کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

احتمالا شما هم به عنوان یک خانم جوان یا نوجوان مدت زمان زیادی را در اتاق خوابتان برای مطالعه و استراحت سپری می کنید؛ و به همین دلیل، دوست دارید از بهترین ایده ها برای داشتن اتاق خوابی شیک و آرامش بخش استفاده کنید. در میان ایده های مختلفی که برای تغییر دکوراسیون وجود دارد، استفاده از کاغذ دیواری برای اتاق خواب دخترانه را به عنوان یکی از جدیدترین و کم هزینه ترین راهکارها می توان نام برد. در این مطلب از اکستریم والز، قصد داریم انواع کاغذ دیواری برای اتاق خواب دخترانه را مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر قصد دارید با این راهکار جذاب، فضای اتاقتان را رویایی و مدرن کنید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

۵ مزیت استفاده از کاغذ دیواری برای اتاق خواب دخترانه به جای رنگ

دختران جوان و نوجوان، به دلیل روحیه شاد و ماجراجویی که دارند، همیشه به دنبال استفاده از ایده های جدید برای تغییر دکوراسیون اتاق خوابشان هستند. کاغذ دیواری، یکی از راهکارهایی است که به شما کمک می کند تا تغییری اساسی در دکوراسیون اتاق خواب خودتان یا فرزند دخترتان ایجاد کنید. در ادامه به مهم ترین مزایای استفاده از کاغذ دیواری به جای رنگ در اتاق خواب اشاره شده است.

 

  • تنوع بالا در طرح و رنگ: کاغذ دیواری تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارد. به همین دلیل همه دختران جوان و نوجوان با هر سلیقه ای، می توانند کاغذ دیواری مورد علاقه خود را پیدا کنند.

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری اکستریم والز

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

کاغذ دیواری سفید

  • قابل شست و شو بودن: شاید این نکته که برخی از کاغذ دیواری ها قابل شست و شو و تمیز کردن هستند، برای شما عجیب باشد. اکستریم والز، کاغذ دیواری های متنوعی را روانه بازار کرده است، که به راحتی و بدون آسیب رسیدن به بافت تمیز می شوند.

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه کاغذ دیواری قابل شستشو اکستریم والز 

 

  • ماندگاری بالا: بر خلاف رنگ که پس از چند سال زیبایی ظاهری خود را از دست می دهد، کاغذ دیواری های باکیفیت، تا ۱۵ سال عمر مفید دارند.

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری اکستریم والز 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری طرح گلدار کد ۶۰۵۸

 

  • امکان نصب آسان: بر خلاف رنگ که بو و کثیف کاری زیادی دارد، نصب کاغذ دیواری به سرعت تمام می شود؛ و هیچ گونه کثیف کاری در اتاق خواب شما ایجاد نمی کند.

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهنصب کاغذ دیواری اکستریم والز

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه 

  • هزینه مناسب: استفاده از کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه ساده و طرح دار، علاوه بر آنکه در مقایسه با رنگ هزینه مناسب تری دارد، این امکان را به شما می دهد تا به جای اکسسوری های پرهزینه، با این راهکار مناسب، دکوراسیون اتاق خوابتان را جذاب و مدرن کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری طرح برگ کد ۶۰۵۶

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

 

در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب دخترانه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

قبل از انتخاب کاغذ دیواری جدید اتاق خواب دخترانه، باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید. در ادامه به این نکات اشاره کرده ایم.

  • سبک دکوراسیون اتاق خواب: قبل از انتخاب کاغذ دیواری، حتما سبک و نوع دکوراسیون اتاق خواب دخترانه را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر اتاق خوابتان سبک مدرن دارد، حتما از همین سبک کاغذ دیواری استفاده کنید. اکستریم والز، یکی از برندهای کاغذ دیواری است که انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری صورتی دخترانه و … را عرضه می کند.

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری طرح گلدار کد ۷۰۷۲

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری طرح ساده سفید کد ۹۰۵W

 

  • تناسب میان رنگ ها: قبل از انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق دخترانه، به تناسب میان رنگ عناصر موجود در اتاق با رنگ کاغذ دیواری توجه کنید. تناسب بین رنگ پرده، فرش و سایر لوازم با رنگ کاغذ دیواری باعث جذاب تر شدن فضای اتاق خواب شما می شود.

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری طرح گلدار قواره ای کد ۵۰۳۱

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری طرح گلدار کد ۷۰۴۳

 

  • متراژ اتاق خواب: اگر اتاق خواب کوچکی دارید، بهتر است از انتخاب طرح های شلوغ، به خصوص برای همه دیوارها خودداری کنید. رنگ های ملایم و طرح های ساده، باعث می شوند تا اتاق خوابتان بزرگتر دیده شود. در صورتی که اتاق خواب بزرگی دارید، استفاده از کاغذ دیواری ها با طرح شلوغ و رنگ های زنده، برای برخی از دیوارها، جذابیت اتاق شما را چند برابر می کند.

 

اتاق خواب.jpg1

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه 

 

  • سلیقه شخصی: در صورتی که برای اتاق خواب دختر نوجوانتان قصد خرید کاغذ دیواری دارید، حتما سلیقه شخصی و روحیات او را در نظر بگیرید. در وبسایت اکستریم والز می توانید، انواع کاغذ دیواری اتاق نوجوان دخترانه را مشاهده و بر اساس سلیقه فرزندتان بهترین سبک را انتخاب کنید.

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری طرح گلدار قواره ای کد ۵۰۲۹

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری طرح پتینه سفید کد ۱۰۱۲۵

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

کاغذ دیواری های مناسب برای اتاق خواب دخترانه، طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی دارند؛ و هر خانم جوانی بر اساس سلیقه شخصی خود، بهترین کاغذ دیواری را انتخاب می کند. در ادامه با انواع کاغذ دیواری اتاق دخترانه آشنا شوید.

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری اکستریم والز

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه نوجوان

اکستریم والز کاغذ دیواری های متنوعی را به سراسر ایران عرضه می کند؛ که برای اتاق خواب دختران نوجوان، انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شوند. کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه نوجوان، بهتر است، دارای طرح و رنگی زنده و جذاب باشد. به عنوان مثال، کاغذ دیواری های گلدار در رنگ های مختلف مثل زیتونی، صورتی، آبی، قرمز و … انتخاب مناسبی برای اتاق دختران نوجوان محسوب می شوند.

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری طرح درخت و درختچه کد ۶۰۰۴

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری طرح گلدار کد ۷۱۴۰

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه بزرگسال

اگر به عنوان خانمی بزرگسال قصد انتخاب بهترین مدل کاغذ دیواری را برای اتاق خوابتان دارید، می توانید از آلبوم های اتم و آلبوم راکتور در وبسایت اکستریم والز، طرح های انتزاعی متنوع و بسیار جذابی را مشاهده کنید. همچنین کاغذ دیواریی طرح نقش و نگار نیز فضای جذابی را در اتاق خواب شما با سبک کلاسیک یا مدرن ایجاد می کند.

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری طرح انتزاعی کد ۸۱۴۵

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری طرح گلدار کد ۸۰۴۵

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه بچه گانه

کاغذ دیواری صورتی دخترانه، بهترین انتخاب برای اتاق خواب کودک دختر، محسوب می شود. اکستریم والز، انواع کاغذ دیواری صورتی را در طرح ها و رنگ های متنوع  به بازار عرضه می کند. رنگ بنفش نیز یکی از رنگ های جذابی است که می توانید در اتاق خواب کودک دخترتان استفاده کنید. به عنوان مثال کد ۷۱۰۳ از آلبوم پلوتونیوم، یکی از جذاب ترین کاغذ دیواری های بنفش مناسب برای اتاق کودکان است.

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری اکستریم والز کد ۷۱۰۳

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه ساده

اگر جزء افرادی هستید که به طرح و رنگ های ساده و شیک علاقه دارید، می توانید در میان کدهای آلبوم کربن، انواع طرح و رنگ های مدرن و بسیار جذاب را پیدا کنید. استفاده از کاغذ دیواری ساده، علاوه بر آنکه باعث بزرگتر دیده شدن اتاق می شود، بلکه باعث افزایش تمرکز و احساس آرامش در اتاق خوابتان می شود.

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری سه بعدی دخترانه

دختران جوان معمولا در زمان انتخاب کاغذ دیواری، به طرح و رنگ آن توجه می‌کنند. هماهنگی بین چیدمان و سبک و رنگبندی کاغذ دیواری برای آنها بسیار مهم و اساسی است. از این‌رو چه درمورد طرح‎های سه بعدی و چه سایر طرح‌ها بهتر است مطابق با سلیقه آنها انتخاب شود. انواع مختلفی از پوسترهای سه بعدی دخترانه، با نقش گل، انتزاعی، هندسی و طرح‌های منظره در بازار موجود است که به راحتی می‌توانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

پوستردیواری سه بعدی دخترانه
انتخاب طرح‌های کارتونی، برای دختران نوجوان بسیار مناسب است.

کلام آخر

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه به شرایط و عوامل مختلفی مثل متراژ اتاق، نوع دکوراسیون، طیف رنگی سایر عناصر و … بستگی دارد. در این مطلب با انواع کاغذ دیواری دخترانه نوجوان و نکات مهم خرید کاغذ دیواری مناسب، آشنا شدید. با مراجعه به سایت اکستریم والز، جذاب ترین مدل های کاغذ دیواری اتاق دخترانه را مشاهده و بر اساس نکات ذکر شده در این مطلب، بهترین مدل را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *