی در کنار سرامیک سفید یا تیره

 

7. استفاده از کاغذ دیواری با طرح فانتزی در کنار سرامیک سفید یا تیره

کاغذ دیواری‌های طرح فانتزی برای سرویس بهداشتی‌های مستر (سرویس بهداشتی و حمام در اتاق خواب‌) مناسب‌اند. استفاده از طرح‌های فانتزی در کنار سرامیک یا کاشی سفید و تیره، به ویژه در اتاق نوجوانان بسیار مناسب و جذاب خواهد بود. توجه داشته باشید که طرح کاغذ دیواری فانتزی را با توجه به سلیقه صاحب اتاق، متراژ سرویس بهداشتی و طرح روشویی انتخاب کنید.

کاغذ دیواری با طرح مدرن و رنگ تیره برای سرویس بهداشتی لاکچری

 

8. کاغذ دیواری با طرح مدرن و رنگ تیره برای سرویس بهداشتی لاکچری

انتخاب و استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی، آن هم طرح‌های مدرن و تیره باعث زیبایی این فضا خواهد شد. کاغذ دیواری طرح مدرن با زمینه تیره در کنار سرامیک‌های بزرگ سفید و روشویی ساده بسیار شیک می‌شود. اگر در این فضا از دیوارکوب‌ها و دکورهای ساده و مدرن نیز استفاده کنید، سرویس بهداشتی شما لاکچری‌تر خواهد شد.

 

9. کاغذ دیواری طرح مرمر یا سرامیک در کنار سرامیک‌های بزرگ و ساده

برای کاهش هزینه‌های تغییر دکوراسیون یا تفاوت خاص در سرویس بهداشتی از کاغذ دیواری طرح مرمر یا سرامیک استفاده کنید. کاغذ دیواری با طرح سرامیک، مرمر، کوارتز یا دیگر سنگ‌های گران قیمت باعث لاکچری شدن این فضا خواهد شد. البته استفاده همزمان از سنگ‌های گران قیمت در کنار کاغذ دیواری با همان طرح نیز رایج است. در این حالت مقداری از هزینه‌های تغییر دکوراسیون کم خواهد شد.

کاغذ دیواری با طرح‌های مشابه با سرامیک و کاشی‌های جدید و گران قیمت

 

10. کاغذ دیواری با طرح‌های مشابه با سرامیک و کاشی‌های جدید و گران قیمت

اگر به بازار سرامیک و کاشی مراجعه کرده باشید، می‌دانید که طرح‌های جدید و لاکچری قیمت بالایی دارند. به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده کاغذ دیواری با هزینه کمتر، طرح‌هایی مشابه سنگ‌های لاکچری تولید می‌کنند. در این حالت به جای خرید سرامیک‌های گران می‌توانید، کاغذ دیواری‌های ضد آب با همان طرح و رنگ را سفارش دهید.

خرید انواع کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی از اکستریم والز

 

خرید انواع کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی از اکستریم والز

مجموعه بزرگ و معتبر اکستریم والز متنوع‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری را برای قسمت‌های مختلف خانه تولید می‌کد. تنوع کارهای اکستریم والز برای فضای پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک و سرویس بهداشتی به قدری بالا است که هر سبک و سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. به همین دلیل قبل از مراجعه به فروشگاه‌های حضوری محصولات این شرکت، از سایت اکستریم والز دیدن کنید. با این کار قبل از مشاهده طرح‌های مختلف و گیج شدن در انتخاب، چندین طرح کاغذ دیواری را با توجه به سبک و مدل سرویس بهداشتی خود در نظر بگیرید.

همچنین می‌توانید با کارشناسان فروش و طراحان داخلی شرکت اکستریم والز در مورد طرحی که در ذهن دارید صحبت کنید. راه‌های ارتباط با اکستریم والز عبارتند از:

  • شماره تماس 02192001955
  • ارسال ایمیل info@extreme-walls.com
  • مراجعه به آدرس موجود در سایت

با اکستریم والز هرگونه ایده برای طراحی سرویس بهداشتی لاکچری خود را عملی خواهید کرد.

سوالات متداول

 

رایج‌ترین سوالات کاربران در مورد طراحی سرویس بهداشتی لاکچری با کاغذ دیواری

1-    قیمت کاغذ دیواری ضد آب سرویس بهداشتی چقدر است؟

قیمت کاغذ دیواری ضد آب سرویس بهداشتی با توجه به سبک و مدل آن مشخص خواهد شد. برای مشاهده قیمت انواع مختلف از کاغذ دیواری‌های مناسب برای سرویس بهداشتی به اکستریم والز سر بزنید.

2-    قیمت کاغذ دیواری سرویس بهداشتی با نمونه‌های دیگر چه تفاوتی دارد؟

کاغذ دیواری‌های ضد آب سرویس بهداشتی به دلیل مقاومتی که نسبت به آب و رطوبت دارند، قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت. اما قیمت این نوع کاغذ دیواری‌ها با توجه به طرح و رنگ کارها متفاوت است.

3-    استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی رایج است؟

استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی زیاد مرسوم نیست. اما این کار روشی عالی برای ایجاد تفاوت در فضای سرویس بهداشتی و همچنین کاهش هزینه‌های تغییر دکوراسیون است.

4-    در زمان خرید کاغذ دیواری سرویس بهداشتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زمان خرید کاغذ دیواری سرویس بهداشتی به متراژ، طرح و رنگ روشویی، سرامیک یا کاشی‌های موجود در این فضا و طرحی که در ذهن دارید توجه کنید.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *