در کلان‌شهر زیبای تبریز که یکی از شهر‌های ایران با قدمت بالا و تاثیرگذار در طول تاریخ کشورمان است، نماهای به جای مانده از کاشی کاری‌ها و سنگ کاری‌ها در نقاط مختلف شهر نظیر بازار‌ها و بازارچه‌ها که برخی از گذشته بر جای مانده است، بیانگر توجه مردم بر زیبایی محیطی است که در آن زندگی می‌کنند. علاوه بر زیبایی شهر، چشم نوازی و لوکس بودن فضای داخلی منزل و محیط کار برای مردم شریف و مهمان نواز تبریز بسیار حائز اهمیت است. با رونق استفاده از کاغذدیواری به عنوان دیوارپوش محبوب و مقرون به صرفه، مراکز فروش کاغذ دیواری در تبریز پایه گذاری شده‌اند که در این مقاله به معرفی این نقاط و روند یک خرید آسوده خواهیم پرداخت.

 بورس کاغذ دیواری تبریز
تبریز، از باستانی‌ترین شهرهای ایران در استان آذربایجان شرقی

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی و قطب اقتصادی این استان است. سازه‌های به جامانده از دوران‌های مختلف ایلخانیان، سلجوقیان، صفویان و قاجار با معماری‌های کهن و غنی‌، این شهر را به یک شهر تاریخی و توریستی مبدل کرده است. از هتل‌های پنج ستاره گرفته تا سویت و خانه‌های ویلایی با قیمت‌های مناسب، اقامتگاه‌هایی هستند که برای توریست‌ها و مسافران این شهر در نظر گرفته شده است. از صنایع‌های دستی تبریز می‌توان به فرش‌های دستبافت‌، چرم‌های دست دوز و آیینه‌های نقره کاری شده اشاره کرد. شورای جهانی صنایع دستی، این شهر را به عنوان شهر جهانی فرش انتخاب کرده‌اند. علاوه بر مکان‌های تاریخی، تبریز دارای مکان‌های تفریحی و رفاهی بسیاری از جمله کوهستان‌ها، پارک‌ها و مراکز خرید مدرن و سنتی است که در نقاط مختلف این شهر زیبا قرار گرفته است.

مراکز فروش کاغذدیواری در تبریز کجاست؟

با استقبال گرم مردم شریف تبریز از کاغذدیواری و ارجحیت قرار‌ دادن خرید آن در بین دیگر دیوارپوش‌ها، مراکز فروش کاغذدیواری در تبریز بنا شده‌اند، تا دسترسی به این کالای مرغوب به سهولت امکان‌پذیر گردد. برای دسترسی راحت‌تر شما عزیزان در خرید کاغذدیواری به بررسی مکان‌هایی که مراکز فروش کاغذدیواری در تبریز مستقر شده‌اند، خواهیم پرداخت تا بدون هیچ دغدغه‌ای با انتخاب بهترین مسیر و وسیله‌ی نقلیه؛ خریدی آسوده برایتان میسر شود.

مراکز فروش کاغذ دیواری تبریز
در این مراکز خرید، علاوه بر کاغذ دیواری، پرده و روتختی نیز عرضه می‌شود.

مراکز فروش کاغذ دیواری ارزان و اقتصادی در تبریز

به جهت رفاه حال شما عزیزان به بررسی مناطقی که مراکز خرید کاغذدیواری در تبریز به صورت اقتصادی فعالیت می‌کنند، از نظر انواع وسیله‌ی نقلیه و مراکز رفاهی و رستوران‌هایی که در حومه‌ی این مراکز وجود دارند، می‌پردازیم. تا با خیالی آسوده، بی دردسر و بدون معطلی به این مراکز دسترسی پیدا کنید.

مراکز خرید کاغذ دیواری ارزان در تبریز
در این مراکز خرید تبریز، انواع کاغذ دیواری با طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت وجود دارد.

 مرکز خرید کاغذ دیواری در بلوار آزادی

بلوار آزادی تبریز یکی از مناطق بورس اصلی کاغذدیواری در شهر تبریز است. با رفتن به این منطقه مغازه‌های عرضه کننده‌ی کاغذدیواری با تنوع بالا در طرح، رنگ و همچنین جنس و قیمت‌های مختلف که در یک راستا قرار گرفته‌اند، را مشاهده خواهید کرد. برای رفتن به این نقطه از شهر هم از وسایل نقلیه شخصی و هم عمومی می‌توانید استفاده کنید. این منطقه دارای طرح ترافیک نیست، نزدیک‌ترین پارکینگ، پارکینگ عمومی افشار است که در فاصله‌ی چهار دقیقه‌ای تا مقصد شما و در کوچه‌ی حاج نایب، واقع شده است. نزدیک‌ترین پمپ بنزین این منطقه در بلوار آزادی بعد از خیابان صنایع دستی است.

اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه‌ی عمومی را دارید، ایستگاه تاکسی آخر شهناز که در بلوار مشروطه قرار گرفته است؛ تنها دو دقیقه تا بلوار آزادی فاصله دارد. ایستگاه مترو گازران نیز یکی دیگر از راه‌های دسترسی به این منطقه است که در خیابان خیام واقع شده و حدودا چهار دقیقه تا مقصد فاصله دارد. نزدیک‌ترین وسیله‌ی حمل و نقل عمومی به این منطقه ایستگاه اتوبوس است که در فاصله‌ی یک دقیقه‌ای قرار گرفته است. اگر علاوه بر خرید قصد گشت و گزار در این منطقه را نیز دارید، پارک باغشمال نبش چهار راه ارتش و بوستان ابوریحان نزدیک لاله زار از پارک و بوستان‌های نزدیک این منطقه است.

از نظر رفاهی بیمارستان امام علی (ع) مابین چهار راه طالقانی و ارتش است و سرویس بهداشتی در چهار راه ارتش قرار دارد. اگر بعد از گشت و گزار و خشنودی از خرید کاغذدیواری دلخواهتان از این منطقه قصد رفتن به رستوران را داشتید. سه رستوران نوشاد در خیابان ارتش جنوبی، نیمکت در نبش خیابان طالقانی و رسپینا در خیابان طالقانی از نزدیک‌ترین رستوران‌ها به مرکز خرید کاغذدیواری در این منطقه است.

در صورت دیر لود شدن نقشه کلیک نمایید.

بورس کاغذ دیواری خیابان رسالت

اگر به دنبال مرکز اکونومی و اقتصادی برای خرید کاغذدیواری می‌گردید. می‌توانید با مراجعه به مراکز فروش واقع شده در خیابان رسالت خریدی مقرون به صرفه داشته باشید. در مغازه‌های فروش کاغذدیواری واقع شده در این خیابان می‌توانید از نقش و رنگ‌های متنوع کاغذدیواری دیدن کنید و طرح دلخواهتان را با پرداخت قیمت مناسب خریداری کنید.

ایستگاه مترو لاله در خیابان شهید زبردست، ایستگاه تاکسی در بلوار آزادی و ایستگاه اتوبوسی که سر خیابان رسالت واقع شده است از نزدیک‌ترین وسایل نقلیه عمومی برای دسترسی به این خیابان هستند. عبور وسایل نقلیه شخصی نیز در این خیابان امکان‌پذیر است و این خیابان فاقد طرح ترافیک می‌باشد. پمپ بنزین در چهار راه لاله نزدیک‌ترین پمپ بنزین به این خیابان است.

از نظر رفاهی این خیابان دارای دو داروخانه یکی داروخانه‌ی دکتر شفق نبش هشت متری آزادی و دیگری داروخانه‌ی دکتر طهوری بعد از کوی سوسنگرد می‌باشد. دو خودپرداز بانک تجارت و بانک سامان نیز در راستای همین خیابان قرار دارند. اگر برای تجدید قوا به دنبال رستوران می‌گشتید، می‌توانید به رستوران قصر عسل نبش گلستان و رستوران مرغوب ابتدای کوچه‌ی اقبال آذر مراجعه کنید. پارک بانوی مهر در ابتدای خیابان رسالت و پارک رسالت نبش خیابان رجایی از مناطق تفریحی این خیابان هستند.

در صورت دیر لود شدن نقشه کلیک نمایید.

مرکز خرید کاغذ دیواری چای کنار

چای کنار در محدوده‌ی پل قاری، یکی دیگر از مراکز اصلی فروش کاغذدیواری است. این مرکز عرضه کننده‌ی کاغذدیواری، در بازار بزرگ تبریز واقع شده است. بازار بزرگ تبریز در فاصله‌ی بین خیابان‌های دارایی، شهد، چای کنار، شهید مطهری، فردوسی و جمهوری اسلامی از مساحت بالایی برخوردار است. در محدوده‌ی پل قاری می‌توانید دنیایی از طرح و رنگ کاغدیواری را مشاهده کنید و دست به انتخاب بزنید. در این محدوده علاوه بر کاغذدیواری مغازه‌های پرده فروشی بسیاری نیز قابل مشاهده هستند.

نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به این نقطه از بازار ایستگاه مترو میدان شهدا و ایستگاه BRT در خیابان خاقانی است. در صورت رفتن با وسیله‌ی نقلیه شخصی دو پارکینک سبلان در قسمت بازار پنبه فروشان و پارکینگ طبقاتی سهند در خیابان خاقانی از نزدیک‌ترین پارکینگ‌ها و پمپ بنزین واقع شده در چای کنار نبش خیابان مولانا نزدیک‌ترین پمپ بنزین به پل قاری است.

پس از یک خرید دلچسب، صرف یک وعده غذا لذیذ و خوشمزه در رستوران‌های اطراف پیشنهاد خوبی به نظر می‌رسد. از نزدیک‌ترین رستوران‌های این قسمت از بازار بزرگ می‌توان رستوران المهدی در مجتهد کوچه سی، رستوران پاتریس در مدنی دوم و رستوران خیرانی واقع در ورودی بازار بزرگ تبریز اشاره کرد. بیمارستان شهید قاضی طباطبائی، بانک‌های ملی، سپه و سامان در حومه‌ی مرکز کاغذدیواری قرار گرفته‌اند. از لباس گرفته تا جواهر و هنر‌های دستی‌، کفش و وسایل چرمی نمونه‌ی دیگر از محصولاتی هستند که در بازار بزرگ تبریز عرضه می‌شوند.

در صورت دیر لود شدن نقشه کلیک نمایید.

مراکز فروش کاغذ دیواری لوکس در تبریز

از مراکز لوکس کاغذدیواری تبریز، خیابان ولیعصر این شهر را می‌توان نام برد. اگر به دنبال کاغذدیواری‌های خاص و لوکس با جنس و متریال عالی می‌گردید، با مراجعه به مرکز خرید کاغذدیواری در خیابان ولیعصر تبریز قطعا کاغذدیواری دلخواهتان را پیدا خواهید کرد.

مرکز کاغذ دیواری های لوکس در تبریز

خیابان ولیعصر

در این خیابان علاوه بر مغازه‌های دکوراسیون داخلی و کاغذدیواری که عرضه کننده‌ی کاغذدیواری‌های لاکچری و وارداتی از کشور‌های مختلف هستند، مبلمان نیز به فروش می‌رسند. در این منطقه دفاتر طراحی دکوراسیون داخلی نیز وجود دارند. با کمک گرفتن از طراحان زبردست در زمینه طراحی داخلی می‌توانید دکوراسیون منزل و محیط کار خود را لوکس و لاکچری کنید.

دسترسی به این خیابان از طریق ایستگاه مترو شهرداری و ایستگاه BRT رو به روی خیابان گلشن امکان‌پذیر است. همچنین می‌توانید از ماشین شخصی استفاده کنید. پارکینگ گاراژ گران سایه و پمپ بنزین بهران در بلوار 29 بهمن نزدیک به این محدوده می‌باشند.

پس از یک خرید بی نظیر و باکیفیت و مرغوب قدم زدن در پارک زیتون که در نبش خیابان دادگستری قرار دارد و یا گذراندن اوقات در کافی شاپ اتفاق در خیابان ولیعصر و خوردن غذا در رستوران پژوهی در ولیعصر جنوبی و رستوران پاک در خیابان کریم خان لذت بخش خواهد بود.

در صورت دیر لود شدن نقشه کلیک نمایید.

بهترین زمان خرید کاغذ دیواری در تبریز

بهترین زمان خرید، در درجه اول به نیاز شما به کاغذ دیواری وابسته است. اگر در تدارک تحول دکوراسیون داخلی برای عید هستید و یا به دنبال کاغذ دیواری با طرح‌های جدید و خاص می‌باشید، بهترین زمان معمولا در فصل زمستان در ماه بهمن است. در این ماه به دلیل تقاضای بالای مشتریان، معمولا طراحان و مراکز تولید کاغذ دیواری، از جدیدترین و بهترین طرح‌های خود در سال جاری رونمایی می‌کنند. از این رو شما با مراجع به مراکز خرید کاغذ دیواری، بی شک دست خالی برنمی‌گردید. ولی اگر عجله‌ای ندارید و طرح موردنظرتان را نیز انتخاب نموده‌اید، می‌توانید در فصل بهار بعد از تعطیلات عید، خرید خود را انجام دهید. البته طی چند سال اخیر هر زمان از سال که به بازار کاغذ دیواری تبریز مراجع نمایید، شاهد انواع کاغذ دیواری با طرح‌های جدید و خاص در هر فصل خواهید بود.

فروشگاه های کاغذ دیواری در تبریز
در تمامی فصل سال، شما می‌توانید به فروشگاه‌های کاغذ دیواری تبریز مراجع نمایید.

 

قیمت کاغذ دیواری در تبریز

قیمت کاغذدیواری تحت‌تاثیر عوامل مختلفی است؛ که با مراجعه به مراکز خرید کاغذدیواری از رنج قیمت‌ها مطلع خواهید شد. جنس کاغذدیواری، تعداد رول مصرفی، دستمزد نصابان کاغدیواری و رفع رطوبت و آسیب‌های دیوار قبل از نصب کاغذدیواری از عواملی است که بر روی قیمت کاغذدیواری و نصب آن اثرگزار است. با خرید کاغذدیواری مرغوب و نصب آن تا چند سال از زیبایی دیوار‌ها و حسن این انتخاب لذت خواهید برد. برتری کاغذدیواری از لحاظ قیمت مناسب و تغییری که بر روی دیوار‌ها ایجاد می‌کند، نسبت به رنگ و سایر دیوار پوش‌ها و همچنین نصب سریع، بی دغدغه و بدون ایجاد کثیفی در حین کار کاغذدیواری را در صدر انتخاب‌ها قرار داده است.

قیمت کاغذ دیواری در تبریز
قیمت کاغذ دیواری در تبریز براساس سه عامل جنس، طرح و برند متغیر است.

نصب کاغذ دیواری در تبریز

با وجود نصب راحت کاغذدیواری در بین سایر دیوارپوش‌ها، ولی همچنان فرآیند اجرا، دقت عمل بالایی را می‌طلبد. از این رو بهتر است کار را به دست کاردان بسپارید! هنگام خرید کاغذ دیواری از مراکز فروش کاغذدیواری در تبریز از فروشنده بخواهید تا نصابان زبردست در نصب کاغذدیواری را به شما معرفی کنند تا در کمترین زمان و بدون ایراد در نصب، کاغذدیواری مورد پسندتان بر روی دیوارهای منزل و یا محل کارتان به زیبایی جلوه‌گری کنند.

نصب کاغذ دیواری در تبریز
برای نصب کاغذ دیواری، بهتر است نصابان باتجربه استخدام کنید.

لیست نمایندگان کاغذ دیواری در تبریز

فضایی که در آن زندگی می‌کنیم، تاثیر بسزایی بر اخلاق، رفتار و شخصیتمان خواهد گذاشت. بنابراین طراحی و دیزاین فضای داخلی که هر روزه اوقاتمان را در آن سپری می‌کنیم متناسب با شخصیت خود بسیار حائز اهمیت است.

محصولات اکستریم والز با دنیایی از طرح و رنگ متناسب با هر سلیقه و خلق و خو، فضایی شایسته‌ی شان و شخصیت شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر زیبایی که محصولات اکستریم والز در هر سبک دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کنند؛ جنس بادوام، قابلیت شستشو و نصب آسان، این محصولات را مناسب هر فضایی کرده است. از این رو می‌توانید از تمامی محصولات اکستریم والز در هال، پذیرایی، اتاق خواب، راه رو، محل کار حتی آشپزخانه و حمام بدون نگرانی از پوسته پوسته شدن بهره مند شوید.

محصولات اکستریم والز را در سراسر کشور از تمامی فروشگاه‌های معتبر دکوراسیون داخلی می‌توانید خریداری کنید. برای اطلاع از نزدیک‌ترین مراکز فروش کاغذ دیواری اکستریم والز می‌توانید با شماره ما تماس حاصل فرمایید. اما شناخت و آشنایی با مراکز فروش کاغذ دیواری در تبریز  نیز به منظور دسترسی و تهیه‌ی راحت‌تر کاغذدیواری‌های اکستریم والز بسیار حائز اهمیت است.

لیست نمایندگان کاغذ دیواری در تبریز
معرفی نمایندگان فروش کاغذ دیواری در شهر تهران

 

نحوه کندن کاغذ دیواری

بنا به جنس کاغذدیواری از روش‌های مختلفی برای جداسازی آن از روی دیوار وجود دارد. آسان‌ترین راه برای جداکردن کاغذدیواری از روی دیوار، استفاده از آب است. مقداری آب را به وسیله‌ی آبپاش بر روی کاغذدیواری بپاشید با نفوذ آب از درزها به زیر کاغذدیواری، به راحتی کاغذ از روی‌ دیوار جدا می‌گردد.

روش دیگر استفاده از مواد شیمیایی موجود در بازار است. این مواد سبب از بین رفتن خاصیت چسبندگی چسب کاغذدیواری می‌شوند. به‌طوری که پس از اسپری کردن این مواد بر روی سطح کاغذدیواری، بعد از چند دقیقه می‌توانید به راحتی کاغذدیواری را از دیوار جدا کنید.

استفاده از بخارشوی؛ روش دیگری برای راحت کندن کاغذدیواری از روی دیوار است. بخارشوی با حرارت و اسپری ذرات بخار آب بر روی سطح کاغذدیواری به راحت کنده شدن کاغذدیواری کمک می‌کند.

نحوه کندن کاغذ دیواری
مراحل و نحوه کندن کاغذ دیواری به صورت گام به گام

تعمیر کاغذ دیواری

پس از نصب کاغذدیواری امکان آسیب بر روی قسمتی از آن وجود دارد که نیازمند تعمیر است. گاهی پس از گذشتن مدت طولانی که از نصب کاغذدیواری می‌گذرد، احتمال جدا شدن کاغذدیواری از روی دیوار در قسمت درز‌ها وجود دارد. در این صورت با تجدید چسب پشت آن به راحتی دوباره کاغذدیواری به دیوار می‌چسبد. اگر پارگی در قسمت‌های مختلف کاغذدیواری رخ داد، می‌توانید با نصب تکه‌ای از کاغذدیواری که تکمیل کننده‌ی نقش کاغذدیواری نصب شده بر روی دیوار است، کاغذدیواری آسیب دیده را تعمیر کنید. با در نظر گرفتن امکان آسیب کاغذدیواری همیشه به یاد داشته باشید که در هنگام خرید کاغذدیواری یک رول بیشتر تهیه کنید تا در صورت نیاز به تعمیر، بتوانید از کاغذدیواری با همان طرح و رنگ استفاده کنید.

تعمیر کاغذ دیواری
در صورت خراشیدگی و پارگی بخشی از کاغذ، تعمیر آن به راحتی امکان پذیر است.

نحوه انتخاب کاغذ دیواری

در انتخاب کاغذدیواری عوامل متعددی اثرگذار هستند. توجه به این نکات در انتخاب درست طرح و نقش کاغذدیواری شما را راهنمایی می‌کند. باتوجه به متراژ و میزان نورگیر بودن فضای داخلی، می‌توانید از طرح و رنگ‌های متفاوت کاغذدیواری استفاده کنید. در زمان انتخاب، توجه به سبک و رنگبندی دکوراسیون بسیار حائز اهمیت است.

دکوراسیون و کاغذ دیواری

کاغذدیواری را باتوجه به سبک اثاثیه و اکسسوری‌ها انتخاب کنید. اصولا در خانه‌هایی با مبلمان سلطنتی و اکسسوری‌های عتیقه استفاده از کاغذدیواری‌های کلاسیک توصیه می‌گردد. همچنین در کنار مبلمان فلزی و مدرن مانند چستر، می‌توانید از کاغذدیواری‌های مدرن استفاده کنید. استفاده از یک طرح کاغذدیواری با مکمل آن در هر فضای داخلی دکوراسیون را به بهترین شکل ممکن متحول می‌کند. بهتر است از کاغذدیواری با طرح‌های درشت در فضا‌های بزرگ استفاده کنید و در متراژهای کوچک از طرح‌های ساده و ریز تا از شلوغی و کوچک نمایان شدن فضای داخلی جلوگیری کنید.

ست کاغذ دیواری با دکوراسیون
در زمان انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری، حتما به سبک دکوراسیون‌تان توجه نمایید.

رنگ کاغذ دیواری

اگر دوستدار سادگی و سبک مینیمال هستید، کاغذدیواری‌های ساده با رنگ روشن بهترین انتخاب است. علاوه بر کاربرد کاغذدیواری ساده‌ی روشن در سبک مینیمال، این طرح و رنگ کاغذدیواری در بزرگ‌تر نشان داده شدن فضای داخلی با متراژ کوچک اثر گذار است. رنگ کاغذدیواری را طوری انتخاب کنید که با رنگ اثاثیه به‌کار گرفته شده در فضای داخلی هارمونی داشته باشد. همچنین استفاده از کاغذدیواری‌های رنگ تیره بر روی دیوار شاخص فضا‌های داخلی لوکس، جلوه‌ی جذابی به فضای داخلی خواهد داد.

 رنگ کاغذ دیواری
کاغذ دیواری رنگ روشن، فضا را بسیار دلبازتر نشان می‌دهد.
به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *