انتخاب میز کار

امروزه بسیاری از افراد به فریلنسری و کار در خانه روی آورده‌اند. به همین منظور اغلب پای سیستم‌های خانگی (لپ تاپ) می‌نشینند و شروع به کار می‌کنم. برخی از این افراد یک محیط کار خانگی برای خودشان در منزل طراحی کردند. اما انتخاب میز کار مناسب و استاندارد برای محیط کار در خانه چه نوع میزی است؟ در ادامه قصد داریم شما را با راهنمای انتخاب میز کار استاندارد بیشتر آشنا کنیم.

میز کار مدرن خانگی

 

برای خرید و  انتخاب میز کار خانگی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ میز کار مدرن خانگی

انتخاب میز کار خانگی می‌تواند بهترین شرایط را برای افزایش بهره‌وری و راحتی شما در فضای کار خانگی ایجاد کند. برای انتخاب میز کار خانگی باید حتما به چند نکته مهم و طلایی توجه کنید. در ادامه برخی از این نکات را بررسی می‌کنیم.

اهمیت تناسب رنگ میز با سایر جزئیات خانه

 

اهمیت تناسب رنگ میز با سایر جزئیات خانه

میز کار خانگی در انواع مختلف و رنگ‌های متفاوتی توسط طراحان تولید و به بازار عرضه می‌گردد. بنابراین شما باید متناسب با دکوراسیون محیط خانه یا اتاق کار خانگی، یک مدل و رنگ مناسب را انتخاب کنید. رنگ میز را باید متناسب با دیوارپوش‌ها، کفپوش و سایر اجزا مانند کاناپه یا کمد و کتابخانه انتخاب نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

کال تو اکشن کاغذ دیواری کربن
کال تو اکشن کاغذ دیواری کربن-موبایل

برای مشاهده بهترین رنگ‌های دیوارپوش (کاغذ دیواری) و ست کردن آن با میز کار خانگی خود همین حالا می‌توانید به وبسایت اکستریم والز مراجعه و از آلبوم کاغذ دیواری‌ها در این سایت، بهترین و متناسب‌ترین رنگ دیوارپوش را برای اتاق کار خانگی خودتان انتخاب نمایید.

اندازه و ابعاد میز

 

اندازه و ابعاد میز؛ انتخاب میز کار ساده و شیک در ابعاد مناسب با فضای اتاق کار خانگی

در حین انتخاب میز کار خانگی باید به ابعاد اتاق کار توجه ویژه داشته باشید. چرا که تنها در این حالت است که شما می‌توانید فضا مناسبی برای کار خلق کنید. اندازه میز کار را باید متناسب با فضای کاری انتخاب نمایید تا جا بهینه‌تری در نهایت برای کار داشته باشید. اما چه نوع میزی برای ابعاد مختلف فضای کار مناسب است؟ برای انتخاب به نکات زیر توجه فرمایید:

  1. میز کار خانگی چوبی برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی یک انتخاب هوشمندانه است.
  2. اگر به ایجاد فضای و دکوراسیون صنعتی علاقه‌مندید، انتخاب میز کار خانگی فلزی گزینه مناسب‌تری خواهد بود.
  3. اگر فضای کار خانگی کوچک و نقلی دارید، بهترین انتخاب برایتان میز کار شیشه‌ای خواهد بود.

جهت طراحی دفتر کار خانگی و همچنین انتخاب میز باید به ابعاد و اندازه فضا و همچنین سایر تجهیزات مانند کتابخانه نیز توجه داشته باشید.

سازگار با محیط و سلیقه استایل میز کار خانگی را انتخاب کنید

 

طراحی و استایل؛ سازگار با محیط و سلیقه استایل میز کار خانگی را انتخاب کنید!

برای انتخاب میز کار خانگی و چیدمان محل کار باید طراحی و استایل میز را متناسب با فضای داخلی و سبک دکوراسیون فضای خانه انتخاب نمایید. اگر فضای کار خانگی شما یک اتاق مجزا و بزرگ است، باید برای خرید میز کار خانگی حتما به سایر جزئیات مانند چوب و طراحی کتابخانه نیز توجه کنید.

برای انتخاب میز کار خانگی به جنس میز توجه کنید

 

برای انتخاب میز کار خانگی به جنس میز توجه کنید؛ کیفیت و مقاومت

هنگام خرید و انتخاب میز کار خانگی تنها زیبایی الویت نیست. باید برای خرید میز کار خانگی به کیفیت و مقاومت میز نیز توجه داشته باشید. چرا که اگر میز کار شما مقاومت بیشتری داشته باشد در نتیجه طول عمر بیشتری هم خواهد داشت.

چوب یا فلز بهترین متریال برای ساخت میزهای کار محسوب می‌شوند. چرا که چوب و فلز طول عمر طولانی‌تری به نسبت سایر متریال دارند. مطمئن شوید که میز کار دارای ساختار پایدار و مقاومی است تا از احتمال واگرایی یا شکستن جلوگیری شود.

انتخاب میز کار ارگونومیک

 

قابلیت تنظیم ارتفاع؛ انتخاب میز کار ارگونومیک

میز کار باید قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد و بتوانید آن را در ارتفاع‌های مختلف تغییر دهید. در این حالت بسته به فضای کار خانگی می‌توانید ارتفاع میز را تنظیم کنید. همچنین تنظیم ارتفاع میز به شما کمک می‌کند تا در حالت بهتری پشت میز بنشینید و سلامت ستون فقرات در طول کار حفظ شود.

میز کار خانگی باید جای مناسب برای وسایل داشته باشد

 

فضای ذخیره‌سازی؛ میز کار خانگی باید جای مناسب برای وسایل داشته باشد!

میز کار با فضای ذخیره‌سازی مانند قفسه‌ها یا دراورها می‌تواند برای نظم دادن به لوازم کاری و اسناد مفید باشد. بنابراین باید در انتخاب میز کار خانگی به فضای ذخیره سازی آن توجه ویژه داشته باشید. قفسه یا کشوها می‌توانند به راحتی فضای کار شما را نظم دهند و فضای کاری تمیز و مرتبی را به شما ببخشند.

تسهیلات سیم‌کشی

 

تسهیلات سیم‌کشی؛ زیباسازی فضا

احتمالا بارها برای شما هم پیش آمده از مشاهده سیم‌های کامپیوتر یا شارژ لپ تاگ احساس بد و شلختگی داشته باشید. بنابراین باید یک میز کار خانگی با قابلیت وجود تسهیلات سیم‌کشی تهیه کنید. در این حالت سیم‌ها به وضوح دیده نخواهند شد.

مطمئن شوید که میز کار دارای سیم کشی به خوبی طراحی شده است تا کابل‌ها و سیم‌های مختلف به نظم در زیر میز قرار گیرند.

قابلیت حمل و نقل راحت

 

قابلیت حمل و نقل راحت؛ سبک و مناسب

فضای کار خانگی به گونه‌ای است که گاها شما دوست دارید دکوراسیون آن را تغییر دهید. به همین منظور باید میز کار خانگی شما سبک و قابلیت حمل و نقل آسان داشته باشد. در این حالت به راحتی می‌توانید میز را به هر جایی انتقال دهید.

هزینه و بودجه

 

هزینه و بودجه؛ قیمت میز کار ساده

امروزه تولیدکنندگان بسیار زیادی میز با هر نوع قیمت و متریالی را تولید می‌کنند. میزکار با کیفیت هزینه به نسبت بالایی دارد. بنابراین بهتر است شما برای راه‌اندازی یک فضای کار خانگی، ابتدا بخشی از بودجه را به خرید بهترین و استانداردترین میز کار خانگی اختصاص دهید.

نظرات مصرف‌کنندگان

 

نظرات مصرف‌کنندگان؛ قبل از خرید نظرات خریداران را مطالعه نمایید!

قبل از خرید، نظرات و تجربیات مصرف‌کنندگان دیگر را مطالعه کنید تا اطمینان حاصل کنید که محصول انتخابی به انتظارات شما پاسخ می‌دهد. با رعایت این نکات، می‌توانید میز کاری انتخاب کنید که به بهترین شکل با نیازهای شما هماهنگ باشد.

میز کار خانگی را متناسب با کاغذ دیواری انتخاب کنید!

 

میز کار خانگی را متناسب با کاغذ دیواری انتخاب کنید!

در انتخاب میز کار خانگی باید به نکاتی که در بالا اشاره شد، توجه ویژه داشته باشید. میز کار خانگی را باید به گونه‌ای انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی با سایر اجزای داخل اتاق یا فضای محیط کار خانگی هماهنگ باشد و همچنین کاملا استاندارد و ارگونومیک باشد. چرا که در این حالت به همه نیازهای شما پاسخ خواهد داد.

برای انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب با فضای کار خانگی و همچنین میز کار خانگی خود می‌توانید به وبسایت اکستریم والز مراجعه نمایید یا با مشاورین اکستریم والز با شماره تماس 02192001955 تماس بگیرید. در این حالت شما می‌توانید یک چیدمان عالی برای فضای اتاق کار خانگی خود داشته باشید.

[/vc_column][/vc_row]
بنر آلبوم h2o
بنر آلبوم h2o-موبایل
به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *